Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. nov. 18. 0h:18' EZ A 5. FORDULÓD EZ A 5. FORDULÓD |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
go 21 | gonoszkodsz: 21 |
tf 3 13 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 13 pontért |
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
vi 5 5 40 | viselkedésed: 5 5 40 |
kno 3 | képesség-növelés 3 |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a lila brekk bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A lila brekk fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lila brekk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [23,-2] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tigroszlán. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tigroszlán bal első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a tigroszlán megcsapja a fejedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tigroszlán, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal felnyársalod a tigroszlán pöttyös testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a tigroszlán megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tigroszlán, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis mérges pók trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes tigroszlán trófeát. 43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [24,-1] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy zoloboo. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Marokra fogva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a zoloboo testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A zoloboo többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zoloboo bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A zoloboo néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
vi 5 5 30 | viselkedésed: 5 5 30 |
m 4 5 6 | mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra |
Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gorombilla bal karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A gorombilla leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal felnyársalod a gorombilla bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A gorombilla leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. (ld. enc.) Elhajítod a vacak tigroszlán trófeát, és kinyersz egy alkalmas gorombilla trófeát. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [23,2] Az erdőt síkság váltja fel. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Észreveszel egy rát-fát. (ld. enc.) Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal tudod, hogy egy démontetű volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [22,2] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Nem nyert, kiáltja elmédben egy mosolygó krupié. A szörny észrevett. Egy bíborgörény közeledik feléd! (ld. enc.) Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
![]() A tigroszlán a síkságok, a pampák pettyes szőrű nagymacskája. Hatalmas karmai és fogai ellen kevés növényevő tud védekezni. A tigroszlán mindig magányosan vadászik: csendben, lassan kúszva közelíti meg áldozatát, aztán ráugorva, a puszta súlyfölényével megpróbálja maga alá nyomni. Mindenfajta fegyver egyformán hatékony ellene. |
TIGROSZLÁN FOG (63. TÁRGY) Ha végzel egy tigroszlánnal, kiszedheted teljesen ép és különösen hegyes fogait, hátha még jó lesz valamire. |
![]() A ritka erdők apró, pigmeusszerű lakói fák odvában és sűrű bozótosok tövében élnek. Fekete bőrük, hangtalan mozgásuk segíti őket, hogy beleolvadjanak a sűrűbe. A vadászathoz gyakran használnak egy vékony, hosszú, üreges botot, fúvócsőként, az apró állatok ellen. Igazi harcban inkább hosszú, hegyes (és piszkos) karmaikra hagyatkoznak. Ha legalább 4. szintű nyomkövető vagy, egy győztes csata után rábukkanhatsz a zoloboo fészkére, és összegyűjtheted az ott tartalékolt mérgezett tüskéit. |
KORONGFA (79. NÖVÉNY) Ez a furcsa, mélybarna színű fa néha négy méterre is megnő. Ezért gyakran tájékozódási pontként is használják őket az erdőjárók. Mivel törzse nagyon sima, nem valószínű, hogy meg tudod mászni mindenféle segítség nélkül. Ha mégis sikerül valahogy feljutni a koronába, begyűjthetsz a KT 80 paranccsal, 8 pontért a fa furcsa, 10 cm átmérőjű, lapos korongterméseiből egyet. |
![]() Az erdők e szőrös, izmos majomszerű lakója leginkább egy goromba gorillára emlékeztet. Tarzan módjára, a lelógó indákba kapaszkodva közlekedik az erdőben. Mint a legtöbb mindenevő, ő sem veti meg a húst, a finom, édes humanoid húsért pedig egyenesen rajong. Mielőtt észbekapnál, máris lekent néhány hatalmas pofont, amelyek akár csontodat is törhetik. Aztán már csak a filézés van hátra... |
LAPOCKACSONT (33. TÁRGY) Ha sikerül legyűrnöd egy gorombillát, kivághatod széles, nagy, lapos lapockacsontját. |
RÁT-FA (77. NÖVÉNY) A rát-fa majdnem 5 méter magas, aránylag sima törzsű fafajta, sík vidéken található. Ágai, levelei csak a legtetején vannak. Itt szinte mindig fészkel egy csomó szárnyas hernyó. Ez a lény a természet egyik csodája: olyan lárva, amely repülni tud, de sohasem kel ki. A táplálékot a levegőből nyerik, apró élőlények formájában. Ha szárnyas hernyót akarsz szedni, ehhez bizony fel kell másznod valahogyan a rát-fára, ehhez pedig a sima kéreg miatt valamilyen eszközre lenne szükség... Ha sikerül ilyet készítened, akkor már csak a KT 69 parancsot kell kiadnod, 10 pontért, ahhoz, hogy felmásszál, és szárnyas hernyót tudjál fogni. Egy fordulóban maximálisan öt szárnyas hernyó gyűjthető egy rát-fáról. |
![]() Zsuppsz! Az orrodat borzalmas bűz üti meg, és a következő pillanatban már jön is fel a gyomrodból a reggeli/ebéd/vacsora. Pedig csak egy ártatlan bíborgörény indított ellened a Wermachtot megszégyenítő gáztámadást. A rosszullétet persze gyorsan le kell küzdened, mert jön a közelharc ezzel a sötétbíbor szőrű, kutya méretű szörnnyel! Szerencsére csak bozótos területen számíthatsz rá. |
![]() Az Álomvirág egy egészen különös növény: szárai a megszokott vegetációtól eltérően nem zöldek, hanem szinte teljesen átlátszóak, üvegszerűek. Ennek oka, hogy a növény nem a szokásos módon, a talajból nyeri a növekedéséhez szükséges anyagokat (és alakítja át fotoszintézissel), hanem mentális úton, a közelben alvók álmaiból merít energiát (emiatt viszont nagyon könnyen kiirtható). Talán ez az oka annak is, hogy a növény parányi virágai nem egyszínűek: a szivárvány ezerféle árnyalatában tündökölnek. Ha szerencsés vagy, valamelyik virág nemrég bontotta ki szirmait, s begyűjtheted róla a virágport [ezt automatikusan meg is teszed]. S hogy ez mire jó? Ha este, elalvás előtt belélegzed [a H 396 paranccsal], akkor éjszaka kellemesen kipihened magad, miközben különös kirándulást teszel az álmok birodalmában... |
A LÓ KITARTÁSA (3. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) A legtöbb humanoid gyorsan elfárad, jóval hamarabb, mint a vadon teremtményei. Te azonban rájöttél, hogy némi átalakítás a tüdőt, és egyéb, a teherbírást befolyásoló szerveid terén megnöveli a kitartásodat. Mivel lassabban fáradsz, ettől kezdve 8 helyett maximum 9 mezőt léphetsz egy körben. |
Erő: | 13 | Szint: | 4 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 13 | Támadás: | 3 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 74 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 78/21 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 3 (+1) | ütőfegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 1 |
22,116 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 24 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 199 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. gyógyítás: | 4 (+1) |
4. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1. |
Összsúly: 11.82 kg | Megterheltség: 28% |
Még 138 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | lapockacsont (#33) | 8 | tigroszlán fog (#63) |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | |
-5 | |
|
|
|
|
|
-4 | |
|
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|
|
-2 | |
|
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|