50. forduló, 52. forduló, Fekete Mamba összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. nov. 29. 15h:10'
EZ A 77. JÁTÉKHETED, 51. FORDULÓD
78. játékheted kezdete: dec. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2184
SZÁMLA : XXXX

UNGABUNGA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [42,17] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+26 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+2 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

d 71 1 eldobod a 71. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 rézpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 198.]
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 63 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 32 életpontot! [0 pontot használtál fel, van még 198.]

fgo 30
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ek 116 t. energia kisütése: 116
Gyógyító totem parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

m 2 mozogsz keletre
[43,17] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Egy bőrpáncélos törpe hever a földön. Él még ugyan, de könnyen megállapíthatod: szörnyű sebe van, valószínűleg a tüdejét szúrták át. Talán még egy napja is hátra van, de embertelen kínokat kell kiállnia. Kérdezni próbálod, hogy ki támadta meg. Válaszolni azonban nem tud, csak vért köhög fel. A mozdulata viszont nagyon egyértelmű: azt kéri, öld meg, vess véget a szenvedéseinek. Ahhoz, hogy eleget tegyél a törpe kívánságának, 15 TVP-t kell elköltened (11. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy garokk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a garokk testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel végigvagdosod a garokk bal első lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a garokk varacskos hátát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a garokk agyarával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a garokk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek nyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 188.]

go 11 gonoszkodsz: 11
Elmosolyodsz, majd bólintasz. Nekilátsz, hogy a kínzás szakértelmedet fejleszd az "önkéntes" és tiltakozásra képtelen alanyon. Hosszú órákon keresztül gondoskodsz róla, hogy ez legyen a törpe életének legszörnyűbb időszaka. Végül kileheli a lelkét. Kezdesz mestere lenni a céltalan gonoszkodásnak. A páncélja sajnos túl sérült, hasznavehetetlen számodra. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 178.]

jlk 8162 jelszó kimondása 8162
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. Hosszú ideig vársz, de semmi sem történik. Úgy látszik, hibás volt a megfejtés. [5 pontot használtál fel, van még 173.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[44,18] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy félelem-járó. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a félelem-járó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy csontváz.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Második ellenfeled egy élőholt mágus.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá (-11 védelem) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Alaposan megsorozod az élőholt mágus jobb lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod az élőholt mágus bal lábát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 25 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval párszor keményen megütöd az élőholt mágus testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor épp csak megérinted az élőholt mágus testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 22 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Mosolyogva kidobod a nevetséges varkaudar kósza trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő élőholt mágus trófeát. 1 011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 126, gyógyulás: 0, összesen: -126 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 gernim balzsamot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 74 (limit: 1585), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 7595.
(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+34 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

(Továbbmész...) [45,19] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ó! Hiszen ez egy süvítő rája. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a láplidérc sáros testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a láplidérc sáros testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször eltalálod a láplidérc nyakát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 13 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a láplidérc sáros testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a láplidérc testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A láplidérc belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 xirnox szív. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 éjkövet. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mirg.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg fejét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az élőholt mirg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 fekete gyöngyöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 76 (limit: 1585), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 7810.
Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [46,20] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gorombilla lehet. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gorombilla bal lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gorombilla szőrös karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gorombilla száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel felnyitod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy autentikus vámpír.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. [70 pontot használtál fel, van még 103.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[47,21] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy félelem-járó. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a félelem-járó jobb csápját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a félelem-járó bal oldalát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a félelem-járó farkát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A félelem-járó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy csontlepke áll veled szemben.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a csontlepke bordás testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a csontlepke nyakát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a csontlepke jobb vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy óriás csontváz.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az óriás csontváz testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

(Továbbmész...) [48,22] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy halálbokort. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tigroszlán. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a tigroszlán testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a tigroszlán pöttyös testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A tigroszlán többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tigroszlán fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tigroszlán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 tigroszlán fogat. 45 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy csontlepke száll szembe veled.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a csontlepke színes szárnyát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a csontlepke bordás testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A csontlepke összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tetemember. Amikor elhal a zaj, előmászol. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [49,23] Még mindig füves síkságon vagy.

Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Találsz egy mély kutat. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 73.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[48,24] Szűnni nem akar a zöld síkság. Hirtelen mozogni kezd a föld! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gátvakond. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a gátvakond szőrös testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a gátvakond testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gátvakond megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Második ellenfeled egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a láplidérc sáros testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a láplidérc testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A láplidérc fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 16 életpontot vesztettél. A láplidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a láplidérc fejét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a láplidérc sáros testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 13 életpontot vesztettél. A láplidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 63.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 53 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 23.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 22.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-12 életerő.) Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 22 pontod maradt, ebből a következő körre 22 pontot vihetsz át. Kapsz még 190 pontot. A következő körben tehát 212 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GOROMBILLA (38. SZÖRNY)
Az erdők e szőrös, izmos majomszerű lakója leginkább egy goromba gorillára emlékeztet. Tarzan módjára, a lelógó indákba kapaszkodva közlekedik az erdőben. Mint a legtöbb mindenevő, ő sem veti meg a húst, a finom, édes humanoid húsért pedig egyenesen rajong. Mielőtt észbekapnál, máris lekent néhány hatalmas pofont, amelyek akár csontodat is törhetik. Aztán már csak a filézés van hátra...

KARAKTERLAP

UngaBunga, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah híve vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 51. fordulód.

Erő: 22 (23) Szint: 14 Merészség: 6/5 Magasság: 255 cm
IQ: 15 Támadás: 13 Agresszió: 5 Testsúly: 463 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 3 Menekülés: 40 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 21 Életpont: 213/96 Jellem: gonosz (13) Tul. pont: 3
Szerencse: 10 Varázspont: 28/25 Pénz: 53 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 20/0
Eddig összesen 376 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 664 TP-t kaptál. Jelenleg 56 355 TP-d van. A következő szinthez még 18 645 TP szükséges. Trófeáid: vark. nekromanta, quwarg harcos, élőholt mágus.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/8 vágófegyverek: 5/55 (+75%) ütőfegyverek: 20/83 (+9%)
lőfegyverek: 11/83 (+40%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) max. 1 db (3 -6.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (7 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -14.); mérg. ubuk tüske (#137) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
48,82 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 52

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 65 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/81 (+22%) 2. nyomkövetés: 7/71 (+10%) 3. mászás: 2/27
4. csapdakészítés: 4/45 (+10%) 5. csapdaészlelés: 1/27 6. gyógyítás: 24/39 (+44%)
7. titkosírás: 2/27 8. felderítés: 2/17 9. teológia: 1/35
10. zene: 2/14 11. szörnyismeret: 1/0 12. vadászat: 1/61

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak az 1. fajúaknak
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
süvítő rája (#113)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 21, 26, 53.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 80 (limit: 1585), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 8250.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 20 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1520 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 80.67 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 49 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 kerek kő (#19) 1 rézpáncél (#71) 2 ubuk tüske (#131)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 éjkő (#2369) 2 fekete gyöngy (#99) 1 gernim balzsam (#1894)
1 kaja (#2) 1 lapockacsont (#33) 2 madártoll (#112)
1 szvó-ektoplazma (#151) 7 tigroszlán fog (#63) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
(43,17) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), phua-kúp (#372), 11. jellempróba, Tharr oltár, garokk (#73)
(44,18) félelem-járó (#56), csontváz (#48), élőholt mágus (#175), Raia oltár, 4. jellempróba
(45,19) Tharr oltár, 13. jellempróba, süvítő rája (#113), láplidérc (#352), élőholt mirg (#135)
(46,20) gorombilla (#38), csontváz (#48), autentikus vámpír (#154)
(47,21) félelem-járó (#56), csontlepke (#746), óriás csontváz (#176), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(48,22) halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), Raia oltár, tigroszlán (#43), csontlepke (#746)
(48,24) gátvakond (#57), csontváz (#48), láplidérc (#352), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár
(49,23) egy ismeretlen isten rúnaköve, mély kút (#93), 26. jellempróba, oltár

Üzenet küldése a karakternek