48. forduló, CobraA12 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. jún. 9. 8h:23'
EZ A 85. JÁTÉKHETED, 49. FORDULÓD
86. játékheted kezdete: jún. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1352
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

COBRAA12 KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [27,30] koordinátán.
Visszadátumoztunk 1 játékhéttel.Visszadátumoztunk 1 játékhéttel.
Minden varázserőd visszatért. (+12 varázspont.)

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 44 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 178.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 4 TVP-t kell elköltened.] Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 138.]

tf 2 4 fejleszted a 2. tulajdonságodat 4 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 IQ.) [4 pontot használtál fel, van még 134.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Odalent félhomály van. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mérges nyukmár!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a mérges nyukmár csáprágóját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges nyukmár jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! Karmait felemelve, a mérges nyukmár meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 1 gyenge mérget.) 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 120.]

kt 147 2 elkészíted a 147. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 hebrencs csapdát. [32 pontot használtál fel, van még 88.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[27,29] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy halálos morf. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északnyugatról folyik délkeletre. Feltöltöd a vizestömlőt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)

(Továbbmész...) [28,28] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy piromenyét. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a piromenyét jobb első lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (6 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a piromenyét testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Észreveszel egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délre. [30 pontot használtál fel, van még 58.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 zöld üveget. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 44.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[29,28] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő sünmedve mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sünmedve testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Sűrű szárnycsattogtatással egy éltető morf távolodik. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [30,28] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Látsz egy gumifát. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rájanyék lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a rájanyék testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel kegyetlenül megütöd a rájanyék jobb szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy halálos morf. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [31,28] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy legyengült félelem-járó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a félelem-járó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A félelem-járó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 81 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést! A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ó! Hiszen ez egy lomha morf. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 14.]

m 1 mozogsz északkeletre
[32,27] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy ork sámán. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az ork sámán testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ork sámán tömzsi testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 9 életpontot vesztettél. Az ork sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált sóhajtó dorony trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes ork sámán trófeát. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Egy kisebb domb tetején egy póznát pillantasz meg, amelyhez egy öregember van kikötözve. Valamilyen gonosz teremtmény lassú halálra ítélte a szerencsétlent a tűző napon. Ahhoz, hogy kiszabadítsd, 8 TVP-re és egy kőkésre van szükséged (8. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 4.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 1.]

v 3 elmormolod a 3. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 1.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 189 pontot. A következő körben tehát 190 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY)
Még a mérhetetlenül primitív orkok között is előfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még meg kisebb korában az ifjú talentumot, akkor minden bizonnyal belőle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie.

KARAKTERLAP

CobraA12, egy barna, rövid hajú, csillogó szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia követője vagy. Ez a 49. fordulód.

Erő: 21 Szint: 13 Merészség: 5/3 Magasság: 149 cm
IQ: 18 Támadás: 12 Agresszió: 5 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 24 Menekülés: 40 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 15 Életpont: 161/158 Jellem: jó (42) Tul. pont: 2
Szerencse: 12 Varázspont: 41/35 Pénz: 26 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 339 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 995 TP-t kaptál. Jelenleg 36 314 TP-d van. A következő szinthez még 11 686 TP szükséges. Trófeáid: trappoló dinymák, bíbor szulfagor, ork sámán.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18 lőfegyverek: 7 dobófegyverek: 9 (+1)

Óvatosság (labirintusokban): 0
32,54 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21 (+1) 2. nyomkövetés: 8 3. mászás: 4 (+1)
4. csapdakészítés: 3 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 14
7. felderítés: 4 8. teológia: 1 9. harcművészetek: 9
10. szörnyismeret: 1 11. vadászat: 5

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 12, max: 50)
Silistra (#6107), Fullánk (#6113), vízionár (#66), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), védelmező morf (#7622), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
éber kakukk (#3)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! (teljesítve)
3.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): kész. városháza (Shaddar) (539): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 19, 53.

Összsúly: 31.40 kg Megterheltség: 60%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 115 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 drótszőr (#37) 2 hebrencs állkapocs (#130) 2 kaja (#2)
2 magszim bél (#103)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 gyenge méreg (#26) 2 hebrencs csapda (#147) 2 pirkit (#153)
6 sünmedve tüske (#14) 4 víz (#27) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

26 27 28 29 30 31 32 33
26
27
28
29
30
31
(27,29) tetemember (#123), patak, 25. jellempróba
(27,30) mérges nyukmár (#95)
(28,28) piromenyét (#99), mély kút (#93)
(29,28) sünmedve (#33)
(30,28) Tharr rúnaköve, gumifa (#38), rájanyék (#58)
(31,28) félelem-járók (#56)
(32,27) ork sámán (#345), Tharr rúnaköve, mély kút (#93), 8. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek