491. forduló, 493. forduló, Nerina Clarusdea összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 11. 12h:05'
EZ A 530. JÁTÉKHETED, 492. FORDULÓD
531. játékheted kezdete: jan. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [127,49] koordinátán.
Az aranytermő erszény 35 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+29 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+475 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+47 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 827.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 827.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 825.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 825.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 472 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 823.]

h 1271 110 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy vapár ágat Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 818.]

a 310 2150 1 átadod a 310. tárgyat a 2150. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 galachmitot Beren Peredhil részére. [5 pontot használtál fel, van még 813.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 72 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a quwarg királynő testét. Kritikus ütés! (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (94,53)-> 8 arany, -2 ÉP] 1279 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 pular kristályt. A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 773.]

v 21 20 elmormolod a 21. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 20 kaja. [-60 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 768.]

in 3454 376 513 leírod a 3454. kalandozónak a 376. szörnyet az 513. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 768.]

in 3454 378 514 leírod a 3454. kalandozónak a 378. szörnyet az 514. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 768.]

in 3454 379 516 leírod a 3454. kalandozónak a 379. szörnyet az 516. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 768.]

in 3454 380 518 leírod a 3454. kalandozónak a 380. szörnyet az 518. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 768.]

in 3454 381 519 leírod a 3454. kalandozónak a 381. szörnyet az 519. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 768.]

in 3454 382 520 leírod a 3454. kalandozónak a 382. szörnyet az 520. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 768.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[126,48] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Hirtelen a titokzatos szellemkastély bukkan fel előtted. Lenyűgöz nagysága, valamint ködbe vesző gigantikus mérete. A bejárat előtt egy kísértet áll, unott arca semmilyen érzelmet nem tükröz. Amikor közelebb lépsz, félreáll, hogy beengedjen a rémségek birodalmába. Belépsz. Minden bátorságodat összegyűjtve elindulsz a sötét és kietlen járatban. A tizenkettedik lépésed után egy kísértetiesen lebegő alak jelenik meg előtted, kezében egy hatalmas méretű karddal hadonászik feléd. A szörny némiképp meglepődöttnek tűnik, hogy nem ijedtél meg tőle, mégis arra készül, hogy fegyverével kettéhasítson. Kilesve a megfelelő pillanatot, átbújsz szellemteste alatt, és továbbszaladsz a folyosón. Pár perc múlva, amikor zilálva hátrapillantasz, a kísértetet már sehol sem látod. Fellélegezni sincs időd, idegölő, agyat repesztő sikoltás hallatszik. A falak visszaverik a hangot, a visszhang elviselhetetlenné erősíti a hatást. (206 életpontot vesztettél.) Hamarosan a folyosó kiszélesedik, és egy terem homályos körvonalai sejlenek fel előtted. Rögtön észreveszed a terem távolabbi sarkában kuksoló lényt, amint szemével mozdulataidat követi. Amikor megpróbálod folytatni utad a folyosó túlsó oldala felé, a csontváz hadúr támadó szándékkal feltápászkodik, és feléd indul. Nyilvánvaló, hogy itt harc nélkül nem jutsz át. Hamar felismered, hogy nincs sok esélyed. Futásnak eredsz. Rosszkedvűen hagyod ott a szellemkastélyt.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [126,47] Még mindig füves síkságon vagy. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy bibircsók-óriás közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bibircsók-óriás jobb oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a bibircsók-óriás bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 5 aranyat. 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [126,46] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bávatag golombár lehet. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-2 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 728.]

m 1 7 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra
[127,45] Még mindig füves síkságon vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. Mindenhol hullahegyek. Megcsonkított varkaudar hullákat látsz nagy kupacokba hordva. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy sírlidérc támad rád.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 53 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bumeráng. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy tetemember védelmezi a vadászterületét.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 188 életpontot sebeztél. A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy nómenklatúra védelmezi a vadászterületét.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 194 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1009 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. No de hiába - semmit sem találsz! A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (94,53)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [126,44] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (94,53)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [125,43] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősi csatamezőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (94,53)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg harcos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 57 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos jobb oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 göcsörtös bunkó [göcsörtös bunkó ládikóba-> (94,53)-> 16 arany, -2 ÉP]. Elteszed őket. [50 pontot használtál fel, van még 678.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[124,43] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Észreveszel egy kazmárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze nyugatra látsz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol Kripta Gittával. Ő Halatir Maurloth felesége! Leah felszentelt papja. Egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár páncélt, egy Mágikus Koponyát, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy ritualista övet, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt és egy szirén köpenyét visel. Fegyverzetét egy mestervarázsló trófea, egy elit gárdista trófea és egy hadroszaurusz trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy sullár! Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Egy gonosszal barátkozol? (+0 gonoszság.)

(Továbbmész...) [123,42] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy.

Felfedeztél egy mínosz-kúpot. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (94,53)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Jander S.Mcload lábát masszírozza. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 658.]

jlk 6122 jelszó kimondása 6122
Nem kell ismét a jelszót kimondanod, elég, ha a BE <lab.szám> parancsot használod. [0 pontot használtál fel, van még 658.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[122,43] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg harcos. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos bal vállát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos fejét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a quwarg harcos torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Látsz egy barátság szent tüzét.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy ragyás burástya!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 65 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (94,53)-> 6 arany, -2 ÉP] 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy sötét gnóm!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi eredménye! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 484 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 ezüst kulcsot. [ezüst kulcs ládikóba-> (94,53)-> 12 arany, -2 ÉP] Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. [43 pontot használtál fel, van még 615.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 117 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 575.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy élőholt quwarg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az élőholt quwarg jobb vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 535.]

hu 12 351 51 hulladék: 12 351 51
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontszuronyt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tolmokov-koktélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 535.]

hu 65 237 140 hulladék: 65 237 140
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges páncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tankány karmot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz denevér szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 535.]

hu 158 307 1069 hulladék: 158 307 1069
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz réz papi karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rozmárfogat. [0 pontot használtál fel, van még 535.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+29 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 505.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 495.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 305 TVP-t kell elköltened.] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 455.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 265 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 415.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 225 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 375.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 185 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 335.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 145 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 295.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 105 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 255.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 65 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 215.]

tf 1 15 fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 50 TVP-t kell elköltened.] [15 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 2 vapár ágat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 27, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. 2 kaját bezabál a sullár. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 633 pontot. A következő körben tehát 833 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 398. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 492. fordulód.

Erő: 64 (72) Szint: 25 Merészség: 4/7 Magasság: 141 cm
IQ: 52 (59) Támadás: 32 Agresszió: 4 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 52 (56) Védekezés: 58 Menekülés: 30 % Életkor: 163/167 év
Egészség: 57 (61) Életpont: 413/186 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 61 (67) Varázspont: 838/309 Pénz: 1740 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 21/19 Pszi pont: 222/256 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 18
Eddig összesen 3021 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9285 TP-t kaptál. Jelenleg 1672643 TP-d van. A következő szinthez még 27357 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, acélkolosszus, varkaudar hadúr. A 487. fordulódban 16800 arany került a bankszámládra. 17220 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/71 ökölvívás: 4/61 szúrófegyverek: 28/46 (+5%)
vágófegyverek: 20/35 ütőfegyverek: 21/30 lőfegyverek: 28/13 (+5%)
dobófegyverek: 8/67

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/7 2. nyomkövetés: 132/72 (+36%) 3. mászás: 13/28 (+4%)
4. csapdakészítés: 27/63 5. csapdaészlelés: 15/60 6. gyógyítás: 70/65
7. titkosírás: 13/58 8. felderítés: 36/45 (+2%) 9. szörnyidomítás: 9/27
10. teológia: 65/46 (+33%) 11. taumaturgia: 34/16 (+10%) 12. szerencsejáték: 8/41
13. versengés: 13/21 (+8%) 14. harcművészetek: 7/66 15. zene: 104/23 (+34%)
16. szörnyismeret: 13/94 17. pszi: 27/88 (+3%) 18. zárnyitás: 13/0
19. vadászat: 17/26 20. vitalitás: 1/20 21. bányászat: 36/65 (+1%)
22. úszás: 22/22 23. főzés: 13/44 (+10%) 24. csapatmunka: 3/83

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
halálmadár (#351), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110), kaszabolósáska (#83), quwarg ősmágus (#302)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), energiafolyam (#136), tisztítótűz (#44)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mirg (#135) lángcsóva (#31) >> fagymágus (#650)
energiafolyam (#136) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 galachmit (#310) 5 isteni könnycsepp (#260)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
65 arany (#50) 1 bumeráng (#249) 1 kaja (#2)
1 pular kristály (#239) 1 spiritusz (#170) 1 vapár ág (#110)
23 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(122,43) quwarg harcos (#201), márványtorony (#175), Chara-din monolitja (#534), Fairlight oltár, barátság szent tüze (#484), ragyás burástya (#111), sötét gnóm (#132), élőholt quwarg (#202)
(123,42) a 61. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), Sheran oltár, művészi porolit (#720)
(124,43) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Chara-din rúnaköve, Sheran oltár, érclelőhely, Kripta Gitta (3454. kalandozó)
(125,43) ősi csatamező (#263), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, quwarg harcos (#201)
(126,44) Dornodon rúnaköve, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(126,46) bávatag golombár (#165), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(126,47) bibircsók-óriás (#120)
(126,48) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(127,45) sírlidérc (#172), tetemember (#123), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(127,49) a 62. labirintus bejárata, quwarg királynő (#153)

Üzenet küldése a karakternek