508. forduló, 510. forduló, Nerina Clarusdea összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 20. 12h:11'
EZ A 536. JÁTÉKHETED, 509. FORDULÓD
537. játékheted kezdete: febr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,60] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A táborozás 1. napján összefutsz Bitang Barnabás sal. Elenios püspöke. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy Rughar gyűrűjét, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy norpadolótika trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Hátasállata egy goldugar! Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Egy őszapó piheg a vállán. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is a jó oldalhoz tartozik. A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (+6 életpont gyógyulás.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összeakadsz egy barna, rövid hajú, barna szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr főpapja. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: vérbeli zsoldos. Felszerelését egy Quwaxotix trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy északi tűzsárkány trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tintacsiga. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. Nem látszik valami barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Az 1. napon találkozol egy vörös, copfos hajú, csillogó szemű alakváltó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bőrpáncélt, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy erszényes elkarog trófea, egy ork bérgyilász trófea és egy arató csattanat trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Dr. Othsamahr. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, félszemű troll férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. Fekete a bőre. Sheran tanítványa. Egy bronzpáncélt, egy csillogó karkötőt, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy karmos tankány trófea, egy dombi yeti trófea és egy pattanóböde trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Public Enemy Nr.1.. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Az 1. napon összefutsz Ramirez Espanzával. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Fairlight személyes tanácsadója. A villámfókuszálók rendjének beavatott rangú tagja. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval. topázát, egy rinóbőr övet, egy rubin koszorút, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy quwarg ősmágus trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasállata egy mutáns pók! Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Tharr tanítványa. Egy elit csatavértet, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy sárga erőövet, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy bibircsók-óriás trófea, egy szürke rinocérosz trófea és egy rőtmanó berzerker trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Két izmos kar által kettétört varászpálca. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Sziklaöklű Ronberg. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 7 sáfrányport (700 arany kikiáltási áron), 8 sáfrányport (800 arany kikiáltási áron), 1 fokhagymát (70 arany kikiáltási áron), 1 fokhagymát (71 arany kikiáltási áron), 2 fokhagymát (120 arany kikiáltási áron), 50 gyíkfüvet (50 arany kikiáltási áron), 5 sáfrányport (500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 5 sáfránypor (eladási ár: 726 arany, ebből a kezelési költség: 72 arany), 7 sáfránypor (eladási ár: 908 arany, ebből a kezelési költség: 90 arany), 1 tünde íj (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét.
Az 1. napon összefutsz Lord of the Pitnal. Fairlight püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany masszariasztót, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy ónix masszavadítót, egy sárga erőövet, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar hadúr trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 3. napon összeakadsz egy fekete, copfos hajú, barna szemű, hosszú szakállas törpe férfival. Fekete a bőre. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy lábascet trófea és egy Poomr Ko trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Málhásállata egy törpemammut. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 3. napon összefutsz egy kék-zöld csíkos, hosszú hajú, homokóra szemű alakváltó férfival. A bőre lila. Dornodon főpap-jelöltje. Egy arany masszariasztót, egy aranyozott klipszet, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy ónix masszavadítót, egy regeneráló gyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vassisakot, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Málhásállata egy törpemammut. Auráját érzékelve máris tudod, sötétlelkű, gonosz teremtmény. A gyűlölet kölcsönös - vad csatakiáltással támadtok egymásra.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 191 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az alakváltó jobb lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Teli erőből ubuk dobónyílat dob Rád az ellenfeled. Feléd repül 4 ubuk dobónyíl. A lövedékek perforálják a bal lábadat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az alakváltó testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az alakváltó bal karját. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Csontpálcával az alakváltó néhányszor megcsapja a jobb oldaladat. (4 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Harci kalapáccsal az alakváltó gyengén megütögeti a testedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled holtan rogy össze. Végeztél vele! A mosoly azonban lehervad az arcodról, amikor ellenfeled teste köddé válik. Kereket oldott az utolsó pillanatban valamilyen varázslat segítségével! 3000 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 126, gyógyulás: 0, összesen: -126 ÉP}


A 3. napon összefutsz San-diellel. Sheran főpap-jelöltje. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Tguarkhan trófea és egy részeg kalandozó trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy garokk a hátasa. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Egyszercsak egy erdei tündérke röppen elő valahonnan! Csúfolódó szavakat kiabál feléd, majd bátran az elf mögé szelel. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Az elf kategorikusan kijelenti, hogy most pedig lőbemutatót tart neked! Nincs erőd ellenkezni, így kénytelen-kelletlen elsajátítasz néhány új trükköt... Kidülleszti a mellkasát, és hőstetteiről mesél. Amikor pedig beáll a kínos csend, gyorsan feloldja azzal, hogy átnyújt egy mákrózsa virágot. Úgy látszik, minden igyekezete hiábavaló: kosarat adsz neki.
Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 1 gyenge mérget. [gyenge méreg ládikóba-> (72,59)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+76 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+340 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+48 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 699. hetének nyerőszámai: 10, 25, 12. 4 db 0 találatos szelvényed volt. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 776.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 776.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 774.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 772.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 772.]

fa 210 3454 4 feladod a 210. tárgyat a 3454. kalandozónak (4 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Kripta Gitta részére szánod. Átadsz 4 fűszertartót. Ennek elküldése 28 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 769.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-6 TU.] A befejezéshez még 4722 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 709.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő torát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a quwarg királynő testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A quwarg királynő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (72,59)-> 10 arany, -2 ÉP] 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 varázskövet. A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 669.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[72,59] Folytatod sétádat a házak közt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Találsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Tátott szájjal bámulsz egy hatalmas és igen különös épületet. Egy óriási, zöld kupola, magas kéményekkel, amelyekből sárgás füst pöfög elő sűrű pamacsokban. A bejáratokon emberek mászkálnak ki-be, óriási kupac pirkitet tolva maguk előtt vagy különös, csillogó tárgyakat hordozva. A bejárat fölött feliratot látsz: KVAZÁR KOHÓ. (755. épület.)
Van itt még egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.) és egy bank (697. épület.).
Eladsz 1 denevér szimbólumot 10 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 1 réz papi karkötőt 20 aranyért.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [10 pontot használtál fel, van még 659.]

ee 224 89 45 eladod a 224. tárgyat a 89. tárgyat a 45. tárgyat
Eladtál 1 varkaudar lándzsát. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bronzpajzsot. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kis bőrpajzsot. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 659.]

ee 96 70 33 eladod a 96. tárgyat a 70. tárgyat a 33. tárgyat
Eladtál 1 bakkura csizmát. 11 aranyat kaptál.
Eladtál 17 rézdarabot. 17 aranyat kaptál.
Eladtál 2 lapockacsontot. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 659.]

ee 97 148 eladod a 97. tárgyat a 148. tárgyat
Eladtál 1 rákpáncélt. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 mocsári penkét. 1 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 659.]

m 6 4 4 mozogsz nyugatra, délre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[116,85] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Nano Pallanthoff, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy szekérkaravánt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [116,86] Szűnni nem akar a zöld síkság. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg királynő került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 59 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő torát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő torát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a quwarg királynő jobb középső lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 1163 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.)
Nini, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Délre egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [116,87] Még mindig füves síkságon vagy. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy kérődző etra közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra bal oldalát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a kérődző etra fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A kérődző etra megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 629.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[117,88] Továbbra is síkságon vagy. Egy csontig lerágott holttestet pillantasz meg: elfintorodva fordulsz el.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (100,80)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hamar megtalálod a csizmát és odaadod a lánynak. Közben mesélsz neki arról, hogy mennyivel jobb, ha az emberek segítik egymást. Megígéri, hogy ezentúl segíteni fog másokon, és nem bánt senkit. (+4 jóság.)
A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [118,89] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy csontig lerágott holttestet pillantasz meg: elfintorodva fordulsz el. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg harcos. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 56 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos jobb oldalát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (100,80)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [118,90] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Körbepillantva, több óriási méretű quwarg bolyt is megpillantasz. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tüskés harci gromak közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. Kritikus ütés! (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Patájával a tüskés harci gromak kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. [48 pontot használtál fel, van még 581.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[118,91] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A föld meg-megremeg, a quwargok keményen dolgoznak alattad. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő élőholt quwarg nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával megdöföd az élőholt quwarg jobb oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az élőholt quwarg torát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy erszényes elkarog. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog bal lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [118,92] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egy csapat apró quwarg indul feléd - fel akarnak falni! Kétségbeesetten ugrálsz rajtuk, és ezzel sikerül is elijesztened őket.

Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 561.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... A munka meghozza gyümölcsét. (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 521.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 116 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 481.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 441.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 76 TVP-t kell elköltened.] Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 401.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 35 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 361.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+30 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 331.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 321.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 3 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 281.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 241.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 201.]

tf 1 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [1 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 16, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját fal föl a sullár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 650 pontot. A következő körben tehát 850 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 408. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 509. fordulód.

Erő: 68 (77) Szint: 26 Merészség: 4/7 Magasság: 141 cm
IQ: 54 (61) Támadás: 33 Agresszió: 4 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 53 (57) Védekezés: 61 Menekülés: 30 % Életkor: 163/168 év
Egészség: 57 (61) Életpont: 434/291 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 65 (71) Varázspont: 887/113 Pénz: 2436 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 21/6 Pszi pont: 230/323 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 66
Eddig összesen 3176 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7495 TP-t kaptál. Jelenleg 1822238 TP-d van. A következő szinthez még 177762 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, acélkolosszus, varkaudar hadúr. A 504. fordulódban 13622 arany került a bankszámládra. 13826 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/71 ökölvívás: 4/61 szúrófegyverek: *28/100 (+2%)
vágófegyverek: 20/74 ütőfegyverek: 21/65 lőfegyverek: 28/35 (+4%)
dobófegyverek: 8/73

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/7 2. nyomkövetés: 135/30 3. mászás: 13/52
4. csapdakészítés: 27/63 5. csapdaészlelés: 15/90 6. gyógyítás: 73/41
7. titkosírás: 13/69 8. felderítés: 36/50 9. szörnyidomítás: 9/38
10. teológia: 69/35 (+18%) 11. taumaturgia: 35/95 (+10%) 12. szerencsejáték: 8/41
13. versengés: 13/69 14. harcművészetek: 7/66 15. zene: 108/79 (+34%)
16. szörnyismeret: 14/19 17. pszi: 28/43 (+3%) 18. zárnyitás: 13/0
19. vadászat: 17/26 20. vitalitás: 4/20 21. bányászat: 36/88
22. úszás: 22/22 23. főzés: 14/64 24. csapatmunka: 4/40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
halálmadár (#351), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110), kaszabolósáska (#83), quwarg ősmágus (#302)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs II (#63)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), energiafolyam (#136), tisztítótűz (#44)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mirg (#135) lángcsóva (#31) >> fagymágus (#650)
energiafolyam (#136) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bakkura csizma (#96) 1 bronzpajzs (#89) 1 denevér szimbólum (#140)
1 ezüst karkötő (#158) 4 fűszertartó (#210) 5 kaja (#2)
1 kis bőrpajzs (#45) 2 lapockacsont (#33) 1 mocsári penke (#148)
1 rákpáncél (#97) 1 réz papi karkötő (#307) 17 rézdarab (#70)
1 tükör (#43) 1 varkaudar lándzsa (#224) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
153 arany (#50) 1 elkarog szőr (#665) 1 uzbány csőr (#169)
1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(116,85) uzbányok (#102), Chara-din rúnaköve, phua-kúp (#372), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(116,86) quwarg királynő (#153), Chara-din oltár, 23. jellempróba
(116,87) Chara-din rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), kérődző etra (#368)
(117,88) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Chara-din monolitja (#534), 36. jellempróba, művészi porolit (#720)
(118,89) quwarg harcos (#201), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(118,90) tüskés harci gromak (#156)
(118,91) élőholt quwarg (#202), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 31. jellempróba, erszényes elkarog (#354)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.02.20. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek