Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. máj. 2. 10h:25' EZ A 491. JÁTÉKHETED, 487. FORDULÓD 492. játékheted kezdete: máj. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1367 SZÁMLA : XXXX ingyenf: -1 |
Röpke számítás után konstatálod, hogy első sellő őrszem van a legközelebb, őt támadod először.
[első sellő őrszem:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. [második sellő őrszem:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Semmi hatás!
{FM:} Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a sellő őrszem testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) [első sellő őrszem:] Az első sellő őrszem fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) [második sellő őrszem:] A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. [első sellő őrszem:] Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül. Következő áldozatnak második sellő őrszemet választod.
{FM:} Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a sellő őrszem fejét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) [második sellő őrszem:] Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) [második sellő őrszem:] Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
[első sellő őrszem:] 1887 tapasztalati pontot kaptál. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] [második sellő őrszem:] 1887 tapasztalati pontot kaptál. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP]
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}
Elsőnek első sellő őrszemet fogod támadni.
[első sellő őrszem:] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Szerencsére nem hatott rád. [második sellő őrszem:] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt.
{FM:} Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a sellő őrszem jobb oldalát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) [első sellő őrszem:] Az első sellő őrszem fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) [második sellő őrszem:] A második sellő őrszem gyenge döfése nem tudott megsebezni. [első sellő őrszem:] Ennyi! A szörny végre a halálát lelte! Szembefordulsz a következő ellenféllel, második sellő őrszem lesz az.
{HD:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sellő őrszem testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) [második sellő őrszem:] Hárításod megcsúszik, a második sellő őrszem fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) [második sellő őrszem:] Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
[első sellő őrszem:] 1887 tapasztalati pontot kaptál. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] [második sellő őrszem:] 1887 tapasztalati pontot kaptál. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] {Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 16: 2. térkép 1. pont 17: 2. térkép 22. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 16. pont 20: 3. térkép 21. pont 21: 3. térkép 1. pont 22: 1. térkép 17. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 21. pont 21: 2. térkép 20. pont 22: 4. térkép 28. pont 23: 4. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 3. térkép 23. pont 28: 3. térkép 22. pont |
Sajnos a várost őrszemek vigyázzák, sokkal nagyobb számban, mint amennyivel az imént találkoztatok, és túlságosan legyengültetek már az eddigi úton. Jobb, ha most nem kockáztatjátok meg a behatolást. Egymásra néztek, és amerről érkeztetek, visszaértek a felszínre. Egy óra múlva már a történteket tárgyaljátok odafenn. Az elf nyomatékosan felhívja a figyelmeteket rá, hogy a felfedezés titkos, és senkinek ne mutassátok meg a város helyét. Azt ő akarja felderíteni. No hiszen! Csak széledjen szét a társaság - tűnődsz, kaján vigyorral, s akkor majd visszatérhetsz. 34800 tapasztalati pontot kaptál. [60 pontot használtál fel, van még 767.]
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+16 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Zu'lit tarsolya termel 4 pirkitet. Az aranytermő erszény 52 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A méregtermő iszák termelt 2 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+830 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+54 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+6 kaja.) A lottó 918. hetének nyerőszámai: 8, 13, 18. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 220. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 27. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 178. varázslatot a 86. varázslatot |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat az 1117. tárggyal |
* 5. KP: | makró 1 |
vv 127 59 224 | elmormolod a 127. varázslatot az 59. varázslatot a 224. varázslatot |
hh 1133 504 1760 | használod az 1133. tárgyat az 504. tárgyat az 1760. tárgyat |
ek 145 1 0 | t. energia kisütése: 145 1 |
le 511 853 956 | leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 853. tárgyat a 956. tárgyat |
kf 707 813 1322 | kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat a 813. tárggyal az 1322. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 213. varázslatot a 78. varázslatot |
* 7. KP: | leveszed/lerakod a 823. tárgyat a 969. tárgyat |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1087. tárgyat az 529. tárggyal |
* 9. KP: | elmormolod a 222. varázslatot a 279. varázslatot a 72. varázslatot |
vv 188 363 | elmormolod a 188. varázslatot a 363. varázslatot |
h 1602 83 35 | használod az 1602. tárgyat |
hh 1535 1225 | használod az 1535. tárgyat az 1225. tárgyat |
le 1653 | leveszed/lerakod az 1653. tárgyat |
kf 813 | kézbeveszed/felveszed a 813. tárgyat |
ba 165 | nem támadod a 165. szörnyet |
v 181 185 31 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,31] Lakott területre érkeztél.
