48. forduló, 50. forduló, Dorien McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. nov. 19. 9h:29'
EZ A 486. JÁTÉKHETED, 49. FORDULÓD
487. játékheted kezdete: nov. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1199
SZÁMLA : XXXX

DORIEN MCGEE KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [85,75] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+8 tvp ).
Hirtelen magadat látod, amint fent a magasban kiterjesztett szárnyakkal repülve hasítod a kék eget. Mentális képességeddel a látóhatáron túli területeket fürkészed, miközben azon töprengsz, hogy most, hogy túl vagy a kvatáción, valami új és nagyszerű dolgot kéne kifejlesztened. Kiábrándultan térsz magadhoz, mindez csak álom lett volna?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+67 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+64 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 738. hetének nyerőszámai: 2, 29, 7. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ragyás burástya fészket vagy búvóhelyet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [8 pontot használtál fel, van még 217.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 212.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 207.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 202.]

* 4. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 197.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 192.]

tno 6 2 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

kf 138 kézbeveszed/felveszed a 138. tárgyat
Előkészíted az ubuk dobónyílat. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 462 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 172.]

bb 48 343 389 beraksz a bankba a 48. tárgyat (343 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 antilopbőrt. Beraksz a bank széfjébe 50 rézgolyót. Beraksz a bank széfjébe 1 szigonyt. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

bb 87 89 310 beraksz a bankba a 87. tárgyat (89 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 bronzhegyű lándzsát. Beraksz a bank széfjébe 1 bronzpajzsot. Beraksz a bank széfjébe 1 galachmitot. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

bb 128 20 beraksz a bankba a 128. tárgyat (20 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 20 sallank karmot. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

bb 169 10 beraksz a bankba a 169. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 uzbány csőrt. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

bb 2 25 beraksz a bankba a 2. tárgyat (25 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 25 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 162.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

m 7 2 2 mozogsz északnyugatra, keletre, keletre
[84,74] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy uzbány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Vashegyű lándzsával megdöföd az uzbány fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Hirtelen mozogni kezd a föld! Csak egy vérszomjas csüldő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vérszomjas csüldő egyik csápját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
540 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [85,74] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány jobb lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Vashegyű lándzsával felnyársalod az uzbány bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az uzbány jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [86,74] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Hamariberkenye orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy uzbány. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megérinted az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 334 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 138.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[86,75] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy uzbány lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány nyakát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az uzbány jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával felnyársalod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [86,76] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [85,77] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt quwarg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 114.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[84,78] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az uzbány fejét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával felnyársalod az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az uzbány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy márványtornyot. Északra nézve látsz egy oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [83,79] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délre látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elteszed a látcsövet.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [83,80] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az uzbány fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány bal oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd az uzbány bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az uzbány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy kérődző etra közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 9 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kérődző etra testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kérődző etra foltos testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a kérődző etra testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A kérődző etra patája súrolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki a kérődző etra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 etra hályog (ld. enc.). Elhajítod a vacak sötét gnóm trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő kérődző etra trófeát. 756 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 24, gyógyulás: 18, összesen: -6 ÉP}

Belebotlasz valamibe: 1 rézsisak. Elrakod. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 90.]

m 4 mozogsz délre
[83,81] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy gyilkos sallank nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sallank karmot. 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 82.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 72.]

szk 85 keresed a 85. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy gyilkos sallankot. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 69.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Talán fejlődtél - gondolod, mivel most már nem fájdul meg a fejed tíz percnyi saját produkció után. [20 pontot használtál fel, van még 49.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 19 fejleszted a 4. tulajdonságodat 19 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 48 TVP-t kell elköltened.] [19 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 6, 26.
Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 188 pontot. A következő körben tehát 218 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ETRA HÁLYOG (712. TÁRGY)
Miután megszabadítottál egy kérődző etrát a világi élet kínjaitól, érdemes átvizsgálni a tetemet - hátha rátalálsz az oly ritka etra hályogra. Ez a vékony, ámde rettenetesen ellenálló lebernyeg régen minden etrán megtalálható volt, az állkapocs és a nyak között feszült, de az etrák betegsége óta a legtöbb példányon szétrohadt, csak a legegészségesebbeken maradt meg.

KARAKTERLAP

Dorien McGee, egy fekete, copfos hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. Fekete a bőröd. Tharr hittérítője vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 49. fordulód.

Erő: 18 (26) Szint: 13 Merészség: 4/4 Magasság: 167 cm
IQ: 20 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 16 Életpont: 183/110 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (25) Varázspont: 175/20 Pénz: 229 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 20/1 Pszi pont: 79/39 EFejl: 4
Eddig összesen 148 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3468 TP-t kaptál. Jelenleg 37948 TP-d van. A következő szinthez még 10052 TP szükséges. Trófeáid: törpemammut, kérődző etra, vérszomjas csüldő. A 45. fordulódban 5269 arany került a bankszámládra. 5374 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/53 szúrófegyverek: 11/22 (+41%) vágófegyverek: 4/32 (+7%)
ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 3/28 (+9%) dobófegyverek: 10/56 (+28%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (160%) << ököl (#28) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); ezüsttollú nyíl (#363) (3 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/106 (+11%) 2. nyomkövetés: 14/44 (+37%) 3. lopás: 1/3
4. mászás: 2/33 5. csapdakészítés: 7/41 (+8%) 6. csapdaészlelés: 1/6
7. gyógyítás: 12/92 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 1/2
10. szörnyidomítás: 1/0 11. teológia: 8/46 (+38%) 12. taumaturgia: 3/94 (+11%)
13. versengés: 1/34 14. harcművészetek: 1/3 15. zene: 3/49 (+23%)
16. szörnyismeret: 7/88 (+20%) 17. pszi: 12/24 (+23%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 1/44 20. bányászat: 1/85 (+29%) 21. főzés: 2/50

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
bo-skorpió (#54) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbőr (#48) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzpajzs (#89)
1 galachmit (#310) 26 kaja (#2) 50 rézgolyó (#343)
15 sallank karom (#128) 1 szigony (#389) 2 ubuk dobónyíl (#138)
4 uzbány csőr (#169)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 arany (#50) 1 etra hályog (#712) 1 rézsisak (#72)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(83,79) márványtorony (#175), 31. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(83,80) uzbányok (#102), Tharr oltár, művészi porolit (#720), 35. jellempróba, kérődző etra (#368)
(83,81) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), gyilkos sallankok (#85)
(84,74) gumifa (#38), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, uzbányok (#102), vérszomjas csüldő (#114)
(84,78) uzbányok (#102), 25. jellempróba, oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(85,74) uzbányok (#102), Tharr oltár, tavacska
(85,77) élőholt quwarg (#202), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, 31. jellempróba
(86,74) szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, uzbányok (#102)
(86,75) uzbányok (#102), oltár
(86,76) vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek