Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. jan. 21. 12h:31' EZ A 534. JÁTÉKHETED, 513. FORDULÓD 535. játékheted kezdete: jan. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2264 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: mak 2 0 0 | makró 2 |
h 1101 0 0 | használod az 1101. tárgyat |
hh 1546 1100 1133 | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat |
vv 26 227 364 | elmormolod a 26. varázslatot a 227. varázslatot a 364. varázslatot |
vv 224 86 88 | elmormolod a 224. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot |
hh 1269 1253 2373 | használod az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat a 2373. tárgyat |
le 253 711 1158 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat a 711. tárgyat az 1158. tárgyat |
kf 820 366 812 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 366. tárggyal a 812. tárgyat |
ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
vv 147 139 188 | elmormolod a 147. varázslatot a 139. varázslatot a 188. varázslatot |
v 84 393 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 139 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel párszor keményen megütöd a purifikátor császár testét. (7 támadással 166 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Purifikálódsz. (+2 gonoszság.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel néhányszor megcsapod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (7 támadással 152 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 56 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A purifikátor császár szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 740, sebződés: 23, gyógyulás: 56, összesen: +33 ÉP}
* 2. KP: vv 363 182 443 | elmormolod a 363. varázslatot a 182. varázslatot a 443. varázslatot |
* 3. KP: vv 78 11 19 | elmormolod a 78. varázslatot a 11. varázslatot a 19. varázslatot |
* 4. KP: vv 71 70 112 | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 112. varázslatot |
* 5. KP: vv 137 209 213 | elmormolod a 137. varázslatot a 209. varázslatot a 213. varázslatot |
* 6. KP: h 1602 27 99 | használod az 1602. tárgyat |
* 7. KP: vv 243 138 220 | elmormolod a 243. varázslatot a 138. varázslatot a 220. varázslatot |
* 8. KP: le 821 0 0 | leveszed/lerakod a 821. tárgyat |
* 9. KP: kf 1978 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1978. tárgyat |
* 10. KP: vv 377 0 0 | elmormolod a 377. varázslatot |
v 360 | elmormolod a 360. varázslatot |
fku | felt. kutatás |
h 697 1300 | használod a 697. tárgyat |
v 453 6 1 | elmormolod a 453. varázslatot |
d 6 41 | eldobod a 6. tárgyat (41 darabot) |
d 2 260 | eldobod a 2. tárgyat (260 darabot) |
bb 152 292 70 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (292 darabot) |
bb 391 390 226 | beraksz a bankba a 391. tárgyat (390 darabot) |
bb 99 239 16 | beraksz a bankba a 99. tárgyat (239 darabot) |
hu 831 841 | hulladék: 831 841 |
f 1331 | kísérletezel az 1331. tárggyal |
kt 1355 1 | elkészíted az 1355. tárgyat (1 darabot) |
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 172 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 54 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy xirnox szív és 7 spiritusz [spiritusz ládikóba-> (185,60)-> 7 arany, -2 ÉP]. 2 731 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 56, gyógyulás: 8, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) [185,58] Folytatod sétádat a házak közt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 16 aranyat. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy őrült varázsló. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 158 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 pirkit és 4 gyöngymangó. 2 731 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 31, gyógyulás: 8, összesen: -23 ÉP}
be 717 | bemész a 717. épületbe |
be 717 599 | bemész a 717. épületbe |
be 708 470 488 | bemész a 708. épületbe |
be 708 462 485 | bemész a 708. épületbe |
be 708 479 | bemész a 708. épületbe |
ek 40 25 | t. energia kisütése: 40 25 |
m 7 5 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bűbájlidérc szellemtestét. (6 támadással 281 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bűbájlidérc bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Ököllel megcsapod a bűbájlidérc hömpölygő csápjait. Kritikus ütés! (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 12 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Csápjával megérint a bűbájlidérc. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 4 286 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 21, gyógyulás: 30, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) [163,13] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Tamarinai Geodrin előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy bávatag golombár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.
jlk 1693 | jelszó kimondása 1693 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 18. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 3. térkép 7. pont 18: 1. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: kijárat 7: 2. térkép 1. pont |
[5 pontot használtál fel, van még 609.]
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 184 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant bal lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 300 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel megütöd az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd az ongóliant testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 64 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> 40 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl és egy trófea nyaklánc. 3 953 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 699, sebződés: 21, gyógyulás: 33, összesen: +12 ÉP}
kt 1588 1 | elkészíted az 1588. tárgyat (1 darabot) |
v 22 71 5 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 72 1 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske bal oldalát. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aranyfecske jobb szárnyát. (4 támadással 434 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+43 varázspont.) Ököllel meghorzsolod az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 63 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranytű felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 75 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 801, sebződés: 87, gyógyulás: 29, összesen: -58 ÉP}
v 198 190 60 | elmormolod a 198. varázslatot |
161 | 162 | 163 | 164 | 165 | |
11 | |
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
[190,60] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.
v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot |
189 | 190 | 191 | |
59 | |
|
|
60 | |
|
|
61 | |
|
|
[364,64] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Oldalt pillantva, meglátsz egy térkaput. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. Felfedeztél egy mocsári penkét. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy lovagi tábort. Délkeletre egy vaskohó van. Nyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy gyilkos csalán van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Csak egy talriai behemót. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 161 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a talriai behemót mérhetetlen testét. Kritikus ütés! (6 támadással 300 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a talriai behemót testét. (9 támadással 910 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+45 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 344 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a talriai behemót, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel épp hogy eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 132 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a talriai behemót, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). A talriai behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 96 kaját. 19 607 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2004, sebződés: 196, gyógyulás: 90, összesen: -106 ÉP}
m 7 5 6 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Semmi hatás! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 147 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. A támadása szerencsére hatástalan volt. (elektromos pajzs védelmez.) Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány testét. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. A villámok csak csiklandoznak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány bal első lábát. Kritikus ütés! (7 támadással 821 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+41 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a zafír sárkány jobb vállát. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 28 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], 9 fekete gyöngy, 2 vas dobónyíl, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], 6 arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 20 566 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1362, sebződés: 266, gyógyulás: 48, összesen: -218 ÉP}
(Továbbmész...) [362,64] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Látsz egy mocsári penkét. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze keletre látsz egy ősvortexet. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Thargodan tábor van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy talriai behemót nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 163 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a talriai behemót testét. (6 támadással 280 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (8 támadással 834 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+41 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a talriai behemót mérhetetlen testét. Kritikus ütés! (7 támadással 378 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 58 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a talriai behemót, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). A talriai behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 88 kaját. 19 607 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1713, sebződés: 99, gyógyulás: 49, összesen: -50 ÉP}