be 630 1 | bemész a 630. épületbe |
be 630 5 | bemész a 630. épületbe |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal végigvágod a részeg kalandozó jobb karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1665 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 20) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[146,4] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy purifikátor császár. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 24 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {FM:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a purifikátor császár testét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. {HD:} Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a purifikátor császár testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. {GYD:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a purifikátor császár testét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4202 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 3) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 748, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [147,5] A tengerpart mögötted marad. Bozótos terepen vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kputtyintó csalán. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 328 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2872 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 91) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kno 8 3 | képesség-növelés 8 |
kno 14 1 | képesség-növelés 14 |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal megvágod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A ryuku futárbérenc csapása csak a levegőt találja. A ryuku futárbérenc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1284 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 57) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [149,7] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy kristálypalota van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg királynő. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő torát. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {KCC:} Pengepajzzsal felnyitod a quwarg királynő torát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1416 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 55) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [150,8] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kronokukac került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac gumiszerű testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronokukac testét. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kronokukac jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2038 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 98) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 25 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 384 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2872 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 80) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 470, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [152,9] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Oldalt pillantva, meglátsz egy hóhérbimbót. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy kék rothasztó.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 36 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kék rothasztó kocsonyás testét. (9 támadással 703 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal megvagdalod a kék rothasztó kocsonyás testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a kék rothasztó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rothasztó talizmán. 9655 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 10) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 907, sebződés: 33, gyógyulás: 13, összesen: -20 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {KCC:} Pengepajzzsal végigvágod a kétfejű troll jobb karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A kétfejű troll karma a fejed mellett suhan el! A kétfejű troll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-15 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1132 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 75) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 15, gyógyulás: 2, összesen: -13 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a kardszárnyú pocok farkát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A kardszárnyú pocok nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kardszárnyú pocok ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A kardszárnyú pocok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
v 198 201 34 | elmormolod a 198. varázslatot |
[201,34] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.
m 3 | mozogsz délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a szánalmas pondró fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (7 támadással 705 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A szánalmas pondró csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szánalmas pondró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 5 pondróvért. 4765 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 34) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 884, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
bpb 4 | bef. parancs berakása: 4 |
le 813 707 1322 | leveszed/lerakod a 813. tárgyat a 707. tárgyat az 1322. tárgyat |
tk 19 2228 | többszemélyes kaland 19 2228 |
* 1. BP: | elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 853. tárggyal az 533. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1324. tárgyat a 956. tárggyal |
* 7. BP: | leveszed/lerakod az 1087. tárgyat az 529. tárgyat |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 823. tárgyat a 969. tárggyal |
* 9. BP: | használod az 1576. tárgyat |
