50. forduló, 52. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. dec. 24. 11h:55'
EZ A 93. JÁTÉKHETED, 51. FORDULÓD
94. játékheted kezdete: dec. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [32,2] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Risara. Egy aranyláncot, egy ezüst nyakláncot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy rézsisakot és egy szöges páncélt visel. Fegyverzetét egy karmazsin huhogó trófea, egy sörényes ubuk trófea és egy proteinfecske trófea ékesíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy szöges bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.)

tno 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

a 83 1529 2 átadod a 83. tárgyat az 1529. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 ragasztót Risara részére. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

a 26 1529 10 átadod a 26. tárgyat az 1529. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 10 gyenge mérget Risara részére. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

a 112 1529 21 átadod a 112. tárgyat az 1529. kalandozónak (21 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 21 madártollat Risara részére. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

a 103 1529 átadod a 103. tárgyat az 1529. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 magszim belet Risara részére. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

a 97 1529 átadod a 97. tárgyat az 1529. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 rákpáncélt Risara részére. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

a 124 1529 átadod a 124. tárgyat az 1529. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 rókafarkat Risara részére. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Hosszú idő telik el... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz rézpajzsot. (ld. enc.) 69 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 209.]

f 70 85 kísérletezel a 70. tárggyal a 85. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Eltelik egy óra... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz bronzsisakot. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 199.]

m 6 mozogsz nyugatra
[31,2] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gátvakond került az utadba. Itt csata lesz.

Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gátvakond testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gátvakond meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A gátvakond összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 184.]

go 19 gonoszkodsz: 19
Nincs itt olyan szituáció, amiben gonoszkodni akarsz. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[30,3] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Rábukkansz egy haldokló alakváltóra. Amikor megpillant, remény csillan a szemében, és azt hörgi: - Vizet! Vizet! - Ha segíteni akarsz rajta, legalább 5 korty víz kell, hogy legyen a kulacsodban. Ez a tevékenység 2 TVP-be kerül (6. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy királygyík. Itt csata lesz.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A királygyík nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 királygyík bőrt. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő sebesült alpesi tehén nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 kaját. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [29,3] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy spagulár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a spagulár testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A spagulár rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A spagulár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [30 pontot használtál fel, van még 154.]

go 22 gonoszkodsz: 22
Sohasem kedvelted a vakondokat, a pókokat pedig ki nem állhatod. A földbe taposod őket. (+2 gonoszság.) Jellemed hamarosan semlegesre fog változni. [10 pontot használtál fel, van még 144.]

m 4 mozogsz délre
[29,4] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sóhajtó dorony. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a sóhajtó dorony fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megpöccinted a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a sóhajtó dorony kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 129.]

go 28 gonoszkodsz: 28
Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.) Jellemed megváltozott: mostantól semleges vagy. [10 pontot használtál fel, van még 119.]

m 2 mozogsz keletre
[30,4] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bo-skorpió. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bo-skorpió testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A bo-skorpió megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 104.]

go 5 gonoszkodsz: 5
Könnyű préda, nem is tud védekezni! Miután leölted az elfet, alaposan átkutatod. Sajnos semmi használhatót nem találsz nála, csak egy vizestömlőt. (+2 gonoszság.) Szereztél egy vizestömlőt. [10 pontot használtál fel, van még 94.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[31,5] Dombos terepre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Egy kisebb domb tetején egy póznát pillantasz meg, amelyhez egy öregember van kikötözve. Valamilyen gonosz teremtmény lassú halálra ítélte a szerencsétlent a tűző napon. Ahhoz, hogy kiszabadítsd, 8 TVP-re és egy kőkésre van szükséged (8. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! A feléd közeledő legyengült északi aurach mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az északi aurach testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 10 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval megcsapod az északi aurach testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az északi aurach összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 aurach fogat. 196 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [32,4] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megpillantasz egy fát, amelyhez egy kobudera van kikötözve. Teste fényesen csillog, mintha valamivel be lenne kenve. Aztán amikor megpillantod a feje fölött a darázsfészket, rájössz, hogy mivel lehet bekenve... Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kőkésre (hogy el tudd vágni a köteleit) és 10 TVP-re. Szerencsére úgy tűnik, hogy a darazsak egyelőre nem akarnak támadni (12. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. [38 pontot használtál fel, van még 56.]

