Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. jan. 10. 9h:13' EZ A 650. JÁTÉKHETED, 487. FORDULÓD 651. játékheted kezdete: jan. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 72. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 37 39 |
* 8. KP: | elmormolod a 90. varázslatot a 385. varázslatot a 71. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve az Alkotó kalapácsot ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Alkotó kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a quwarg harcos bal első lábát. (1 támadással 164 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve az Alkotó kalapácsot ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Alkotó kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 161 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Földelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
* 10. KP: | használod a 916. tárgyat |
vv 222 227 11 | elmormolod a 222. varázslatot a 227. varázslatot a 11. varázslatot |
a 144 2872 1 | átadod a 144. tárgyat a 2872. kalandozónak (1 darabot) |
kt 190 5 | elkészíted a 190. tárgyat (5 darabot) |
h 341 893 2 | használod a 341. tárgyat |
h 341 950 1 | használod a 341. tárgyat |
hu 97 755 | hulladék: 97 755 |
hh 504 1546 473 | használod az 504. tárgyat az 1546. tárgyat a 473. tárgyat |
kb 2 40 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (40 darabot) |
tv 155 193 266 | támadó/véd. varázslat a 155. varázslatot a 193. varázslatot a 266. varázslatot |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 900 5 13 | mozogsz 900 5 13 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod az ében árnylidérc éjsötét testét. (6 támadással 645 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (40 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {GYD:} Kígyópengével párszor kilyukasztod az ében árnylidérc jobb oldalát. (6 támadással 1024 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+205 életerő). Transzformálsz! (+102 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (21 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 191 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Karmával néhányszor az ében árnylidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 306 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) {HD:} Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod az ében árnylidérc fejét. (5 támadással 830 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+167 életerő). Transzformálsz! (+83 varázspont.) Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Karmával néhányszor az ében árnylidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 319 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19091 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2790, sebződés: 625, gyógyulás: 508, összesen: -117 ÉP}
lm 905 11 12 | mozogsz 905 11 12 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 865 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a rothadó tetem testét. (6 támadással 514 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rothadó tetem jobb oldalát. (8 támadással 1011 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+203 életerő). Transzformálsz! (+101 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (72 életpontot sebezve.) A rothadó tetem karma a fejed mellett suhan el! A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-70 életerő). A rothadó tetem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17209 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2512, sebződés: 70, gyógyulás: 211, összesen: +141 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 753 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi hatás! Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja az ősi csontvázúr testét. (6 támadással 650 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (63 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősi csontvázúr testét. (7 támadással 1109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+222 életerő). Transzformálsz! (+110 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (68 életpontot sebezve.) Az ősi csontvázúr csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 264 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 108 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Az ősi csontvázúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19819 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2643, sebződés: 372, gyógyulás: 283, összesen: -89 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 753 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja az ében árnylidérc éjsötét testét. (6 támadással 647 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (39 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében árnylidérc testét. (8 támadással 1261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+253 életerő). Transzformálsz! (+126 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (48 életpontot sebezve.) Az ében árnylidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 302 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ében árnylidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19091 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2748, sebződés: 302, gyógyulás: 322, összesen: +20 ÉP}
lm 900 9 6 | mozogsz 900 9 6 |
lm 3 17 18 | mozogsz 3 17 18 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy agytaposás rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Semmi eredménye! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja az ében árnylidérc nyakát. (6 támadással 645 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (55 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét a másikra ugrasz. Kígyópengével párszor kilyukasztod az ében árnylidérc bal oldalát. (6 támadással 1000 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+201 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Földelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Karmával néhányszor az ében árnylidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 303 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) {HD:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed az ében árnylidérc testét. (6 támadással 996 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+200 életerő). Földelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Karmával néhányszor az ében árnylidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 290 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Az ében árnylidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19091 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2811, sebződés: 593, gyógyulás: 528, összesen: -65 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 865 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a rothadó tetem bal lábát. (6 támadással 511 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (56 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rothadó tetem testét. (8 támadással 999 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+200 életerő). Földelementálod támad. (70 életpontot sebezve.) A rothadó tetem többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 227 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Rosszullét fog el. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-83 életerő). A rothadó tetem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17209 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2501, sebződés: 310, gyógyulás: 254, összesen: -56 ÉP}
fvh 37 | felt. varázslat haszn. 37 |
lm 20 32 905 | mozogsz 20 32 905 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy agytaposás varázst. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 753 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod az ében árnylidérc jobb lábát. (6 támadással 652 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (68 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ében árnylidérc éjsötét testét. (7 támadással 1090 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+219 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) Az ében árnylidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 353 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +71 ÉP.) Az ében árnylidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19091 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2615, sebződés: 353, gyógyulás: 298, összesen: -55 ÉP}
lm 34 37 35 | mozogsz 34 37 35 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 865 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a rothadó tetem foszladozó testét. (6 támadással 511 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a rothadó tetem testét. (6 támadással 774 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (21 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A rothadó tetem karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Rosszullét fog el. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) {HD:} Kígyópengével néhányszor súrolod a rothadó tetem fejét. (2 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (48 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 193 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 300 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-78 életerő). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17209 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2879, sebződés: 451, gyógyulás: 289, összesen: -162 ÉP}
lm 38 8 13 | mozogsz 38 8 13 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 865 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a rothadó tetem fejét. (6 támadással 516 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rothadó tetem nyakát. (6 támadással 758 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (39 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 206 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a rothadó tetem nyakát. (2 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (41 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 260 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-66 életerő). Véres nyál csordul ki a rothadó tetem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17209 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2499, sebződés: 532, gyógyulás: 303, összesen: -229 ÉP}
lm 12 11 10 | mozogsz 12 11 10 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 753 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja az ősi csontvázúr bal lábát. (6 támadással 642 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (49 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. A gyilkos pszi sugarak hatására elvesztetted a közelmúlt tapasztalatát! (-25500 TP.) Elszántan a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősi csontvázúr testét. (7 támadással 1051 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+211 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (40 életpontot sebezve.) Az ősi csontvázúr csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 267 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 105 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19819 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2535, sebződés: 372, gyógyulás: 273, összesen: -99 ÉP}
lm 14 27 19 | mozogsz 14 27 19 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 865 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a rothadó tetem bal karját. (6 támadással 519 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a rothadó tetem foszladozó testét. (6 támadással 736 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (38 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A rothadó tetem néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 290 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) {FM:} Kígyópengével súrolod a rothadó tetem bal lábát. (1 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (68 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 347 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +70 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-74 életerő). A rothadó tetem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17209 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2600, sebződés: 711, gyógyulás: 311, összesen: -400 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja az ében árnylidérc testét. (6 támadással 650 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (39 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. A pszi sugarakat képtelen vagy kivédeni: lábaid megroggyannak. (-25500 TP.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed az ében árnylidérc jobb karját. (6 támadással 935 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (35 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Az ében árnylidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 346 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +70 ÉP.) {FM:} Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ében árnylidérc éjsötét testét. (6 támadással 896 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+180 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (52 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Karmával néhányszor az ében árnylidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 332 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +67 ÉP.) {GYD:} Kígyópengével épp hogy megvágod az ében árnylidérc testét. (1 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Földelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 155 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 339 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19091 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2966, sebződés: 1017, gyógyulás: 613, összesen: -404 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 753 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod az ősi csontvázúr testét. (6 támadással 647 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (69 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. A pszi sugarakat képtelen vagy kivédeni: lábaid megroggyannak. (-25500 TP.) Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ősi csontvázúr fejét. (8 támadással 1152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+231 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) Az ősi csontvázúr csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 288 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 108 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19819 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2671, sebződés: 396, gyógyulás: 297, összesen: -99 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 753 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod az ősi csontvázúr bal karját. (6 támadással 643 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ősi csontvázúr jobb lábát. (6 támadással 932 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+187 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (48 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az ősi csontvázúr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 296 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel épp hogy eltalálod az ősi csontvázúr nyakát. (1 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (46 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 259 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 114 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Véres nyál csordul ki az ősi csontvázúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19819 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2604, sebződés: 766, gyógyulás: 336, összesen: -430 ÉP}
lm 28 900 16 | mozogsz 28 900 16 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy agytaposás varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 753 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja az ében árnylidérc éjsötét testét. (6 támadással 645 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. {FM:} Kígyópengével párszor kilyukasztod az ében árnylidérc testét. (6 támadással 889 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+178 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (69 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. Semmi hatás! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 368 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +74 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) {KCC:} Kígyópengével végigvagdosod az ében árnylidérc testét. (2 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Földelementálod támad. (22 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Az ében árnylidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 339 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19091 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2885, sebződés: 707, gyógyulás: 388, összesen: -319 ÉP}
lm 905 15 26 | mozogsz 905 15 26 |
lm 900 3 905 | mozogsz 900 3 905 |
lm 4 | mozogsz 4 |
ftv 284 625 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot a 625. szörnyet |
hh 1760 | használod az 1760. tárgyat |
lm 4 4 4 | mozogsz 4 4 4 |
kf 1676 | kézbeveszed/felveszed az 1676. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
KŐBŐR (507. TUDATI KÉPESSÉG) Részlet a tudás Gránittábláiról: "Asylium városa alatt egy hatalmas és ősi templom rejtőzik a föld mélyén, melyet rendezett sorokban sorakozó hősök kőszobrai őriznek, akik veszély esetén életre kelnek, és megmentik a várost, hisz büszke harcos lelkek mind." - mesélik a legendát fiaiknak az öregek, de az ifjak felnőve már nem hisznek a "tündérmesékben", legtöbben csak öreg korukra szereznek annyi bölcsességet, hogy az igazságot jobban megérezzék és meglássák. Akkor már élvezettel mesélik ők is fiaiknak a történeteket, amelyben hatalmas veszedelmekkel harcol a kőhadsereg... Újabban ismét láttak itt-ott harcos papokat, akik az "izzó magmából előtörő gránit monolit" szimbólumot viselik, és olyanok, akár egy kőszobor. Tudatuk egyesítése adott új életet egy legendás árnyékharcosnak, mely feladatra maga Tharr választotta ki őket. A földmágikus és tudati rituálé, testet, formát és új életet adott a kifinomult léleknek, de hatással volt rájuk is - kőpor rakódott bőrükre és olvadt össze vele, lényük mind jobban átitatódott a földelemi sík esszenciájával és sorra fedezték fel a földmágia misztériumait, törvényszerűségeit, mind jobban megismerték a földelemet, s testük is lassan átlényegült - kőszerű testük szinte legyőzhetetlenné teszi őket harcban, az őket támadó fegyverek sokszor porrá törnek rajtuk, de mégis legnagyobb erejük hitük és akaratuk... Az istenek óvják azt, aki a földelem és a harc misztériumai ellen vétenek! |
AZUKA VESE (1462. TÁRGY) A szőrös azuka húsa ehetetlenül keserű, ráadásul büdös is. Van azonban valami, amiért odahaza hatalmas pénzeket fizetnek az ínyencek: az azuka vese! Mivel számtalan egzotikus étel készíthető belőle, bizony érdemes kivágnod a tetemből, még akkor is, ha igen erős gyomor szükséges ehhez a művelethez. |
ROTHADÓ TETEM (624. SZÖRNY) Micsoda bűz! És milyen undorító látvány, ahogy a rothadó tetem foszladozó testéből kinyúl két kevésbé sem oszló kar, és a végén meredező hegyes, és egyáltalán nem makulátlanul tiszta karom a testedbe mar. Az élőholt szörny valamikor egy humanoid testfelépítésű alak lehetett, valószínűleg ember. Hogy halálában alakult át ilyenné, vagy már akkor is ilyen elképesztő, leprás-koldus kinézettel rendelkezett, nem tudni. Mindenesetre Leah érdemesnek tartotta arra, hogy felkarolja, és a többi kétes külsejű túlvilági küldöttével egyetemben, az anyagi létsíkon találjon neki feladatot. És ez remekül ki is elégíti a rothadó tetem gyilkolásvágyát. Csak ezüst, vagy mágikus fegyverrel tudod megsebezni. |