* 10. BP: | visszadátumozás kérelem |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 37 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 37 pontért |
Erő: | 61 (85) | Szint: | 40 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 57 (93) | Támadás: | 54 (58) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 65 (92) | Védekezés: | 174 (182) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/43 év |
Egészség: | 54 (77) | Életpont: | 935/977 | Jellem: | semleges (-6) | Tul. pont: | 10 |
Szerencse: | 59 (87) | Varázspont: | 2175/795 | Pénz: | 42786 arany | Kép. pont: | 52 |
Tudatpont: | 49/33 | Pszi pont: | 235/312 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/44 | ökölvívás: | 39/3 (+3%) | vágófegyverek: | 28/44 (+4%) |
ütőfegyverek: | 2/72 | lőfegyverek: | 35/4 (+4%) | dobófegyverek: | 5/56 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << Fókuszpenge (#639) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/11 | 2. nyomkövetés: | 81/5 (+13%) | 3. mászás: | 29/43 |
4. csapdakészítés: | 40/6 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 29/34 | 6. gyógyítás: | 65/56 |
7. titkosírás: | 7/83 | 8. felderítés: | 32/77 (+300%) | 9. szörnyidomítás: | 14/79 |
10. teológia: | 76/95 (+118%) | 11. taumaturgia: | 78/58 (+125%) | 12. szerencsejáték: | 8/93 |
13. versengés: | 26/53 (+4%) | 14. harcművészetek: | 43/47 (+100%) | 15. zene: | 56/16 (+23%) |
16. szörnyismeret: | 65/66 | 17. pszi: | 27/40 (+3%) | 18. zárnyitás: | 2/13 |
19. vadászat: | 26/56 | 20. vitalitás: | 2/5 | 21. bányászat: | 34/77 |
22. úszás: | 24/34 | 23. főzés: | 22/6 (+10%) | 24. csapatmunka: | 7/80 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 65% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5098. karakternek |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 300 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 300 darabot ) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Vértestvérek (#9146), liumbe (#349), halálmadár (#351), láplidérc (#352), szubreális vámpír (#223), tesh alligátor (#353), degradátor (#210), noth szellem (#250), lidércúr (#252), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), ősi szellem (#422) (csak egyszer), Lady Amélia (#966) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
Musashi Akira (#5378), bűbájlidérc (#761), bávatag golombár (#165) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás III (#217) | méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | tulajdonságpajzs (#26) |
tárgyvédelem (#178) | erőpajzs III (#127) | hadiszerencse III (#59) | papi aura (#377) |
fürkésző szemek (#213) | láth. észlelése (#78) | csapdaészlelés (#222) | jégmágia (#279) |
mentális pajzs (#72) | esszenciavédelem 2 (#188) | Morgan rúnája (#363) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), energiatüskék (#29), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 50, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégoszlop (#231) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | méregfelhő III (#229) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
gömbvillám (#176) | >> | ezerszemű bestia (#288) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | istenítélet (#284) | >> | 41. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 50, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | hidra (#780) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tollaskígyó (#635) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | |
oldás (#372) | >> | taalru (#249) | varázsvédelem II (#108) | >> | férfiak (#998) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nők (#999) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant hadúr (#178) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
életpajzs (#142) | >> | Droma Shelagoru (#973) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
varázsvédelem (#34) | >> | kísértetvarázsló (#424) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szabotőr (#301) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar varázsló (#271) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Pszinapszis (#974) | |
tükörpajzs (#101) | >> | bányarém (#7083) | varázsvédelem (#34) | >> | Tguarkhan (#212) | |
varázsvédelem (#34) | >> | részeg kalandozó (#187) | varázsvédelem (#34) | >> | csontváz lord (#177) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | varázsvédelem (#34) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | tükörpajzs (#101) | >> | lábascet (#647) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | védelem tűz ellen (#38) | >> | griffőniksz (#106) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, készen állsz-e a természettel való egybeolvadásra. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Az élet leggyűlöltebb ellenségei a halálelementálok. Semmisíts meg legalább ötöt! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián, harmadik hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 127 59 224, hh 1133 504 1760, ek 145 1, le 511 853 956, kf 707 813 1322. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 166 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 73 TU szükséges.) kőbőr (507) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2061. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
617 | arany (#50) | 1 | íjászkence (#1225) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | jégszilánk (#1128) | 6 | kaktusztüske (#114) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 18 | ragasztó (#83) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tükör (#43) | 2 | tüske (#22) | |||
10 | víz (#27) | 1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | gyöngymangó (#135) | 8 | kaja (#2) | 3 | kék orchidea (#68) | |||
4 | pirkit (#153) | 5 | pondróvér (#1232) | 3 | purifikátor háj (#269) | |||
32 | rézdarab (#70) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
6 | ugh méreg (#166) |