488. forduló, 490. forduló, Nerina Clarusdea összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 5. 9h:21'
EZ A 529. JÁTÉKHETED, 489. FORDULÓD
530. játékheted kezdete: jan. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [126,53] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Kripta Gittával. Ő Halatir Maurloth felesége! Leah felszentelt papja. Egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár páncélt, egy Mágikus Koponyát, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy mestervarázsló trófea, egy elit gárdista trófea és egy hadroszaurusz trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított sullár. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Egy gonosszal barátkozol? (+1 gonoszság.)
Táborozásod alatt tudomásodra jutott egy pletyka, melyet ryuku honban lévő kalandozótársaid terjesztenek: egy Kui-Szingh nevű ryuku ismeri a Császárvárosba való bejutás módját, és 5000 aranyért ezt hajlandó is elárulni az érdeklődőknek. Talán érdemes lesz felkeresni őt. Megismerted a 179. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 130. számában találsz.]
Táborozásod alatt elhatározod, hogy mélyebbre ásod magad a Hortu-Szimán féle konfliktusban, azaz amint teheted a híres várostrom helyszínére vonulsz. Megismerted a 180. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 131. számában találsz.]
Táborozásod alatt beszerzel minden információt Snafall, a hóvihart előidézni szándékozó renegát udvari mágus tevékenységével kapcsolatban. Megismerted a 181. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 132. számában találsz.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 liumbe hajtást (520 arany), 1 liumbe hajtást (310 arany). Átveszed a sikeresen eladott 8 aurach fog (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) ritualista övet (ld. enc.) és gyilkos mérget (ld. enc.). Az aranytermő erszény 35 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+32 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+118 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+49 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 824.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 824.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 822.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 820.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 472 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 818.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] A befejezéshez még 4991 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 788.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 73 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a quwarg királynő bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (94,53)-> 10 arany, -2 ÉP] 1279 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 pular kristályt. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 748.]

in 3454 335 479 leírod a 3454. kalandozónak a 335. szörnyet a 479. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy Thargodan kufár. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) áspis védőköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 748.]

in 3454 336 480 leírod a 3454. kalandozónak a 336. szörnyet a 480. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy áldott okerón. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) cápaölő tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 748.]

in 3454 337 481 leírod a 3454. kalandozónak a 337. szörnyet a 481. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy küklopsz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) obszidián tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 748.]

in 3454 338 482 leírod a 3454. kalandozónak a 338. szörnyet a 482. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy albinó küklopsz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) raptor szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 748.]

in 3454 339 483 leírod a 3454. kalandozónak a 339. szörnyet a 483. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy sziklaskorpió. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) egykezes súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 748.]

in 3454 340 485 leírod a 3454. kalandozónak a 340. szörnyet a 485. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy sárkányfajzat. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Szent Pörölyt. [0 pontot használtál fel, van még 748.]

in 3454 341 500 leírod a 3454. kalandozónak a 341. szörnyet az 500. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy dűnelord. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 748.]

m 1 7 8 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra
[127,52] Síkság, továbbra is csak síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy quwarg harcos. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával megdöföd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a quwarg harcos torát. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy ősi csatamezőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A szellemkastélyhoz sétálsz. Környéke üres, bejárata hivalkodóan csábítgat befelé. Eldörmögsz egy rövid imát, majd bátran nekiindulsz. A sötét folyosón megtett pár lépés után lábad a talajba süpped. A következő lépések tovább rontják helyzetedet: már derékig állsz az irtózatos bűzt árasztó fekete sárban. Körülötted buborékok törnek a felszínre. Minden energiád latba vetve, evickélve küzdöd magad előre. Mielőtt erőtartalékaid végleg elfogynának, talpad újra szilárd talajra lel, és hamarosan magad mögött hagyod az ingoványos területet. Magabiztosan lépdelsz a folyosó útvesztőiben, amikor rémületes sikoly hallatszik. A néhány percig tartó iszonyatos hang erősen megviseli közérzetedet. Éhezni és szomjazni kezdesz! (206 életpontot vesztettél.) Pár lépést haladsz előre, amikor harcra készen a kísértetvarázsló lép eléd. A szörny túl erősnek tűnik. Nem teszed kockára életed ilyen kilátástalan küzdelemben, inkább elmenekülsz. Mérgesen hagyod ott a kastélyt.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [126,51] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [126,50] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 708.]

m 1 mozogsz északkeletre
[127,49] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hmm, csak egy epokitféreg. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az epokitféreg szelvényes testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az epokitféreg testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Lakónak odabent nyoma sincs, mindenen vastag por ül. A berendezés csak néhány kőszoborból áll - mindez templomi hangulatot kölcsönöz a helynek. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbről is megnézed, de sajnos nem érted.

Odakint is körülnézel.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. Találsz egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Észreveszel egy templomot. Chara-din hívői építették. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz Alaronval. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Egy bíbor erőövet, egy grifftoll kesztyűt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. zafírját, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy őrült varázsló trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Holmiját egy törpemammut cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is a jó oldalhoz tartozik. Már messziről észreveszed a másikon kifinomult mozgását, tekintetében pedig a KÍ mélységes ismeretét látod. Földig hajolsz, majd hangosan köszöntöd, mint régen Mesteredet. Természetesen ő is viszonozza a meghajlást. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[30 pontot használtál fel, van még 678.]

jlk 7303 jelszó kimondása 7303
Veszel egy nagy lélegzetet, és érthetően kimondod a jelszót. Dübörögve félrecsusszan egy szobor. Alatta a mélybe vezető lépcsőt látsz, a falon pedig egy térkép rajzolódik ki. 148 tapasztalati pontot kaptál.

15 18
17
16
13
10
14
11
12
8
6
7
9
2
1 4
3
5
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 62. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 673.]

jlk 1730 jelszó kimondása 1730
Nem kell ismét a jelszót kimondanod, elég, ha a BE <lab.szám> parancsot használod. [0 pontot használtál fel, van még 673.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[126,49] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sóhajtó dorony. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 81 életpontot sebeztél. A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy quwarg királynő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával eltalálod a quwarg királynő jobb középső lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a quwarg királynő bal első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (94,53)-> 8 arany, -2 ÉP] 1279 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [125,49] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tüskés harci gromak. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 86 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (94,53)-> 8 arany, -2 ÉP] 1056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 653.]

be 372 bemész a 372. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 653.]

m 4 2 1 mozogsz délre, keletre, északkeletre
[125,50] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Syrac Hold irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Látsz egy Chara-din monolitját.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [126,50] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.

Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [127,49] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Észreveszel egy mínosz-kúpot. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Észreveszel egy templomot. Chara-din hívői építették. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
[30 pontot használtál fel, van még 623.]

gyk 13 40 gyakorolsz a 13. tárggyal 40 pontért
Kikapcsolódásként edzel egy kicsit. Érezhetően fejlődött a jártasságod az ütőfegyverek terén. Még sokat kell gyakorolnod. [40 pontot használtál fel, van még 583.]

gyk 325 40 gyakorolsz a 325. tárggyal 40 pontért
Fürgén ugrándozva, tökéletesen koreografált csatát vívsz egy képzeletbeli ellenféllel. Még sokat kell gyakorolnod. [40 pontot használtál fel, van még 543.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 237 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 503.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 463.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+29 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 433.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 423.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 25 TVP-t kell elköltened.] Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 383.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 343.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 303.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 263.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 223.]

tf 1 23 fejleszted az 1. tulajdonságodat 23 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

[23 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 10, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját fal föl a sullár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 630 pontot. A következő körben tehát 830 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RITUALISTA ÖV (709. TÁRGY)
A troll ritualista mágiájának egyik forrását minden bizonnyal ez a mágikus öv jelenti. Ha viseled a KF 709 paranccsal, kör elején annyival több VP-t regenerálsz, ahányadik szintű vagy (ezt a nekrofun nem növeli). Ezenkívül a védelmedet is növeli eggyel.

GYILKOS MÉREG (1265. TÁRGY)
Ősi legendák szólnak arról, hogy Morgan, Leah első számú avatárja valamikor Sheran papja volt. A Földanya szolgálatában kitanulta a természet titkait, majd a Csontok Urát követve igencsak alternatív módon használta fel ezt a tudást: növények és lények mérgét összegyűjtve, Leah mágiájával felerősítve, halálos mérgek tucatját alkotta meg. Mikor Weasel varázspárbajban győzelmet aratott Morgan felett és átvette helyét Leah csonttrónja mellett, birtokába jutott az egykori ősmágus öröksége. A mérgeket tartalmazó fóliánsban bukkant rá a gyilkos méreg névre keresztelt keverékre, melynek elkészítését közkinccsé tette.
Egy tl'urlang fiolába 10 csepp ugh mérget és 3 csepp toxylt cseppentve, a varázsital főzése varázslat szavait mormolva, 5 TVP-nyi idő alatt összeáll a gyilkos méreg. Mire is jó ez a tinktúra? Ha a H 1265 paranccsal beszippantod a tartalmát, a kicsapódó pára átjárja testedet és az adott napon (fordulóban) jelentősen felerősíti méreg alapú varázslataidat (amik a papi szintednek megfelelő plusz sebzést fognak okozni). A gyilkos méreg sajnos rád is hatással van, használatakor sebződsz 50 életpontot. A tl'urlang fiolát, miután a mérget felhörpintetted belőle, visszakapod, hogy újabb adagot készíthess bele.

KARAKTERLAP

Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 398. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 489. fordulód.

Erő: 64 (72) Szint: 25 Merészség: 4/7 Magasság: 141 cm
IQ: 52 (59) Támadás: 32 Agresszió: 4 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 52 (56) Védekezés: 62 Menekülés: 30 % Életkor: 163/167 év
Egészség: 57 (61) Életpont: 413/180 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 61 (67) Varázspont: 832/303 Pénz: 1483 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 21/12 Pszi pont: 222/244 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 12
Eddig összesen 2991 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6743 TP-t kaptál. Jelenleg 1646990 TP-d van. A következő szinthez még 53010 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, acélkolosszus, varkaudar hadúr. A 487. fordulódban 16800 arany került a bankszámládra. 16968 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/71 ökölvívás: 4/61 szúrófegyverek: 28/39 (+4%)
vágófegyverek: 20/25 (+5%) ütőfegyverek: 21/20 (+5%) lőfegyverek: 28/6 (+2%)
dobófegyverek: 8/67

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/7 2. nyomkövetés: 131/52 (+54%) 3. mászás: 13/24
4. csapdakészítés: 27/63 5. csapdaészlelés: 15/36 6. gyógyítás: 70/65
7. titkosírás: 12/66 (+23%) 8. felderítés: 36/22 (+11%) 9. szörnyidomítás: 9/27
10. teológia: 64/59 (+4%) 11. taumaturgia: 33/79 (+21%) 12. szerencsejáték: 8/41
13. versengés: 13/13 (+8%) 14. harcművészetek: 7/66 15. zene: 103/21 (+34%)
16. szörnyismeret: 13/94 17. pszi: 27/77 (+4%) 18. zárnyitás: 13/0
19. vadászat: 17/26 20. vitalitás: 1/20 21. bányászat: 36/64
22. úszás: 22/22 23. főzés: 13/14 (+10%) 24. csapatmunka: 3/83

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
halálmadár (#351), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110), kaszabolósáska (#83), quwarg ősmágus (#302)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs II (#63)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), energiafolyam (#136), tisztítótűz (#44)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mirg (#135) lángcsóva (#31) >> fagymágus (#650)
energiafolyam (#136) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 drótszőr (#37) 15 kaja (#2) 3 spiritusz (#170)
1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
41 arany (#50) 1 dorony tüdő (#212) 1 pular kristály (#239)
4 ragasztó (#83) 9 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(125,49) tüskés harci gromak (#156), phua-kúp (#372), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 31. jellempróba
(125,50) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(126,49) sóhajtó dornyok (#112), Dornodon oltár, quwarg királynő (#153)
(126,50) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Tharr rúnaköve, oltár
(126,51) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 43. jellempróba, oltár
(126,53) quwarg királynő (#153)
(127,49) epokitféreg (#147), mínosz-kúp (#178), Leah oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), Chara-din oltár, Alaron (1969. kalandozó), a 62. labirintus bejárata
(127,52) quwarg harcos (#201), ősi csatamező (#263), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon rúnaköve

Üzenet küldése a karakternek