ÁTKOZOTT KARKÖTŐ (962. TÁRGY) Ezen a félelmetesen fényesre csiszolt karkötőn Leah átka ül. Valamikor egy árnytündér kezét díszíthette, aki nem volt olyan szerencsés, hogy túlélje a Halál istenének az árnytündér faj iránti bosszúját. A karkötő kinézetileg nem változott, de bizonyos értelemben "megfertőződött". Ennek ellenére az általa nyújtott előnyök még mindig briliánsak, elképzelheted, milyen lehetett az átok előtt. Ha viseled +5 védettséget, +50 max. ép-t, +5 szerencsét, +5 erőt ad. Hogy van-e az átkozott mivoltának hátránya is, arra jöjj rá magad. Átadni nem lehet, legfeljebb eldobni, ha meg akarsz szabadulni tőle. |
A HOLTAK KÖNYVE (961. TÁRGY) A legendás Holtak Könyve! A világ alakulásának kezdetén, sok millió évvel ezelőtt, mikor az első halottak letelepedtek a Halál birodalmában, Leah alkotta ezt a könyvet, hogy felsorolja benne az elmúlás próféciáit. A vaskos kötetet a tizenhárom halálapostolnak adta, akik egy varázspecséttel zárták le, amely meggátolja, hogy a könyv arra illetéktelen kezekbe kerülve káoszt okozhasson. Hogy mire képes, erre csak kósza tippek születtek, a legvadabb elképzelések szerint a könyv elolvasása a Leah által támasztott szabályok teljes felrúgását okozhatja. Hogy mi az igazság, nem tudni, mindenesetre a pecsét alaposan meggyengült, amikor a varázstárgy kikerült a halálapostolok kezei közül. Így ha már hozzád került, megpróbálhatod kinyitni, és beleolvasni, még ha nem is vagy a megfelelő leszármazott. Amit ott látsz, egész életedre kihatással lesz, viszont a veszélylátomások (a megvilágított kín és szenvedés) miatt a Holtak Könyvét nem mered többé magadnál tartani. Vagyis, ha kiadod a H 961 parancsot 20 TVP-ért, a könyv elveszik. Az általa okozott jótékony hatás csak később fog jelentkezni: max. VP-d 30-cal, szerencséd 1-gyel nő permanensen. A Holtak Könyvét nem adhatod át másik kalandozónak. |
Erő: | 65 (86) | Szint: | 51 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 66 (87) | Támadás: | 134 (139) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 65 (85) | Védekezés: | 201 (211) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 38/39 év |
Egészség: | 64 (89) | Életpont: | 1749/1515 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 63 (95) | Varázspont: | 3105/1206 | Pénz: | 1541 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 30/9 | Pszi pont: | 205/215 | Halhatatlanság: | 13 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 39/51 (+7%) | szúrófegyverek: | 33/67 |
vágófegyverek: | *37/100 | ütőfegyverek: | 12/64 (+8%) | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 40/13 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: Alkotó kalapács (#921) << ököl (#28) << kígyópenge (#955) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -40.); mérg. vas dobónyíl (#190) (41 -43.); vas dobónyíl (#189) (44 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 55/14 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 111/61 | 3. mászás: | 37/51 |
4. csapdakészítés: | 41/31 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 40/23 (-234%) | 6. gyógyítás: | 39/79 |
7. titkosírás: | 4/51 | 8. felderítés: | 25/66 | 9. szörnyidomítás: | 21/61 |
10. teológia: | 163/41 (+56%) | 11. taumaturgia: | 138/44 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 5/6 |
13. versengés: | 20/72 | 14. harcművészetek: | 43/28 | 15. zene: | 7/23 |
16. szörnyismeret: | 58/77 | 17. pszi: | 23/92 (+2%) | 18. zárnyitás: | 7/68 (-295%) |
19. vadászat: | 8/60 | 20. vitalitás: | 5/57 | 21. bányászat: | 43/28 |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 11/86 | 24. csapatmunka: | 11/8 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 502 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 1(2) | 10. vp regeneráció: 3 |
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: küldetés, szellemkastély (36) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), eszement trappoló (#549), Rém (#315), purifikátor császár (#393), rubin sárkány (#330), halált okozó lények (#9098), trakuun lidérc (#576), tlopedmuk halálbáró (#621) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), Acél Öklök (#9123), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (111,2,1) |
feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) |
hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) |
hadiszerencse II (#24) | papi aura (#377) | agyburok (#90) | szürkeáll. aktiv (#71) |
esszenciavédelem 2 (#188) | csapdaészlelés (#222) | villámmágia (#227) | méregsemlegesítés (#14) |
planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
37. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 48, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | jégoszlop (#231) | >> | zafír sárkány (#329) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
kiszáradás (#268) | >> | Alkotó (#578) | istenítélet (#284) | >> | Teremtő (#579) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan főmágus (#580) | agybénítás (#114) | >> | kristálynyálka (#632) | |
agybénítás (#114) | >> | végzetes szójer (#631) | kiszáradás (#268) | >> | 45. szintű lényekre | |
kiszáradás (#268) | >> | 44. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 48, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | agytaposás (#180) | >> | Teremtő (#579) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | varázsvédelem (#34) | >> | Techiulan (#400) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: éhes |
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: éhes |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Az ezerszemű bestiákat legfeljebb Tharr hívei képesek megsemmisíteni. Ölj meg 16-ot, tisztítsd meg tőlük a Sötét Földet kalandozótársaid számára! (számláló: 0) |
3.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kőbőr (507) OK Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fiatalság itala (#473) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | 1 | malachit füzér (#755) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 2 | rákpáncél (#97) | 1 | sallank karom (#128) | |||
7 | szögletes kő (#17) | 2 | tleikan kesztyű (#893) | 2 | tüske (#22) | |||
5 | ugh méreg (#166) | 5 | vas dobónyíl (#189) | 23 | víz (#27) | |||
1 | Daramoula pálcája (#950) | 1 | két kard szimbólum (#144) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
963 | arany (#50) | 1 | átkozott karkötő (#962) | 1 | Holtak Könyve (#961) | |||
2 | káoszkulcs (#884) | 5 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 10 | spiritusz (#170) |