50. forduló, 52. forduló, Lorelai összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 3. 9h:23'
EZ A 67. JÁTÉKHETED, 51. FORDULÓD
68. játékheted kezdete: máj. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1731
SZÁMLA : XXXX

LORELAI KALANDJAI


21 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [113,9] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemű troll nővel. Bőre színe zöld. Chara-din követője. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy káosz szimbólumot, egy monstrum vállvédőt, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot és egy ryuku sisakot visel. Felszerelését egy ryuku futárbérenc trófea, egy bunthar trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy spagulár a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Stoneheart. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű elf férfival. Jéghideg aura vonja körül egész testét. Fagyos tekintetéből máris tudod, hogy ő Little Green Snake, a Jégmágusok legfőbb sarki rókavadász mestere. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Little Green Snake. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 13. napon összefutsz Stoneheart. Chara-din követője. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy káosz szimbólumot, egy monstrum vállvédőt, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot és egy ryuku sisakot visel. Fegyverzetét egy ryuku futárbérenc trófea, egy bunthar trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy spagulár! Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! (ld. enc.) Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megpróbálod a nyomok alapján felfedni a tolvaj kilétét. Hiába keresgélsz: nem találsz semmit.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). A lottó 655. hetének nyerőszámai: 25, 6, 1. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy pókvadász nyomok után kutattál. Sajnos sikertelenül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). Döbbenetes, hogy micsoda világosság gyúl hirtelen az agyadban: mostantól képes vagy élve elfogni szörnyeket! (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 220.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

* 2. KP: használod a 201. tárgyat
Sajnos nincs nálad elég gyíkfű. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[114,10] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy húsevő magszim nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 10 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával végigmetszed a húsevő magszim testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a húsevő magszim testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A húsevő magszim meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a húsevő magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy karmos tankány. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [114,11] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Mielőtt még észbe kaphatnál, fülig merülsz egy furcsa, fekete trutyiban. Úristen, ez egy szopógödör! Jajgatva kúszol-mászol ki, rettegve az átoktól. Ami persze fogott rajtad... [10 aranyad porrá vált.] Hah! Szopóköveid a gödörben maradtak! Megsemmisültek a birtokodban levő sötét tekercsek. Köpködsz, és homokot szórsz a gödörre, mire az lassan újra eltűnik. Morogva továbbindulsz.
(Feltételes támadás:) Egy téfea magoflux! Ezt kerested. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a téfea magoflux ragyás nyelvét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A téfea magoflux ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a téfea magoflux testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a téfea magoflux fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 200.]

m 6 5 7 mozogsz nyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[113,11] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár.

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [112,12] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet.
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a szintszívó bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [111,11] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 170.]

m 6 4 3 mozogsz nyugatra, délre, délkeletre
[110,11] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. A sűrű köd megnehezíti a látást. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy lápi hajlékot. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tesh alligátor. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával végigvagdosod a tesh alligátor testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a tesh alligátor farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tesh alligátor fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a tesh alligátor jobb első lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a tesh alligátor hüllőtestét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tesh alligátor fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+42 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).

(Továbbmész...) [110,12] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy.
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szintszívó jobb karját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a szintszívó testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [111,13] A terep változik: ismét síkságon vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették. [53 pontot használtál fel, van még 117.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Nagyon nem megy a dolog, de azért reménykedsz, hogy ezt a szakértelmet is lehet fejleszteni gyakorlással, mint a többit. [10 pontot használtál fel, van még 107.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 17 TVP-t kell elköltened.] Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 67.]

tf 1 37 fejleszted az 1. tulajdonságodat 37 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erő.)

[37 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 7, 18.
Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól bátor vándor helyett ügyes túlélő. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +15 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 191 pontot. A következő körben tehát 221 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÖTÉT TEKERCS (535. TÁRGY)
A kezedbe nyomnak egy Sötét Inkvizíció pecsétjével ellátott ébenfekete csontberakásos pergament. Elolvasod és megborzongsz a szentségtelen igék láttán. Mégsem tudod eldobni, inkább úgy döntesz, ez a tárgy érdemes arra, hogy később is tanulmányozd. Boldogan elteszed, és reménykedsz, hogy kíváncsiságod nem sodor megint bajba.

