487. forduló, 489. forduló, Cshi-Cshi a Cica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. jan. 17. 9h:56'
EZ A 651. JÁTÉKHETED, 488. FORDULÓD
652. játékheted kezdete: jan. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2765
SZÁMLA : XXXX

CSHI-CSHI A CICA KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [285,67] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 28. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 ezüsttollú nyilat (150 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 ezüsttollú nyíl (eladási ár: 150 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 térhajlító kavicsot.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a szőrös azuka (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) kis mágneses bigyót (ld. enc.).
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
Zu'lit tarsolya termel 4 gyöngymangót. A méregtermő iszák termelt 2 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 2 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+234 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+695 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+48 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.) A lottó 903. hetének nyerőszámai: 14, 10, 21. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 631. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+14 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 629. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 627. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 617. Kapsz 6 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 220. varázslatot a 72. varázslatot
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 615. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 613. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+12 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 611. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 611.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 611.]

* 5. KP: használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 610.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 609.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 608.]

* 6. KP: elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 606. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 606.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 604. Kapsz 1 VP-t.]

* 7. KP: t. energia kisütése: 37 39
Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [0 pontot használtál fel, van még 604.]

* 8. KP: elmormolod a 90. varázslatot a 385. varázslatot a 71. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 604.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (6 szögletes kő). [0 pontot használtál fel, van még 604.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 602. Kapsz 1 VP-t.]

* 9. KP: használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 581. Kapsz 12 VP-t.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +174 max. életerő, +174 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 575. Kapsz 3 VP-t.]
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!

Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Alkotó kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 152 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Marokra fogva az Alkotó kalapácsot a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Alkotó kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 149 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg szabotőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 3 quwarg tojást. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 534. Kapsz 24 VP-t.]

* 10. KP: használod a 916. tárgyat
Használod a drachmor kristályt. Kékes fény vonja be bőröd. [1 pontot használtál fel, van még 533.]

hh 1546 961 használod az 1546. tárgyat a 961. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 531. Kapsz 1 VP-t.]
Elolvasod a Holtak Könyvét. Szemed elkerekedik, ahogy lapozol. Észre sem veszed, a könyv eltűnik, mire a végére érsz, de te csak bágyadtan ülsz, és nézel magad elé (+30 max. vp, +1 szerencse). [21 pontot használtál fel, van még 510. Kapsz 12 VP-t.]

lm 905 22 mozogsz 905 22
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Kisebb csarnokba érkezel. Hamar felfedezed, hogy a szoba egyik oldalán egy köríves járat vezet tovább. [29. PONT]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Furcsa ez a hely. Folyamatos zúgás szűrődik feléd a barlang távolabbi részeiből. Mi lehet ez? [24. PONT]
Előrehaladtodban rálépsz egy feléd kúszó repkénykacsra. Mintha fájdalomkiáltást hallanál utána. Értetlenül nézel a lábad elé, ahol csupán egy élettelen ágdarab fekszik. [23. PONT]
Egy négyes útkereszteződés. Látszólag mindegyik továbbvezető folyosó ugyanúgy néz ki. [22. PONT]
[40 pontot használtál fel, van még 470. Kapsz 24 VP-t.]

v 205 22 elmormolod a 205. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a Pörhemór köre varázslatot! Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 465. Kapsz 3 VP-t.]

vv 222 227 109 elmormolod a 222. varázslatot a 227. varázslatot a 109. varázslatot
Beizzik a turbómágia. (+6 csapdaészlelés) [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 463. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! [-36 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 461. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 459. Kapsz 1 VP-t.]

v 181 187 60 elmormolod a 181. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(285,67) a 115. labirintus bejárata, quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301)

