Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. nov. 11. 9h:07' EZ A 498. JÁTÉKHETED, 489. FORDULÓD 499. játékheted kezdete: nov. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 1 ingyenfordulóba és 10 zsetonba került. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #5412 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: mak 2 0 0 | makró 2 |
tps 15 0 0 | TVP spórolása: 15 pontért |
vv 138 28 182 | elmormolod a 138. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot |
vv 71 123 120 | elmormolod a 71. varázslatot a 123. varázslatot a 120. varázslatot |
hh 745 1546 841 | használod a 745. tárgyat az 1546. tárgyat a 841. tárgyat |
v 1 9999 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 188 169 209 | elmormolod a 188. varázslatot a 169. varázslatot a 209. varázslatot |
le 253 511 823 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat az 511. tárgyat a 823. tárgyat |
kf 1493 1979 836 | kézbeveszed/felveszed az 1493. tárgyat az 1979. tárggyal a 836. tárgyat |
le 1210 0 0 | leveszed/lerakod az 1210. tárgyat |
kf 1037 960 1712 | kézbeveszed/felveszed az 1037. tárgyat a 960. tárggyal az 1712. tárgyat |
* 2. KP: h 1168 6 0 | használod az 1168. tárgyat |
* 3. KP: vv 224 377 319 | elmormolod a 224. varázslatot a 377. varázslatot a 319. varázslatot |
* 4. KP: vv 243 0 0 | elmormolod a 243. varázslatot |
h 1755 2000 | használod az 1755. tárgyat |
kno 23 93 | képesség-növelés 23 |
v 198 270 57 | elmormolod a 198. varázslatot |
259 | 260 | 261 | |
62 | |
|
|
63 | |
|
|
64 | |
|
|
[270,57] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. A Küzdelem Dombság szélénél jársz. Állítólag csak az válhatott a kyorg máguskirály katonájává, aki a dombság területén lévő iskolákban elsajátította a közelharc minden csínját-bínját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kazmárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Analotha lábát masszírozza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Találsz egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.)
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. 246 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-15 támadás és védekezés a harc végéig.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 98 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) A szörny villámokat lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány pikkelyes testét. (12 támadással 1426 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+314 életerő). {HD:} Wakizashival néhányszor megcsapod a zafír sárkány bal hátsó lábát. (6 támadással 445 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (53 sebzést okozott.) A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ököllel meghorzsolod a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {HD:} Wakizashival kicsit megvágod a zafír sárkány jobb első lábát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (53 sebzést okozott.) A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+19 életerő ).
A zafír sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (185,60)-> 150 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 2160, sebződés: 540, gyógyulás: 515, összesen: -25 ÉP}
ek 116 80 133 | t. energia kisütése: 116 80 133 |
mak 1 | makró 1 |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
pki 4000 0 0 | kiveszel a bankból 4000 aranyat |
v 320 20 0 | elmormolod a 320. varázslatot |
h 1271 43 0 | használod az 1271. tárgyat |
h 697 9999 0 | használod a 697. tárgyat |
v 275 627 0 | elmormolod a 275. varázslatot |
ek 116 80 324 | t. energia kisütése: 116 80 324 |
v 84 329 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
be 497 8 1 | bemész a 497. épületbe |
h 1755 2500 0 | használod az 1755. tárgyat |
h 1268 753 | használod az 1268. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fizikai pajzs varázslattal készülsz a csatára. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősjég varázslatot lősz. 382 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy istenítélet varázslat. 1105 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pengekarú nitmák fejét. (8 támadással 981 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (54 sebzést okozott az ellenfélnek.) A pengekarú nitmák fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 205 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+19 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. 31 206 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2522, sebződés: 255, gyógyulás: 68, összesen: -187 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fizikai pajzs varázslattal készülsz a csatára. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősjég. 185 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy istenítélet varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 1817 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 39 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a kyorg őrgólem fejét. (12 támadással 993 életpontot sebezve.) {HD:} Wakizashival néhányszor súrolod a kyorg őrgólem testét. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (41 sebzést okozott az ellenfélnek.) A kyorg őrgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 429 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +86 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+19 életerő ). A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször eltalálod a kyorg őrgólem jókora mancsát. (9 támadással 686 életpontot sebezve.) {HD:} Wakizashival súrolod a kyorg őrgólem testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (56 sebzést okozott az ellenfélnek.) A kyorg őrgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 442 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +89 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+19 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. 53 156 tapasztalati pontot, és 2 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3780, sebződés: 960, gyógyulás: 221, összesen: -739 ÉP}
kf 972 | kézbeveszed/felveszed a 972. tárgyat |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
be 111 | bemész a 111. titkos labirintusba |
lm 10 12 11 | mozogsz 10 12 11 |
v 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 14 15 16 | mozogsz 14 15 16 |
h 1755 3000 | használod az 1755. tárgyat |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 19 19 22 | mozogsz 19 19 22 |
v 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 27 27 27 | mozogsz 27 27 27 |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 30 33 34 | mozogsz 30 33 34 |
h 1755 3000 | használod az 1755. tárgyat |
lm 51 51 51 | mozogsz 51 51 51 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
vv 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fizikai pajzs varázslattal készülsz a csatára. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy életpajzs varázslatot. Ellenfeledre ősjég varázslatot lősz. 182 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 1977 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Garmhuun familiáris bal lábát. (12 támadással 1284 életpontot sebezve.) {GYD:} Wakizashival végigvagdosod a Garmhuun familiáris fekete karját. (6 támadással 436 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (46 sebzést okozott.) Nem sikerült a Garmhuun familiáris ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 426 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +86 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+19 életerő ). A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a Garmhuun familiáris nyakát. (2 támadással 191 életpontot sebezve.) {HD:} Wakizashival súrolod a Garmhuun familiáris testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (36 sebzést okozott.) Nem sikerült a Garmhuun familiáris ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 442 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +89 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+19 életerő ). A Garmhuun familiáris összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. 58 447 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4224, sebződés: 918, gyógyulás: 221, összesen: -697 ÉP}
be 693 | bemész a 693. épületbe |
m 4 4 6 | mozogsz délre, délre, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősjég. 191 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 1979 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. 81 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-16 támadás). Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel néhányszor megcsapod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (10 támadással 535 életpontot sebezve.) {HD:} Wakizashival megvagdalod a selyemszárnyas jobb szárnyát. (6 támadással 463 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (31 sebzést okozott.) Karmával néhányszor a selyemszárnyas megcsapja a fejedet. (2 támadástól 473 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +95 ÉP.) A lény huhog! 81 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+19 életerő ). A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel párszor keményen megütöd a selyemszárnyas bal oldalát. (10 támadással 456 életpontot sebezve.) {HD:} Wakizashival kicsit megvagdalod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (57 sebzést okozott az ellenfélnek.) A selyemszárnyas többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 462 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +93 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 79 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+19 életerő ). A selyemszárnyas összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. 56 194 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4144, sebződés: 1226, gyógyulás: 234, összesen: -992 ÉP}
(Továbbmész...) [271,57] Továbbra is alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! [vasérc ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +3% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő vadászskorpió nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy ősjég varázslatot dobsz ellenfeledre. 270 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 1285 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadászskorpió testét. (11 támadással 1163 életpontot sebezve.) {HD:} Wakizashival néhányszor megcsapod a vadászskorpió jobb hátsó lábát. (6 támadással 462 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (31 sebzést okozott az ellenfélnek.) A vadászskorpió ollóival kegyetlenül kicifrázza a jobb lábadat. (2 támadástól 549 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +110 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+19 életerő ). A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször eltalálod a vadászskorpió testét. (4 támadással 386 életpontot sebezve.) {HD:} Wakizashival kicsit megvágod a vadászskorpió testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (58 sebzést okozott.) A vadászskorpió ollóival kegyetlenül kicifrázza a bal lábadat. (2 támadástól 540 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +108 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+19 életerő ). A vadászskorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 skorpiókarmot. [skorpiókarom ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] 48 794 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3728, sebződés: 1141, gyógyulás: 264, összesen: -877 ÉP}
(Továbbmész...) [270,57] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kazmárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Analotha egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Észreveszel egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ezüstdarab) jelenlétét érzed a föld alól. (Önanalízis: +1% bányászat.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [42 pontot használtál fel, van még 620.]
m 5 3 2 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy ősjég varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 358 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 1730 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az elfajzott enkala testét. (12 támadással 1258 életpontot sebezve.) {GYD:} Wakizashival kissé megkarcolgatod az elfajzott enkala bal lábát. (5 támadással 378 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (39 sebzést okozott.) Az elfajzott enkala leken néhány pofont. (2 támadástól 220 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 197 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+19 életerő ). Az elfajzott enkala még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. 54 922 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3763, sebződés: 467, gyógyulás: 111, összesen: -356 ÉP}
(Továbbmész...) [270,59] Tovább barangolsz a fák között. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy drakolder csatamezőt. Látsz egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy álomvirágot. Találsz egy ragacsos mimózát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy őstenyészet orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő kyorg álomherceg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Üdvözlésképpen egy ősjég varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 120 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 1150 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Felfénylik az állatvédelem! A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (97 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel párszor keményen megütöd a kyorg álomherceg testét. (11 támadással 1107 életpontot sebezve.) {HD:} Wakizashival néhányszor megcsapod a kyorg álomherceg testét. (6 támadással 440 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (30 sebzést okozott az ellenfélnek.) A kyorg álomherceg megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 258 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy negatív csapás. 318 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+19 életerő ). A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd a kyorg álomherceg testét. (12 támadással 1060 életpontot sebezve.) {GYD:} Wakizashival párszor súrolva eltalálod a kyorg álomherceg fegyvertfogó karját. (6 támadással 402 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (57 sebzést okozott az ellenfélnek.) Nem vagy felkészülve a kyorg álomherceg gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 261 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy negatív csapás. 309 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+19 életerő ).
Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor megpöccinted a kyorg álomherceg jobb karját. (4 támadással 358 életpontot sebezve.) {HD:} Wakizashival épp hogy eltalálod a kyorg álomherceg testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (38 sebzést okozott.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 247 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy negatív csapás. 328 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+19 életerő ).
{Csatastatisztika; sebzés: 3923, sebződés: 1868, gyógyulás: 220, összesen: -1648 ÉP}
(Továbbmész...) [271,59] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csillagbozótost. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Találsz egy oltárt. Chara-din híveié. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. (Önanalízis: +12% rejtőzködés.) Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bosszúálló volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
h 1755 3000 | használod az 1755. tárgyat |
m 8 8 5 | mozogsz északra, északra, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fizikai pajzs varázslattal készülsz a csatára. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy ősjég varázslattal köszöntöd a másikat. 218 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kyorg őrgólem acélkemény testét. (12 támadással 817 életpontot sebezve.) {HD:} Wakizashival néhányszor meglegyinted a kyorg őrgólem testét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (34 sebzést okozott az ellenfélnek.) Mielőtt észbe kapnál, a kyorg őrgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 355 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +71 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+19 életerő ). Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a kyorg őrgólem acélkemény testét. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) {HD:} Wakizashival épp hogy megvágod a kyorg őrgólem jobb oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (50 sebzést okozott.) A kyorg őrgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 260 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+19 életerő ). A kyorg őrgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. 28 157 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1322, sebződés: 642, gyógyulás: 167, összesen: -475 ÉP}
(Továbbmész...) [271,57] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Garmhuun familiáris került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A másik mormol valamit: egy életpajzs varázslat! Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Szörnyűség, IQ és egészség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor megcsapod a Garmhuun familiáris testét. (12 támadással 1235 életpontot sebezve.) {HD:} Wakizashival mély sebeket nyitva megvagdosod a Garmhuun familiáris bal oldalát. (6 támadással 454 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (58 sebzést okozott az ellenfélnek.) A Garmhuun familiáris óriási erejű ütésekkel sújt le, eltalálva a bal karodat és oldaladat. (2 támadástól 544 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +109 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+19 életerő ). A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd a Garmhuun familiáris testét. (12 támadással 1104 életpontot sebezve.) {HD:} Wakizashival párszor súrolva eltalálod a Garmhuun familiáris fejét. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (30 sebzést okozott.) Gyilkos ütések záporoznak védtelen testedre. (2 támadástól 564 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +113 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+19 életerő ). Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor megcsapod a Garmhuun familiáris testét. (10 támadással 877 életpontot sebezve.) {GYD:} Wakizashival kissé megkarcolod a Garmhuun familiáris fekete karját. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (45 sebzést okozott.) A Garmhuun familiáris egy halálosztó precizitásával kezd péppé verni. (2 támadástól 523 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +105 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+19 életerő ). A Garmhuun familiáris összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. 59 755 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4284, sebződés: 1631, gyógyulás: 384, összesen: -1247 ÉP}
(Továbbmész...) [270,58] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kísértetvándor. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. 230 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-28 támadás). Elszántan a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször eltalálod a kísértetvándor testét. (10 támadással 997 életpontot sebezve.) {HD:} Wakizashival mély sebeket nyitva megvagdosod a kísértetvándor testét. (6 támadással 441 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (42 sebzést okozott.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 331 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +67 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 74 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 75 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+19 életerő ). A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel néhányszor megcsapod a kísértetvándor testét. (10 támadással 863 életpontot sebezve.) Te 107 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {HD:} Wakizashival végigvagdosod a kísértetvándor bal oldalát. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (52 sebzést okozott.) A kísértetvándor végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (2 támadástól 335 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +67 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 76 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 76 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+19 életerő ). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 1956, sebződés: 1197, gyógyulás: 279, összesen: -918 ÉP}
ek 541 | t. energia kisütése: 541 |
hh 1253 1554 | használod az 1253. tárgyat az 1554. tárgyat |
Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor megcsapod az élőholt teriád testét. (12 támadással 1204 életpontot sebezve.) {HD:} Wakizashival kissé megkarcolgatod az élőholt teriád testét. (6 támadással 475 életpontot sebezve.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (52 sebzést okozott.) Kegyetlen ütéseket mér rád karmával az élőholt teriád. (6 támadástól 750 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +150 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+19 életerő ). Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor megcsapod az élőholt teriád fejét. (12 támadással 1038 életpontot sebezve.) {HD:} Wakizashival néhányszor súrolod az élőholt teriád bal karját. (6 támadással 398 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (30 sebzést okozott.) Kegyetlen ütéseket mér rád karmával az élőholt teriád. (6 támadástól 752 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +151 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+19 életerő ). Ököllel néhányszor megcsapod az élőholt teriád testét. (10 támadással 911 életpontot sebezve.) {HD:} Wakizashival néhányszor meglegyinted az élőholt teriád jobb lábát. (6 támadással 400 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (36 sebzést okozott.) Az élőholt teriád karmaival feltépi a torkodat! (6 támadástól 722 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +145 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+19 életerő ).
{Csatastatisztika; sebzés: 4544, sebződés: 2224, gyógyulás: 503, összesen: -1721 ÉP}
h 1755 2500 | használod az 1755. tárgyat |
v 308 4000 | elmormolod a 308. varázslatot |
h 1755 3000 | használod az 1755. tárgyat |
kut 70 | kutatsz 70 pontért |
ext | visszadátumozás kérelem |
szk 564 | keresed az 564. szörnyet |
vv 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 1. BP: tpf 15 0 0 | TVP elővétele: 15 pontért |
* 2. BP: v 84 329 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
* 3. BP: hh 1269 2122 2107 | használod az 1269. tárgyat a 2122. tárgyat a 2107. tárgyat |
* 4. BP: le 1493 1979 836 | leveszed/lerakod az 1493. tárgyat az 1979. tárgyat a 836. tárgyat |
* 5. BP: kf 253 511 823 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat az 511. tárggyal a 823. tárgyat |
* 6. BP: bb 814 815 812 | beraksz a bankba a 814. tárgyat (815 darabot) |
* 7. BP: bb 975 811 813 | beraksz a bankba a 975. tárgyat (811 darabot) |
* 8. BP: le 1712 0 0 | leveszed/lerakod az 1712. tárgyat |
* 9. BP: kf 1210 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1210. tárgyat |
* 10. BP: kf 821 1158 0 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 223 életpontot vesztettél. Elmúlt a manapajzs hatása. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a raskhiir szellem izmos felkarját. (12 támadással 1174 életpontot sebezve.) {HD:} Wakizashival mély sebeket nyitva megvagdosod a raskhiir szellem jobb lábát. (6 támadással 419 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (58 sebzést okozott az ellenfélnek.) Sajnos nem sikerült a raskhiir szellem minden csapását hárítanod. (4 támadástól 306 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+19 életerő ). A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a raskhiir szellem jobb lábát. (11 támadással 968 életpontot sebezve.) {HD:} Wakizashival néhányszor meglegyinted a raskhiir szellem jobb vállát. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (50 sebzést okozott.) Pengéjét vadul forgatva, a raskhiir szellem újra meg újra lecsap. (4 támadástól 322 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+19 életerő ). A raskhiir szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. 39 337 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2874, sebződés: 851, gyógyulás: 165, összesen: -686 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: természet haragja varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bumshir óriásmacska fejét. (11 támadással 989 életpontot sebezve.) {HD:} Wakizashival megvagdalod a bumshir óriásmacska testét. (6 támadással 414 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (48 sebzést okozott.) A bumshir óriásmacska néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 321 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+19 életerő ). A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (12 támadással 952 életpontot sebezve.) {HD:} Wakizashival párszor súrolva eltalálod a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (59 sebzést okozott az ellenfélnek.) A bumshir óriásmacska néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 360 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +72 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+19 életerő ). A bumshir óriásmacska még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. 35 939 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2692, sebződés: 723, gyógyulás: 175, összesen: -548 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel párszor keményen megütöd a selyemszárnyas bal szárnyát. (8 támadással 418 életpontot sebezve.) {GYD:} Wakizashival néhányszor megcsapod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (6 támadással 433 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (53 sebzést okozott az ellenfélnek.) A selyemszárnyas karmaival feltépi a torkodat! (2 támadástól 345 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 68 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+19 életerő ). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 904, sebződés: 464, gyógyulás: 88, összesen: -376 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 34 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 34 pontért |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadászskorpió bal oldalát. (12 támadással 1175 életpontot sebezve.) {GYD:} Wakizashival végigvagdosod a vadászskorpió testét. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (41 sebzést okozott.) Cafatokra tépi a húsodat a vadászskorpió ollója. (2 támadástól 603 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +121 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+19 életerő ). A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadászskorpió testét. (9 támadással 785 életpontot sebezve.) {HD:} Wakizashival kicsit megvágod a vadászskorpió testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (35 sebzést okozott.) A vadászskorpió ollói villámgyorsan járnak: a bal kézfejeden, majd a mellkasodon ejtenek mély sebeket. (2 támadástól 533 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +107 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+19 életerő ). Véres nyál csordul ki a vadászskorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 skorpiókarmot. [skorpiókarom ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] 34 501 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2513, sebződés: 1138, gyógyulás: 266, összesen: -872 ÉP}
NASO-THIN MEDÁL (2215. TÁRGY) Ez az apró érme egy moa nagyurat ábrázol. A kitűző egyfajta dicsőség érem, amit azok kaptak, aki legeredményesebbek voltak a kinyílt phua-kúpok bezárásában. Ha kitűzöd (nem foglalja a helyet más kitűződ elől), akkor a következő előnyöket tapasztalod: +30 max. ÉP, ellenfeleidnek -4 mentődobás a varázslataid ellen. Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak. |
Erő: | 59 (95) | Szint: | 58 | Merészség: | 99/5 | Magasság: | 186 cm |
IQ: | 58 (81) | Támadás: | 92 (101) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 59 (81) | Védekezés: | 133 (144) | Menekülés: | 1 % | Életkor: | 44/782 év |
Egészség: | 56 (80) | Életpont: | 2016/636 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 21 |
Szerencse: | 59 (93) | Varázspont: | 5061/0 | Pénz: | 225 arany | Kép. pont: | 0 |
Vérpont: | 97/24 | Pszi pont: | 978/646 | Halhatatlanság: | 16 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 20/44 | ökölvívás: | 52/91 (+8%) | szúrófegyverek: | 39/28 |
vágófegyverek: | 40/22 (+3%) | ütőfegyverek: | 22/21 | lőfegyverek: | 3/0 |
dobófegyverek: | 48/37 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -15.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (16 -25.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (26 -34.); mérg. vas dobónyíl (#190) (35 -39.); csontzúzó diszkosz (#1124) (40 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
270,58 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 214,74 |
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 91, 88, 86, 92, 89, 93, 84, 90 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 1763 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 927 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 224/35 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 75/46 (+40%) | 3. lopás: | 1/9 |
4. mászás: | 29/33 | 5. hajózás: | 1/0 | 6. csapdakészítés: | 54/62 (+6%) |
7. csapdaészlelés: | 33/86 (+500%) | 8. gyógyítás: | 46/16 | 9. titkosírás: | 21/38 |
10. felderítés: | 65/19 (+44%) | 11. szörnyidomítás: | 17/54 | 12. teológia: | 304/58 (+41%) |
13. taumaturgia: | 333/78 (+34%) | 14. szerencsejáték: | 25/46 | 15. versengés: | 41/36 |
16. harcművészetek: | 49/90 | 17. zene: | 24/91 | 18. szörnyismeret: | 75/11 |
19. pszi: | 101/12 (+5%) | 20. zárnyitás: | 54/10 (+300%) | 21. vadászat: | 21/46 |
22. vitalitás: | 14/61 | 23. bányászat: | 135/43 (+9322%) | 24. testépítés: | 18/31 |
25. úszás: | 40/28 | 26. főzés: | 64/92 (+11%) | 27. ősteológia: | 44/39 (+36%) |
28. őstaumaturgia: | 61/99 (+8%) | 29. csapatmunka: | 7/66 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 268 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 2. támadás bónusz: 4 | 3. védekezés: 4 | 5. varázslat sebzés: 3 |
6. regeneráció: 4 | 9. gyors fejlődés: 3 | 11. kincskeresés: 3 | 14. plusz tp: 10 |
16. tulajdonságpajzs: 6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 110 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 34, max: 50) |
trikornis (#104), szintszívó (#96) (csak egyszer), lidércúr (#252), öregedést okozó lények (#9095), halálelementál (#279), zafír sárkány (#329), Ylgoroth (#332), sötét ölész (#314), sötét kaszás (#591), kreiton idéző (#510), Rém (#315), Eruol (#378), Raia szent lovagja (#239), éjfattyak (#9096), Tharr avatárja (#385), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261), Leah avatárja (#380), kronoelementál (#287), trix harcos (#7089), vérkeszeg (#407), óriásmassza (#840), tlopedmuk halálbáró (#621), Rettegés Ura (#625), tleikan ölőművész (#535), vtoeken döntőbíra (#627), Strissha (#528), trakuun lidérc (#576), őscápa (#719), élőholt drakolder (#628), rothadó borzalom (#633), fertőzött dr.lárva (#630), halált okozó lények (#9098), gyökérszellem (#856) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
triklem drakolder (#275), bűbájlidérc (#761), baljós árny (#588), bosszúálló (#562), káoszdémon (#547) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | vérfürdő (#392, 80 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) |
gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Ősteológia varázslataid | ||
manapajzs (#308, 1 VP, 5 TVP) | megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | fizikai pajzs (#318, 50 VP) |
isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
ősjég (#311, 100 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 110 vp; taumaturgia: 110 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 200 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,3,3) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) |
az elme hatalma (#123) | nagyobb agypajzs (#120) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) |
esszenciavédelem 2 (#188) | papi aura (#377) | isteni bölcsesség (#319) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), ősjég (#311), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), életpajzs (#142), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), fizikai pajzs (#318) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 39, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | bandita (#758) | villámcsapás (#50) | >> | áldott okerón (#336) | |
villámcsapás (#50) | >> | Dögvész (#7495) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | troll bányász (#679) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Ylgoroth (#332) | tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
tűzgolyó (#155) | >> | rubin sárkány (#330) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
armageddon (#218) | >> | Leah avatárja (#380) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | vtoeken döntőbíra (#627) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 30. szintű lényekre | |
istenítélet (#284) | >> | 45. szintű lényekre | direkt kontaktus I (#121) | >> | bűbájlidérc (#761) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | drótszőrű mópat (#426) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | vérvágyó sólyom (#772) | direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 39, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | élőholt drakolder (#628) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | hoarián sárkánybébi (#830) | ongóliant tombolás (#146) | >> | 35. szintű lényekre | |
életpajzs (#142) | >> | kreiton idéző (#510) | életpajzs (#142) | >> | sötét kaszás (#591) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | bámulatos zombi (#896) | ongóliant tombolás (#146) | >> | rubin sárkány (#330) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | elektromos pajzs (#51) | >> | Ylgoroth (#332) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Dögvész (#7495) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +13 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
szellő szilmill (#7458) (+4 sebzés távolsági fegyverrel, +8 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +65 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
3.) A tükörtornyok különös építmények, nincsenek harmóniában a természettel, de nem is ártanak neki. Deríts fel alaposan legalább tizet! (számláló: 5) |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1403, a megölt vezérek száma: 25, a pontszámod: 243 850. |
2014. II. félévének Vlagyimir díjas csapatjátékosa vagy. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 861, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 99, a pontszámod: 215 124. |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: v 96 144 61, pki 4000, v 320 20, h 1271 43, h 697 9999, v 275 627, ek 116 80 324, v 84 329, be 497 8 1, h 1755 2500. |
2. makró parancsai: tps 15, vv 138 28 182, vv 71 123 120, hh 745 1546 841, v 1 9999, vv 188 169 209, le 253 511 823, kf 1493 1979 836, le 1210, kf 1037 960 1712. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
vámpír születése (241) |
a butaság ára (273) |
csepp a vérteng. (281) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
halandóság álcája (325) |
harci mágia (334) |
a vámpír álma (347) |
halhatatlanság ára (358) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a belső szörnyeteg (424) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 497 TU szükséges.) |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | adamantit (#627) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 9 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jácint díszkő (#753) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | nyílvessző (#108) | 7 | ősmatéria (#1254) | |||
4 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | remák szív (#264) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 3 | vámpírfog (#1221) | 10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
225 | arany (#50) | 1 | ezüstdarab (#326) | 4 | gyenge méreg (#26) | |||
2 | kaja (#2) | 2 | rézdarab (#70) | 3 | sárkánypikkely (#292) | |||
3 | tl'urlang fiola (#788) | 1 | tükör (#43) |
268 | 269 | 270 | 271 | 272 | |
54 | |
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|