48. forduló, 50. forduló, Zyon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. dec. 8. 9h:23'
EZ A 58. JÁTÉKHETED, 49. FORDULÓD
59. játékheted kezdete: dec. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5881
SZÁMLA : XXXX

ZYON KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [42,13] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+35 életerő.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy sörényes ubuk nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [10 pontot használtál fel, van még 178.]

flh 3 22 felt. lőfegyver haszn. 3 a 22. tárggyal
Ok, FLH 3 22 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

f 130 kísérletezel a 130. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Vadul gondolkozol... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz hebrencs csapdát. (ld. enc.) 81 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 168.]

kt 147 1 elkészíted a 147. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 hebrencs csapdát. [16 pontot használtál fel, van még 152.]

m 3 mozogsz délkeletre
[43,14] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy proteinfecske. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 fáklyát. [14 pontot használtál fel, van még 138.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 130.]

m 5 3 4 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délre
[42,15] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy rát-fát.


(Továbbmész...) [43,16] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Gatin városa innét délre fekszik. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).

Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [43,17] Dombos terepre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy hóhérbimbót. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Ráismersz a lényre. Egy mélységi grittang. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a mélységi grittang testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával megdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a mélységi grittang testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 106.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[42,17] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy kaffogó hebrencs közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kaffogó hebrencs, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a kaffogó hebrencs jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [41,17] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sörényes ubuk. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a sörényes ubuk kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával eltalálod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [40,17] Vált a terep: ritka erdőben vagy.

[24 pontot használtál fel, van még 82.]

m 6 7 1 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északkeletre
[39,17] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délről folyik északra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy vízionár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a vízionár puha bőrét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vízionár vizenyős szemét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vízionár fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vízionár mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vízionár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vízionár szemet. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű elf nővel. Fekete a bőre. Sheran tanítványa. Egy aranygyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy mászókarmot, egy örökkéval. rubinját, egy réz fejpántot, egy szöges páncélt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy vérszomjas csüldő trófea, egy törpemammut trófea és egy sóhajtó dorony trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Hátasállata egy garokk! Teherhordója is van: egy sörényes ubuk! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Gweny Sys Skrófus. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összefutsz egy hosszú ősz hajú, piros szemű alakváltó férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre teljesen fehér! Sheran ministránsa. Egy bakkura csizmát, egy ezüst nyakláncot, egy örökkéval. rubinját, egy réz fejpántot, egy szöges páncélt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy agglomerátor trófea, egy alpesi tehén trófea és egy sörényes ubuk trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Profion. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét.

(Továbbmész...) [38,16] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy húsevő magszim lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a húsevő magszim testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával eltalálod a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a húsevő magszim testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a húsevő magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Találsz néhány eldobott tárgyat: 2 evaporőr háj. Elteszed őket.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét.

(Továbbmész...) [39,15] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy süvítő rája közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Ez mellément. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával megdöfködöd a süvítő rája lebernyegét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (6 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka jobb karodra és kezedre csap le. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+46 életerő.) Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) [62 pontot használtál fel, van még 20.]

h 233 20 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Borzalmasan hamis! Nem törődve a látszólagos kudarccal, tovább gyakorolsz. [20 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 89 keresed a 89. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy sörényes ubukot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 190 pontot. A következő körben tehát 189 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HEBRENCS CSAPDA (147. TÁRGY)
Ha a hebrencs állkapcsot két drótszőrrel rögzíted, majd egy rugalmas magszimbelet kötsz rá, és kifeszíted, egy ugrásra kész szerkezetet kapsz, amely érintésre összecsapódik, akárcsak az egérfogó! Ezt a szuper csapdát a KT 147 paranccsal készítheted el a fenti komponensekből, 16 pontért. Ha akarod, táborozás előtt kikészítheted a H 147 paranccsal, 3 pontért. így némileg védve leszel azoktól a tolvajoktól, akik esetleg táborozás közben lopni próbálnak tőled - 2d4 életpontot sebez azon, aki belelép (és természetesen te is felfigyelsz a próbálkozására).

SÜVÍTŐ RÁJA (113. SZÖRNY)
Amikor a látóhatáron egy apró, fekete pont tűnik fel, még nem tudod, hogy milyen borzalmas veszély leselkedik rád. A pontból süvítő hang kíséretében hamarosan hatalmas testű, lapos, lebegő lény jelenik meg, amint félelmetes sebességgel száguld feléd. Bár sebzése, amelyet farkával és fogával oszt ki, nem túlzottan komoly, de félelmetes sebessége miatt szinte lehetetlen eltalálni. A legtöbb esélyed talán egy vágófegyverrel lehet.

KARAKTERLAP

Zyon, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran követője vagy. Ez a 49. fordulód.

Erő: 18 Szint: 9 Merészség: 5/5 Magasság: 180 cm
IQ: 15 Támadás: 9 Agresszió: 5 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 10 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 140/80 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 31/31 Pénz: 32 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 158 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 697 TP-t kaptál. Jelenleg 11696 TP-d van. A következő szinthez még 304 TP szükséges. Trófeáid: sörényes ubuk, púpos burástya, alpesi tehén. A 10. fordulódban 2 arany került a bankszámládra. 3 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 13 ütőfegyverek: 2
lőfegyverek: 10 dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -6.); ubuk tüske (#131) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 30
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 1 9. teológia: 2
10. zene: 1 11. szörnyismeret: 1 12. zárnyitás: 1
13. vadászat: 7 14. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
fabontó szójer (#71), proteinfecske (#139), uzbány (#102)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál.
2.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót.
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig -2801 TU-t fejlesztettél be..

Összsúly: 47.46 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 drótszőr (#37) 1 hebrencs állkapocs (#130)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 evaporőr háj (#105) 2 fáklya (#36) 1 hebrencs csapda (#147)
4 ubuk tüske (#131) 3 víz (#27) 2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(38,16) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), húsevő magszim (#67)
(39,15) oltár, süvítő rája (#113)
(39,17) patak, Raia oltár, vízionár (#66), Gweny Sys Skrófus (3707. kalandozó), Profion (4678. kalandozó)
(41,17) sörényes ubuk (#89), Sheran rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Dornodon oltár
(42,15) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(42,17) kaffogó hebrencs (#88), Leah rúnaköve, mély kút (#93), Leah oltár
(43,14) proteinfecske (#139), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(43,16) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), gumifa (#38), 28. jellempróba
(43,17) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), mélységi grittang (#103)

Üzenet küldése a karakternek