502. forduló, 504. forduló, Old Secondhand összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. szept. 10. 15h:05'
EZ A 1081. JÁTÉKHETED, 503. FORDULÓD
1082. játékheted kezdete: szept. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4446
SZÁMLA : XXXX

JOCKEY EWING KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [270,97] koordinátán.
A táborozás 4. napján összeakadsz Fehérsörény Ulguluval. Tharr testi manifesztációja. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy démoni palástot, egy díszes fegyvertokot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy Hatalom Karkötőjét, egy Hulcarhud övét, egy Kabol gyűrűjét, egy két kard szimbólumot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mentori gyűrűt, egy natharion talizmánt, egy not. pusztító éremet, egy örökkéval. éjkövét, egy ősi csizmát, egy ősi nyakláncot, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy réztornyot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy troglodita gyűrűt, egy uglaok harci maszkot, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok lánckesztyűt, egy uglaok páncélt és egy uglaok vállvédőt visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy ködsárkány trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy Romboló kalapácsát, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően teológia szakértelmed. Eközben te gyógyítás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 6. napon megintcsak összefutsz Fehérsörény Ulguluval. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően teológia szakértelmed. Eközben te gyógyítás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Fehérsörény Ulgulu, amikor összefutottatok, adott neked 15 vizestömlőt, 2 ezüsttollú nyilat, egy dalb.kristálycsizmát (ld. enc.) és egy teriádbőr karkötőt. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a kísérleti kudarc (ld. enc.), a fokozott burjánzás (ld. enc.), a gőzölgő fröccsenet (ld. enc.), a Rüeumöeu szelleme (ld. enc.) és a laborkudarc (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) kulcsszilánkot (ld. enc.), brill azttar kulcsot (ld. enc.), zyel katalizátort (ld. enc.) és ytter. katalizátort (ld. enc.). A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+16 tvp ). Sikoltva riadsz fel álmodból. Hogy miről szólt, arra már nem emlékszel, de hevesen verő szívedre téve kezedet, megnyugszol. Még élsz... A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] Zu'lit tarsolya termel 2 csuklyavirágot. Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+339 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+481 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+136 pszi pont.) A lottó 1145. hetének nyerőszámai: 19, 12, 20. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: hh 1133 1534 1253 használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 848.]
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 106 életpontot sebeztél. 42 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megütöd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 67 életpontot sebeztél. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 2, gyógyulás: 42, összesen: +40 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg parafenomén!

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén bal első lábát. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg parafenomén!

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 varkaudar lándzsát [varkaudar lándzsa ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [41 pontot használtál fel, van még 807.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +6 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 801.]

* 2. KP: vv 188 165 71 elmormolod a 188. varázslatot a 165. varázslatot a 71. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 801.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 801.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 799.]

* 3. KP: vv 24 26 224 elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 797.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 795.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 795.]

* 4. KP: vv 157 182 76 elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 76. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 793.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 791.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 791.]

* 5. KP: vv 19 139 73 elmormolod a 19. varázslatot a 139. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 789.]
Szupersebesen mormolsz. Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 787.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 787.]

* 6. KP: kb 36 6 0 kiveszel a bankból a 36. tárgyat (6 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 787.]

* 7. KP: vv 28 73 73 elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 787.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 787.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 787.]

* 8. KP: vv 112 382 227 elmormolod a 112. varázslatot a 382. varázslatot a 227. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-12 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve ragály. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 772.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (4 fáklya). [0 pontot használtál fel, van még 772.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 772.]

* 9. KP: h 1271 312 0 használod az 1271. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 772.]

* 10. KP: hh 1098 1097 2167 használod az 1098. tárgyat az 1097. tárgyat a 2167. tárgyat
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [1 pontot használtál fel, van még 771.]
Használod az Augur varázskönyvét. Mivel egyetlen szopókő sincs nálad, a varázslat nem jön létre.
Semmi sem történik. [0 pontot használtál fel, van még 771.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 771.]

h 1589 965 979 használod az 1589. tárgyat
Kezedbe veszed a Kalmárok Kémgömbjét. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab ytterium kőzet van. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy sáfránykő hol szerezhető be. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 768.]

h 1589 100 211 használod az 1589. tárgyat
Kezedbe veszed a Kalmárok Kémgömbjét. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz aranyló ugarhéjat. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: (143,61): 20 db. Ára 8 arany. Azt is jó volna tudni, merre kapható sáfránypor. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 765.]

h 1589 1225 386 használod az 1589. tárgyat
Előkapod a Kalmárok Kémgömbjét. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab íjászkence van. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: (183,31): 24 db, (185,60): 22 db, (186,106): 28 db. Ára 48 arany. Ezután moa katalizátor iránt kíváncsiskodsz. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: (183,31): 1 db, (185,60): 1 db, (186,106): 1 db, (186,61): korlátlanul, (143,61): 6 db. Ára 80 arany. [3 pontot használtál fel, van még 762.]

h 1589 1287 176 használod az 1589. tárgyat
Előkapod a Kalmárok Kémgömbjét. Leginkább az érdekelne, honnan szerethetsz teriád nyílvesszőt. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: (183,31): 227 db, (185,60): 59 db, (186,106): 1302 db, (143,61): 239 db. Ára 140 arany. Ezután vashegyű nyíl iránt kíváncsiskodsz. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: (183,31): 11 db, (185,60): 92 db, (186,106): 13 db. Ára 12 arany. [3 pontot használtál fel, van még 759.]

h 1589 942 943 használod az 1589. tárgyat
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz kulcsszilánkot. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: (183,31): 15 db, (186,106): 4 db. Ára 14 arany. Ezután brill azttar kulcs iránt kíváncsiskodsz. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 756.]

h 1589 896 970 használod az 1589. tárgyat
Előkapod a Kalmárok Kémgömbjét. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab zyel katalizátor van. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Ezután ytter. katalizátor iránt kíváncsiskodsz. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 753.]

h 1589 1517 718 használod az 1589. tárgyat
Kezedbe veszed a Kalmárok Kémgömbjét. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz nyerskulcsot. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: (183,31): 3 db. Ára 60 arany. Mire is akartad használni a kémgömböt? Bárhogy töröd a fejed, nem ugrik be, hogy mi is az a tárgy, amit keresel. [3 pontot használtál fel, van még 750.]

v 198 190 60 elmormolod a 198. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

269 270 271
96
97
98
(270,97) árnytündér szentély (#694), quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248)

[190,60] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.

Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Felfedeztél egy térkaput. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy bíborcserjét. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz Fekete Köpennyel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkánycsizmát, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy árnyékpáncélt, egy bozontfonatot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy Doemon kőkarkötőjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolder kesztyűt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy háború gyűrűjét, egy Harcosok érmét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy hősiesítő medált, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kiképzői érdemérmet, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy not. pusztító éremet, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy réztornyot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy tradicionális övet, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar ékkövet, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy ködsárkány trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Hátasállata egy quwarg harcos! Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges.
Motyogni kezd: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően teológia szakértelmed. Eközben te gyógyítás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 740.]

v 163 364 64 elmormolod a 163. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

189 190 191
59
60
61
(190,60) Sheran oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), régészeti lelőhely (#1208), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), Fekete Köpeny (1808. kalandozó)

[364,64] Amikor a bozótot nádas váltja fel, rájössz, hogy ingoványos, mocsaras területen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Észreveszel egy mocsári penkét. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. A feléd közeledő vámpírféreg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 94 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vámpírféreg véres fejét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vámpírféreg véres fejét. (6 támadással 438 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 104 életpontot sebeztél. Zarknod szemével párszor keményen megütöd a vámpírféreg jobb oldalát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 61 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 42 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 92 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel többször eltalálod a vámpírféreg bal vállát. (4 támadással 296 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 80 életpontot sebeztél. Zarknod szemével néhányszor épp csak megérinted a vámpírféreg testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 42 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 106 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A vámpírféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vámpírfogat. 16 654 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1428, sebződés: 615, gyógyulás: 2, összesen: -613 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+244 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
[-55 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [55 pontot használtál fel, van még 685.]

h 1589 965 979 használod az 1589. tárgyat
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab ytterium kőzet van. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy sáfránykő hol szerezhető be. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 682.]

h 1589 100 211 használod az 1589. tárgyat
Kezedbe veszed a Kalmárok Kémgömbjét. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab aranyló ugarhéj van. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy sáfránypor hol szerezhető be. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 679.]

h 1589 1225 386 használod az 1589. tárgyat
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab íjászkence van. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: (312,11): 5 db, (310,64): 3 db. Ára 48 arany. Azt is jó volna tudni, merre kapható moa katalizátor. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: (312,11): 45 db, (310,64): 12 db, (313,117): 2 db. Ára 80 arany. [3 pontot használtál fel, van még 676.]

h 1589 1287 176 használod az 1589. tárgyat
Előkapod a Kalmárok Kémgömbjét. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz teriád nyílvesszőt. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: (312,11): 163 db, (310,64): 1318 db. Ára 140 arany. Azt is jó volna tudni, merre kapható vashegyű nyíl. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: (312,11): korlátlanul, (310,64): korlátlanul, (313,117): korlátlanul. Ára 12 arany. [3 pontot használtál fel, van még 673.]

h 1589 942 943 használod az 1589. tárgyat
Előkapod a Kalmárok Kémgömbjét. Leginkább az érdekelne, honnan szerethetsz kulcsszilánkot. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: (312,11): 1 db, (310,64): 30 db. Ára 14 arany. Ezután brill azttar kulcs iránt kíváncsiskodsz. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 670.]

h 1589 896 970 használod az 1589. tárgyat
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab zyel katalizátor van. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Azt is jó volna tudni, merre kapható ytter. katalizátor. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 667.]

h 1589 1517 718 használod az 1589. tárgyat
Előkapod a Kalmárok Kémgömbjét. Leginkább az érdekelne, honnan szerethetsz nyerskulcsot. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Mire is akartad használni a kémgömböt? Bárhogy töröd a fejed, nem ugrik be, hogy mi is az a tárgy, amit keresel. [3 pontot használtál fel, van még 664.]

ef 99 511 energia fejlesztése 99
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-90 TU.] [630 pontot használtál fel, van még 34.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 34.]

* 1. BP: v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: h 1271 1253 0 használod az 1271. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-6 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 14, 23.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 644 pontot. A következő körben tehát 648 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DALEBGAD KRISTÁLYCSIZMA (674. TÁRGY)
Az ősi idők érce, a dalebgad a létező legkeményebb anyag, amely az ismert világon és azon kívül létezik. Nemcsak megmunkálásának titka veszett már rég a múltba - amely nyilvánvalóan összetett mágikus eljárásokat is magába foglalt - mára már a belőle készült tárgyak is csak legendának számítanak. Ez a dalebgadból készült kristálycsizma egyedülálló relikvia - azonos könnyedséggel simul egy gnóm és egy troll lábára. Nemcsak hattal növeli meg a védettségedet, de mind az öt alaptulajdonságodat is megnöveli eggyel, amíg viseled! Nem veheted fel azonban, ha a szinted 25 alatt van.

KÍSÉRLETI KUDARC (714. SZÖRNY)
Az első, amit meg fogsz tanulni erről a szörnyről, hogy savas lehelete elé állni erősen ártalmas szegény kalandozófia (illetve lánya) számára. A kísérleti kudarc egy újabb minta a kyorg mágus laboratóriumából kikerülő borzalmak tárházából. Dobhártya szaggató rikoltása és a mágikus támadásoknak különösen ellenálló szervezete a különösen erős szörnyek közé emeli e teremtményt, mely nem fog egyetlen kardcsapásodtól a padlóra kerülni. Azért remélhetőleg a másodiktól már igen.

FOKOZOTT BURJÁNZÁS (715. SZÖRNY)
A fokozott burjánzás egy penészbomba, egy régi genetikai babráció eredménye. Kinézetileg leginkább a szárnyas gömböcre emlékeztet (talán még emlékszel rá csecsemőkorodból), csak zöld, szelvényes teste, és a törzsétől leválasztható, pulzáló csápok rothasztó érintése segít neked abban, hogy elszakadj a távoli emlékeidtől, és visszatérj a jelenbe, ahol most és azonnal harcolnod kell! Vagy futni? A fokozott burjánzást csak akkor fogod megtámadni, ha direkt FT parancsot adsz ki rá, vagy az öregítő lények csoportjára (FT 9095).

GŐZÖLGŐ FRÖCCSENET (716. SZÖRNY)
A terem kockakövekből összerakott falának repedéseiben valami szivárog! A félig szilárdan fortyogó, félig anyagtalan "valami" mintha téged figyelne, a mozdulataidat lesné. És mintha tudatosan a bekerítésedre törekedne, mint egy okos taktikus, aki a harc minden mozzanatát előre megtervezi, mégpedig úgy, hogy a felek elhelyezkedése neki kedvezzen. Ráadásul elviselhetetlen ez a bűz, mely felbukkanását kíséri... biztos mérgező is! Az alaktalan massza egyértelműen fenyegető az egészségi állapotodra nézve! Ideje fegyvert rántani, és megmutatni, hogy te vagy az erősebb... Na de vajon, hova szúrj először? Mi a kreiton laboratóriumban született "valami" legérzékenyebb pontja? Reménytelen megállapítani...

RÜEUMÖEU SZELLEME (712. SZÖRNY)
A régmúltban Rüeumöeu a Tünde Nagytanács hírhedt tagja volt, a Leah lényei ellen vívott háború kinevezett vezetője. Az árnytündér mágus hihetetlen sikerei úgy terjedtek szájról szájra, mentális üzenetről mentális üzenetre félholt fajtársai között, hogy a legtöbben azt hitték, ő lesz az az éjtündér, aki megszabadítja társadalmukat Leah nyomásától, és ettől a fél-élet léttől. De végül Rüeumöeu belső árulás áldozata lett. Valamelyik alvezére inkább a Leah által hozott megváltó halál mellett döntött, minthogy a fárasztó és végeláthatatlan harcot válassza. Rüeumöeu lelke azonban nem távozott a túlvilágra, Leahnak csupán a testével kellett megelégednie. A nyughatatlan éjtündér lelke azóta is Maxtelanal romjai között bolyong, halhatatlansága több évszázadot és évezredet túlélt. Bár a valaha volt árnytündér főváros "ellakatlanodott", Rüeumöeu továbbra is itt él, abban reménykedve, hogy egyszer újra árnygólem hadserege élére állhat, és hosszú harc árán végül győzedelmeskedhet a halál felett. Rüeumöeu szelleme vámpirizációra immúnis, és csak mágikus fegyverrel sebezhető. Csak FT paranccsal fogod megtámadni.

LABORKUDARC (713. SZÖRNY)
Az előtted materializálódó borzalom jól jelképezi azt, hogy az elmúlt években mivel foglalkozott az itt élő kyorg mágus. Ez a csupacsáp, csupakarom szörnyeteg ollós végtagjaival semmi eddig látott förmedvényre nem hasonlít. Hátát bíborlila színben pompázó páncél védi, mely leginkább egy felemelkedett teknősre emlékezteti gazdáját. A félresikerült teremtmény genetikai kísérletek félresikerült eredménye, melyet a kyorg mágus csak egy ősi béklyó varázslattal tudott megszelídíteni. Persze az, hogy vele szemben ezek a lények "szelídnek" mondhatók, nem jelenti azt, hogy neked bármi esélyed is lenne a békés túlélésre. Kard-ki-kard, harc lesz...

KULCSSZILÁNK (942. TÁRGY)
Ez egy mágikus kulcs egy darabja! Legalábbis erre utal, hogy körülötte halványkék varázsaura lebeg. Ha megtalálnád a többi darabot is...

BRILL AZTTAR KULCS (943. TÁRGY)
Huh, micsoda felfedezés. Ha a kínkeservesen összegyűjtött kulcsszilánkokat egymás mellé illesztenéd, azok azon nyomban eggyé tapadnának össze. Az így kapott mágikus kulcs minden bizonnyal egy nagyon erős zárba fog illeni, már csak a helyet kellene megtalálni, ahol a fúzió létrejöhet. A brill azttar kulcs elkészítéséhez 5 db kulcsszilánkra van szükséged, melyet a KT 943 paranccsal illeszthetsz egymáshoz 8 TVP árán.

ZYEL KATALIZÁTOR (896. TÁRGY)
Ezt a különös szerkezet hihetetlenül ősi kreiton alkotás. Eleinte nem is érted, mire lehet jó ez a szúrós, tüskés drótokból készített foglalatba helyezett kristályos tárgy. De aztán a katalizátor mellett elsárgult lapokat találsz, egy rég halott kalandozó feljegyzéseivel, szerencsére a királyság nyelvén íródott. Kiderül belőle, hogy a kreitonok a zyel katalizátort mágikus pulzánsok hatásának felerősítésére használták. Hmm, érdekesen hangzik!
Az első három zyel katalizátor duplázza a manapulzánsok manatermelését, azaz, ha egy katalizátorod van, a pulzánsok 5 helyett 10, ha kettő, 5 helyett 20, ha három, 5 helyett 40 manát termelnek. A további katalizátorok a manapulzánsok hatékonyságát 20-20 vp termeléssel növelik, majd 140 vp-től kezdve 10-10 vp-vel. Még szerencse, hogy a zyel katalizátor átadható (bár nem ellopható), különben sosem lennél képes összegyűjteni a maximális számú 144 katalizátort, ami ahhoz szükséges, hogy minden egyes pulzánsod körönként 1500 VP-t termeljen! Ennél több katalizátor hatása nem adódik össze.

YTTERIUM KATALIZÁTOR (970. TÁRGY)
Ez a furcsa, hatnyúlványú, fekete fémből készült tárgy az elméletek szerint nem értelmes elme alkotása - a drakolder csatamezőkön keringő, évezredes torz entitások egyikének materializációja. Ez a különös tárgy képes az ytterium kőzet segítségével teleportálni: belehelyezed a kőzetet a H 970 paranccsal, 5 TVP árán, és a kőzet helyett kapsz egy véletlenszerű tárgyat, amely szintén a csatamezőről származik. Megadhatsz második, mennyiségi paramétert is. Vigyázz, ha nincs kőzeted használatkor, a katalizátor önmagát fogja elteleportálni! Nem átadható tárgy.

RAGÁLY (191. PSZI KÉPESSÉG)
Döbbenetes felfedezést tettél! Mostantól képes vagy mentális úton poszogó möszéket létrehozni, méghozzá tőled egy bizonyos távolságra is! Mindehhez a P 191 <mennyiség> <kalandozó> parancsot kell megadnod. A parancs 5 TVP-be kerül, és annyiszor 5 pszi pontba, ahány möszét létre akarsz hozni. A célpont kalandozó nem lehetsz te, és max. annyi mezőre lehet tőled, amennyi a pszi szakértelmed kétszerese. A képesség kizárólag pszi használóra van bármiféle hatással.

KARAKTERLAP

Jockey Ewing, egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 503. fordulód.

Erő: 59 (73) Szint: 46 Merészség: 8/5 Magasság: 174 cm
IQ: 54 (81) Támadás: 82 (86) Agresszió: 5 Testsúly: 101 kg
Ügyesség: 54 (69) Védekezés: 105 (114) Menekülés: 30 % Életkor: 31/40 év
Egészség: 45 (59) Életpont: 1319/1001 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 47 (64) Varázspont: 2748/2432 Pénz: 17845 arany Kép. pont: 30
Tudatpont: 90/0 Pszi pont: 433/112 Halhatatlanság: 7 %
Eddig összesen 4400 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23 536 TP-t kaptál. Jelenleg 14 590 013 TP-d van. A következő szinthez még 509 987 TP szükséges. Trófeáid: entitás manifesztum, zafír sárkány, triklem drakolder. A 502. fordulódban 16414 arany került a bankszámládra. 16496 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/60 ökölvívás: 3/61 szúrófegyverek: *40/100
vágófegyverek: 10/10 ütőfegyverek: 30/74 (+1%) lőfegyverek: 35/5 (+1%)
dobófegyverek: 20/75

Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (50%) << Fairlight botja (#476) (200%) << Pusztítás Botja (#316)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
364,64 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
Kisebb kívánság: legutóbb 2015. évben 7. hónapban.
JLKzott minoszkúpok: 65, 60, 63, 62, 87, 85

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/29 Max életkor 87 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 237 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 64/64 2. nyomkövetés: 109/27 (+5%) 3. lopás: 7/16
4. mászás: 23/88 5. csapdakészítés: 14/45 6. csapdaészlelés: 17/17
7. gyógyítás: 92/1 (+23%) 8. titkosírás: 14/27 9. felderítés: 39/34
10. szörnyidomítás: 10/32 11. teológia: 109/43 (+11%) 12. taumaturgia: 169/75 (+9%)
13. szerencsejáték: 9/3 14. versengés: 20/22 15. harcművészetek: 3/99
16. zene: 11/10 17. szörnyismeret: 21/99 18. pszi: 41/2 (+2%)
19. zárnyitás: 4/84 20. vadászat: 8/93 21. vitalitás: 4/69
22. bányászat: 35/60 23. úszás: 10/62 24. főzés: 4/33
25. csapatmunka: 4/35

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 11

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), ásót (#34) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 12 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Raia szent lovagja (#239), noth szellem (#250) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223), degradátor (#210) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), triklem drakolder (#275), agyfröccsentő (#666), óriás csontváz (#176), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
skarlátdémon (#790), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ősvillám (#235, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (95,30,4) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
tűzmágia (#157) Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
30. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
tűzeső (#61), villámsújtás (#89), agykorbács (#97), ősvillám (#235)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
agykorbács (#97) >> ében hadúr (#294) villámsújtás (#89) >> ezerszemű bestia (#288)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> ezerszemű bestia (#288) agytaposás (#180) >> triklem drakolder (#275)
agytaposás (#180) >> Thargodan mágus (#318)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Használod is a varázslatokat, amiket adok neked? Lássuk például a földelem idézését!
2.) Páratlan varázspárviadalban lesz részed, amikor kihívod és legyőzöd a Sötétség Hercegét. (teljesítve)
3.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére!

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 35 (limit: 711), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 6 295.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XXXII. olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 23, pontszámod: 203.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 129, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 14 250.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudati jel (109)
gyógyító totem (116)
a közösség ereje (123)
bajnokok koronája (139)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a tanítók türelme (181)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
az őrzők ébersége (312)
alattvalók védelme (345)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
varázslómester (508) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 185 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1291.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * vámpírölő (#951)
Vágófegyverek
1 nitmák penge (#837) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 Daramoula pálcája (#950) 1 Din cséphadarója (#840) 1 * Zarknod szeme (#740)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) 1 troglodita fúvócső (#905)
Lövedékek
32 ezüsttollú nyíl (#363) 147 * vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 bűvös shuriken (#562) 1 esszenciakristály (#350)
Páncélok
$1 dalebg.kristályvért ($564) 1 * díszes tunika (#1488)
Sisakok
1 * lidérckorona (#531) 1 pszi katalizátor (#610)
Köpenyek
1 * démoni palást (#1573) 1 kyorg köpeny (#741) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * sode (#1374)
Kesztyűk
5 angyalok kesztyűje (#609) 1 mászókarom (#78) 1 szürke bőrkesztyű (#271)
1 * Urgod kesztyűje (#462)
Övek
1 * tradicionális öv (#1368)
Övcsatok
1 * kyorg övcsat (#1456)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 dalb.kristálycsizma (#674) 1 * tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 hatalom fülbevalója (#817) 9 mópat token (#585) 2 * ősplazma (#839)
1 torz fülkarika (#1148) 1 tűztagadó (#1979) 1 * Zu'lit fülkarikája (#727)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
6 halálhozó talizmán (#813) 2 korinthai talizmán (#814) 1 Natharion amulett (#742)
1 natharion gömb (#865) 4 rothasztó talizmán (#815) 1 * Sshreakza amulettje (#836)
2 * szerencsetalizmán (#366) $1 * villám szimbólum ($145) 2 vortex amulettje (#607)
4 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 halálhozó karkötője (#816) 2 * Luthius karkötője (#527) 1 mászó-karperec (#392)
1 Natharion karkötő (#738) 2 teriádbőr karkötő (#1297) 1 * Xanathal karkötője (#956)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
19 angyalok gyűrűje (#529) 1 * drakolder gyűrű (#969) 1 Rughar gyűrűje (#518)
1 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 1 vark. pecsétgyűrű (#1171) 1 * Vlagyimir gyűrűje (#822)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4)
1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 * olimpia kvazármedál (#1861) 1 * örökkéval. éjköve (#2181)
1 * q. ölő érem (#2088) 1 * zinthurgirtó érem (#2194)
Löttyök és porok, tartóstul
35 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 7 csepp tinta (#101), fér még: 343]
2 dentor szüttyő (#590) [bennük 20 csepp kátrány (#580), fér még: 0]
2 Fekete Kehely (#283) [bennük 2 korty sötét ital (#284), fér még: 8]
20 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 100]
5 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 50]
25 sólyomcsőr (#1223) [bennük 80 pondróvér (#1232), fér még: 220]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 76 csepp spiritusz (#170), fér még: 104]
2 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 20]
2 térdeplő tülök (#1440) [üres, kapacitás: 12]
11 toxyl üvegcse (#592) [üres, kapacitás: 110]
9 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 108]
15 vizestömlő (#3) [bennük 272 korty víz (#27), fér még: 28]
10 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 200]
Eszközök, használati tárgyak
6 acéltű (#334) 90 áldott kő (#642) 1 aranytermő erszény (#819)
1 aranytermő ládikó (#504) 1 ásó (#34) 1 Augur varázskönyve (#1097)
1 Baghar fétise (#1098) 21 csontkulcs (#74) 3 deus ex machina (#1)
2 draklen kulcs (#1377) 2 fáklya (#36) 30 fiatalság itala (#473)
1 furulya (#233) 16 gyógykenőcs (#313) 1 hűségérme (#1141)
5 inváziós trófea (#2166) 244 kaja (#2) 1 Kalmárok Kémgömbje (#1589)
1 kinemfogyó tegez (#368) 2 kristályfolyadék (#449) 16 krónika (#1725)
1 kulcskarika (#648) 4 leviatán hólyag (#2182) 1 mágikus gyertya (#1600)
2 mágikus térkép (#2167) 22 manakristály (#500) 3 márványkulcs (#245)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 3 moa katalizátor (#386) 35 moa kristály (#2203)
1 moa töltő (#525) 1 moa varázsdoboz (#1133) 1 Morgan szilánkja (#508)
2 nagy aranykulcs (#246) 1 oldalzsák (#1172) 2 ork csodaszer (#1228)
1 párducbőr pénztárca (#1118) 45 pszi kő (#248) 2 quwarg teleportgömb (#1534)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 roxati zárfaló (#314) 1 smaragd kulcs (#241)
5 szeksztáns (#32) 1 térhajlító kavics (#1539) 1 titkos teleportkő (#1387)
4 törpe őskő (#633) 1 tudás gyöngye (#522) 22 varázskő (#305)
1 varkaudar csésze (#841) 1 Zu'lit tarsolya (#537)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 46 álompor (#396) 2 amniosz (#203)
1 borkonyó bibe (#312) 2 csalánvirág (#582) 128 csillezsályalevél (#1253)
39 csuklyavirág (#133) 3 darázsfarok (#654) 9 darázsszárny (#652)
4 dramoan kő (#967) 153 drótszőr (#37) 2 eknozol (#540)
1 entitás esszencia (#1833) 2 era formázó minta (#418) 28 ezüstdarab (#326)
38 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 15 galachmit (#310)
3 gór formázó minta (#444) 46 gyöngymangó (#135) 5 iknegurin (#541)
21 kaktuszbogyó (#429) 48 kék orchidea (#68) 1 kreommat szirom (#925)
1 küklopsz szem (#643) 1 lapockacsont (#33) 9 lótuszvirág (#447)
34 madártoll (#112) 152 mákrózsa virág (#56) 11 manifeszt.nyúlvány (#214)
3 mihlanil (#539) 2 moa gyémánt (#385) 2 moa gyöngy (#378)
5 moa jádekő (#382) 2 moa rubin (#379) 9 moa smaragd (#377)
1 moa üveggömb (#383) 1 móri gyümölcs (#116) 33 mutáns csont (#331)
92 pirkit (#153) 14 praglonc hártya (#215) 16 púderkő (#119)
8 purifikátor háj (#269) 1 quwarg tojás (#360) 14 rókafarok (#124)
1 sárkány ékkő (#1632) 21 Thargodan esszencia (#328) 2 vámpírfog (#1221)
18 varányszem (#30) 3 vörös zyel (#606)

Összsúly: 270.97 kg Megterheltség: 107%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (22 db, BANKSZÉF MÉRETE: 28)
7 adamantit (#627) 1 ásó (#34) 1 bronz taider (#641)
11 bunthar bőr (#733) 23 extra takarmány (#1360) 75 ezüstdarab (#326)
270 gyöngymangó (#135) 4 holdbőr (#1236) 1 hósárkány pajzs (#1394)
1 Krogan buzogánya (#1561) 10 kvazár (#244) 450 madártoll (#112)
355 mákrózsa virág (#56) 1 pengepajzs (#425) 1 Raia pallosa (#426)
2 ryuku kalapács (#724) 1 ryuku menetpajzs (#1320) 1 ryuku vadászing (#1158)
65 szárnyas hernyó (#69) 7 Tilnetor kardja (#474) 1 tleikan manakő (#1144)
100 vashegyű nyíl (#176)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 1 kaktuszbogyó (#429) 1 pirkit (#153)
1 quwarg tojás (#360) 1 vérvörös rózsa (#1622) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
75 arany (#50) 5 csillezsályalevél (#1253) 2 csuklyavirág (#133)
2 vámpírfog (#1221)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

363 364 365
63
64
65
(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148), vámpírféreg (#782)

Üzenet küldése a karakternek