50. forduló, 52. forduló, Hetedik Rogaf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 1. 20h:31'
EZ A 873. JÁTÉKHETED, 51. FORDULÓD
874. játékheted kezdete: márc. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1727
SZÁMLA : XXXX

HETEDIK ROGAF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [42,-13] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 209.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 204.]

ve 49 megveszed a 49. tárgyat
Vásároltál 1 kígyóbőr kesztyűt. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

kf 49 kézbeveszed/felveszed a 49. tárgyat
Leveszed a mászókarmot, majd felhúzod a kezedre a kígyóbőr kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

ve 247 megveszed a 247. tárgyat
Vásároltál 1 fekete bőrcsizmát. 32 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 204.]

kf 247 kézbeveszed/felveszed a 247. tárgyat
Felhúzod a fekete bőrcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

ea 51 1 eladod az 51. tárgyat 1
Eladtál 1 bőrpáncélt. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

ea 45 1 eladod a 45. tárgyat 1
Eladtál 1 kis bőrpajzsot. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

ea 72 1 eladod a 72. tárgyat 1
Eladtál 1 rézsisakot. 7 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

ea 64 3 eladod a 64. tárgyat 3
Eladtál 3 csontszablyát. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

ea 95 2 eladod a 95. tárgyat 2
Eladtál 2 bakkura bőrt. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

ea 105 3 eladod a 105. tárgyat 3
Eladtál 3 evaporőr hájat. 15 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

ea 47 2 eladod a 47. tárgyat 2
Eladtál 2 surranó kígyó bőrt. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

ea 16 2 eladod a 16. tárgyat 2
Eladtál 2 bordacsontot. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

ve 100 2 megveszed a 100. tárgyat 2
Vásároltál 2 aranyló ugarhéjat. 16 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 204.]

ve 168 1 megveszed a 168. tárgyat 1
Vásároltál 1 sullár hólyagot. 14 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 204.]

ve 169 1 megveszed a 169. tárgyat 1
Vásároltál 1 uzbány csőrt. 12 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 204.]

ve 205 1 megveszed a 205. tárgyat 1
Vásároltál 1 kazmár gyökeret. 8 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 204.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 164.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 140 TVP-t kell elköltened.] Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 124.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 100 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 84.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 60 TVP-t kell elköltened.] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 44.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 41.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 11 fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy útonálló. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló jobb oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[11 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 190 pontot. A következő körben tehát 220 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FEKETE BŐRCSIZMA (247. TÁRGY)
Ezt a térdig érő, hosszú szárú csizmát valamilyen ismeretlen állat bőréből készítik, cserzéssel. A nagy szakértelemmel megmunkált lábbeli nem lyukad ki, kényelmesen tudsz benne mozogni. Még lovaglócsizmának is alkalmas! Nem csoda, hogy megnöveli hárommal a védettségedet, amíg viseled.

ARANYLÓ UGARHÉJ (100. TÁRGY)
A goldugar elpusztítása után leválaszthatod a lény hátáról a finom, kúp alakú, arany színben csillogó ugarhéjat. Sokak szerint a szépségen kívül az ugarhéjnak gyakorlati haszna is van: megköti a tintacsiga tintáját, és megakadályozza, hogy elillanjon. Maximum 10 csepp tinta fér egy ugarhéjba.

SULLÁR HÓLYAG (168. TÁRGY)
Ha találsz egy döglött sullárt (esetleg te ölted meg?) akkor undorodat leküzdve felboncolhatod. A dögletes bűzt árasztó belső szervek között meg fogod találni a sullár hólyagját, amelyet biztonságosan összecsíptetve akár teljesen légmentes (és némi mosás után aránylag steril) tartónak használhatsz. De vajon mit érdemes benne tartani? Vizet nem - arra ott van a vizestömlő. Mérget sem - arra is vannak különböző tartók. No sebaj, ha majd találsz valami illékony folyadékot, akkor azt ebben fogod tartani. (max. 20 cseppet.)

UZBÁNY CSŐR (169. TÁRGY)
Egy uzbány legyilkolása után kézenfekvő, hogy közelebbről is megvizsgálja az ember, miért is öli halomra oly könnyedén a különösen erős ugh mérget használó lényeket is. No igen, a csőr az oka! A kemény szarucsőr teljesen ellenálló minden méreggel szemben, az uzbány könnyedén át tud fúrni vele a méregtől átitatott szerveken keresztül a belső, ehető részekig. Kézenfekvő az ötlet - ha legközelebb valami erősebb mérgű lénnyel találkozol, meg kéne próbálni a farkáról/csáprágójáról/stb. lecsöpögő folyadékot felfogni bele. Ránézésre úgy tizenkét csepp ugh mérget lehet felfogni egy csőrben.

KAZMÁR (204. NÖVÉNY)
A kazmár egy szúrós-tüskés növény, amely mélyen a sziklás talajban gyökeredzik. Sem termése, sem virága nem jó semmire, gyökerei azonban állítólag mágikus erővel bírnak. Ahhoz, hogy kiásd a kazmár gyökerét, a KT 205 parancsot kell kiadnod, 6 TVP-ért, és szükséged van egy ásóra. Egyszerre csak egy gyökeret tudsz kiásni, és egy fordulóban maximum három darabot.

KARAKTERLAP

Hetedik Rogaf, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr hűséges követője vagy. Ez az 51. fordulód.

Erő: 14 (16) Szint: 11 Merészség: 4/4 Magasság: 182 cm
IQ: 27 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 14 Életpont: 147/133 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 2
Szerencse: 14 (15) Varázspont: 102/31 Pénz: 311 arany Kép. pont: 12
Eddig összesen 205 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 178 TP-t kaptál. Jelenleg 19 459 TP-d van. A következő szinthez még 5 541 TP szükséges. Trófeáid: proteinfecske, trappoló dinymák, yeti poronty.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 12
lőfegyverek: 11

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << bronzhegyű lándzsa (#87) << göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -6.); ubuk tüske (#131) (7 -8.); mérg. ubuk tüske (#137) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
42,28 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 49

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 178 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 4 (+1) 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 20
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 2
10. szörnyismeret: 1 11. vadászat: 4 12. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), sóhajtó dorony (#112), orgyilkos (#131)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): 19. labirintus (53,38).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 25.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
2 * bronzpajzs (#89) 1 * bronzpáncél (#90) 1 * bronzsisak (#88)
1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzpenge (#126) 1 * fúvócső (#20)
1 * göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
4 mérg. ubuk tüske (#137) 1 rövid íj (#107) 1 szöges bunkó (#8)
18 * tüske (#22) 2 ubuk dobónyíl (#138) 13 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 * ezüst karkötő (#158) 1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 csontkulcs (#74) 1 + deus ex machina (#1)
1 ezüst kulcs (#184) 1 + hebrencs csapda (#147) 4 kaja (#2)
1 kötél (#92) 2 leviatán hólyag (#2182) 2 rézkulcs (#75)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 20]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 28 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 12]
1 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 20]
1 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 12]
2 vizestömlő (#3) [bennük 34 korty víz (#27), fér még: 6]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 1 antilopbőr (#48) 4 drótszőr (#37)
1 evaporőr háj (#105) 1 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kavadu lebeny (#24) 1 kazmár gyökér (#205)
2 királygyík bőr (#44) 1 lapockacsont (#33) 7 madártoll (#112)
2 mandibulapenge (#125) 1 móri gyümölcs (#116) 6 óndarab (#85)
4 ormánygőte csont (#21) 8 pirkit (#153) 8 rézdarab (#70)
1 rókafarok (#124) 2 sallank karom (#128) 8 smirglilevél (#29)
34 sünmedve tüske (#14) 8 szárnyas hernyó (#69) 8 tigroszlán fog (#63)
2 varányszem (#30) 1 vasérc (#152)

Összsúly: 57.81 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 87 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
42 arany (#50) 2 bakkura bőr (#95) 2 bordacsont (#16)
1 bőrpáncél (#51) 3 csontszablya (#64) 3 evaporőr háj (#105)
2 kaja (#2) 1 kis bőrpajzs (#45) 1 rézsisak (#72)
2 surranó kígyó bőr (#47) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 aranyló ugarhéj (#100) 1 fekete bőrcsizma (#247) 1 kazmár gyökér (#205)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 sullár hólyag (#168) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

41 42 43
-14
-13
-12
(42,-13) fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607), útonálló (#130)

Üzenet küldése a karakternek