go 12 gonoszkodsz: 12
Felragadsz egy követ, és belevágod a darázsfészek közepébe. Hatalmas, fekete felhő rajzik elő, célba véve a kobuderát. Néhány perc múlva abbamarad a borzalmas ordítás. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 46.]

al 70 128 36 áldozol: a 70. tárgyat a 128. tárgyat a 36. tárgyat
Felkészülsz a szertartás végrehajtására. Száraz gallyakat hordasz a rúnakőre, majd rárakod a rézdarabot, a sallank karmot és a fáklyát. Ezután tüzet csiholsz, és meggyújtod az egészet. Világossárga és halvány kék lángok kapnak a kupacba. Buzgón imádkozni kezdesz, mormolva, hogy a kő szelleme és az isten, akit szolgál, hallgasson meg. Néhány perc alatt porrá ég az egész áldozat. A fekete kupacot pillanatnyi széltölcsér kapja fel. Szemedet a kőre függeszted, amelyen nyoma sem látszik, hogy micsoda tűz égett rajta még egy pillanattal előbb. Feszülten várakozol... Aztán magasztos de egyben félelmetes érzés fog el! Erőteljes, végtelen hatalmat sugárzó szavak csattannak a fejedben: - Köszönöm az áldozatodat, kedves hívőm! Az, hogy elfogadtad az általam diktált jellemet és elégetted a kívánt tárgyakat a rúnakőnél érdemessé tett arra, hogy szóljak hozzád. Ezennel elfogadlak követőmnek, de hogy igazi pap válhasson belőled, kellő varázstudománnyal, még hátra van egy utolsó próbatétel: Keresned vagy építened kell egy oltárt, és felszentelned a nevemre! íme, első ajándékom, vallásom szent szimbóluma - e nélkül a próbatétel nem sikerülhet. Ha úgy találod, nem vagy elég erős ahhoz, hogy az oltárt egymagad felépítsed, keress társakat, akik szintén az én papjaim akarnak lenni! Járj szerencsével, és ha kell, küzdj meg ellenségeimmel, hogy a célodat elérd. Az én ellenségeim mostantól a tieid is - csakúgy, mint hatalmam egy része! Ha odaadó hívem vagy, hatalmad növekszik - ha azonban elvárásaim ellenére cselekszel, ne reménykedj a jóindulatomban! Most menj, és kísérjen áldásom.
Ebben a pillanatban érzed, hogy minden sebed begyógyul (max. életerőre kerültél)! Ahogy lassan magadhoz térsz, pillantásod a földre téved: egy tárgyat veszel észre! Felveszed: egy két kard szimbólum! (ld. enc.) Ez az istened szent szimbóluma kell, hogy legyen! (ld. enc.) Bizony kemény munka lesz az oltár felépítése, de a szimbólum megérintésének pillanatától máris formálódni kezdenek a tervek a fejedben... De most már ideje indulni, munkára fel! Nyakadba akasztod a szimbólumot, és távozol. 200 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 26.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 26 pontod maradt, ebből a következő körre 26 pontot vihetsz át. Kapsz még 190 pontot. A következő körben tehát 216 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÉZPAJZS (73. TÁRGY)
A rézpajzsot, a rézsisakhoz hasonlóan, rézdarabok összekovácsolásával készítheted el egy olvasztókemencénél. Ehhez 5 rézdarabra van szükséged, és egy KT 73 parancsra, 26 pontért. A rézpajzs 3-al növeli a védettségedet.

BRONZSISAK (88. TÁRGY)
A bronz felfedezése után magától adódik egy csomó új felfedezés - ezek egyike a bronzsisak. A bronzsisakot természetesen bronzból kell kikalapálnod, kőkalapáccsal. Ehhez szükség van 2 ón- és 2 rézdarabra, meg persze egy olvasztókemencére. Ha mindez adott, a KT 88 parancs hatására, csekély 45 pontért elkészül ez a 3-as védettséget adó sityak.

