498. forduló, 500. forduló, Nerina Clarusdea összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 1. 12h:59'
EZ A 533. JÁTÉKHETED, 499. FORDULÓD
534. játékheted kezdete: febr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [129,63] koordinátán.
Az aranytermő erszény 34 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+75 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+334 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+102 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 834.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Öregedtél 1 évet. [0 pontot használtál fel, van még 834.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 832.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 832.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 582 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 830.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[128,64] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Chara-din oltárt. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [127,65] Síkság, továbbra is csak síkság. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északnyugatra látsz egy barátság szent tüzét. Északra nézve látsz egy márványtornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku légiós került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a ryuku légiós testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


(Továbbmész...) [126,66] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy áeratikus hasnyák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. [36 pontot használtál fel, van még 794.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[125,67] A bozótos után most hegyek között vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy troll ritualista. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a troll ritualista bal oldalát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a troll ritualista nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A troll ritualista karma a fejed mellett suhan el! A troll ritualista feléd harap, de sikertelenül. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-11 életpont). A troll ritualista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Fairlight templomot. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [124,68] Továbbra is alacsonyhegység. Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ekharion bébi. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ekharion bébi bal lábát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az ekharion bébi jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsával oldalba lök. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Az ekharion bébi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [123,69] Még mindig hegyvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy fémbontó szójer nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. [vasérc ládikóba-> (100,80)-> 4 arany, -2 ÉP] 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy sziklafészek van. Elrakod a távcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 758.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[122,70] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (pular kristály) van! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes támadás:) Egy ongóliant! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az ongóliant testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant testét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod az ongóliant testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (100,80)-> 12 arany, -2 ÉP], 6 fekete gyöngy és egy sárga erőöv. 2924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű gnóm nővel. Raia eljövendő papja. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy lovagi tabardot, egy nap szimbólumot, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt és egy vasvértet visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Fehéren izzó tűzgömb. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasa egy idomított spagulár. Érzékeled auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Összeismerkedtek. Az ő neve Luwnya. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [121,71] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy elhagyott bányát. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Fairlight templom van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bibircsók-óriás. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a bibircsók-óriás jobb vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a bibircsók-óriás bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki a bibircsók-óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 5 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [120,72] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elhagyott bányát. (ld. enc.)
(Feltételes mászás:) Egyetlen módon juthatsz le a bányába, ha lemászol a bejárati mélyedésbe. A különleges fényben körülnézel. A járatok az omladozás határán, rég nem járt már erre senki sem. A hely nem üres. Valaki megelőzött. Ez egy orgoró!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 43 életpontot sebeztél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgoró jobb lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az orgoró bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az orgoró állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az orgoró szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 kőszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Ez egy bányarém! (ld. enc.)

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 200 életpontot sebeztél. A bányarém összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rövid keresés után végre megtalálod a kincset, 1 smaragdkövet. Lassan, minden mozdulatod alaposan megfontolva távozol. Kifelé legalább olyan körülményes a közlekedés, mint befelé volt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. [88 pontot használtál fel, van még 670.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+105 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 630.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a quwarg nagymester torát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a quwarg nagymester torát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a quwarg nagymester torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 aranytűt. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 590.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 550.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 54 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 510.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 155 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 470.]

gyk 325 40 gyakorolsz a 325. tárggyal 40 pontért
Fürgén ugrándozva, tökéletesen koreografált csatát vívsz egy képzeletbeli ellenféllel. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 430.]

gyk 13 40 gyakorolsz a 13. tárggyal 40 pontért
A levegőben csapkodva, egy képzelt ellenféllel küzdve fejleszted ütőfegyver ismeretedet. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 390.]

gyk 325 40 gyakorolsz a 325. tárggyal 40 pontért
A levegőben suhogtatva edzed magad. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 350.]

gyk 13 40 gyakorolsz a 13. tárggyal 40 pontért
Ütéstechnikádat fejleszted hosszas gyakorlással. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 310.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+29 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 280.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 270.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 278 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 230.]

tf 1 30 fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 248 TVP-t kell elköltened.]

[30 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 4, 8.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját fal föl a sullár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 640 pontot. A következő körben tehát 840 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELHAGYOTT BÁNYA (1685. TÁRGY)
Sziklás hegyek oldalában néha sötéten tátongó nyílásokra bukkanhatsz. Nem mások ezek, mint régi, elhagyatott bányák bejáratai. Ki tudja, mit rejt a mélyük? Ha kíváncsi vagy rá, bemerészkedhetsz, hogy körülnézz. Ha a bányászat szakértelmed nincs legalább 13-as, nem merészkedsz be a bányába, hiszen egész biztonsan nem tudnád felmérni, hogy melyek azok a járatok, amelyek nem fognak a fejedre omlani. Ezenkívül egy kötélre is szükséged lesz, és legalább 4-es szintű mászásra, mivel a bányába bejutáshoz egy rendkívül meredek, omladékos járatba kell lemászni. Fáklyára viszont nem lesz szükség, mivel a bányák falán olyan különleges moszat tenyészik, ami halvány, zöldesen foszforeszkáló fénnyel árasztja el a járatokat. Ha lemerészkedsz, a H 92 parancsot kell kiadnod, ezt egy fordulóban egy bányánál egyszer teheted meg. A kutakodás 32 TVP-be kerül. (Ha a feltételeknek megfelelsz, a Feltételes Mászás parancs is kisül az elhagyott bányára.)

BÁNYARÉM (7083. SZÖRNY)
Képzeld el a legrondább, legocsmányabb, legvisszataszítóbb lényt, ami a fantáziádtól telik. Na, ez a nyomába sem fog érni a bányarémnek. Szavakkal leírhatatlan, ahogy kinéz, gyakran már a látvány sokkja eldönti a csata kimenetelét. Már ha képes vagy szembeszállni vele, ahelyett, hogy sikoltozva menekülnél. Egy biztos: ezentúl rémálmaid gyakori szereplője lesz a bányarém.

KARAKTERLAP

Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 403. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 499. fordulód.

Erő: 66 (74) Szint: 26 Merészség: 4/7 Magasság: 141 cm
IQ: 53 (60) Támadás: 33 Agresszió: 4 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 52 (56) Védekezés: 58 Menekülés: 30 % Életkor: 163/168 év
Egészség: 57 (61) Életpont: 429/255 Jellem: jó (777) Tul. pont: 1
Szerencse: 64 (70) Varázspont: 881/561 Pénz: 2854 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 21/20 Pszi pont: 230/132 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3063 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13308 TP-t kaptál. Jelenleg 1744417 TP-d van. A következő szinthez még 255583 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, acélkolosszus, varkaudar hadúr. A 487. fordulódban 16800 arany került a bankszámládra. 17556 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/71 ökölvívás: 4/61 szúrófegyverek: 28/76 (+3%)
vágófegyverek: 20/74 (+10%) ütőfegyverek: 21/65 (+10%) lőfegyverek: 28/16
dobófegyverek: 8/67

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/7 2. nyomkövetés: 133/74 (+36%) 3. mászás: 13/40 (+1%)
4. csapdakészítés: 27/63 5. csapdaészlelés: 15/66 6. gyógyítás: 71/57 (+23%)
7. titkosírás: 13/69 8. felderítés: 36/50 9. szörnyidomítás: 9/38
10. teológia: 66/80 (+25%) 11. taumaturgia: 34/72 (+11%) 12. szerencsejáték: 8/41
13. versengés: 13/37 14. harcművészetek: 7/66 15. zene: 106/61 (+34%)
16. szörnyismeret: 13/94 17. pszi: 28/16 (+7%) 18. zárnyitás: 13/0
19. vadászat: 17/26 20. vitalitás: 1/20 21. bányászat: 36/71 (+6%)
22. úszás: 22/22 23. főzés: 14/4 (+10%) 24. csapatmunka: 4/40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
halálmadár (#351), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110), kaszabolósáska (#83), quwarg ősmágus (#302)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), energiafolyam (#136), tisztítótűz (#44)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mirg (#135) lángcsóva (#31) >> fagymágus (#650)
energiafolyam (#136) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 kaja (#2) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
55 arany (#50) 1 aranytű (#272) 7 fekete gyöngy (#99)
1 kőszem (#304) 1 sárga erőöv (#276) 1 smaragdkő (#678)
3 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(120,72) elhagyott bánya (#1685), orgoró (#170), bányarém (#7083), érclelőhely, quwarg nagymester (#214)
(121,71) bibircsók-óriás (#120)
(122,70) a 124. labirintus bejárata, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, ongóliant (#159), Luwnya (1804. kalandozó)
(123,69) fémbontó szójer (#150), Fairlight oltár, érclelőhely
(124,68) érclelőhely, ekharion bébi (#768)
(125,67) troll ritualista (#365), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(126,66) áeratikus hasnyák (#243), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29)
(127,65) ryuku légiós (#361)
(128,64) Dornodon oltár

Üzenet küldése a karakternek