[187,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Tharr hívői építették. A fegyvermester ajtajára tűzött felhívást néhány zöldfülű kalandozó olvasgatja. Mint rutinos veterán, pár szóban vázolod nekik, mire számítsanak, ha belevágnak, aztán már indulsz is tovább.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt.
- Látom tárgyak nélkül jöttél - köszönt a boszorka dühösen, de csodálkozni sincs időd azon, hogy ezt honnan tudhatja, már kifelé tessékel az ajtón. A házigazda némi töprengés után elmosolyodik, majd megenyhülve ezt mondja:
- Talán jó is hogy jöttél. Kicsit módosítanék a listán. Legközelebb a következő dolgok legyenek nálad: 1 raptor szablya, 22 smirglilevél, 1 moa üveggömb, 9 elkarog szőr, 1 szent jogar.
A szellemkastély olyan, mint mindig, magányos és lenyűgöző. A bejárat előtt nem vár rád kísértet, az egyetlen "élő" dolog a környéken a szél cibálta sátorponyva. Sietve lépsz be a falak közé. Egy furcsa, kísértetiesen sötét folyosón találod magad. Lassú léptekkel haladsz előre. Talpad alól fényes szemű kis állatok neszét hallod.
- Jaj - kiáltasz fel, amikor az első belemar a bokádba. - Mindenáron át kell jutnom - mondogatod magadban. Akrobatikus mozdulatokkal próbálsz egyszerre előrehaladni és minél több átok szörnyeteget eltaposni. Egy idő után arra eszmélsz, hogy újra egyedül vagy a folyosón, az undormány lények eltűntek. Hirtelen egy velőtrázó sikoly zúzza össze a szellemkastély törékeny csendjét. Rémülten tapasztod két tenyered füleidre, de ez semmit nem segít. Az iszonyatos kiáltás szinte az agyadig hatol, és bár csak pár percig tart, mégsem tehetsz ellene semmit. Éhezni és szomjazni kezdesz! (265 életpontot vesztettél.) Pár lépést haladsz előre, amikor harcra készen a kísértetvarázsló lép eléd.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy kiszáradás varázslat. 905 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A kísértetvarázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
5273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 905, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Pár perc gyaloglás után a keskeny folyosó egy terembe vezet. Furcsa érzésed támad, majd rájössz miért. Nem messze tőled gomolygó köd támad, és annak közepén valami félelmetes lény materializálódik. - Egy halálelementál - kiáltasz fel rémülten. A lény testén apró rezdülések futnak végig, ahogyan a tudatod ellen készül támadást indítani. Tested szinte elviselhetetlenül felforrósodik, a következő pillanatban azonban minden elcsillapodik. A lény eltűnt. Amint a kezedre nézel, megértesz mindent. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Az előtted húzódó folyosó falából szellemcsápok nyúlnak ki. Érintésük még a halálnál is borzalmasabb végzetet tartogat. Arcodat eltakarva, futni kezdesz a folyosón. A csápok súrolnak, de nem érzed a természetellenes öregedés borzalmas sokkját - magas vitalitásodnak köszönhetően. Hirtelen dühödt fújtatásra kapod fel fejed, és egy pillanat alatt sikerül felmérned kilátástalan helyzeted. Figyelmetlenségedet kihasználva két sárkánynak sikerült becserkésznie, egyikük előtted, a másikuk hátad mögött áll, mindenfajta menekülési szándékodat megakadályozván. Rémülten észleled, hogy a két bestia lehelésre nyitja a száját, mielőtt bármit tehetnél. A tűz a teljes folyosót beborítja, ami pedig a legrosszabb, te vagy az epicentrumában. Mielőtt még eszméleted vesztenéd, megérzed az égett bőr szagát, és arra gondolsz, vajon miért nem voltál óvatosabb. Később, amikor kinyitod a szemed, meglepve tapasztalod, hogy fáradtan bár, de épségben vagy, valamint sárkányok sincsenek körülötted. Úgy gondolod, elég volt a mai napi megpróbáltatásokból, inkább visszavonulsz, és visszatérsz máskor. Mérgesen hagyod ott a kastélyt.
délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

Van itt egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.). Ennivaló, hamm, hamm! (-2 kaja.)
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 429. Kapsz 18 VP-t.]

be 631 3 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Felmutatod a kiképzői érdemérmedet. Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 171 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [45 pontot használtál fel, van még 384. Kapsz 27 VP-t.]

bb 135 70 152 beraksz a bankba a 135. tárgyat (70 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 60 gyöngymangót. Beraksz a bank széfjébe 43 rézdarabot. Beraksz a bank széfjébe 15 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

kb 2 60 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (60 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 60 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

kno 23 1 képesség-növelés 23
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 főzés.)
[0 pontot használtál fel, van még 384.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +34 max. varázspont.) Jutalmad ezúttal nem egy újabb varázslat: inkább mágikus hatalmadat növelem, ezentúl a fordulód elején +10 varázspontot fogsz regenerálni. [Ezt a nekrofun és egyéb hatások nem növelik.] [VP regenerációból elsajátítható varázslatok (IM <varázslat száma> parancsot kell kiadnod hozzá 50 TVP-ért): varázsfesték (#9) 10 pontért, a halál csókja (#187) 20 pontért, nekromanta csókja (#230) 30 pontért, pajzszúzás (#251) 10 pontért, avatár idézése (#253) 10 pontért, kitartás (#362) 20 pontért, öntözés II (#378) 20 pontért.] A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! 2.) Az ezerszemű bestiákat legfeljebb Tharr hívei képesek megsemmisíteni. Ölj meg 16-ot, tisztítsd meg tőlük a Sötét Földet kalandozótársaid számára! 3.) Bizonyítsd, hogy nincs nálad hatalmasabb sárkányölő - hozz 20 sárkányfogat! [30 pontot használtál fel, van még 354. Kapsz 18 VP-t.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[186,60] Még mindig a városban vagy.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Látsz egy templomot. Raia hívői építették. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Szomjúságodat oltod. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy királyi emlékművet. Látsz egy Vlagyimir szobrát. (46. többszemélyes kaland, 20 TVP szükséges hozzá, innen keletre 15, északra 3 mérföldre teljesítheted.) délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (651. épület.).

(Továbbmész...) [185,60] Még mindig a városban vagy. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz délnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Van itt egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.). Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) [14 pontot használtál fel, van még 340. Kapsz 8 VP-t.]

ve 1170 20 megveszed az 1170. tárgyat 20
Vásároltál 20 fűszerkeveréket. 400 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

ve 1 10 megveszed az 1. tárgyat 10
Vásároltál 10 deus ex machinát. 500 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

f 1170 179 360 kísérletezel az 1170. tárggyal a 179. tárggyal a 360. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Vadul gondolkozol... Nos, ezekből a tárgyakból, így, ebben a formában, semmi újat nem lehet kihozni. [10 pontot használtál fel, van még 330. Kapsz 6 VP-t.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[185,61] Továbbmész a város utcáján. A Szende Ongóliant ajtajában ott áll Hétujjú Oszkár, a tulajdonos, és nagyon letörtnek látszik. Talán még mindig nem talált alkalmi szakácsokat. (33. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz nyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy részeg kalandozó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve az Alkotó kalapácsot ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Alkotó kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 8 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 2, gyógyulás: 69, összesen: +67 ÉP}

Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csapat őrjáratozó katona. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az őrjáratozó katona bal lábát. (6 támadással 1087 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+218 életerő). Transzformálsz! (+108 varázspont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A 12 őrjáratozó katona most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. 8400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1087, sebződés: 19, gyógyulás: 220, összesen: +201 ÉP}

Van itt egy fogadó a Szende Ongólianthoz. (622. épület.). Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[285,67] Vált a terep: ritka erdőben vagy.

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Analotha előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
[14 pontot használtál fel, van még 316. Kapsz 8 VP-t.]

h 1168 13 használod az 1168. tárgyat
Nem ismered a paraméterként megadott recept elkészítésének módját! [0 pontot használtál fel, van még 316.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleportálsz a körre! (22. referenciapontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 316.]

lm 15 26 1 mozogsz 15 26 1
Egy elágazáshoz érkezel. Hosszasan töprengsz, merre is kellene továbbmenni, hogy záros határidőn belül megtaláld a labirintus által rejtett gazdagságot hozó kincset! [21. PONT] Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Rövid séta után egy csarnokszerű helyiségbe érkezel. Rövid vizsgálódás után kiderül, két kijárata is van. [16. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy rothadó tetem van előtted! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 865 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a rothadó tetem testét. (6 támadással 509 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rothadó tetem testét. (7 támadással 909 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+182 életerő). Transzformálsz! (+90 varázspont.) Karmait felemelve, a rothadó tetem meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyengén megütöd a rothadó tetem dögbűzös testét. (1 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) A rothadó tetem néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 172 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-74 életerő). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17209 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2411, sebződés: 333, gyógyulás: 269, összesen: -64 ÉP}


Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. A rövid átjárón keresztül egy újabb terembe érkezel. Ebben a látszólag üres helyiségben a szokásosnál is sötétebb van. [15. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 150 arany. Gyorsan kiüríted a ládát.
Rövid séta után egy csarnokszerű helyiségbe érkezel. Rövid vizsgálódás után kiderül, két kijárata is van. [16. PONT]
Egy elágazáshoz érkezel. Hosszasan töprengsz, merre is kellene továbbmenni, hogy záros határidőn belül megtaláld a labirintus által rejtett gazdagságot hozó kincset! [21. PONT]
A továbbvezető út elkanyarodik. [20. PONT]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Jókora terembe érkezel. Hamarosan felfedezed, hogy a teremnek egy másik kijárata is van. [25. PONT]
Továbbmész. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó! Megvizsgálod: Nyitva van! Bekukkantasz a következő szobába. Igen, ebből már nem lehet másfelé továbbmenni. Azért körbekémlelsz. Komor falak, porlepte padló. Máshol nem ilyen helyen őrizték a kincseket. [26. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy rothadó tetem! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 865 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a rothadó tetem jobb lábát. (6 támadással 516 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét a másikra rontasz. {KCC:} Kígyópengével párszor kilyukasztod a rothadó tetem foszladozó testét. (6 támadással 793 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Karmait felemelve, a rothadó tetem meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) {KCC:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a rothadó tetem dögbűzös testét. (3 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 202 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A rothadó tetem karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Rosszullét fog el. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-77 életerő). A rothadó tetem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17209 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2773, sebződés: 332, gyógyulás: 299, összesen: -33 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 300 arany. Gyorsan kiüríted a ládát.
Jókora terembe érkezel. Hamarosan felfedezed, hogy a teremnek egy másik kijárata is van. [25. PONT]
A továbbvezető út elkanyarodik. [20. PONT]
Egy elágazáshoz érkezel. Hosszasan töprengsz, merre is kellene továbbmenni, hogy záros határidőn belül megtaláld a labirintus által rejtett gazdagságot hozó kincset! [21. PONT]
Egy négyes útkereszteződés. Látszólag mindegyik továbbvezető folyosó ugyanúgy néz ki. [22. PONT]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Az indákkal befont átjárók egy nagyobb terembe vezetnek. A padlót is uralja az elburjánzott növényzet, itt elrejtett csapdát aztán elég nehéz lenne megtalálni. [17. PONT] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. 124 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Bátran haladsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Tanácstalanul megvakarod a fejed a következő útkereszteződésre találván. Most melyiket válaszd a négy lehetséges irányból? [3. PONT]
Kimerülten caplatsz előre a végeláthatatlanul hosszú folyosón. [2. PONT]
A folyosó végét egy sötét fal zárja le. Mellette egy csigalépcsőt találsz. Némi gondolkozás után elindulsz rajta felfelé. Kihalt folyosóra érkezel. [2. SZINT 1. PONT -> 1. SZINT 38. PONT]
[160 pontot használtál fel, van még 156. Kapsz 96 VP-t.]

lm 26 29 37 mozogsz 26 29 37
Kihalt folyosón lépdelsz előre. [23. PONT]
Néhány lépést teszel csupán, és észreveszel egy fejszét a földön. Aztán észreveszed a hozzá tartozó hullát is, aki a fegyvert a jobb kezében szorongatja. Ismerősnek tűnik. Talán egy barátod? Vagy egy ellenséged? A fejszéje megtetszik, de a zöld trutyi, ami csöpög a nyeléről, meggátol abban, hogy eltedd magadnak. [24. PONT]
Komor és sivár falak között haladsz előre. [25. PONT]
Ásítasz egyet, majd rémülten a lecsúszni akaró sisakod után kapsz, amikor egy mély morgás ér a füledhez - nem is olyan messziről. [26. PONT]
Követed az előtted húzódó végeláthatatlan folyosó irányát. [27. PONT]
Egy elágazás. Nyugatra valamilyen ajtó állja el az utat. Vagy csak egy sötéten ásítozó lyuk? [28. PONT]
Kicsit elbóbiskolsz az unalmas folyosón sétáltadban. Aztán az orrfacsaró bűz magadhoz térít. [29. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy ében árnylidérc! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja az ében árnylidérc fejét. (5 támadással 541 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Kígyópengével párszor kilyukasztod az ében árnylidérc éjsötét testét. (6 támadással 952 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+191 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Az ében árnylidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 283 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) {HD:} Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod az ében árnylidérc éjsötét testét. (6 támadással 969 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+194 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Az ében árnylidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 387 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +78 ÉP.) {FM:} Kígyópengével súrolod az ében árnylidérc testét. (1 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 371 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +75 ÉP.) Az ében árnylidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19091 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2799, sebződés: 1041, gyógyulás: 639, összesen: -402 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
Egy elágazáshoz érkezel. Nyugat-kelet irányban hosszú folyosó húzódik, északra pedig egy ajtó nyílik egy nagyobb terembe. [30. PONT]
Elszántan mész előre. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Egy újabb terem! Ez már a sokadik. Ahogy belépsz, rögtön elkönyveled, itt nem fogsz kincset találni. A fényesre sikált padlózatot vastagon fedi a por, benne egyetlen lábnyomot sem látsz. Lépteid zaja üresen kong a szemközti falon. [37. PONT] egy ősi csontvázúr lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 753 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 3 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja az ősi csontvázúr masszív csontját. (3 támadással 320 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősi csontvázúr bal karját. (6 támadással 994 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+199 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Az ősi csontvázúr néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 288 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod az ősi csontvázúr testét. (2 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 188 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Az ősi csontvázúr néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 281 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 105 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Az ősi csontvázúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19819 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2745, sebződés: 774, gyógyulás: 387, összesen: -387 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 káoszkulcs. Felpakolsz.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
[100 pontot használtál fel, van még 56. Kapsz 60 VP-t.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleportálsz a körre! (22. referenciapontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 56.]

lm 4 mozogsz 4
Továbbmész. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Az indákkal befont átjárók egy nagyobb terembe vezetnek. A padlót is uralja az elburjánzott növényzet, itt elrejtett csapdát aztán elég nehéz lenne megtalálni. [17. PONT] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. 125 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Tanácstalanul megvakarod a fejed a következő útkereszteződésre találván. Most melyiket válaszd a négy lehetséges irányból? [3. PONT]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő káoszkulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Továbbmész. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő káoszkulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő káoszkulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Hatalmas csarnokba érkezel. A falakat zöld kúszónövények indái borítják. Olyan sűrűn, hogy könnyen előfordulhat, hogy rejtekajtót találhatsz mögöttük. Aztán felidézed mit is mondott Chayantal a helyről. Legyintesz magadban, ha ő nem beszélt titkos átjáróról, biztos nincs is. [4. PONT] egy Rettegés Urát veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Egy kiszáradás varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy kiszáradás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 700 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Rettegés Ura testét. (6 támadással 670 életpontot sebezve.) A teremtmény öblösen felkacag, majd tesz egy apró ujjmozdulatot. Megvonod a vállad... Mit akart ez? Harcoljunk inkább! Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Kígyópengével megvagdalod a Rettegés Ura vastag alkarját. (6 támadással 982 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+197 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Karmával néhányszor a Rettegés Ura megcsapja a fejedet. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A Rettegés Ura néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Öregedtél 2 évet. {HD:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a Rettegés Ura jobb karját. (6 támadással 970 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+195 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. A Rettegés Ura csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A Rettegés Ura csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Nem öregedsz. {FM:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a Rettegés Ura testét. (6 támadással 930 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+187 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. A támadás sajnos hatástalan volt. A Rettegés Ura csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Karmával néhányszor a Rettegés Ura megcsapja a fejedet. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Öregedtél 3 évet.
{GYD:} Kígyópengével néhányszor megkarcolod a Rettegés Ura bal lábát. (2 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A Rettegés Ura csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Öregedtél 4 évet. A Rettegés Ura összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 jen tekercs. Mosolyogva kidobod a nevetséges trakuun lidérc trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Rettegés Ura trófeát. 31185 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3862, sebződés: 1555, gyógyulás: 824, összesen: -731 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Rettegés Köpenyét (ld. enc.). Az egyik sarokban találsz egy nagy, díszes ládát. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 10 sáfránypor és 3 fiatalság itala. Gyorsan kiüríted a ládát. Egyszer csak apró nesz üti meg a füledet. Egy magas, ösztövér fickó a Rettegés Urának holttestét vizsgálgatja. Hogy jöhetett be anélkül, hogy észrevetted volna? Kis idő múlva elégedetten feléd fordul. Kinézetéből tekintve árnytündér... és nem is fickó, hanem egy nő! Mentális csápok tapogatózását érzed fejedben, amik azt mondják: ő Thilda Kaerphenthil. Bólint. Igen, akkor ő az. Előhúzod az átadandó pergament köpenyed zsebéből, és a kezébe nyomod.
- A Végső Csapás? Mikor kezdődik? - kérdezi az árnytündér, de te csak megrázod a fejed. Erről nem tájékoztattak. Thilda közelebb lép és elhúzza a kezét a homlokod előtt. - Vidd a hírt: a keleti tartomány árnytündérei megkapták az üzenetet, és hamarosan készen állnak a Csapás megkezdésére!
Lennének kérdéseid, de mielőtt feltehetnéd őket, Thilda magadra hagy. Érdekes módon nem láttad merre távozott.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.)
[43 pontot használtál fel, van még 13. Kapsz 25 VP-t.]

ftv 266 625 felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 625. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

hh 1760 használod az 1760. tárgyat
Kortyolsz a kehelyből, érzed hogy felfrissülsz és erővel telítődsz. (+30 ép ). [4 pontot használtál fel, van még 9. Kapsz 2 VP-t.]

lm 4 4 4 mozogsz 4 4 4
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 9.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 7. Kapsz 1 VP-t.]

m 4 3 2 mozogsz délre, délkeletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

szk 287 keresed a 287. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy kronoelementált. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat a 243. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 6.]
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [6 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 3 VP-t.]

* 2. BP: elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-174 max. életerő). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 17, 25.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-6 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját töm magába a roguena. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. 4 kaját töm magába a pikkelyes ptog. Egy szögletes követ habzsol be az agyagelementál. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 629 pontot. A következő körben tehát 629 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZŐRÖS AZUKA (903. SZÖRNY)
Ha megpihenve kicsit végigtekintesz a rónán, azonnal feltűnik a különbség. A Királyságban mindenütt látni a civilizáció nyomait, de itt az érintetlen természettel nézhetsz farkasszemet. Vagy, ha nem figyelsz, egy kiéhezett azukával! Ez az ostoba ragadozó gyakorlatilag bármit megtámad, még akkor is, ha nincs semmi esélye a győzelemre. Fegyverként csupán hüvelykujj méretű agyarait, és erős, mozgékony farkát használja. Csökevényes mellső végtagjai csak a jellegzetes azuka násztánc idején kapnak szerepet. Rőt-vörös szőrzete viszonylag jó védelmet jelent számára saját fajtársai, és a bennszülöttek ellen, akik általában nem is megölni, hanem inkább elfogni akarják. Hogy milyen céllal? De hisz a testalkata alapján ez nyilvánvaló, nem?

KIS MÁGNESES BIGYÓ (1266. TÁRGY)
Mikor fáradtan megérkezel a nyomorúságos kunyhóhoz, nem is tudod, hogyan keveredtél oda. A házigazda eléd siet, és barátságosan üdvözöl, aztán megkérdi, mi járatban vagy. Végigméred ezt a fura figurát. Hm... mit is várhatnál tőle? Aztán észreveszel a nyakában egy különös medált. Az újdonságok mindig lázba hoztak, most sem tudod megállni, hogy rá ne kérdezz, mi a csuda az.
- Ez egy kis mágneses bigyó - mondja a remete vigyorogva. - Egy Nagy Mágneses Bigyóról szedtem le nem túl régen. Én nem tudom mire használni itt a mocsárban, ezért örömmel eladom neked, ha meg tudunk egyezni az árában.
- No, de mégis, mire való? - tudakolod tőle, és érzed, hogy valami nagy-nagy titoknak kerültél a közelébe.
- Óh, hát nem sokat tud, csupán magához vonzza az elhagyott fémtárgyakat... - legyint a gnóm.
Az agyad egyből lázas munkába kezd. Hiszen ezt a kütyüt nagyszerűen lehetne használni a csatamezőkön! - Mit kérsz érte? - alig vagy képes palástolni az izgalmadat, hiába tudod, hogy ez rontja az alkupozíciód.
- Lássuk csak... Ha hozol nekem egy Rodger féle, kezdő szakácsoknak való üstöt, szívesen neked adom.
[Ha szeretnéd megvenni a gnómtól ezt a tárgyat, add ki a KT (Küldetés Teljesítése) 1266 parancsot egy lápi hajléknál, és máris megkapod. A kis mágneses bigyót 3 TVP-ért a H 1266 paranccsal tudod használni bármelyik csatamezőn (de egy csatamezőn fordulónként csak egyszer). Hatására véletlenszerű fémtárgyakat fogsz találni, de csak olyan csatamezőn használhatod, amit nem KUTattál még ki más módon. Az így szerzett kincsek mennyisége, és értéke természetesen függ attól, hogy melyik csatamezőn használod a medált. A bigyót nagy becsben tartod, ezért nem fogod átadni senkinek.

A RETTEGÉS URA (625. SZÖRNY)
Az első jel, hogy a Rettegés Urával találkoztál, hogy hideg veríték folyik végig a hátadon. Ha különösen félénk vagy, talán még marni is kezdi a bőröd, hiszen a Rettegés Urának jelenlétében semmi sem olyan törvényszerű, mint amilyennek látszik. A közel hat méter magas kolosszus nem csupán termetével próbálja elrettenteni a kincseire áhítozókat, a próbálkozóknak elég azt tudni, hogy karmainak érintése öregedést vagy azonnali halált okoz. A testét fedő, földig érő köpeny (a Rettegés Köpenye) olyan mély sötétséget áraszt magából, ami még a legtisztább és legszentebb helyen is képes a gonoszság csíráját elültetni. A legendák rengeteg kalandozóról mesélnek, akik miután a Rettegés Urával való harcban alul maradtak, tehetetlen élőholt szolgákká váltak. Állítólag egyetlen módszer van a legyőzésére (de ezt is csupán a legendák koholták, lehet hogy nem is igaz), ha ezüstfegyverrel próbálsz testén sebet ejteni. Csak a direkt FT parancs kiadása után fogod megtámadni.