KÉT KARD SZIMBÓLUM (144. TÁRGY)
A két apró, keresztbe rakott acélkard egy ezüstláncra van felerősítve - ez Tharr, a háború istenének szent szimbóluma. Megmarkolva, máris erősebbnek érzed magad - amíg viseled, kettővel magasabb az erőd. A két kard szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

SZENT SZIMBÓLUM
Tehát megkaptad az istenedtől a szent szimbólumodat! Ez egy varázserejű tárgy, amelyre gyakran szükséged lehet. Hordhatod nyíltan, a nyakadba akasztva is (KF <szimbólum száma>), ekkor kapod meg a szimbólum által garantált képességeket és így nem tudják tőled ellopni. Ha viszont nem veszed fel, akkor nem fogja ország-világ tudni, hogy milyen vallást követsz, és így elkerülhetsz elég sok kellemetlenséget. Nyíltan hordod vagy sem - a döntés a tiéd. Más vallásúak nem akaszthatják a nyakukba a te szent szimbólumodat, mert égeti a bőrüket. Az első dolog, amire a szimbólumot valószínűleg használni fogod, egy oltár felszentelése az istened számára. Ehhez a H <szimbólum száma> parancsot kell kiadnod, 10 pontért, egy olyan helyen, ahol egy még felszenteletlen (de felépített) oltár van. A felszentelésben részt vesz minden, a helyszínen tartózkodó követője az istennek, ezért ha többen építenek egy oltárt, érdemes akkor kiadni valakinek a H parancsot, ha minden társa már azon a mezőn áll. Ha valaki ennek ellenére lemarad a felszentelésről, és nem akar újabb oltárt építeni, akkor sincs probléma: keresnie kell egy felszentelt oltárt, és ott az imádkozás: IM parancsot kell kiadnia, 30 pontért. Ahhoz azonban, hogy az isten egy ilyen imát a felszentelés helyett elfogadjon, legalább 5 fordulónak el kellett telnie az áldozat bemutatása óta. Még egy tanács: ha lehet, inkább szenteljél, és ne imádkozz, mert az előbbi SOKKAL több előnnyel jár.
Ha egy oltárt valaki megrongál, akkor az újjáépítés után ismét felszenteletlen oltár lesz belőle.

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr követője vagy. Ez az 51. fordulód.

Erő: 20 (22) Szint: 11 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 16 Támadás: 10 Agresszió: 4 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 8 Védekezés: 10 Menekülés: 35 % Életkor: 54/54 év
Egészség: 18 Életpont: 162/162 Jellem: semleges (+16) Tul. pont: 1
Szerencse: 16 Varázspont: 0/0 Pénz: 6 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 284 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 902 TP-t kaptál. Jelenleg 20 060 TP-d van. A következő szinthez még 4 940 TP szükséges. Trófeáid: északi aurach, ork sámán, proteinfecske.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 9 ütőfegyverek: 13
dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87)
32,52 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 7 (+1) 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 4 5. gyógyítás: 12 6. zene: 3
7. szörnyismeret: 1 8. zárnyitás: 3 9. vadászat: 3
10. bányászat: 10 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 15% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 2 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Risara (#1529)

Összsúly: 80.79 kg Megterheltség: 149%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 84 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 5 gyenge méreg (#26) 21 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 2 ragasztó (#83) 1 rákpáncél (#97)
1 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124) 1 sallank karom (#128)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 11 kaja (#2) 1 két kard szimbólum (#144)
1 királygyík bőr (#44) 3 óndarab (#85) 1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

28 29 30 31 32 33
1
2
3
4
5
6
(29,3) olvasztókemence (#86), 22. jellempróba, oltár, spagulár (#82)
(29,4) 28. jellempróba, sóhajtó dorony (#112)
(30,3) 6. jellempróba, királygyíkok (#26), alpesi tehén (#91)
(30,4) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 5. jellempróba, bo-skorpió (#54)
(31,2) gumifa (#38), gátvakond (#57)
(31,5) Tharr oltár, olvasztókemence (#86), 8. jellempróba, érclelőhely, északi aurach (#350)
(32,4) Tharr rúnaköve, gumifa (#38), Tharr oltár, 12. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek