4. forduló, 6. forduló, Kate Lotte összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 13. 12h:09'
EZ A 7. JÁTÉKHETED, 5. FORDULÓD
8. játékheted kezdete: okt. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1309
SZÁMLA : XXXX

KATE LOTTE KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [38,12] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+1 életerő.)

f 4 kísérletezel a 4. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Hosszú idő telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy csontszuronyt. (ld. enc.) 11 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 135.]

f 92 kísérletezel a 92. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Hosszú idő telik el... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz dobóhálót. (ld. enc.) 60 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 125.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[39,11] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy kőszáli disznó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a kőszáli disznó fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a kőszáli disznó jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó meglök agyarával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


(Továbbmész...) [40,10] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval csak érinted a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy goldugar. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a goldugar testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágójával a goldugar megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megcsapod a goldugar testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A goldugar feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled elmenekül. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [41,10] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Elérted a Valhalla-hegység keleti lejtőit.

A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy manóodút. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz sötét kámzsát. (ld. enc.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 csontszablya (ld. enc.). Elrakod őket. [27 pontot használtál fel, van még 98.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[41,11] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő sebesült spagulár nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a spagulár testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Lábával meglök a spagulár. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A spagulár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.

(Továbbmész...) [42,12] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.

Észreveszel egy gumifát. Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba).

(Továbbmész...) [43,13] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy húsevő magszim. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Csápjaival a húsevő magszim lecsap a bal karodra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megcsapod a húsevő magszim testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. (ld. enc.) Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Bal Dahin lábát masszírozza. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
Találkozol egy hosszú aranyhajú, zöld szemű elf férfival. Bőre színe zöld. Leah követője. Egy bronzpáncélt, egy koponya szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy rézsisakot visel. Ruházatát egy gyilkos tetű trófea, egy piromenyét trófea és egy proteinfecske trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Folytatod utadat.
[27 pontot használtál fel, van még 71.]

m 3 mozogsz délkeletre
[44,14] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

[9 pontot használtál fel, van még 62.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy rambó bogár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rambó bogár kitinpáncélját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 42.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[44,13] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal rájössz, hogy egy agglomerátor ijesztett meg. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Továbbmész...) [44,12] Lakott területre érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy útonálló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Oopssz, ez mellément! Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az útonálló testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 24.]

tf 2 15 fejleszted a 2. tulajdonságodat 15 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 9.]
A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 134 pontot. A következő körben tehát 143 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSONTSZURONY (12. TÁRGY)
Ha már nem készíthetsz szuronyos puskát, elégedj meg egyenlőre a szuronyos bottal. Egy csontkést a botod végére erősítve, egy hosszú, nagy sebet ejtő (3d4+2) szúrófegyvert kapsz. Rohamra fel! A csontszurony készítéséhez a KT 12 parancsot kell kiadnod, 20 pontért.

DOBÓHÁLÓ (221. TÁRGY)
A dobóhálót négy kötél összefonásával és csomózásával készítheted el, a KT 221 parancs kiadásával, 10 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot.

MANAELEMENTÁL (290. SZÖRNY)
Gigantikus méretű, tömény mágikus esszenciából álló entitások, amelyek valamilyen dimenziótörésnek köszönhetően átkerültek a mi világunkra. Ártalmatlan teremtmények, amelyek jelenlétének a varázslók még örülnek is, hiszen fokozzák a világ mágikus potenciálját. Sajnos, minden bizonnyal lesznek olyan barbár kalandozók, akik nekilátnak a manaelementálok kiirtásának, csak azért, hogy lássák, "hogy néz ki belülről". Persze, a több tonnányi fénylő esszencia, annak ellenére, hogy ezen a létsíkon normál fegyverekkel is megsebezhető, nem olyan könnyen elpusztítható, mint sokan gondolják.

GOLDUGAR (65. SZÖRNY)
Ezt a csillogó testű, óriási bogarat sokan vadásszák még ma is, mert azt hiszik, hogy a páncélja aranyat tartalmaz. Erről persze szó sincs, állítják az alkimisták, de azért szép summát fizetnek egy-egy goldugar-héjért. A goldugarok leggyakrabban a meleg, homokos helyeket (tengerpart, sivatag) kedvelik, ahol jobban beolvadhatnak a háttérbe, és páncéljuk csillogását kihasználhatják az ellenfél megvakítására. Többen megfigyelték azonban, hogy a goldugarnak egy hideget jobban tűrő, magányt szerető alfaja megtalálható a magashegységekben.

MANÓODÚ (698. TEREPTÁRGY)
Megpillantasz egy sötéten ásítozó barlangnyílást. Valaki álcázni próbálta, de elég siralmasan! Kíváncsian, közelebb óvakodsz. A barlang mélyéből egy pislogó szempár világít. Kacagva szólalsz meg.
- Gyere elő nyugodtan, nem bántalak! - biztató szavadra egy rongyos árnymanó ólálkodik elő. Bizalmatlanul mér végig téged.
- Gazdagnak látszol, vándor kalandozó! Van valamim, aminek biztos hasznát vennéd! Persze, az alapanyagokat és a munkadíjat fizetned kell... Egy csinos sötét kámzsa! - először tiltakozni próbálsz, hogy neked ilyesmire semmi szükséged nincs - de aztán az árnymanó céloz rá, hogy később esetleg még jobb üzletekről is lehet szó. Lehet, hogy érdemes megcsináltatni vele azt a fránya kámzsát, és utána valami értelmes dolgot is szerezhetsz tőle...
[Figyelem: a küldetést bármely manóodúban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

SÖTÉT KÁMZSA (699. TÁRGY)
A sötét kámzsa elkészítéséhez az árnymanó mindössze egy aurach bőrt, 10 csepp tintát, és 50 aranyat kér tőled. Persze, a tárgy igazándiból egy kezdő tolvajnak lehet jó: ha viseli a KF 699 paranccsal, akkor, ha kudarcot vall lopáskor, a lopás szakértelme az átlagosnál jóval gyorsabban fejlődik. Ez azonban tényleg csak kezdőknek jó, a kámzsa 20-as lopás felett már nem csinál semmit. A tárgy elkészíttetéséhez a Küldetése Teljesítése: KT 699 parancsot add ki, 5 TVP-ért a manóodúnál.

CSONTSZABLYA (64. TÁRGY)
A csontszablya a mély tárnákat lakó orkok fegyvere. Hogy milyen lényből készítik az aránylag ellenálló fegyvert, senki sem tudja. Pengéje nem egyenes, hanem görbe, és recésen be van vágva, hogy nagyobb sebzést tudjon okozni. Természetesen egy ilyen csontfegyvert nem lehet összehasonlítani egy igazi acélpengével. Ez egy d8 sebzésű vágófegyver. Használható balkezes fegyverként is.

SPAGULÁR (82. SZÖRNY)
Képzelj magad elé egy pónit, amelynek kosfeje van, és szőrös, sárga pettyes teste (nehéz feladat). Ez a spagulár, a dombos vidékek mindenevője. Csak a tazunkarókáknak köszönhető, hogy nem szaporodtak el félelmetes mennyiségben, és nem túrták még ki a síkságok békésebb növényevőit. Harcban leginkább a rúgásaira hagyatkozik. Bár nem sok köze van a harcművészetnek, azért lehet, hogy tud egy-két dolgot mutatni a tejfelesszájú kobuderáknak. Húsa ehető.

HÚSEVŐ MAGSZIM (67. SZÖRNY)
Aki a bozótosban kaja után kutat, néha csúfos meglepetés érheti. Néha ugyanis a bozót megmozdul, az ágakból csápok lesznek, a csápok körbefonják a testét... A húsevő magszim gyorsan emészt, és tíz perc múlva már ki is köpi hangos böffenéssel az emészthetetlennek bizonyult csontjaidat. Ha persze időben feleszmélsz, eséllyel veheted fel a harcot. Ilyenkor fog kiderülni az is, hogy a látszólag földbe gyökerezett növény-állat milyen fürgén tud mozogni az alján növő milliónyi spóraszerű végződéssel. Nem sok esélyed van ellene, ha nem vágófegyvert használsz.

