50. forduló, 52. forduló, Galain Leingod összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 24. 9h:27'
EZ A 88. JÁTÉKHETED, 51. FORDULÓD
89. játékheted kezdete: okt. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5504
SZÁMLA : XXXX

GALAIN LEINGOD KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [78,61] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 5 borkonyó bibét (250 arany kikiáltási áron), 1 bronzpengét (15 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 fekete bőrcsizma (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 7 rákfatty váladékot (30 arany). Átveszed a sikeresen eladott 2 fokhagyma (eladási ár: 160 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany) ellenértékét.
Egy nap egyszercsak odasétál hozzád egy fekete köpenyes, kopasz, kék szemű fickó. Egy hosszú bot van a kezében, valamilyen szerzetesfélének néz ki. Nem szól semmit, csak meghajol előtted, és kezét üdvözlésre emeli. Viszonzod a köszönést. A pasas még mindig mosolyog, amikor kinyitja a száját, és ragadós, fehér lét köp elő! A savas anyag a testedre fröccsen, és iszonyodva látod, ahogy hatalmas luk keletkezik a mellkasodban... Verítékben fürödve ébredsz fel a rémálomból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+44 varázspont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy manifesztátor fészket vagy búvóhelyet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a manifesztátor testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával végigvagdosod a manifesztátor fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a manifesztátor testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A manifesztátor meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a manifesztátor egyik karját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 175.]

* 1. KP: gyógyítás 20 pontért
Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+14 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 155.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 150.]
[A parancs tárolásra került.]

kt 553 elkészíted az 553. tárgyat
Legyártottál 1 tünde íjat. [50 pontot használtál fel, van még 100.]

kt 334 5 elkészíted a 334. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 acéltűt. [5 pontot használtál fel, van még 95.]

f 334 112 kísérletezel a 334. tárggyal a 112. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Hosszú idő telik el... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz tünde nyilat. (ld. enc.) 90 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 85.]

kt 554 5 elkészíted az 554. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 tünde nyilat. [30 pontot használtál fel, van még 55.]

kf 553 554 kézbeveszed/felveszed az 553. tárgyat az 554. tárggyal
Elrakod a fúvócsövet, majd előkészíted a tünde íjat.
Lövedékként tünde nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

m 6 6 8 mozogsz nyugatra, nyugatra, északra
[77,61] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy proteinfecske. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 10 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a proteinfecske bal szárnyát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a proteinfecske jobb oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a proteinfecske bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvagdalod a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a proteinfecske farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A proteinfecske karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [76,61] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Találsz egy vaskohót. Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [76,60] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Utad során felfedezel egy világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót.

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Utad során felfedezed egy tüsi aranyhajú, csillogó szemű kobudera férfi táborát. Fekete a bőre. Chara-din követője. Egy féregíz nyakpántot, egy káosz szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar bajnok trófea, egy kocsmai verekedő trófea és egy varkaudar behemót trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: prédára leső drónkeselyű. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy goldugar a hátasa. Érzékeled auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 19.]

m 6 4 mozogsz nyugatra, délre
[75,60] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély szakadékot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Macskaszemű Marion formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy emberevő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az emberevő jobb lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod az emberevő testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az emberevő bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 4 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner karmazsin huhogó trófeát, és kinyersz egy alkalmas emberevő trófeát. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz Szélsikoly Ziával. Hatalmas, messze zengő állati ordítást hallasz nem oly távolról, melyet egy női sikoly követ. Első gondolatodat tett követi: fegyvert ragadsz, és rohanni kezdesz a hangok irányába. A szemed elé táruló látvány iszonyatos: egy hatalmas tigroszlán letepert egy csodaszép mutáns lányt. Ordítva veted magad a tigroszlánra, s egyetlen csapással végzel vele. Felsegíted a lányt, kinek hangja maga az isteni muzsika: "Köszönöm, Szélsikoly Zia vagyok. Kit tisztelhetek bátor megmentőmben?" Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Mélyen a szemedbe néz, és lassan végighúzza a nyelvét a felső ajkán. Izgató a dolog, de ellenállsz!

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 7.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy alpesi tehenet. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 2.]
Iszol a vizestömlőből. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 191 pontot. A következő körben tehát 193 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÜNDE NYÍL (554. TÁRGY)
A tünde nyíl a tünde íjhoz való nyílvessző, amelyet egy elf készíthet el, bozótosban vagy erdőben. Szükséges hozzá 1 madártoll, 1 acéltű és 6 TVP. A tünde nyíl sebzése 3D6. A tünde nyíl, bár törékenynek látszik, nem az: még a vashegyű nyílnál is ritkábban sérül meg vagy veszik el. Ezenkívül használatakor a tünde íj bónuszán felül kapsz még +2 támadást a pontos lövéshez.

KARAKTERLAP

Galain Leingod, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran ministránsa vagy. Ez az 51. fordulód.

Erő: 14 (16) Szint: 9 Merészség: 5/5 Magasság: 158 cm
IQ: 18 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 19 (20) Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 167/167 év
Egészség: 13 (15) Életpont: 136/73 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 12 Varázspont: 60/16 Pénz: 618 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 144 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 450 TP-t kaptál. Jelenleg 11055 TP-d van. A következő szinthez még 945 TP szükséges. Trófeáid: süvítő rája, emberevő, mutáns pók. A 49. fordulódban 500 arany került a bankszámládra. 507 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3 vágófegyverek: 13 ütőfegyverek: 3
lőfegyverek: 14

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 16 (+1) 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 5 5. gyógyítás: 19 6. teológia: 2
7. taumaturgia: 2 8. szörnyismeret: 4 9. vadászat: 6
10. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3)

Összsúly: 45.11 kg Megterheltség: 107%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 fabontó (#106) 2 kaja (#2) 5 kaktusztüske (#114)
5 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103) 5 rákfatty váladék (#333)
2 spiritusz (#170) 2 tüske (#22) 1 vapár ág (#110)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 tünde íj (#553) 4 tünde nyíl (#554)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(75,60) mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), emberevő (#119), Szélsikoly Zia (4004. kalandozó)
(76,60) világítótorony (#156), Raia oltár, olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), egy kobudera férfi
(76,61) oltár, vaskohó (#155)
(77,61) oltár, proteinfecske (#139)
(78,61) manifesztátor (#124)

Üzenet küldése a karakternek