Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. jún. 1. 9h:14' EZ A 495. JÁTÉKHETED, 492. FORDULÓD 496. játékheted kezdete: jún. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1367 SZÁMLA : XXXX ingyenf: -1 |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 125 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A lény néhány sallank nyilat lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 106 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kentaurusz bal karját. (8 támadással 617 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a kentaurusz bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A kentaurusz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (185,60)-> 9 arany, -2 ÉP] 4782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 775, sebződés: 108, gyógyulás: 2, összesen: -106 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 220. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 27. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 178. varázslatot a 86. varázslatot |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat az 1117. tárggyal |
* 5. KP: | makró 1 |
vv 127 59 224 | elmormolod a 127. varázslatot az 59. varázslatot a 224. varázslatot |
hh 1133 504 1760 | használod az 1133. tárgyat az 504. tárgyat az 1760. tárgyat |
ek 145 1 0 | t. energia kisütése: 145 1 |
le 511 853 956 | leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 853. tárgyat a 956. tárgyat |
kf 707 813 1322 | kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat a 813. tárggyal az 1322. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 213. varázslatot a 78. varázslatot |
* 7. KP: | leveszed/lerakod a 823. tárgyat a 969. tárgyat |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1087. tárgyat az 529. tárggyal |
* 9. KP: | elmormolod a 222. varázslatot a 279. varázslatot a 72. varázslatot |
vv 188 363 69 | elmormolod a 188. varázslatot a 363. varázslatot a 69. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
hh 1534 392 286 | használod az 1534. tárgyat a 392. tárgyat a 286. tárgyat |
A hosszú íjjal célzol és lősz. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Pengepajzzsal felnyitod a quwarg királynő fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1416 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 71) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 50 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Quwargamanga rücskös torát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Quwargamanga bal oldalát. (6 támadással 472 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+47 életpont.) {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a Quwargamanga bal hátsó lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 60 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Quwargamanga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 térhajlító kavics. 4245 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 64) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 568, sebződés: 185, gyógyulás: 52, összesen: -133 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az aurapollátor jobb oldalát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aurapollátor jobb oldalát. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal megcsapod az aurapollátor fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Az aurapollátor karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1726 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 55) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 454 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Semmi eredménye! (köszönhetően életpajzs védelmednek.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 174 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a Mnebolath testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 arany, egy vasérc és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2538 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 26) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {KCC:} Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a mélység fattya farkát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A mélység fattya elhibázza az ütést csápjával. A mélység fattya elhibázza az ütést csápjával. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
hu 96 1236 244 | hulladék: 96 1236 244 |
hu 152 232 226 | hulladék: 152 232 226 |
hu 632 724 556 | hulladék: 632 724 556 |
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 160 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az orbitális mackósajt testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orbitális mackósajt testét. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Nyelvét az orbitális mackósajt feléd löki, de eredménytelenül. Az orbitális mackósajt még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3428 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 92) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
(Továbbmész...) [182,105] A hegyvidéket síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő magger mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 165 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a magger nyakát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal megcsapod a magger nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) A magger ollója a levegőben csattan. A magger ollója a levegőben csattan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2352 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 14) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 2, gyógyulás: 15, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [183,106] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy csapat qwarg rohamosztagos. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 153 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 311 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+31 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2436 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 2) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 529, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét főgnóm testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sötét főgnóm fejét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal kilukasztod a sötét főgnóm bal karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét főgnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 6, gyógyulás: 10, összesen: +4 ÉP}
Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 152 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 318 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+31 életpont.) {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) A tyrannoszaurusz rex állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 3126 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 46) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 562, sebződés: 2, gyógyulás: 36, összesen: +34 ÉP}
(Továbbmész...) [185,106] Lakott területre érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már életpajzs vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 144 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló nyakát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az őrült varázsló bal oldalát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal végigvágod az őrült varázsló testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 8 madártoll és egy kék orchidea. 2460 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 99) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [186,106] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy őrült varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 151 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően életpajzs védelmednek.) Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel iszonyatosan megcsapod az őrült varázsló bal vállát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal végigvágod az őrült varázsló testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy rókafarok. 2460 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 23) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 2, gyógyulás: 6, összesen: +4 ÉP}
ve 73 1 | megveszed a 73. tárgyat 1 |
m 2 1 8 | mozogsz keletre, északkeletre, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy életpajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 510 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az őrjáratozó katona fejét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 392 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal súrolod az őrjáratozó katona jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A 4 őrjáratozó katona gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 9744 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 17) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1125, sebződés: 45, gyógyulás: 12, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [188,105] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy őrült varázsló közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már életpajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 26 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 55 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló bal lábát. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal megcsapod az őrült varázsló bal karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy rókafarok és 5 gyenge méreg. 2460 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 98) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 121, gyógyulás: 23, összesen: -98 ÉP}
(Továbbmész...) [188,104] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy őrült varázsló. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 25 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. Semmi eredménye! (mivel életpajzs van rajtad.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló nyakát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló hosszú szakállát. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal megvágod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 gyöngymangó és egy rókafarok. 2460 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 68) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
be 171 | bemész a 171. titkos labirintusba |
kf 475 1374 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat az 1374. tárggyal |
lm 4 6 40 | mozogsz 4 6 40 |
lm 16 18 28 | mozogsz 16 18 28 |
t 390 | támadod a 390. szörnyet |
lm 33 43 52 | mozogsz 33 43 52 |
lm 49 3 | mozogsz 49 3 |
le 1538 | leveszed/lerakod az 1538. tárgyat |
* 1. BP: | elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 813. tárgyat a 707. tárgyat az 1322. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 853. tárggyal az 533. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1324. tárgyat a 956. tárggyal |
* 7. BP: | leveszed/lerakod az 1087. tárgyat az 529. tárgyat |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 823. tárgyat a 969. tárggyal |
* 9. BP: | használod az 1576. tárgyat |
* 10. BP: | visszadátumozás kérelem |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 15 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért |
MÉRGEZETT MIHLANIL DOBÓTŐR (600. TÁRGY) 2 TVP és egy csepp toxyl méreg árán a mihlanil dobótőrödből igazán halálos fegyver lesz, amely 4D6+13-as sebzésével, ha pontosan dobod, még Thargodanokkal is végezni tud. A mérgezett mihlanil dobótőr egyetlen hibája, hogy miután használtad, ismét be kell mérgezni. |
Erő: | 61 (85) | Szint: | 40 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 57 (93) | Támadás: | 58 (62) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 65 (92) | Védekezés: | 178 (186) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/43 év |
Egészség: | 56 (79) | Életpont: | 1021/954 | Jellem: | semleges (-6) | Tul. pont: | 10 |
Szerencse: | 63 (91) | Varázspont: | 2261/1576 | Pénz: | 31301 arany | Kép. pont: | 49 |
Tudatpont: | 49/28 | Pszi pont: | 235/363 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/56 (+3%) | ökölvívás: | 39/27 (+5%) | vágófegyverek: | 28/67 (+6%) |
ütőfegyverek: | 2/72 | lőfegyverek: | 35/33 (+6%) | dobófegyverek: | 5/56 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << Fókuszpenge (#639) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérg. mihlanil nyíl (#598) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/75 | 2. nyomkövetés: | 81/37 | 3. mászás: | 29/82 (+8%) |
4. csapdakészítés: | 40/36 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 29/34 | 6. gyógyítás: | 65/56 |
7. titkosírás: | 7/83 | 8. felderítés: | 35/87 | 9. szörnyidomítás: | 14/79 |
10. teológia: | 78/47 (+129%) | 11. taumaturgia: | 89/27 (+114%) | 12. szerencsejáték: | 8/93 |
13. versengés: | 26/66 | 14. harcművészetek: | 43/47 | 15. zene: | 57/8 (+23%) |
16. szörnyismeret: | 66/68 (+34%) | 17. pszi: | 27/54 (+2%) | 18. zárnyitás: | 2/13 |
19. vadászat: | 26/56 | 20. vitalitás: | 2/5 | 21. bányászat: | 35/2 (+3%) |
22. úszás: | 24/58 (+6%) | 23. főzés: | 22/56 (+10%) | 24. csapatmunka: | 8/83 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (pondróvér (#1232)) |
gyógyítasz 65% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5098. karakternek |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 300 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 300 darabot ) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
szintszívó (#96), Vértestvérek (#9146), liumbe (#349), láplidérc (#352), szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), noth szellem (#250), lidércúr (#252), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), Lady Amélia (#966) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
Musashi Akira (#5378), bűbájlidérc (#761), bávatag golombár (#165) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás III (#217) | méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | tulajdonságpajzs (#26) |
tárgyvédelem (#178) | erőpajzs III (#127) | hadiszerencse III (#59) | papi aura (#377) |
fürkésző szemek (#213) | láth. észlelése (#78) | csapdaészlelés (#222) | jégmágia (#279) |
mentális pajzs (#72) | esszenciavédelem 2 (#188) | Morgan rúnája (#363) | kí koncentráció (#69) |
éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), energiatüskék (#29), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 51, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégoszlop (#231) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | méregfelhő III (#229) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
gömbvillám (#176) | >> | ezerszemű bestia (#288) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | istenítélet (#284) | >> | 41. szintű lényekre | |
energiatüskék (#29) | >> | Lady Amélia (#966) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 51, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | hidra (#780) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tollaskígyó (#635) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | |
oldás (#372) | >> | taalru (#249) | varázsvédelem II (#108) | >> | férfiak (#998) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nők (#999) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant hadúr (#178) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
életpajzs (#142) | >> | Droma Shelagoru (#973) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
varázsvédelem (#34) | >> | kísértetvarázsló (#424) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szabotőr (#301) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar varázsló (#271) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Pszinapszis (#974) | |
tükörpajzs (#101) | >> | bányarém (#7083) | varázsvédelem (#34) | >> | Tguarkhan (#212) | |
varázsvédelem (#34) | >> | részeg kalandozó (#187) | varázsvédelem (#34) | >> | csontváz lord (#177) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | varázsvédelem (#34) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | tükörpajzs (#101) | >> | lábascet (#647) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | védelem tűz ellen (#38) | >> | griffőniksz (#106) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, készen állsz-e a természettel való egybeolvadásra. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Az élet leggyűlöltebb ellenségei a halálelementálok. Semmisíts meg legalább ötöt! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián, harmadik hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 127 59 224, hh 1133 504 1760, ek 145 1, le 511 853 956, kf 707 813 1322. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 392 TU szükséges.) kőbőr (507) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1661. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
35 | arkog kő (#632) | 1 | bakkura csizma (#96) | 2 | holdbőr (#1236) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 1 | jégszilánk (#1128) | 1 | jing-jang fejpánt (#556) | |||
2 | kaja (#2) | 3 | kaktusztüske (#114) | 12 | kvazár (#244) | |||
8 | púderkő (#119) | 1 | quwarg tojás (#360) | 28 | ramit kő (#226) | |||
1 | ryuku kalapács (#724) | 1 | Sheran főzete (#286) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | tükör (#43) | 21 | vasérc (#152) | 25 | víz (#27) | |||
1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
254 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | drótszőr (#37) | |||
5 | gyenge méreg (#26) | 4 | gyöngymangó (#135) | 1 | íjászkence (#1225) | |||
7 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kék orchidea (#68) | 7 | madártoll (#112) | |||
1 | remák szív (#264) | 3 | rézdarab (#70) | 1 | rézpajzs (#73) | |||
2 | rókafarok (#124) | 3 | spiritusz (#170) | 25 | szögletes kő (#17) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 5 | ugh méreg (#166) |