MŰVÉSZI POROLIT (720. TEREPTÁRGY)
"Ahogy bandukolsz, látsz egy meghatározhatatlan alakú, torz, gyatra megmunkálású tárgyat. Leginkább valami primitív nép által készített monolitra hasonlít. Közelebb érve érzed, hogy nem csak csúnya, de iszonyú szagot áraszt, és a látványa is gyengíti egész testedet. Teljesen döbbenten harákolsz, hiszen nem létezhet valami vagy valaki, aki ilyen szörnyűséget alkotni képes, ami - legnagyobb rémületedre még a varázserődet is elszívja. Odébb vonszolod magad, hiszen ha már itt kell a közelben táboroznod, legálabb minél messzebb legyél ettől az átkozott gusztustalanságtól."
Nos, kalandozótárs, ha már Neked is volt ilyen élményed egy-egy Chara-din monolit tövében, akkor fogod igazán értékelni azt a tereptárgyat, amit most már Te is elkészíthetsz. Művészi és tudati energiájuk segítségével az Idő Porszemei KT tagjai megoldották, hogy minden monolitból származó káros hatást semlegesíteni lehessen - egy másik építmény felhúzásával. Ezt nevezzük Porolitnak. A Porolit örvénylő, kavargó porszemekből álló dolog, ami egészen kis gondolatodra csodálatos módon összeáll egy teljesen eredeti művészi alkotássá. Létrehozni az EP 720 100 X paranccsal bárkinek lehet, csak meg kell adni (X paraméterben), hogy ki, vagy mi foglalkoztatta az ihlet pillanatában a legjobban az építőt: szörny, kalandozó, vagy bármilyen lény. Természetesen az alkotó művésznek ismernie kell a lényt, amit meg akar formálni... Ha nem adsz meg harmadik paramétert, saját magad képmását hozod létre. Sajnos, a porszemek kordában tartása nem egy egyszerű művelet, igencsak sok időt kell rászánnia a Porcsinálta művésznek (ez 100 TVP-t jelent, 99 TVP-től nem halad egy porszemnyit sem az építkezés). Ezek után azonban bárki, aki utánad erre jár, meg fogja látni gondolataid tárgyát - persze a Porolit tulajdonságának megfelelő kiegészítésekkel. Eme műnek az a tulajdonsága, hogy az adott mezőn esetlegesen megtalálható Chara-din monolit káros hatását (a fele VP regenerációt) egyszerűen semlegesíti. Se több, se kevesebb. Már ha a művészi értéket nem számoljuk. Ez utóbbi persze igen jelentős... Természetesen az ÉP parancs miatt a Munka Gyümölcse varázslat teljes mértékben hat rá. A Porolit enciklopédiáját az építőjének ismernie kell! Ezért terjeszd a jó hírt ismerőseid között! Nos, ha már megismerkedtél e magasztos célú alkotással, akkor javasoljuk, próbáld ki magad: Vajon milyen lesz a Te Porolitod?

AGGLOMERÁTOR (138. SZÖRNY)
Az agglomerátor óriási, alaktalan puha massza. Leginkább labirintusok mélyén szokott pöffeszkedni, de előfordul sűrű erdőkben és mocsarakban is. Mivel nincs vitális pontja, gyakorlatilag az egész szörnyet szét kell verned ahhoz, hogy minden életfunkciója megszűnjön. Ez néha NAGYON sok időt szokott igénybe venni - méghozzá feleslegesen elpocsékolt időt. Ugyanis az agglomerátor húsát még a burástyák sem eszik meg. Nem egy agresszív szörny, de ha harcra kerül a sor, akkor a lassú víz partot mos taktikát alkalmazza: körülfolyja ellenfelét, és apró szájacskáival apránként szétszedi. Ütőfegyver alkalmazása vele szemben teljesen értelmetlen, de a szúrófegyvernél is sokkal hatásosabb a vágó.

ÚTONÁLLÓ (130. ELLENFÉL)
A városokban jobb a közbiztonság, mint a vadonban: az utcán nem mászkálnak sünmedvék és vadász tatuk. Azonban itt is előfordul, hogy kóbor kalandozók táboroznak a tereken vagy egy sötét sikátorban, akik csupán arra várnak, hogy megszabadíthassanak az erszényedtől. Az ilyen útonállókkal persze egy tapasztalt vándor könnyedén elbánik. Az útonállók igen primitív bunkót használnak, páncélzatuk rongyokból, cserzett bőrökből áll.

KARAKTERLAP

Kate Lotte, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez az 5. fordulód.

Erő: 13 Szint: 4 Merészség: 6/6 Magasság: 163 cm
IQ: 15 Támadás: 3 Agresszió: 5 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 11 Életpont: 76/56 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 10 (12) Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 21 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 92 TP-t kaptál. Jelenleg 382 TP-d van. A következő szinthez még 118 TP szükséges. Trófeád: kőszáli disznó.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 4 (+1)

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 2
4. vadászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen

Összsúly: 25.12 kg Megterheltség: 54%
Még 126 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 csontszablya (#64) 2 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(39,11) világítótorony (#156), kőszáli disznó (#34)
(40,10) manaelementál (#290), Sheran oltár, világítótorony (#156), goldugar (#65)
(41,10) 22. jellempróba, Sheran oltár, manóodú (#698), olvasztókemence (#86)
(41,11) spagulár (#82), olvasztókemence (#86), oltár
(42,12) gumifa (#38), oltár, 18. jellempróba
(43,13) húsevő magszim (#67), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), művészi porolit (#720), egy elf férfi
(44,12) útonálló (#130)
(44,13) agglomerátor (#138)
(44,14) rambó bogár (#14)

Üzenet küldése a karakternek