A RETTEGÉS KÖPENYE (960. TÁRGY)
Éjkomor, csak a régmúlt legendái által említett ruhadarab a Rettegés Köpenye. Ha belebújsz, a köpeny mintha élne, szorosan köréd zárul, és foglyul ejt. A hiedelmek szerint nem csak életerőd egy darabján, hanem lelkedén is meg kell osztoznod vele. Magadra öltésekor a +8 védettség mellett egészséged 4-gyel csökken. Persze a Rettegés Köpenye nem csak gazdájára hat, hanem minden szembejövő kalandorra és szörnyre: minden halál alapú támadó varázslatod ellen -15-tel dobják a mentődobást. Ezenkívül vámpirizációval nem 20, hanem 22%-kát fogod begyógyulni az okozott sebzésnek. Ezenkívül minden lény (ez a kalandozókra nem vonatkozik) leölésekor van 10% esélyed arra, hogy +1 fejlesztési pontot kapsz. Mindezért csekély ár, hogy energia elleni mentődobásod valamelyest csökken. A Rettegés Köpenyét nem adhatod át másik kalandozónak.

KARAKTERLAP

Cshi-Cshi a Cica, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr személyes tanácsadója vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 488. fordulód.

Erő: 65 (86) Szint: 51 Merészség: 8/5 Magasság: 134 cm
IQ: 66 (87) Támadás: 134 (139) Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 65 (85) Védekezés: 201 (211) Menekülés: 20 % Életkor: 38/48 év
Egészség: 64 (89) Életpont: 1751/1749 Jellem: semleges Tul. pont: 6
Szerencse: 64 (96) Varázspont: 3169/1821 Pénz: 1063 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 30/13 Pszi pont: 205/234 Halhatatlanság: 13 %
Eddig összesen 6089 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 121502 TP-t kaptál. Jelenleg 27626326 TP-d van. A következő szinthez még 4373674 TP szükséges. Trófeáid: Rettegés Ura, Bropxat, triklem drakolder. A 484. fordulódban 14663 arany került a bankszámládra. 14956 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 16 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/52 ökölvívás: 39/52 (+1%) szúrófegyverek: 33/67
vágófegyverek: 38/1 (+1%) ütőfegyverek: 12/76 (+12%) lőfegyverek: 9/3
dobófegyverek: 40/14 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: Alkotó kalapács (#921) << ököl (#28) << kígyópenge (#955)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -40.); mérg. vas dobónyíl (#190) (41 -43.); vas dobónyíl (#189) (44 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 55/14 2. nyomkövetés: 111/61 3. mászás: 37/51
4. csapdakészítés: 41/37 (+6%) 5. csapdaészlelés: 40/53 (+30%) 6. gyógyítás: 39/79
7. titkosírás: 4/51 8. felderítés: 25/66 9. szörnyidomítás: 21/61
10. teológia: 163/72 (+31%) 11. taumaturgia: 138/52 (+8%) 12. szerencsejáték: 5/6
13. versengés: 20/82 (+10%) 14. harcművészetek: 43/28 15. zene: 7/23
16. szörnyismeret: 58/77 17. pszi: 23/94 (+2%) 18. zárnyitás: 7/68
19. vadászat: 8/60 20. vitalitás: 5/88 (+31%) 21. bányászat: 43/28
22. úszás: 9/42 23. főzés: 12/86 (+100%) 24. csapatmunka: 11/8

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 507
1. sebzés bónusz: 3 5. varázslat sebzés: 1 6. regeneráció: 1(2) 10. vp regeneráció: 3
11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 250 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: küldetés, szellemkastély (36)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), eszement trappoló (#549), Rém (#315), purifikátor császár (#393), rubin sárkány (#330), halált okozó lények (#9098), trakuun lidérc (#576), tlopedmuk halálbáró (#621) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
bűbájlidérc (#761), Acél Öklök (#9123), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
jégvihar (#353, 45 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) méregfelhő III (#229, 25 VP)
meditáció (#250, 0 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
kiszáradás (#268, 70 VP) árnyak segítsége (#270, 24 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP) istenítélet (#284, 50 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás II (#169) állatvédelem (#192) feltámadás (#168)
méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) Symulf rúnája (#182)
hatalomvarázs (#220) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26) tárgyvédelem (#178)
hadiszerencse II (#24) papi aura (#377) agyburok (#90) szürkeáll. aktiv (#71)
esszenciavédelem 2 (#188) Pörhemór köre (#205) (115,22,2) csapdaészlelés (#222) villámmágia (#227)
planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
37. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
élőholt pozdorja (#134), bo'adhun csapás (#266)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 49, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
Tharr haragja (#145) >> Mnebolath (#237) Tharr haragja (#145) >> Notermanthi (#257)
méregfelhő II (#193) >> taalru (#249) háló (#186) >> ryuku csapásvezető (#778)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179) háló (#186) >> molgan (#284)
méregfelhő II (#193) >> elemi rin (#786) izomernyesztés (#33) >> lidérckirály (#316)
méregfelhő II (#193) >> taalru herceg (#307) tűzgolyó (#155) >> Thargodan légiós (#311)
tűzgolyó (#155) >> halálelementál (#279) tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan berzerker (#377) jégoszlop (#231) >> Eruol (#378)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) jégoszlop (#231) >> ro'galhal gyóntató (#524)
jégoszlop (#231) >> Harmarghal (#525) jégoszlop (#231) >> zztrissh harcos (#526)
jégoszlop (#231) >> zztrissh veterán (#527) bo'adhun csapás (#266) >> albinó féreg (#529)
bo'adhun csapás (#266) >> lidérctűz (#457) bo'adhun csapás (#266) >> greén örvény (#443)
méregfelhő III (#229) >> Thargodan raktfőnök (#701) jégoszlop (#231) >> zafír sárkány (#329)
jégvihar (#353) >> több ellenfél elleni harcban (#985) istenítélet (#284) >> társak oldalán harcolva (#986)
kiszáradás (#268) >> Alkotó (#578) istenítélet (#284) >> Teremtő (#579)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan főmágus (#580) agybénítás (#114) >> kristálynyálka (#632)
agybénítás (#114) >> végzetes szójer (#631) kiszáradás (#268) >> 45. szintű lényekre
kiszáradás (#268) >> 44. szintű lényekre bo'adhun csapás (#266) >> Rettegés Ura (#625)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 49, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> sötét kaszás (#591) agytaposás (#180) >> Teremtő (#579)
elektromos pajzs (#51) >> káoszdémon (#547) elektromos pajzs (#51) >> vérszomjas karvaly (#555)
elektromos pajzs (#51) >> tengeri parduan (#565) varázsvédelem (#34) >> Techiulan (#400)
fehér glóbusz (#47) >> ében tigris (#488) fehér glóbusz (#47) >> Éjvadász (#502)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) pszi-acéltorony (#98) >> varkaudar vajákos (#690)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: éhes
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: éhes
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
2.) Az ezerszemű bestiákat legfeljebb Tharr hívei képesek megsemmisíteni. Ölj meg 16-ot, tisztítsd meg tőlük a Sötét Földet kalandozótársaid számára! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd, hogy nincs nálad hatalmasabb sárkányölő - hozz 20 sárkányfogat!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 349 TU szükséges.)
kőbőr (507) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2061.

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
601 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 angyalok gyűrűje (#529)
1 csillezsályalevél (#1253) 2 ezüstdarab (#326) 3 ezüstshuriken (#327)
56 gyöngymangó (#135) 1 Holtak Könyve (#961) 2 káoszkulcs (#884)
1 madártoll (#112) 2 nothar bogyó (#923) 43 rézdarab (#70)
1 sallank karom (#128) 1 szögletes kő (#17) 2 tüske (#22)
15 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 deus ex machina (#1) 3 fiatalság itala (#473) 20 fűszerkeverék (#1170)
14 isteni könnycsepp (#260) 1 jen tekercs (#783) 27 kaja (#2)
2 quwarg tojás (#360) 1 Rettegés Köpenye (#960) 10 sáfránypor (#211)
3 spiritusz (#170) 72 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(285,67) a 115. labirintus bejárata, quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301), művészi porolit (#720), rothadó tetem (#624), ében árnylidérc (#622), ősi csontvázúr (#623), Rettegés Ura (#625)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az új quwargok is megkapták a quwarg altípust. Működik rájuk az FTV, a katalizátor stb.
* A téridő szaggató idézhetővé vált.
* Javítottuk a karakterlapon hibásan kiírt isteni küldetéseket.
* A bo'adhun gyógyítás bónusza mostantól működik a Kiégett Földeken is.
* Javítottuk az időhasító és bajvívó kesztyűt, hogy csak arra adja a + támadásszámot, amire kell.
* Balanszoltunk az új balkezes fegyvereken. Az ütő és a szúró kicsit gyengült.

Üzenet küldése a karakternek