SZÖRNYEK ÉLVE ELFOGÁSA
Bizonyára már hosszú ideje izgatja a fantáziádat, hogy mi lenne, ha képes lennél élve elfogni valamilyen szörnyet. Most, hogy már elég járatos vagy a csapdakészítés tudományában, és a szörnyismeretek szakértelmed sem elhanyagolható, erre lehetőséged nyílik! Ahhoz, hogy egy szörnyet el tudjál fogni, legtöbbször szükséged van valamilyen ravasz csapdákra. Nem árt tehát, ha elkezdez Feltalál parancsokat kiadni olyan tárgyakra, amelyeknek ilyetén jellegű felhasználására eddig nem gondolhattál. Adtál már ki például sikertelen F parancsot kötélre? Igen? Talán most érdemes újból megpróbálni...
Persze többféle csapda létezik, van, amelyet úgy használsz, hogy odaszaladsz a szörnyhöz, és megpróbálod vele elfogni, de a legtöbbet fel kell állítani, és türelmesen kell várakozni - ez pedig sok időbe kerül... A csapdahasználatban egy új feltételes parancs segít: a szörny FOGlyul ejtés: FOG <szörny> <csapda>. Az első paraméter a szörny, amelyet el akarsz fogni, a második paraméter a szörnycsapda, amelyet használni akarsz erre. Mindig olvasd el figyelmesen a csapdák leírásait, és döntsd el, hogy egy adott szörny elfogására melyik a legalkalmasabb. Ha a paraméterként megadott szörnnyel találkozol, és elég TVP-d van még, automatikusan megpróbálod elfogni. Ennek sikere függ attól, hogy milyen csapdát használsz, mekkora a csapdakészítés szakértelmed, és hogy mekkora a szörny csapdaészlelése. Egy trikornis nehezebben sétál bele egy csapdába, mint egy rambó bogár. Egy adott FOG parancs törlődik, ha SIKERES végrehajtásra kerül, ill. kiderül, hogy teljesen értelmetlen. Te ugyanúgy tudsz törölni összes/egy bizonyos FOG parancsot, ahogy az FT esetén.
A legtöbb csapdát, bár van sorszáma, nem kell külön KT paranccsal elkészíteni: automatikusan összerakod/elkészíted a FOG parancs végrehajtásakor.
Hogy mi a teendő, ha sikeresen elfogtál egy szörnyet? Nos, ez már más lapra tartozik...

KARMOS TANKÁNY (137. SZÖRNY)
A karmos tankány majdnem másfél méter magas, orrszarvú bogárra emlékeztető szörny. Páncélzata valamilyen kemény, szürke kitin, ütőfegyveren kívül szinte semmivel sem lehet áthatolni rajta. Egyik nagy különbség (a méreten kívül) az orrszarvú bogárhoz képest, hogy nemcsak szarvát tudja támadásra használni, hanem borzasztóan hegyes és kemény karmait is.

KARAKTERLAP

Lorelai, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Ez az 51. fordulód.

Erő: 16 Szint: 7 Merészség: 8/3 Magasság: 106 cm
IQ: 24 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 91/91 év
Egészség: 12 Életpont: 119/80 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: -6
Szerencse: 21 Varázspont: 73/15 Pénz: 115 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 138 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 869 TP-t kaptál. Jelenleg 2562 TP-d van. A következő szinthez még 1438 TP szükséges. Trófeáid: sullár, tesh alligátor, süvítő rája. A 43. fordulódban 5096 arany került a bankszámládra. 5299 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 14 ütőfegyverek: 1 dobófegyverek: 7

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 9 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 3 5. gyógyítás: 26 (+1) 6. felderítés: 1
7. taumaturgia: 10 8. zene: 1 9. szörnyismeret: 3 (+1)
10. vadászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 39% életerő alatt 23 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
trikornis (#104), szintszívó (#96), téfea magoflux (#98), ryuku gárdista (#360)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
Vemhes Guppi (#4528), fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71), hadroszaurusz (#162), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 5 kaja (#2) 2 spiritusz (#170)
2 szopókő (#259) 4 víz (#27) 1 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gyíkfű (#201) 1 magszim bél (#103) 2 szvó-ektoplazma (#151)
1 téfea-agy (#172)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(110,11) lápi hajlék (#670), tesh alligátor (#353)
(110,12) szintszívók (#96)
(111,13) szent tölgyfa (#393), Sheran oltár
(112,12) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), szintszívó (#96)
(114,10) húsevő magszimok (#67), Elenios rúnaköve, 24. jellempróba, karmos tankány (#137)
(114,11) szopógödör (#177), téfea magofluxok (#98)

Üzenet küldése a karakternek