500. forduló, 502. forduló, Nerina Clarusdea összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 6. 12h:08'
EZ A 534. JÁTÉKHETED, 501. FORDULÓD
535. játékheted kezdete: febr. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [119,74] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 24. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 sárga erőövet (30 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 3. napján összefutsz Halatir Maurlottal. Felszerelésében egy fülemüle síp található, mely valószínűleg egy ügyes hangszerkészítő mesteri munkája. Ő Kripta Gitta férje! Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Halatir kalapját, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy korinthai talizmánt, egy kvazár páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt, egy zafír erőövet és egy vérpettyes gyűrűt visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy vadász quwarg trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy koponyalékelőt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Holmiját egy nektoraf cipeli. Érzékeled auráját: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 csatabárdot (50 arany kikiáltási áron), 2 nyílpuska lövedéket (40 arany kikiáltási áron), 3 ubuk dobónyílat (30 arany kikiáltási áron), 1 smaragd kulcsot (25 arany kikiáltási áron), 8 quwarg tojást (40 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Az aranytermő erszény 34 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+76 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+334 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+102 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 697. hetének nyerőszámai: 17, 28, 7. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 22 arany nyereményt kapsz. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 636.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 636.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 634.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 634.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 634.]

kno 20 3 képesség-növelés 20
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 vitalitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 vitalitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 vitalitás.)
[0 pontot használtál fel, van még 634.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +49 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 634.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-6 TU.] A befejezéshez még 4841 TU szükséges. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [60 pontot használtál fel, van még 574.]

lm 25 22 42 mozogsz 25 22 42
Már messziről meg tudod állapítani, hogy egy tünde tetemét látod. Karcsú alakját teljesen eltorzította a rengeteg pókfonál. Lássuk, van-e nála valami értékes? [25. PONT] A pókhálóról kisebb nagyobb csomagok lógnak mindenütt. Még ezekben is botladozhatsz. (-2 TVP) Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 tünde íj, 5 tünde nyíl és 25 arany. Felpakolsz.
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [24. PONT.] Hopp! Kis híján lepottyansz a hálóról! Bár nem esnél nagyot, de odalenn térdig ér a pókfonál! (-2 TVP)
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [23. PONT.] Lepillantasz, és a lábad alatt, a hálón csüggve, egy hatalmas testet látsz elsuhanni. (-2 TVP)
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [22. PONT.] Lepillantasz, és a lábad alatt, a hálón csüggve, egy hatalmas testet látsz elsuhanni. (-2 TVP)
Összefutsz Amulett-tel. Tharr püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy rejtőköpenyt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vérpettyes gyűrűt visel. Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy óriás szőröspók trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élő Igaz Barátság. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [44. PONT.] Nagyon kell vigyáznod, hogy hová lépsz. A pókfonálon itt is, ott is ragacsgömbök ragyognak. (-2 TVP)
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [43. PONT.] A pókháló vastag szálain egyensúlyozol, miközben még a ragadós nyálka is marasztal. (-2 TVP) Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szőröspók testőr van előtted! (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szőröspók testőr testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP] 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szőrös pók. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 57 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP] 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [42. PONT.] Bárhogyan vigyázol a pókragacs levakarhatatlanul a lábbelid talpára tapad. (-2 TVP) Egy szőröspók testőr lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szőröspók testőr testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a szőröspók testőr testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a szőröspók testőr puha testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a szőröspók testőr megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP] 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


[77 pontot használtál fel, van még 483.]

lm 40 16 49 mozogsz 40 16 49
Haladsz az ellenséges labirintusban. [41. PONT.] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP) Egy szőröspók testőrt veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a szőröspók testőr egyik lábát. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP] 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [40. PONT.] Hopp! Kis híján lepottyansz a hálóról! Bár nem esnél nagyot, de odalenn térdig ér a pókfonál! (-2 TVP)
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [47. PONT.] A pókhálóról kisebb nagyobb csomagok lógnak mindenütt. Még ezekben is botladozhatsz. (-2 TVP) Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy szőröspók testőr! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szőröspók testőr förtelmes fejét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a szőröspók testőr puha testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a szőröspók testőr testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szőröspók testőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP] 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szőrös pók van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 56 életpontot sebeztél. A szőrös pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP] 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy óriás szőröspókot veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 28 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás szőröspók testét. Kritikus ütés! (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az óriás szőröspók förtelmes fejét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az óriás szőröspók puha testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki az óriás szőröspók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 24 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 48 arany, -2 ÉP] 1494 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [16. PONT.] A pókhálóról kisebb nagyobb csomagok lógnak mindenütt. Még ezekben is botladozhatsz. (-2 TVP)
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [47. PONT.] A pókhálóról kisebb nagyobb csomagok lógnak mindenütt. Még ezekben is botladozhatsz. (-2 TVP)
Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [48. PONT.] Úgy érzed magad, mintha egy szerencsétlen légy volnál. Minden lépésért küzdened kell. (-2 TVP) Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy szőröspók testőr! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a szőröspók testőr puha testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szőröspók testőr bal oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a szőröspók testőr jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szőröspók testőr csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szőröspók testőr csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szőröspók testőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szőröspók testőr van előtted! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szőröspók testőr testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A szőröspók testőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP] 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy szőrös pók! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 56 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP] 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy szőrös pók! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 77 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP] 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szőrös pók. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a szőrös pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP] 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy pókkirálynő. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A pókkirálynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 1524 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


Ez itt a pókkirálynő barlangja! A csontokból, bőrcafatokból, és egy-két felszerelésdarabból ítélve sok kalandozó lelte már itt halálát! [49. PONT] Ahogy teszed egyik lábad a másik után, minden lépésnél attól félsz, ott marad a csizmád. (-2 TVP) Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 méregtermő iszák (ld. enc.) és 30 arany. Felpakolsz.
[77 pontot használtál fel, van még 392.]

lm 20 17 1 mozogsz 20 17 1
Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [48. PONT.] Végigfut az agyadon a gondolat, hogy milyen szörnyű lehet így, begubózva várni a halált. (-2 TVP)
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [43. PONT.] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP)
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [44. PONT.] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP)
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [22. PONT.] Úgy érzed magad, mintha egy szerencsétlen légy volnál. Minden lépésért küzdened kell. (-2 TVP)
Haladsz előre. [21. PONT.] Nagyon kell vigyáznod, hogy hová lépsz. A pókfonálon itt is, ott is ragacsgömbök ragyognak. (-2 TVP) Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 pókláb. Felpakolsz. Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 15 arany. Felpakolsz.
Folytatod az utat. [20. PONT.] Nagyon kell vigyáznod, hogy hová lépsz. A pókfonálon itt is, ott is ragacsgömbök ragyognak. (-2 TVP)
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [21. PONT.] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP)
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [22. PONT.] Ahogy teszed egyik lábad a másik után, minden lépésnél attól félsz, ott marad a csizmád. (-2 TVP)
Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [44. PONT.] A pókhálóról kisebb nagyobb csomagok lógnak mindenütt. Még ezekben is botladozhatsz. (-2 TVP)
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út itt elkanyarodik. [45. PONT.] Bárhogyan vigyázol a pókragacs levakarhatatlanul a lábbelid talpára tapad. (-2 TVP)
Találkozol Halatir Maurlottal. Egy fülemüle síp van nála, ami csodálatos motívumokkal van ékesítve. Ő Kripta Gitta férje! Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Halatir kalapját, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy korinthai talizmánt, egy kvazár páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy vérpettyes gyűrűt, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy vadász quwarg trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy koponyalékelőt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Holmiját egy nektoraf cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [19. PONT.] Nagyon kell vigyáznod, hogy hová lépsz. A pókfonálon itt is, ott is ragacsgömbök ragyognak. (-2 TVP)
Mész tovább, előre. A folyosó kanyarodik. [18. PONT.] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP)
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [17. PONT.] A pókhálóról kisebb nagyobb csomagok lógnak mindenütt. Még ezekben is botladozhatsz. (-2 TVP)
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [18. PONT.] Nagyon kell vigyáznod, hogy hová lépsz. A pókfonálon itt is, ott is ragacsgömbök ragyognak. (-2 TVP)
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [19. PONT.] Végigfut az agyadon a gondolat, hogy milyen szörnyű lehet így, begubózva várni a halált. (-2 TVP)
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP)
Továbbsuhansz a folyosón. A folyosó kanyarodik. [2. PONT.] A pókhálóról kisebb nagyobb csomagok lógnak mindenütt. Még ezekben is botladozhatsz. (-2 TVP)
Fellélegezve, hogy végre ideértél, elhagyod a járatokat. Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP)
[198 pontot használtál fel, van még 158.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+66 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 118.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg harcos!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos fejét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a quwarg harcos torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 77 aranyat. A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [40 pontot használtál fel, van még 78.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 14 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 38.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 38 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 ügyesség.) [38 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 23, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. 2 kaját nyel le a sullár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 642 pontot. A következő körben tehát 642 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZŐRÖSPÓK TESTŐR (7078. SZÖRNY)
A szőröspók királynő testőrsége, a legerősebb, és legéletképesebb egyedekből áll. Ezek a szerencsés kiválasztottak részesülnek abban a kegyben is, hogy gondoskodhatnak a fajfenntartásról. A testőrök nem vesznek részt a közösen használt vadászháló készítésében, és javításában, ezért afféle trükk, mint amilyet az óriás szőröspók alkalmaz, a testőrök esetében nem fenyeget. Képes azonban maró gázfelhőt kelteni, ami egy hosszú pillanatra elvakíthatja a szerencsétlen áldozatot. Egy pillanat pedig bőven elég ezeknek a szörnyetegeknek!

PÓKKIRALYNŐ (7079. SZÖRNY)
A szőröspók kolónia szíve, lelke, és lényege testesül meg a pókkirálynőben, aki mind súlyban, mint erőben messze meghaladja a fajtársait. Még szerencse, hogy jelentős méreteihez meglehetős lomhaság társul, különben esélyed sem volna ellene. Altalában a kolónia által közösen készített irdatlan háló középpontjában gubbaszt, és szinte megállás nélkül táplálkozik. Az élelem elejtésével nem kell foglalkoznia, testőrei, és "gyermekei" bőven tálalják elé a félig még élő, de félig-meddig már előre emésztett táplálékot. Ha nem akarod ilyen csúfosan végezni, azt ajánlom, szúrófegyvert válassz ellene!

MÉREGTERMŐ ISZÁK (1666. TÁRGY)
Első pillantásra csak egynek tűnik a kavadulebenyből készített számtalanból, ha azonban alaposabban megnézed, rögtön észreveszed a különbséget. Pl. hogy a tárgy bőrborítása csillog és érintésre langyos. Mágikus eredetre gyanakszol. Biztos valamelyik kalandor hagyta el e becses kincset, amikor hozzád hasonlóan próbát tett ebben a labirintusban. A kalandozás íratlan szabálya alapján a méregtermő iszák mostantól a tied, nem szükséges visszaszolgáltatnod eredeti tulajdonosának (amúgy sem tudnád, kit kell keresni). Amíg nálad van, a következőt fogod tapasztalni: az iszák minden forduló elején megtelik pár cseppel valamilyen méregből (hogy melyikből, azt sajnos nem tudod befolyásolni). Ha el tudod azt rakni (van tartód hozzá), jól jártál, ha azonban nem, kénytelen leszel az iszák tartalmát a földre önteni, hogy a tárgy újabb adag mérget termelhessen. A tárgy nem átadható.

KARAKTERLAP

Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 403. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 501. fordulód.

Erő: 67 (75) Szint: 26 Merészség: 4/7 Magasság: 141 cm
IQ: 53 (60) Támadás: 33 Agresszió: 4 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 53 (57) Védekezés: 58 Menekülés: 30 % Életkor: 163/168 év
Egészség: 57 (61) Életpont: 429/421 Jellem: jó (777) Tul. pont: 1
Szerencse: 64 (70) Varázspont: 881/67 Pénz: 3551 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 230/296 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 27
Eddig összesen 3092 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10894 TP-t kaptál. Jelenleg 1766511 TP-d van. A következő szinthez még 233489 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, acélkolosszus, varkaudar hadúr. A 487. fordulódban 16800 arany került a bankszámládra. 17640 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/71 ökölvívás: 4/61 szúrófegyverek: 28/88 (+4%)
vágófegyverek: 20/74 ütőfegyverek: 21/65 lőfegyverek: 28/23 (+7%)
dobófegyverek: 8/67

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/7 2. nyomkövetés: 133/86 3. mászás: 13/40
4. csapdakészítés: 27/63 5. csapdaészlelés: 15/66 6. gyógyítás: 72/3 (+23%)
7. titkosírás: 13/69 8. felderítés: 36/50 9. szörnyidomítás: 9/38
10. teológia: 67/47 (+37%) 11. taumaturgia: 34/98 (+8%) 12. szerencsejáték: 8/41
13. versengés: 13/37 14. harcművészetek: 7/66 15. zene: 106/72
16. szörnyismeret: 13/94 17. pszi: 28/19 (+1%) 18. zárnyitás: 13/0
19. vadászat: 17/26 20. vitalitás: 4/20 (+300%) 21. bányászat: 36/74
22. úszás: 22/22 23. főzés: 14/14 24. csapatmunka: 4/40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
halálmadár (#351), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110), kaszabolósáska (#83), quwarg ősmágus (#302)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), energiafolyam (#136), tisztítótűz (#44)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mirg (#135) lángcsóva (#31) >> fagymágus (#650)
energiafolyam (#136) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 kaja (#2) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 7 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
321 arany (#50) 1 méregtermő iszák (#1666) 1 pókláb (#1378)
1 tünde íj (#553) 5 tünde nyíl (#554)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(119,74) a 175. labirintus bejárata, Amulett (4419. kalandozó), szőröspók testőr (#7078), szőrös pók (#100), óriás szőröspók (#7076), pókkirálynő (#7079), Halatir Maurloth (5484. kalandozó), quwarg harcos (#201)

Üzenet küldése a karakternek