Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. jan. 20. 9h:21' EZ A 651. JÁTÉKHETED, 489. FORDULÓD 652. játékheted kezdete: jan. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 72. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 37 39 |
* 8. KP: | elmormolod a 90. varázslatot a 385. varázslatot a 71. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Marokra fogva az Alkotó kalapácsot a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {GYD:} Alkotó kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester bal középső lábát. (2 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 1883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 2, gyógyulás: 71, összesen: +69 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Marokra fogva az Alkotó kalapácsot ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Alkotó kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén nyakát. (2 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1966 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 0, gyógyulás: 65, összesen: +65 ÉP}
* 10. KP: | használod a 916. tárgyat |
vv 383 227 | elmormolod a 383. varázslatot a 227. varázslatot |
sze 156 | elengeded a 156. szörnyet |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
kb 2 40 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (40 darabot) |
m 3 4 2 | mozogsz délkeletre, délre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy kiszáradás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 905 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
5273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 905, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [286,69] Észre sem veszed, és már sűrű erdőben vagy.
Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a szellemdarázs fejét. (6 támadással 622 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (32 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szellemdarázs farkát. (6 támadással 942 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+189 életerő). Transzformálsz! (+94 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (55 életpontot sebezve.) A szellemdarázs farkával megérint. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szellemdarázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9553 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1651, sebződés: 53, gyógyulás: 202, összesen: +149 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 753 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (6 támadással 623 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (53 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve az Alkotó kalapácsot ellenfeledre támadsz. {FM:} Alkotó kalapáccsal néhányszor megcsapod a kreiton bűvölő testét. (3 támadással 490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (55 életpontot sebezve.) A kreiton bűvölő csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a kreiton bűvölő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13128 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1974, sebződés: 0, gyógyulás: 105, összesen: +105 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 753 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan hadúr testét. (6 támadással 627 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve az Alkotó kalapácsot ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Alkotó kalapáccsal többször eltalálod a tleikan hadúr bal lábát. (3 támadással 468 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (23 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A tleikan hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13949 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1928, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [287,69] Az erdőt síkság váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Utad során felfedezel egy kristálypalotát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy aurapollátor!
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Meglengetve az Alkotó kalapácsot ellenfeledre rohansz. {FM:} Alkotó kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aurapollátor bal lábát. (2 támadással 329 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (74 életpontot sebezve.) Az aurapollátor karmai majdnem eltalálnak! Az aurapollátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. [remák szív ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] 1488 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 2, gyógyulás: 68, összesen: +66 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír ködös testét. (2 támadással 203 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (53 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1856 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 46 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {HD:} Alkotó kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar varázsló jobb vállát. (2 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (48 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1974 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 46, gyógyulás: 69, összesen: +23 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [289,69] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy sérült gnomori rémszolga. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 451 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gnomori rémszolga jobb karját. (6 támadással 690 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (63 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Kígyópengével megvagdalod a gnomori rémszolga testét. (2 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Vízelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A gnomori rémszolga feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A gnomori rémszolga összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14899 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1558, sebződés: 176, gyógyulás: 98, összesen: -78 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 753 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a patás tanough éjsötét bőrét. (6 támadással 699 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (45 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (66 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {KCC:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a patás tanough rövid lábát. (6 támadással 999 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+200 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (67 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Agyarával a patás tanough kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A patás tanough megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Kígyópengével megvagdalod a patás tanough farkát. (3 támadással 517 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Vízelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A patás tanough agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Egy hibás mozdulat, és máris a patás tanough belerúg a kezedbe! (1 támadástól 262 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) A patás tanough még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19230 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3142, sebződés: 409, gyógyulás: 382, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [290,70] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 26 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Meglengetve az Alkotó kalapácsot ellenfeledre rontasz. {FM:} Alkotó kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg őrparancsnok bal lábát. (3 támadással 477 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (20 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a quwarg őrparancsnok újra meg újra lecsap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) {GYD:} Alkotó kalapáccsal megcsapod a quwarg őrparancsnok testét. (1 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vízelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a quwarg őrparancsnok minden csapását hárítanod. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg őrparancsnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
3792 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 705, sebződés: 61, gyógyulás: 139, összesen: +78 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 753 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy sivatagi vihar varázslatot dob rád a másik. 100 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg széltáncos testét. (6 támadással 552 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Kígyópengével párszor kilyukasztod a quwarg széltáncos bal lábát. (6 támadással 812 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (25 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 155 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Csáprágó csattan csípőd közelében. {FM:} Kígyópengével néhányszor megkarcolod a quwarg széltáncos vörös páncélját. (2 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Vízelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A quwarg széltáncos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 quwarg igazgyöngy [quwarg igazgyöngy ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP]. 18526 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2845, sebződés: 102, gyógyulás: 225, összesen: +123 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy kiszáradás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 905 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+2 életpont). Egy hangcsapás varázslatot dob rád a másik. 475 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Egy hangcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 475 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Ellenfeled hangcsapás varázslatot lő rád. 475 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a quwarg bölcs bal oldalát. (6 támadással 643 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (28 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg bölcs bal oldalát. (5 támadással 797 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (23 életpontot sebezve.) A quwarg bölcs feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 őskristály-szilánkot. Messze hajítod a vacak kis Bropxat trófeát, és kiszedsz egy quwarg bölcs trófeát. 13680 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2396, sebződés: 1425, gyógyulás: 6, összesen: -1419 ÉP}
v 198 292 79 | elmormolod a 198. varázslatot |
[292,79] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Teszel egy óvatos lépést a drakolder csatamező kietlen térségei felé. Látva, hogy nem süppedsz el az iszamlós talajban, bátrabban folytatod a csatamező felderítését. Úgy néz ki néhány dolog azért megúszta a pusztítást: kicsit beljebb törött kardokra, olvadt szélű pajzsokra és behorpadt páncélokra bukkansz. Belesétálsz egy kisebb füstgomolyagba. Csípni kezdi a szemed a sűrű savfelhő. Pár perc eltelik, míg magad mögött hagyhatod. Egy elemi pulzátor jön feléd.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor testét. (6 támadással 621 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (57 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az elemi pulzátor bal szárnyát. (5 támadással 772 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (51 életpontot sebezve.) Az elemi pulzátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Nyelvét az elemi pulzátor feléd löki, de eredménytelenül. Az elemi pulzátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 9488 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1501, sebződés: 8, gyógyulás: 157, összesen: +149 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 753 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a rothadó borzalom testét. (6 támadással 663 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (34 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rothadó borzalom elővillanó darabját. (6 támadással 955 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+192 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (58 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A rothadó borzalom meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Félrehajolsz, de a rothadó borzalom karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 101 életpontot vesztettél. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel párszor keményen megütöd a rothadó borzalom testét. (3 támadással 486 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (27 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Mancsával a rothadó borzalom végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A rothadó borzalom fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Karmait felemelve, a rothadó borzalom meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 105 életpontot vesztettél.
A rothadó borzalom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21309 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2976, sebződés: 651, gyógyulás: 390, összesen: -261 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kristálynyálka testét. (6 támadással 670 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (33 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-29 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A teremtmény öblösen felkacag, majd tesz egy apró ujjmozdulatot. Megvonod a vállad... Mit akart ez? Harcoljunk inkább! Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét a másikra támadsz. Kígyópengével végigvagdosod a kristálynyálka testét. (6 támadással 962 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (42 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. A kristálynyálka csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 46 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-15 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Kígyópengével néhányszor megcsapod a kristálynyálka testét. (6 támadással 954 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A kristálynyálka csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 51 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-26 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2810, sebződés: 716, gyógyulás: 116, összesen: -600 ÉP}
m 5 4 3 | mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [291,81] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.
Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 2 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a gránitelementál gránittestét. (2 támadással 206 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (32 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1722 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Megmarkolva az Alkotó kalapácsot a másikra rohansz. {KCC:} Alkotó kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a halálosztó kain testét. (1 támadással 153 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (32 életpontot sebezve.) A halálosztó kain karmai majdnem eltalálnak! A halálosztó kain feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a halálosztó kain a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] 1422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy Tharr haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 2 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 205 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (41 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2188 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [292,82] Továbbra is síkságon vagy.
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 753 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy természet haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 40 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a fertőzött ent egyik csápját. (6 támadással 1012 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+203 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Vízelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! A fertőzött ent elhibázza az ütést csápjával. Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Kígyópengével végigvagdosod a fertőzött ent testét. (6 támadással 991 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+199 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (21 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. A támadás sajnos hatástalan volt. A fertőzött ent csápol, de mindhiába. Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Kígyópengével megvagdalod a fertőzött ent korhadó gyökerét. (6 támadással 982 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+197 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (61 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! A fertőzött ent csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
21332 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3851, sebződés: 40, gyógyulás: 605, összesen: +565 ÉP}
(Továbbmész...) [292,84] A terep továbbra is sűrű erdő.
be 694 | bemész a 694. épületbe |
fog 216 1280 | elfogod a 216. szörnyet az 1280. tárggyal |
fog 903 1280 | elfogod a 903. szörnyet az 1280. tárggyal |
v 84 903 | elmormolod a 84. varázslatot |
v 181 186 58 | elmormolod a 181. varázslatot |
[186,58] Épületek tűnnek fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Leah hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt.
f 360 | kísérletezel a 360. tárggyal |
f 260 | kísérletezel a 260. tárggyal |
f 26 | kísérletezel a 26. tárggyal |
ef 3 503 | energia fejlesztése 3 |
in 3938 216 417 | leírod a 3938. kalandozónak a 216. szörnyet a 417. tárgyat |
in 3938 204 420 | leírod a 3938. kalandozónak a 204. szörnyet a 420. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
NYERS ZAFÍR (752. TÁRGY) Ebből a pompás zafírdarabból egy képzett ékszerész drága és gyönyörű ékszert készíthetne - gondolod először, de aztán megérzed a mágia bizsergését. Talán valaki tudatosan hagyta meg így, nyers alakban ezt a gyönyörű követ? |
QUWARG BÖLCS (7131. SZÖRNY) A Vasalt Bunkók állítása szerint a quwarg bölcsnek nevezett rovarlények megjelenése tökéletes bizonysága a második quwarg invázió közeledtének. A kémek által összegyűjtött információkat a bölcsek rendszerezik, őskristály szilánkokba zárják, majd így juttatják el az őshazájukban rejtőző gigantikus bolykomplexumokba. Ezek a lények nem jeleskednek a közelharcban, hiszen csáprágóik csökevényesek, és sem gyorsaságuk, sem ügyességük nem segíti őket. Ami mégis félelmetes ellenfelekké teszik a bölcseket, az a minden képzeletet felülmúló mentális erejük. Ha magad is pszi-használó vagy, talán védekezhetsz a támadásai ellen, egyébként nem sok esélyed marad. |
BO'ADHUN ARANYGÖMB (757. TÁRGY) Egy ismeretlen rendeltetésű, magából halvány mágikus aurát árasztó aranygömb. Teljes felületét teleírták apró bo'adhun rúnákkal, amelyek jelentését sajnos nem vagy képes megfejteni. |
FŰSZERES TOJÁSRÁNTOTTA (13. RECEPT) Végy két tojást! Az egyik grifftől legyen, a másik quwargtól! A két tojást törd fel, tartalmukat az üstbe rakd! Ezután nyiss ki 3 fűszerkeverék tasakot, és szórd meg alaposan a rántottát. Röpke 3 TVP-nyi idő alatt kész is az étel, melyet jóízűen elfogyaszthatsz. Az így főzött - nem olcsó - rántotta hatása briliáns lesz: ha a fordulód végéig, akár szörnynél, akár labirintusban aranyat találsz, dupla annyit fogsz találni. Fairlight papokra kicsit máshogy hat az étel, valószínűleg az étkezés előtt elmormolt imáiknak köszönhetően: náluk a szorzó 2 és félszeres. Persze azért a kincskeresésben mutatott szerencsésségnek is vannak korlátjai, a prémium aranymennyiség soha nem lehet több a karakter szintje * 10-nél (Fairlight papoknál karakter szintje * 15-nél). Az étel elkészítéséhez legalább 12-es szintű főzés szakértelemre van szükség. |
ISTENEK ELEDELE (7. RECEPT) Az istenek eledelének elkészítése a következőképpen történik: szórj szét az üstben egy kaját (ez gyűjtőnév lévén tartalmazhat lédús gyümölcsöket, omlós húsokat), egy amnioszt (ez miután megfőtt, számodra is ehetővé válik), majd engedd fel 4 csepp vízzel. Arra különösen ügyelj, hogy a tűz ekkor még csak épp hogy pislákoljon! Ha a hús megpárolódott, rászórhatod a fűszereket - jócskán, ne sajnáld azt! (Ehhez 2 fűszerkeverék kell, melyet a boltban szerezhetsz be!) Ahhoz, hogy az ételt megáldhasd, egy isteni könnycseppre lesz szükséged, melyet az első falatra kell ejtened. Ha az előbb leírtak szerint cselekszel, az Istenek eledele gyógyítani fog rajtad. A gyógyulás mértéke a Tapasztalati Szinteddel arányos, és független attól, hogy éppen mennyi az aktuális életerőpontod. Amennyiben életerőd maximális, vagy afölött van, már nem gyógyulsz tovább. A főzés ideje 6 TVP-nyi. Az étel elkészítéséhez legalább 5-ös szintű főzés szakértelemre van szükség. |
Erő: | 65 (86) | Szint: | 51 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 66 (87) | Támadás: | 134 (139) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 65 (85) | Védekezés: | 201 (211) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 38/48 év |
Egészség: | 64 (89) | Életpont: | 1751/2276 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 64 (96) | Varázspont: | 3169/1892 | Pénz: | 1101 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 30/14 | Pszi pont: | 205/242 | Halhatatlanság: | 13 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 39/55 (+3%) | szúrófegyverek: | 33/67 |
vágófegyverek: | 38/2 (+1%) | ütőfegyverek: | 13/22 (+46%) | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 40/18 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: Alkotó kalapács (#921) << ököl (#28) << kígyópenge (#955) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -40.); mérg. vas dobónyíl (#190) (41 -43.); vas dobónyíl (#189) (44 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 55/14 | 2. nyomkövetés: | 111/61 | 3. mászás: | 37/73 (+22%) |
4. csapdakészítés: | 41/43 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 34/53 (-600%) | 6. gyógyítás: | 39/79 |
7. titkosírás: | 4/62 (+11%) | 8. felderítés: | 25/74 (+8%) | 9. szörnyidomítás: | 21/61 |
10. teológia: | 164/9 (+37%) | 11. taumaturgia: | 138/72 (+20%) | 12. szerencsejáték: | 5/6 |
13. versengés: | 20/92 (+10%) | 14. harcművészetek: | 43/28 | 15. zene: | 7/23 |
16. szörnyismeret: | 58/77 | 17. pszi: | 23/95 (+1%) | 18. zárnyitás: | 7/68 |
19. vadászat: | 8/60 | 20. vitalitás: | 5/88 | 21. bányászat: | 43/28 |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 12/96 (+10%) | 24. csapatmunka: | 11/8 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 541 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 1(2) | 10. vp regeneráció: 3 |
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod szőrös azukát (#903) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: küldetés, szellemkastély (36) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), eszement trappoló (#549), Rém (#315), purifikátor császár (#393), rubin sárkány (#330), halált okozó lények (#9098), trakuun lidérc (#576), tlopedmuk halálbáró (#621) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), Acél Öklök (#9123), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) |
Pörhemór köre (#205) (115,22,2) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) |
hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) |
hadiszerencse II (#24) | papi aura (#377) | agyburok (#90) | szürkeáll. aktiv (#71) |
esszenciavédelem 2 (#188) | villámmágia (#227) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
37. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 49, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | jégoszlop (#231) | >> | zafír sárkány (#329) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
kiszáradás (#268) | >> | Alkotó (#578) | istenítélet (#284) | >> | Teremtő (#579) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan főmágus (#580) | agybénítás (#114) | >> | kristálynyálka (#632) | |
agybénítás (#114) | >> | végzetes szójer (#631) | kiszáradás (#268) | >> | 45. szintű lényekre | |
kiszáradás (#268) | >> | 44. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | Rettegés Ura (#625) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 49, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | agytaposás (#180) | >> | Teremtő (#579) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | varázsvédelem (#34) | >> | Techiulan (#400) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Az ezerszemű bestiákat legfeljebb Tharr hívei képesek megsemmisíteni. Ölj meg 16-ot, tisztítsd meg tőlük a Sötét Földet kalandozótársaid számára! (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd, hogy nincs nálad hatalmasabb sárkányölő - hozz 20 sárkányfogat! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 22 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 346 TU szükséges.) kőbőr (507) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2061. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüstdarab (#326) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | nothar bogyó (#923) | |||
1 | sallank karom (#128) | 4 | spiritusz (#170) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
53 | arany (#50) | 1 | bo'adhun aranygömb (#757) | 6 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | jégkristály (#593) | 1 | madártoll (#112) | 1 | nyers zafír (#752) | |||
1 | őskristály-szilánk (#1525) | 2 | quwarg tojás (#360) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
2 | ugh méreg (#166) | 14 | víz (#27) |