4. forduló, 6. forduló, Ebenezer Scrooge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. febr. 17. 0h:00'
EZ A 5. FORDULÓD
Ez a forduló 31 zsetonba került.
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az első 10 forduló ingyenes!)

EBENEZER SCROOGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [15,-1] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.)

tno 5 2 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

kno 3 2 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 gyógyítás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 gyógyítás.)
[0 pontot használtál fel, van még 138.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[15,0] A sík vidéket bozótos váltja fel. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. A hatalmas kiterjedésű bozótos épp hogy létezik: a Kiégett Föld közelségéből adódóan eső itt szinte sohasem esik. Észreveszel egy smirglibokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy csodabogár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a csodabogár jobb első lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával megdöföd a csodabogár kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy grákó denevér. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a grákó denevér testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 2 életpontot vesztettél. Oopssz, ez mellément! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 7 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra.
Összefutsz IIval. Ruházatát egy sünmedve trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [15,1] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ráismersz a távolodóra. Egy gátvakond. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy démontetű. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a démontetű bal első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A démontetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. Magadhoz veszel egy tekintélyes démontetű trófeát. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 120.]

go 22 gonoszkodsz: 22
Sohasem kedvelted a vakondokat, a pókokat pedig ki nem állhatod. A földbe taposod őket. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 110.]

m 4 mozogsz délre
[15,2] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Felfedeztél egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy bolhakutya nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a bolhakutya bal hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bolhakutya jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a bolhakutya bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a bolhakutya kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. (ld. enc.) Elhajítod a vacak démontetű trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes bolhakutya trófeát. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rambó bogár. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rambó bogár kitinpáncélját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a rambó bogár testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A rambó bogár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 101.]

f 16 kísérletezel a 16. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Hosszú idő telik el... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz csontkést. (ld. enc.) 11 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 91.]

kt 11 elkészíted a 11. tárgyat
Legyártottál 1 csontkést. [4 pontot használtál fel, van még 87.]

f 11 kísérletezel a 11. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Telik múlik az idő... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz csontszuronyt. (ld. enc.) 11 tapasztalati pontot kaptál. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) nem felismerhető nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 77.]

kt 12 elkészíted a 12. tárgyat
Legyártottál 1 csontszuronyt. [20 pontot használtál fel, van még 57.]

kf 12 1 kézbeveszed/felveszed a 12. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a kőhegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

m 5 2 2 mozogsz délnyugatra, keletre, keletre
[14,3] Dombos terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy homokvarány. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a homokvarány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A homokvarány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. (ld. enc.) 5 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


Összeakadsz Dián#val. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [15,3] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy rát-fát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy legyengült kavadu közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a kavadu hosszú nyakát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kavadu hosszú nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csőrével a kavadu belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner bolhakutya trófeát, és kiszedsz egy kavadu trófeát. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [16,3] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ráismersz a távolodóra. Egy kaszabolósáska. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Felfedeztél egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy legyengült királygyík. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a királygyík fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Nyelvével az arcodra sújtva, a királygyík komoly fájdalmat okoz. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a királygyík száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. Mosolyogva kidobod a nevetséges kavadu trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes királygyík trófeát. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 134 pontot. A következő körben tehát 164 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GRÁKÓ DENEVÉR (25. SZÖRNY)
A grákó denevér, ellentétben a normális denevérrel, nappal vadászik, és nemcsak barlangokban, hanem a szabadban is igen jól érzi magát, és kiválóan tud tájékozódni. Szívós támadók: ha lecsapnak valakire, elkezdik a vérét szívni, és addig nem hagyják abba, amíg jól nem laknak, vagy el nem pusztítják őket.

BORDACSONT (16. TÁRGY)
Ha végzel egy bolhakutyával, kivághatod a legfelső, igen hosszú és hegyes bordáját. Ez így persze csak nyersanyag...

CSONTKÉS (11. TÁRGY)
A bolhakutya hosszú és éles bordacsontjából egy igen hatékony szúrófegyvert készíthetsz, a csontkést, amely balkezes fegyverként is használható. Sebzése d4+3, elkészítése a KT 11 paranccsal, 4 pontért történik.

CSONTSZURONY (12. TÁRGY)
Ha már nem készíthetsz szuronyos puskát, elégedj meg egyenlőre a szuronyos bottal. Egy csontkést a botod végére erősítve, egy hosszú, nagy sebet ejtő (3d4+2) szúrófegyvert kapsz. Rohamra fel! A csontszurony készítéséhez a KT 12 parancsot kell kiadnod, 20 pontért.

VARÁNYSZEM (30. TÁRGY)
Kiszedheted a homokvarány különösen kemény, merev szemeit, ha sikerül agyoncsapnod.

KAVADU (19. SZÖRNY)
A kavadu egy magas, zöld tollú futómadár, hosszú, hegyes csőrrel. Nemcsak békákat, rovarokat eszik, hanem mérges pókokat is megtámad, és furcsa módon nem hat rá a mérgük, nem tudják megcsípni. A kavadu általában békés madár, de ha megtámadják, védekezik éles csőrével.

KAVADU LEBENY (24. TÁRGY)
Lekanyarítva a kavadu hatalmas, hártyás talpát, rugalmas, szívós anyaghoz jutsz. Talán nem véletlen, hogy a természet ilyesmivel ajándékozta meg ezt a madarat...

KASZABOLÓSÁSKA (83. SZÖRNY)
Találkoztál már óriás sáskával? Igen? Nem? Mindegy. Mindenesetre, ha találkoztál, valószínűleg eltöprengesz, hogy miért nem "közepes" vagy "apró" sáskának nevezték el, látva a kaszabolósáska birkányi méretét. A kaszabolósáska mandibulái lapos és kemény, pengeszerű végtagok, amelyeket kardművész módjára használ! Ezzel a "fegyverrel" úgy tud bánni, mint egy profi vívó a kardjával. Ahhoz, hogy legyőzd, éles fegyverre van szükséged, nem is a vastag páncélja miatt, hanem hogy a csapásait kivédve, eredménnyel tudjad a támadásaidat bevinni.

KARAKTERLAP

Ebenezer Scrooge, egy hosszú ősz hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Ez az 5. fordulód.

Erő: 13 Szint: 3 Merészség: 4/4 Magasság: 185 cm
IQ: 16 Támadás: 2 Agresszió: 5 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 10 Életpont: 74/37 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 19 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 73 TP-t kaptál. Jelenleg 195 TP-d van. A következő szinthez még 55 TP szükséges. Trófeád: királygyík.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2 (+1) ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 2 (+1)

16,53 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 5 (+2)
4. vadászat: 1

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
1 * csontszurony (#12) 1 * fúvócső (#20) 1 kőhegyű lándzsa (#7)
1 kőkés (#6) 11 * tüske (#22)
11 kaja (#2)
5 drótszőr (#37) 1 kavadu lebeny (#24) 2 királygyík bőr (#44)
9 smirglilevél (#29) 2 varányszem (#30)
1 * vizestömlő (#3) [benne 13 korty víz (#27), fér még: 7]

Összsúly: 14.30 kg Megterheltség: 34%
Még 137 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 7 tüske (#22) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csontszurony (#12) 1 kaja (#2) 1 kavadu lebeny (#24)
1 királygyík bőr (#44) 2 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

13 14 15 16 17
-2
-1
0
1
2
3
4
(14,3) olvasztókemence (#86), oltár, homokvarány (#16), Diána (1886. kalandozó)
(15,-1) szürke mágustorony (#500)
(15,0) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, 15. jellempróba, csodabogár (#755), grákó denevér (#25), II (3790. kalandozó)
(15,1) gátvakond (#57), mély kút (#93), 22. jellempróba, oltár, démontetű (#15)
(15,2) oltár, bolhakutyák (#17), rambó bogár (#14)
(15,3) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 28. jellempróba, oltár, kavadu (#19)
(16,3) kaszabolósáska (#83), oltár, királygyík (#26)

Üzenet küldése a karakternek