(Továbbmész...) [361,64] Változik a terep: sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy smaragd sárkány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy gázpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 156 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően gázpajzs védelmednek.) A lény zöld felhőt fúj rád. A gázpajzs tökéletesen megvédett. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragd sárkány bal oldalát. (9 támadással 918 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+45 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a smaragd sárkány pikkelyes testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], 33 arany, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 20 566 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1282, sebződés: 178, gyógyulás: 64, összesen: -114 ÉP}
kt 1690 3 | elkészíted az 1690. tárgyat (3 darabot) |
kt 312 3 | elkészíted a 312. tárgyat (3 darabot) |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
fku 180 | felt. kutatás 180 |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 152 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 57 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mösze uralkodó tapogatozó fejét. (7 támadással 746 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+37 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a mösze uralkodó bal oldalát. (7 támadással 342 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) (-1 TU.) A mösze uralkodó megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 58 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). A mösze uralkodó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 pszi kő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 mösze hátpáncélt. [mösze hátpáncél ládikóba-> (310,64)-> 11 arany, -2 ÉP] 20 446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1290, sebződés: 341, gyógyulás: 74, összesen: -267 ÉP}
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
szk 329 635 338 | keresed a 329. szörnyet a 635. szörnyet a 338. szörnyet |
* 1. BP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
vv 172 83 460 | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot a 460. varázslatot |
hh 1660 1534 1554 | használod az 1660. tárgyat az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy energiaburok varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy negatív csapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 489 életpontot vesztettél. A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor megcsapod a md'blatherat testét. (9 támadással 988 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a md'blatherat testét. (7 támadással 365 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Végighúz rajtad a md'blatherat a csápjával. (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-28 pszi pont.) (-3 TU.) Csápjával megérint a md'blatherat. (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-34 varázspont.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel párszor keményen megütöd a md'blatherat irtóztató auráját. (7 támadással 732 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a md'blatherat irtóztató auráját. (7 támadással 340 életpontot sebezve.) A md'blatherat csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-22 pszi pont.) (-1 TU.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2442, sebződés: 993, gyógyulás: 148, összesen: -845 ÉP}
le 820 366 812 | leveszed/lerakod a 820. tárgyat a 366. tárgyat a 812. tárgyat |
kf 253 711 1158 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 711. tárggyal az 1158. tárgyat |
h 509 20 0 | használod az 509. tárgyat |
tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 11 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 1 12 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy armageddon varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (A(z) tűztagadó védett meg.) A szörny nagy levegőt vesz, majd elemi tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (153 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod a rd'alv lélektipró lángoló masszáját. (7 támadással 1001 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a rd'alv lélektipró testét. Kritikus ütés! (7 támadással 399 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a rd'alv lélektipró kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 174 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 61 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel párszor keményen megütöd a rd'alv lélektipró izzó testét. Kritikus ütés! (7 támadással 805 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a rd'alv lélektipró lángoló masszáját. (7 támadással 336 életpontot sebezve.) A rd'alv lélektipró fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 174 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 57 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2541, sebződés: 619, gyógyulás: 104, összesen: -515 ÉP}
tf 1 13 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért |
Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 62 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mösze uralkodó testét. Kritikus ütés! (9 támadással 1026 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a mösze uralkodó jobb hátsó lábát. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 69 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-16 pszi pont.) (-2 TU.) Csáprágójával a mösze uralkodó megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 56 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). A mösze uralkodó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 pszi kő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 mösze hátpáncélt. [mösze hátpáncél ládikóba-> (310,64)-> 11 arany, -2 ÉP] 20 446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1292, sebződés: 348, gyógyulás: 68, összesen: -280 ÉP}
* 2. BP: v 84 393 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
* 3. BP: le 1978 0 0 | leveszed/lerakod az 1978. tárgyat |
* 4. BP: kf 821 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
* 5. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 6. BP: v 238 578 0 | elmormolod a 238. varázslatot |
* 7. BP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
AZ UNIVERZUM NEKTÁRJA (634. TÁRGY) Ezt az undorító, förtelmes kotyvalékot ironikusan szokták az "univerzum nektárjának" nevezni. Állítólag olyan irtózatosan mérgező, hogy egy kalandozó életében legfeljebb egyszer bírja ki, hogy igyon belőle - másodszorra biztos, hogy belepusztul. Elkészítéséhez természetesen varázsital főzésre van szükség, meg 5 csepp vízre, de hogy igazán felforduljon tőle a gyomrod, tegyél bele egy rémplazmát, két lélekesszenciát, egy xirnox szívet és fűszerezd apróra tört praglonc hártyával. A kotyvasztás 10 TVP-t veszi igénybe, és utána... brr... a H 634 paranccsal fogyaszthatod el, ha még mindig van hozzá gusztusod. |
MOA TÁVCSŐ (1355. TÁRGY) Micsoda felfedezés, ha a varányszemek helyett moa szemlencsét használsz a távcső készítésekor, sokkal hatékonyabb eszközt kapsz, mint amilyen a régi változat volt. A tárgy tökéletessége az általa mutatott kép élességében rejlik: ha ezzel kukkolsz, már messziről, jó előre fel tudod mérni a területet, ahova a következő Mozgás parancsodban érkezel. A játék nyelvén ez annyit jelent, hogy minden egyes mozgás parancsod 1 TVP-vel kevesebbe kerül (de költsége 5 TVP alá így nem mehet). Másrészt a moa távcsővel olyan helyeket is jól belátsz, amit eddig a hagyományossal nem sikerült: a bozótos mezőket és a ritkás erdőket. (Sűrű erdőt továbbra sem tudsz feltérképezni vele.) Végezetül röviden összefoglalva, hogy mi kell a moa távcső elkészítéséhez: 2 ormánygőte csont, 2 smirglilevél, 4 moa szemlencse, 1 grákóbőr és 80 TVP. |
PIKKELYES PTOG (470. SZÖRNY) Első pillantásra leginkább a dinoszauruszokhoz hasonlítanád. Másodszorra, testének formáit, és a gőzölgő leheletét jobban figyelembe véve egy nagyra nőtt piromenyétre emlékeztet. Ha viszont a testét fedő, csillogó pikkelyekre téved tekinteted, leginkább egy sárkányt mindenhol beborító bőrfelület jut eszedbe. Nos, a hasonlóság csak a véletlen műve, a pikkelyes ptog semmilyen rokonságban nincs az előbb említett szörnyekkel. Fajának kialakulása sokkal régebbre vezethető vissza, mint bármely Ghallán őshonos fajé. Már a keleti területeken élt barbár törzsek, a bo'adhunok is előszeretettel alkalmazták hátasállatukként, de persze a befogásuk és megszelídítésük már abban az időben sem volt egyszerű. |
ÉBEN TIGRIS (488. SZÖRNY) Az ében tigris Kelet-Ghalla pusztaságainak éjfekete ragadozója. Ijesztően sötét arcából csupán sárgás szemei világítanak, mintegy baljós jelként: nincs szerencséd, kalandozó! Ha jobban szemügyre veszed (ha van rá időd), ében bundáján világosabb foltokat is felfedezhetsz, de lehet hogy csak a fény játékának fogod őket tartani. Az ében tigrisek a "történelem előtti" időkben még csapatokban vadásztak, de a háborúk pusztításai nyomán bekövetkező évek, mely alatt a bo'adhun barbárság területén nem sok élő lélek maradt, megtizedelték soraikat. A megmaradt példányokat pedig különösen kegyetlenné és szívóssá tették. Az ében tigris bundás bőrén vágófegyverrel sebet ejteni nem könnyű feladat. |
HÁJAS OKERÓN (462. SZÖRNY) Ez a vaskos lábú, nagy testű szörnyeteg úgy néz ki, mintha egy másik emlős (amely közel kétszer akkora, mint ez) bőrébe bújtatták volna. Már akkor is léteztek, amikor még a bo'adhun barbárok lakták Kelet-Ghalla déli részét, és a minden porcikájukról alácsüngő zsírrétegnek köszönhetően komoly szerepet játszottak a környék harcosainak étlapján. Leterítésük azonban nem is olyan egyszerű, talán ütőfegyverrel a leghalványabbak az esélyeid. |
HARCOS HÁRPIA (485. SZÖRNY) A harcos hárpiák ember felsőtesttel és madár végtagokkal rendelkező repülő lények. Minden porcikájuk lenyűgözően szép: briliáns kidolgozású arcuk a legszebb alanori kisasszonyokéval is felvenné a versenyt; amikor kitárt szárnyakkal (melyek fesztávolsága akár a négy-öt métert is elérhetik) repülnek, mozgásuk elegáns; amikor viszont éles karmait a húsodba vájják, megszűnik ez a varázs. A harcos hárpiák ugyanis kinézetük ellenére nem túl békés lények, minden a területükre tévedt betolakodót alaposan megbüntetnek arcátlanságukért. |
DÜBÖRGŐ BAHROT (479. SZÖRNY) A bahrotok réges-régen még csordákban járó békés növényevők voltak. Robosztus méreteik, félelmes vigyorba torzuló arckifejezésük nem csoda, hogy felkeltette a bo'adhun sámánok érdeklődését: mi volna, ha ezeket az állatokat felhasználnák a saját céljaikra. Mágikus béklyót bocsátottak rájuk, majd táboraik őrzésére kényszerítették őket. Ahhoz azonban, hogy ebben eredményesebbnek mutatkozhassanak, agresszív tulajdonságokkal kellett őket felszerelni, a bahrotok jelleme lassacskán teljesen átalakult. Húsevővé váltak, miközben megtanulták, hogyan kell vaskos lábaikat és két hosszú agyarukat az áldozat leterítésére használniuk. Teremtőik (a bo'adhun sámánok) antimágikus aurát vontak köréjük, valószínűleg azzal a céllal, hogy egyszer majd Roealoth ellen is csatarendbe állítják őket. Erre már nem került sor, a birodalmak letűntével a bahrotok elvesztették gazdáikat, de a tőlük kapott tulajdonságokat nem. Leszármazottjaik azóta is a bo'adhun síkságokon élnek, de az, hogy valakinek engedelmeskedniük kellett, már a múlté. |
RAGÁLY (191. PSZI KÉPESSÉG) Döbbenetes felfedezést tettél! Mostantól képes vagy mentális úton poszogó möszéket létrehozni, méghozzá tőled egy bizonyos távolságra is! Mindehhez a P 191 <mennyiség> <kalandozó> parancsot kell megadnod. A parancs 5 TVP-be kerül, és annyiszor 5 pszi pontba, ahány möszét létre akarsz hozni. A célpont kalandozó nem lehetsz te, és max. annyi mezőre lehet tőled, amennyi a pszi szakértelmed kétszerese. A képesség kizárólag pszi használóra van bármiféle hatással. |
Erő: | 72 (102) | Szint: | 51 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 41 (83) | Támadás: | 100 (108) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 41 (69) | Védekezés: | 135 (145) | Menekülés: | 10 % | Életkor: | 38/59 év |
Egészség: | 41 (72) | Életpont: | 1674/716 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 66 |
Szerencse: | 52 (97) | Varázspont: | 2990/3 | Pénz: | 10716 arany | Kép. pont: | 47 |
Tudatpont: | 97/4 | Pszi pont: | 378/1079 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/73 | ökölvívás: | 46/15 (+10%) | vágófegyverek: | 39/52 |
dobófegyverek: | 42/61 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Shengoroth karma (#1520) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); mérg. vas dobónyíl (#190) (10 -52.); kábító nyilacska (#1590) (53 -); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
361,64 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
Kedvenc táborhely: 163,13 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 12. hónapban. |
Legfeljebb 130 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
A páncélfényező rizspapír-vért felületére kenve. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 56, 63, 57, 61, 65, 64, 82, 85, 91, 83, 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya gyümölcse 20/12 | Max életkor 147 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 145 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 124/25 | 2. nyomkövetés: | 84/44 (+10%) | 3. lopás: | 5/10 |
4. mászás: | 33/17 | 5. csapdakészítés: | 51/30 (+8%) | 6. csapdaészlelés: | 26/98 |
7. gyógyítás: | 19/46 | 8. titkosírás: | 23/21 (+23%) | 9. felderítés: | 50/40 |
10. szörnyidomítás: | 17/36 (+10%) | 11. teológia: | 107/47 (+45%) | 12. taumaturgia: | 113/12 (+45%) |
13. szerencsejáték: | 6/91 | 14. versengés: | 22/53 | 15. harcművészetek: | 42/21 |
16. zene: | 71/41 (+29%) | 17. szörnyismeret: | 101/8 (+20%) | 18. pszi: | 41/2 (+13%) |
19. zárnyitás: | 30/48 | 20. vadászat: | 10/91 | 21. vitalitás: | 11/90 |
22. bányászat: | 45/34 (+2%) | 23. testépítés: | 55/40 (+50%) | 24. úszás: | 12/72 |
25. főzés: | 30/41 (+10%) | 26. csapatmunka: | 7/10 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10 | |||
11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
totemmester 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
segítesz max. 20 TVP-ért |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 66 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot ), manóétket (#1588) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
elfogod homokvarányt (#16) hurokcsapdával (#217), Shandult (#959) kdoléval (#501), érző szívű dromedárt (#753) ketrec-csapdával (#218), sörényes ubukot (#89) szuper hálócsapdával (#274), tüskés gigaférget (#256) kdoléval (#501) |
mászol max. 120 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 43, max: 50) |
massza (#217), kék rothasztó (#421), bolyongó lidérc (#388), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), érző szívű dromedár (#753), Alaran (#6127), purifikátor császár (#393), vércápa sámán (#281), északi tűzsárkány (#219), sötét ölész (#314), armageddont lövő lények (#9099), Raia szent lovagja (#239), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), Kaszás Ubaron (#7040), liumbe (#349), Napsörény (#7004), ében halálhajcsár (#295), ében hadúr (#294), csontváz lord (#177), élőholt mirg (#135), molgan (#284), Raia angyala (#333), éjfattyak (#9096), Rém (#315), ében sárkány (#327), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), rubin sárkány (#330), Eruol (#378), Techiulan (#400), ősdentor (#282), nekrit parazita (#787), aranyfecske (#283), Tyriel (#777), Dl'orkhaugruk (#425), kreiton lich (#536), Ylgoroth (#332), Folrang (#331), inváziós ellenfelek (#9089) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 50) |
kobudera (#8), Fairlight hívők (#997), Lia (#4838), Sayuri Kozuri (#3104), szellemdarázs (#481), gothag döglidérc (#429), jégtörő (#656), ro'galhal kísértet (#463), ködmedúza (#449), szőrös azuka (#903), Szélvihar (#4443), bűbájlidérc (#761), Elenios hívők (#994) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | pukk (#389, 160 VP) |
fegyvertánc (#391, 60 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (166,4,1) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) | villámmágia (#227) | tolvajvér (#364) |
esszenciavédelem (#165) | mágikus ütés (#147) | esszenciavédelem 2 (#188) | Morgan rúnája (#363) |
Symulf rúnája (#182) | harci induló (#443) | láth. észlelése (#78) | szürkeáll. aktiv (#71) |
szemmelverés (#137) | hatalomvarázs (#220) | planetáris őrdémon (#172) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), tűzgolyó (#155), lángcsóva (#31), direkt kontaktus I (#121), Asylux csapdája (#233), pukk (#389), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), gázpajzs (#467) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | élőholt mágus (#175) | villámsújtás (#89) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | villámsújtás (#89) | >> | élőholt tigris (#766) | |
tűzeső (#61) | >> | bandita (#758) | tűzeső (#61) | >> | quwarg felderítő (#299) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg harcos (#201) | villámcsapás (#50) | >> | drakolich (#760) | |
tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | jégtörő (#656) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | jégoszlop (#231) | >> | kreiton lich (#536) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | őrjáratozó katona (#274) | istenítélet (#284) | >> | Toodrok Din (#503) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | csápos otagi (#395) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | bűbájlidérc (#761) | direkt kontaktus I (#121) | >> | királyi őrjáratos (#7006) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | kreiton lich (#536) | energiaburok (#239) | >> | éjfattyak (#9096) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégzabáló (#649) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Tguarkhan (#212) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagyelementál (#644) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | élőholt ősmágus (#179) | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
homokféreg (#121) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +7 védettség;) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
szutykos remák (#191) (őrzi a holmidat: +14 lopás ellen) státusz: OK |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
kronotapír (#286) státusz: OK |
sörényes ubuk (#89) (málhás: +11 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A Sötét Föld mágusai azt hiszik, versenyre kelhetnek velünk. Bah! Ölj le három Thargodan mágust, hadd tanuljanak tiszteletet! (számláló: 0) |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Lássuk, hogy haladsz a ritka csecsebecsék felhalmozásában: áldozz számomra egy mihlanil kesztyűt! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): kész. kémhálózat (744): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): kész. Toborzóiroda (759): kész. Toborzóiroda (762): kész. sámánkunyhó (767): kész. Thargodan könyvtár (768): új. Fősátor (770): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): -122. labirintus (124,103). fejvadász központ (847): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 61, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 85, 86, 91, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 121, 122, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 136, 165, 166, 167, 170, 171, 172, 175, 176, 177, 180, 187, 189, 190, 191, 192, 193, 204, 205, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 7, 11, 12, 13, 14, 15, 20, 21, 26, 30, 33, 34, 35, 36, 38, 40, 41, 42, 43, 46, 49, 50, 51, 52. |
Kész: 1, 5, 6, 8, 9, 16, 17, 18, 44, 45, 47. |
MAKRÓID (jelenleg 3 lehet) |
1. makró parancsai: h 2107, vv 172 83 460, hh 1660 1534 1554, le 820 366 812, kf 253 711 1158, h 509 20, tf 1 10, tf 1 11, tf 1 12, tf 1 13. |
2. makró parancsai: h 1101, hh 1546 1100 1133, vv 26 227 364, vv 224 86 88, hh 1269 1253 2373, le 253 711 1158, kf 820 366 812, ek 145 2, vv 147 139 188, v 84 393. |
3. makró parancsai: kb 2369 19, hh 2369 2369 2369, hh 1 2369 2369, hh 2 2369 2369, hh 3 2369 2369, hh 4 2369 2369, hh 5 2369 2369, hh 6 2369 2369, hh 7 2369 2369, hh 8 2369 2369. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 60 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) OK |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) OK |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) OK |
tudati cserkészés (554) OK |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) OK |
kincsvadászat (561) OK |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5245 TU szükséges.) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 436 | isteni könnycsepp (#260) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
35 | bordacsont (#16) | 1 | extra takarmány (#1360) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
6 | fekete gyöngy (#99) | 76 | halcsont (#390) | 15 | isteni könnycsepp (#260) | |||
82 | kaja (#2) | 41 | kőkés (#6) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 4 | pirkit (#153) | 35 | polip szívóka (#391) | |||
2 | pular kristály (#239) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | ragasztó (#83) | |||
13 | ramit kő (#226) | 22 | rézdarab (#70) | 1 | rézpáncél (#71) | |||
1 | rézsisak (#72) | 5 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 4 | sárkánypikkely (#292) | |||
3 | tinta (#101) | 2 | varázskő (#305) | 23 | vasérc (#152) | |||
52 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
506 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | aranypikkely (#415) | |||
8 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 3 | Földanya gyümölcse (#1690) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | lidércesszencia (#1074) | 15 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | pszi kő (#248) | 1 | purifikátor háj (#269) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 3 | ugh méreg (#166) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) | 1 | xirnox szív (#213) |
360 | 361 | 362 | 363 | 364 | 365 | |
62 | |
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|