497. forduló, 499. forduló, Nerina Clarusdea összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 30. 12h:07'
EZ A 533. JÁTÉKHETED, 498. FORDULÓD
534. játékheted kezdete: febr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,54] koordinátán.
A táborozás 3. napján találkozol Kripta Gittával. Ő Halatir Maurloth felesége! Leah felszentelt papja. Egy bátorság medálját, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár páncélt, egy Mágikus Koponyát, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy mestervarázsló trófea, egy elit gárdista trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy sullár a hátasa. Holmiját egy törpemammut cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Köszöntitek egymást, aztán tovább. Egy gonosszal barátkozol? (+1 gonoszság.)
A megbeszélt időpontban elsétálsz a megszervezett kaland helyszínére. Már itt van mindenki, név szerint a következő kalandozók: Kripta Gitta, Halatir Maurloth és Arisztotelész. Arisztotelész bemutatkozik neked, valóban nem találkoztatok még korábban. Némi unalmas várakozás után Kripta Gitta közli, hogy együtt van a csapat, és más már nem jön. Mehettek, vár a munka. Mikor megpillantod az alpesi tehéncsordát, még a szád is tátva marad. Hogyhogy nem vette eddig észre senki ezt az irgalmatlan sok jószágot. Míg vezetőtök az intézővel tárgyal, megpróbálod összeszámolni, vagy legalábbis megbecsülni a tehenek számát, de ez képtelenség. Végül társatok odalép hozzátok, és tolmácsolja az intézőtől hallottakat. Elmondja, hogy Torgonnak hívják az intézőt, és ő is veletek fog tartani. Hat mérföldet kell majd megtenni a csordával, déli irányba, a kőkarámokig, ahol a fegyveresek átveszik az őrzést. A fizetség 2000 arany, szétosztva. Mielőtt ténylegesen nekifognátok a csorda terelésének, Torgon ragaszkodik egy próbához. Ő maga is nyeregbe száll (egy gyönyörű alanori mén a hátasa), és arra kér titeket, hogy egy negyven marhából álló csoportot tereljetek külön, aztán tartsátok együtt őket néhány percig. Néhány perc is elegendő hozzá, hogy Torgon előtt sikeresen levizsgázzatok szörnyidomításból. Gyorsan, és ügyesen terelitek egyik helyről a másikra az ostoba jószágokat. Aztán az intéző engedélyezi, hogy megkezdjétek a hajtást, és ő is csatlakozik hozzátok. Ostorával pattint néha egyet-egyet, és a marhák - mintha csak varázslatnak engedelmeskednének -, mennek, amerre ő akarja. Hamarosan mozgásba lendül az egész csorda és megindultok dél felé. Az út azonban nem eseménytelen: a távolban sebesen mozgó, nagy testű ragadozókat pillantotok meg. De hiszen ezek raptorok! A csordát üldözik. Gyorsan lemaradtok, és a teheneket Torgon-ra bízva, harci pozícióba helyezkedtek. Egy-egy elleni harcra kényszerülsz, ellenfeled egy velociraptor.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz.
Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a velociraptor nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.)
A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1344 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 raptor karmot. [raptor karom ládikóba-> (94,53)-> 12 arany, -2 ÉP] {Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}


Kripta Gitta egy velociraptor, Halatir Maurloth egy velociraptor, Arisztotelész egy velociraptor életével végzett.
Kripta Gittát egy velociraptor késztette menekülésre.
Úgy tűnik fenyegeti még ellenség a továbbhaladásotokat. Halatir Maurlottal és Arisztotelésszel csapatban küzdesz. Egy velociraptor lesz az ellenfél!

Halatir Maurloth elmormol egy hhaar burka II varázslatot. Arisztotelész néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötte. Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára.
Halatir Maurloth egy villámcsapás varázslattal köszönti a másikat. 38 életpontot sebzett. Arisztotelész mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 114 életpontot sebzett. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. [velociraptor:] 22 életpontot sebeztél. [Halatir Maurloth:] 16 életpontot vesztett. [Arisztotelész:] 16 életpontot vesztett. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
448 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Arisztotelész kutat át a szörnyet. Talál valamit (egy raptor karmot). {Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 174, összes sebződés: 32}

Kripta Gitta amint véget ér a csata, visszatér. A szörnyek nem adják fel! Egy másik csoport dinó is a nyomotokba eredt! Jóformán még ki se fújhattátok magatokat, ismét harcra kényszerültök.
Halatir Maurlottal együtt indulsz küzdelemre. Ellenfeletek egy tyrannoszaurusz rex!

Halatir Maurloth a biztonság kedvéért felrak egy hhaar burka II varázst. Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot.
Halatir Maurloth egy villámcsapás varázslattal köszönti a másikat. 38 életpontot sebzett. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot. [tyrannoszaurusz rex:] 32 életpontot sebeztél. [Halatir Maurloth:] 25 életpontot vesztett.
Halatir Maurloth a tünde íjjal az ellenfélre céloz és lő. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéke átfúrja a tyrannoszaurusz rex farkát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.)
Pásztorbottal Halatir Maurloth néhányszor súrolja a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Halatir Maurloth egy lángcsóva varázslatot dob az ellenfélre. 18 életpontot sebzett. Koponyalékelővel Halatir Maurloth néhány helyen meghorzsolja a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap Halatir Maurloth kezébe. (1 támadástól 64 életpontot vesztett.)
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1283 tapasztalati pontot kaptál. Közös döntés alapján te kutatod át a szörnyet. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 tyrex csontot. {Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 542, összes sebződés: 89}


Arisztotelész és Kripta Gitta egy tyrannoszaurusz rex halálát okozta időközben. Oh, még nincs vége! Egy minden eddiginél hatalmasabb bestia lép elétek!
Halatir Maurlottal, Arisztotelésszel és Kripta Gittával egymás hátát védve fogtok harcolni. Egy tyrex egyeduralkodó az ellenfeletek! (ld. enc.)

Halatir Maurloth felhúz egy hhaar burka II varázslatot. Arisztotelész egy hhaar burka védekező rúna felrakásával nyit. Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Kripta Gitta gyorsan felrak egy hhaar burka varázslatot.
Halatir Maurloth mélyen koncentrálva megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 38 életpontot sebzett. Arisztotelész távolról villámcsapás varázslatot lő a másikra. 53 életpontot sebzett. Távolról tűzeső varázslatot lősz az ellenfél irányába. [tyrex egyeduralkodó:] 5 életpontot sebeztél. [Halatir Maurloth:] 13 életpontot vesztett. [Arisztotelész:] 16 életpontot vesztett. [Kripta Gitta:] 15 életpontot vesztett. Kripta Gitta az ellenfélre lesújt egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot sebzett.
Halatir Maurloth, mielőtt az ellenfél a közelbe érhetne, megcélozza a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozza a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Arisztotelész a gnóm nyílpuskával megereszt néhány lövedéket. Elrepül 4 szent nyílp.lövedék. Lövedékeivel perforálja a tyrex egyeduralkodó testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny farkával támad rátok! A fejeden talál el a támadás, amitől azonnal kiterülsz. (-135 életerő, -10 védekezés, -10 támadás a csata időtartamára.) Nem te voltál az egyedüli szenvedő alany, mások is a földre kerültek!
Pásztorbottal Halatir Maurloth párszor súrolva eltalálja a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Halatir Maurloth mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 11 életpontot sebzett. Koponyalékelővel Halatir Maurloth súrolja a tyrex egyeduralkodó oszlopos lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Varkaudar szablyával Arisztotelész megvagdalja a tyrex egyeduralkodó oszlopos lábát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Rövid karddal Arisztotelész néhányszor súrolja a tyrex egyeduralkodó testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a tyrex egyeduralkodó bal lábát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a tyrex egyeduralkodó testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Ököllel Kripta Gitta párszor megpöccinti a tyrex egyeduralkodó testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.)Kripta Gitta ellenfelére jéghalál varázslatot lő. 13 életpontot sebzett. A tyrex egyeduralkodó tűhegyes fogait Halatir Maurloth bal lábába mélyeszti. (1 támadástól 101 életpontot vesztett.) A szörny támadólag a farkát veti be ellenetek. Lesodor a lábadról a hatalmas ütés. (-90 életerő, -10 védekezés, -10 támadás a csata időtartamára.) Társaid ugyanúgy elkókadtak az ütéstől, mint te.
A tyrex egyeduralkodó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1338 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, te kutasd át a szörnyet. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 3 tyrex csontot. {Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 225, gyógyulás: 0, összesen: -225 ÉP, összes sebzés: 821, összes sebződés: 811}

Az út hátralévő részében már nem történik semmi szokatlan. Hamarosan feltűnik a dombok mögött a kőkarám. Torgon közli, hogy az út hamarosan véget ér, és nagyon elégedett, ezért jutalomképpen a helytartó által felajánlott fizetséget megtoldja még néhány használati tárggyal. Már alig várjátok, hogy az utolsó alpesi tehén is a karámon belül legyen, mivel most jön a munka legörömtelibb része. Torgon összehív benneteket, és kifizet benneteket. Megbeszélt döntésetek alapján a te jutalmad 1 díszes nyereg (ld. enc.), 1 bőrkantár (ld. enc.), 5 extra takarmány és 500 arany jut. (Halatir Maurloth 1 díszes nyereggel, 5 extra takarmánnyal és 500 arannyal , Arisztotelész 1 pásztorbottal, 5 extra takarmánnyal és 500 arannyal , Kripta Gitta 1 Aritma ostorával, 1 mászókampóval, 5 extra takarmánnyal és 500 arannyal boldogabban távozhat.) Jókat derültök a kaland részletein, miközben visszafelé tartotok a gyülekezőhelyre. Az biztos, hogy emlékezetes esemény volt! Mi tagadás, igazi tehénpásztorokká lettetek! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). Újabb dolgokat tudsz meg a többszemélyes kalandokról. (ld. enc.) 15000 tapasztalati pontot kaptál. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [50 pontot használtál fel, van még 788.]
Kripta Gitta, amikor összefutottatok, adott neked 3 királygyík bőrt. Az aranytermő erszény 34 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+55 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+235 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+100 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 696. hetének nyerőszámai: 23, 5, 17. 3 db 0 találatos szelvényed volt. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont). [A két forduló között 4 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 783.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 783.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 781.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 781.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 781.]

in 3454 385 411 leírod a 3454. kalandozónak a 385. szörnyet a 411. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy Tharr avatárja. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) királyi emlékművet. [0 pontot használtál fel, van még 781.]

in 3454 386 452 leírod a 3454. kalandozónak a 386. szörnyet a 452. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy Fairlight avatárja. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 781.]

in 3454 387 523 leírod a 3454. kalandozónak a 387. szörnyet az 523. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy Chara-din avatárja. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Mjölborg kalapácsát. [0 pontot használtál fel, van még 781.]

in 3454 388 524 leírod a 3454. kalandozónak a 388. szörnyet az 524. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy bolyongó lidérc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) drakolder kulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 781.]

in 3454 389 525 leírod a 3454. kalandozónak a 389. szörnyet az 525. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy zombi mágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) moa töltőt. [0 pontot használtál fel, van még 781.]

in 3454 390 526 leírod a 3454. kalandozónak a 390. szörnyet az 526. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy lélekorzó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gránátlövedéket. [0 pontot használtál fel, van még 781.]

in 3454 391 527 leírod a 3454. kalandozónak a 391. szörnyet az 527. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy halottidéző. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 781.]

in 3454 392 528 leírod a 3454. kalandozónak a 392. szörnyet az 528. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy csontgólem. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) óriásölőt. [0 pontot használtál fel, van még 781.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a quwarg nagymester bal vállát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg nagymester bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 pular kristályt. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 741.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[123,55] Füves síkságra érkeztél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bőgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erővel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.)
Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Már messziről megpillantod a robosztus méretű szellemkastélyt. Határozott léptekkel a bejáratához lépdelsz, majd az ott álló kísértettől a bebocsáttatásodat kéred. Ő minden különösebb akadékoskodás nélkül félreáll az útból, és beenged. Élsz az alkalommal, és belépsz a cirádás kapubejárón. Pár lépést teszel a félhomályban, amikor először megüti a különös nesz a füledet. Izmaidat megfeszítve haladsz néhány métert előre, aztán megtorpansz. Ijesztő látvány tárul szemed elé: a folyosó légterében grákó denevérek hada özönlik feléd. Egy pillanat alatt inadba száll a bátorságod, és megszégyenülten kimenekülsz a szellemkastélyból. Rosszkedvűen hagyod ott a szellemkastélyt.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [124,56] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Hordót? Vödröt? Zsákot? Vermet?
Mi egyéb az, mit üres kézzel kell megtöltened?
Találsz egy Chara-din monolitját. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [125,57] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 197 pontot kell rákölteni.) Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy démontetű lábát masszírozza. Látsz egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy barátság szent tüzét. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy süvítő rája nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. A süvítő rája most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku ostromteknős. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a ryuku ostromteknős bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] [61 pontot használtál fel, van még 680.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[126,58] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [127,59] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő quwarg királynő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 47 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a quwarg királynő jobb középső lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (94,53)-> 8 arany, -2 ÉP] 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy Chara-din templomot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [128,60] Még mindig füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy nukleáris cickány. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nukleáris cickány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 pirkitet. [pirkit ládikóba-> (94,53)-> 4 arany, -2 ÉP] 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy ragyás burástya!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (94,53)-> 6 arany, -2 ÉP] 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy óriáspók!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 79 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az óriáspók testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az óriáspók testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az óriáspók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (94,53)-> 10 arany, -2 ÉP] 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 aranygyűrűt. [aranygyűrű ládikóba-> (93,54)-> 12 arany, -2 ÉP] Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din templomot. Elteszed a látcsövet. [69 pontot használtál fel, van még 611.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[129,61] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Nerina Clarusdea.
(Feltételes támadás:) Egy halálmadár! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 63 életpontot sebeztél. A halálmadár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 madártollat. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [129,62] A terep továbbra is ritka erdő. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Nerina Clarusdea. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy megsebzett khór darázs. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 darázsszárnyat. [darázsszárny ládikóba-> (94,53)-> 4 arany, -2 ÉP] 267 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bandita közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 186 életpontot sebeztél. Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (93,54)-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 16 aranyat. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [129,63] Az erdőt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy sebesült ryuku ostromteknős nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a ryuku ostromteknős nyakát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős patája súrolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
958 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Nerina Clarusdea. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 575.]

tno 5 3 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 575.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 535.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 94 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 495.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 195 TVP-t kell elköltened.] A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg harcos. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 47 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 455.]

gyk 325 40 gyakorolsz a 325. tárggyal 40 pontért
Vívóleckéket adsz magadnak. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő élőholt quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg bal vállát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az élőholt quwarg bal középső lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 415.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 410.]

gyk 13 40 gyakorolsz a 13. tárggyal 40 pontért
Ütéstechnikádat fejleszted hosszas gyakorlással. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg.

[40 pontot használtál fel, van még 370.]

gyk 325 40 gyakorolsz a 325. tárggyal 40 pontért
A levegőben suhogtatva edzed magad. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 330.]

gyk 13 40 gyakorolsz a 13. tárggyal 40 pontért
A levegőben csapkodva, egy képzelt ellenféllel küzdve fejleszted ütőfegyver ismeretedet. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 290.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+29 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 260.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 250.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 328 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 210.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 318 TVP-t kell elköltened.]

[10 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 27, 12.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. 2 kaját nyel le a sullár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 639 pontot. A következő körben tehát 839 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TYREX EGYEDURALKODÓ (7031. SZÖRNY)
Mint minden ragadozó szörnyfajban, a tyrexek közt is akad különösen erős, és hatalmas példány. Bár ez a monstrum első ránézésre nem sokkal nagyobb fajtársainál, de egy olyan tapasztalt túlélőnek, mint amilyen te vagy, rögtön feltűnik néhány apróság. Például, hogy a levesestál méretű szemeiben különös értelem csillog. Bizony! Ez a tyrex nem véletlenül vált a dinópark egyeduralkodójává! Vigyázz, hogy ne tudjon hatalmas állkapcsa közé szorítani, mert alkarnyi fogaival a legkeményebb páncélokat is átlyukasztja, és egyszerűen kettészakít, mire egyet pislanthatnál! Távfegyverrel sebet ejteni rajta szinte lehetetlen, mert egyszerűen félrefújja a lövedékeket. Egyébiránt bármilyen típusú fegyverrel egyaránt megsebezhető.

DÍSZES NYEREG (1645. TÁRGY)
Ehhez hasonló, gazdagon díszített nyerget terített Torgon is a hátasára, miközben a tehéncsorda terelésével voltatok elfoglalva. Hogy honnan szedett még egy ugyanilyet azt konkrétan nem láttad, de nem is ez a lényeg, hanem hogy a csapat még egy ilyen mesés kinccsel gazdagodhatott (történetesen te kaptad, de a közös teljesítményeteket dícséri a jutalom). A díszes nyerget KF paranccsal terítheted hátasállatodra, ami így +2 védettséget ad majd a "lóhátról" vívott harcokban.

BŐRKANTÁR (1125. TÁRGY)
Elégedetlen vagy a hátasoddal, mert nem mindig azt teszi, amit szeretnél? Mondjuk, pont a legkritikusabb helyzetben makacsolja meg magát, és ez sokszor akár végzetes is lehet, például amikor nyakig vagy egy viharóriás lemészárolásában... Van a problémádra megoldás, nem kell rögtön a szörnypiacra sietni, hogy ott potom pénzért megválj a hálátlan dögtől, és aztán hátas nélkül ródd tovább az utadat. Itt az ideje, hogy bőrkantárt készíts. A szíjhoz egy mammutbőrre lesz szükséged, a végére pedig egy hókutya nyakörvre, na meg 27 TVP-nyi időre az elkészítéséhez. Ha ilyen van a birtokodban, hátasod +2 védettséget fog adni (ehhez nem kell KFelni).

KALAND ISMERTETÉSE
Biztos korábban is megtörtént veled, hogy hallottál valamilyen jó kis többszemélyes kalandról, de ahány forrásból, annyiféleképpen elmesélve, miről is van szó. A valódi igazság így aztán rejtve maradt! Na de most, hogy a többszemélyes kalandoknak már ennyi részletét megismerted, lehetőséged nyílik arra, hogy pontosan úgy meséld el más kalandozóknak a "beszervezésed" történetét, ahogyan az megtörtént, azaz mostantól képes vagy arra, hogy többszemélyes kalandot ismertess meg másokkal. A kiválasztott kalandozóval/kalandozókkal persze személyesen kell találkoznod, a teljes igazságot máshogy nem lehet elmondani. Add ki hát a TKB 2 <kalandozó száma> <kaland száma> parancsot, és a kalandozóval való legközelebbi barátságos találkozókor előadod neki a történeted. Reméljük, még nem ismerte korábban! Egyszerre több ilyen TKB parancsod is lehet érvényben (de mindegyik egy helyet foglal a Feltételes parancsaid listájában). Egy kalandozóra egy időben csak egyetlen beállításod lehet érvényben. Olyan kalandozónak, aki még egyetlen többszemélyes kalanddal sem találkozott, nem tudod előadni a történeted.

KARAKTERLAP

Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 403. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 498. fordulód.

Erő: 66 (74) Szint: 26 Merészség: 4/7 Magasság: 141 cm
IQ: 53 (60) Támadás: 33 Agresszió: 4 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 52 (56) Védekezés: 58 Menekülés: 30 % Életkor: 163/167 év
Egészség: 57 (61) Életpont: 429/203 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 64 (70) Varázspont: 881/518 Pénz: 2799 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 21/14 Pszi pont: 230/78 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 33
Eddig összesen 3053 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11228 TP-t kaptál. Jelenleg 1731109 TP-d van. A következő szinthez még 268891 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, acélkolosszus, varkaudar hadúr. A 487. fordulódban 16800 arany került a bankszámládra. 17556 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/71 ökölvívás: 4/61 szúrófegyverek: 28/73 (+10%)
vágófegyverek: 20/64 (+10%) ütőfegyverek: 21/55 (+10%) lőfegyverek: 28/16
dobófegyverek: 8/67

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/7 2. nyomkövetés: 133/38 (+18%) 3. mászás: 13/39 (+5%)
4. csapdakészítés: 27/63 5. csapdaészlelés: 15/66 6. gyógyítás: 71/34
7. titkosírás: 13/69 8. felderítés: 36/50 (+2%) 9. szörnyidomítás: 9/38 (-1000%)
10. teológia: 66/55 (+32%) 11. taumaturgia: 34/61 (+14%) 12. szerencsejáték: 8/41
13. versengés: 13/37 (+8%) 14. harcművészetek: 7/66 15. zene: 106/27 (+34%)
16. szörnyismeret: 13/94 17. pszi: 28/9 (+7%) 18. zárnyitás: 13/0
19. vadászat: 17/26 20. vitalitás: 1/20 21. bányászat: 36/65
22. úszás: 22/22 23. főzés: 13/94 24. csapatmunka: 4/40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
halálmadár (#351), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110), kaszabolósáska (#83), quwarg ősmágus (#302)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), energiafolyam (#136), tisztítótűz (#44)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mirg (#135) lángcsóva (#31) >> fagymágus (#650)
energiafolyam (#136) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 kaja (#2) 1 spiritusz (#170) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
86 arany (#50) 1 fekete gyöngy (#99) 1 kötél (#92)
2 madártoll (#112) 1 pular kristály (#239)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(122,54) quwarg nagymester (#214)
(123,55) oltár, 50. jellempróba, szent tölgyfa (#393)
(124,56) phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), 37. jellempróba, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(125,57) oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), süvítő ráják (#113), ryuku ostromteknős (#362)
(126,58) Chara-din rúnaköve
(127,59) quwarg királynő (#153), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár
(128,60) nukleáris cickány (#155), márványtorony (#175), Tharr oltár, ragyás burástya (#111), óriáspók (#303)
(129,61) halálmadár (#351)
(129,62) Chara-din monolitja (#534), khór darázs (#348), bandita (#758)
(129,63) ryuku ostromteknős (#362), 37. jellempróba, quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202)

Üzenet küldése a karakternek