Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. máj. 23. 15h:12' EZ A 856. JÁTÉKHETED, 486. FORDULÓD 857. játékheted kezdete: máj. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2504 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány óriási karmát. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (89 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a smaragd sárkány testét. (7 támadással 792 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a smaragd sárkány fejét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +16 ÉP.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A smaragd sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl, egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó, egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], 3 arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 15210 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 33) össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1287, sebződés: 211, gyógyulás: 144, összesen: -67 ÉP}
Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. Semmi hatás! Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány bal első lábát. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (84 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a smaragd sárkány bal oldalát. (7 támadással 783 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 103 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megbököd a smaragd sárkány testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüstshuriken, egy gyöngymangó, egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (312,11)-> 25 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 15210 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; (rnd: 10) össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1297, sebződés: 209, gyógyulás: 204, összesen: -5 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 275. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 78. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 1373. tárggyal a 842. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 213. varázslatot a 28. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 224. varázslatot a 178. varázslatot |
* 6. KP: | használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat az 1099. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 127. varázslatot a 86. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 188. varázslatot a 161. varázslatot |
* 9. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat az 511. tárgyat a 956. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat az 1122. tárggyal |
hu 358 626 1390 | hulladék: 358 626 1390 |
hu 215 616 309 | hulladék: 215 616 309 |
im 377 | imádkozol |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
vv 71 120 377 | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot |
hh 504 1253 1534 | használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (6 támadással 243 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel eltalálod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). T'vadar tőrével eltalálod a quwarg nagymester jobb oldalát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP] 2404 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; (rnd: 6) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 2, gyógyulás: 32, összesen: +30 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén bal oldalát. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2401 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 79) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
kt 578 3 | elkészíted az 578. tárgyat (3 darabot) |
m 2 5 | mozogsz keletre, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a csáp entitás bal oldalát. (7 támadással 747 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod a csáp entitás koszos csápjait. (7 támadással 574 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A csáp entitás csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +34 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 58 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a csáp entitás testét. (7 támadással 782 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megbökdösöd a csáp entitás testét. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A csáp entitás csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 179 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +36 ÉP.) A csáp entitás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
29923 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2429, sebződés: 405, gyógyulás: 447, összesen: +42 ÉP}
(Továbbmész...) [413,9] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gejzírt. Látsz egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felfedeztél egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ramit kő) jelenlétét érzed a föld alól. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy mópat bolyt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy zafír sárkány. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: energiaburok létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 112 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. 70 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány farkát. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (101 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zafír sárkány testét. (7 támadással 820 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+165 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a zafír sárkány óriási karmát. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 95) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1395, sebződés: 390, gyógyulás: 225, összesen: -165 ÉP}
h 578 6 | használod az 578. tárgyat |
m 3 4 6 | mozogsz délkeletre, délre, nyugatra |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath testét. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2417 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 83) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a talriai behemót testét. (7 támadással 761 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével nagy lendületekkel át- meg átszúrod a talriai behemót testét. (7 támadással 601 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). A talriai behemót a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +33 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd a talriai behemót testét. (2 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A talriai behemót fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +25 ÉP.) A talriai behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 50 kaját. 16820 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1812, sebződés: 287, gyógyulás: 398, összesen: +111 ÉP}
(Továbbmész...) [414,11] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Úgy megörülsz a búvóhelynek, hogy hangosan kezdesz el hálálkodni a sorsnak. Az ellenfeled sajnos csak csúnya, de nem süket. A szörny észrevett. Egy gh'raiton ölész közeledik feléd! Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2417 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 33) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos testét. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan zsoldos bal lábát. (3 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). T'vadar tőrével eltalálod a Thargodan zsoldos jobb lábát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A Thargodan zsoldos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A Thargodan zsoldos megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Thargodan zsoldos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6551 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 46) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 697, sebződés: 17, gyógyulás: 80, összesen: +63 ÉP}
Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály testét. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a lidérckirály testét. (4 támadással 477 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). T'vadar tőrével jól megszúrod a lidérckirály bal karját. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A lidérckirály csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 85) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 895, sebződés: 36, gyógyulás: 126, összesen: +90 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 53 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (6 támadással 323 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Sötétség Hercege bal karját. (5 támadással 549 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megérinted a Sötétség Hercege testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 90 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait felemelve, a Sötétség Hercege meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A Sötétség Hercege most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. 9280 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 82) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1027, sebződés: 188, gyógyulás: 107, összesen: -81 ÉP}
(Továbbmész...) [413,11] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy szikla mögé rejtőzöl. Túl kicsi helyet választottál, nem férsz el rendesen. A szörny észrevett. Egy ml'othag szürcsölő közeledik feléd! Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a káoszbajnok testét. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a káoszbajnok jobb lábát. (5 támadással 444 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a káoszbajnok tetovált testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a káoszbajnok újra meg újra lecsap. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A káoszbajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6830 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; (rnd: 21) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 731, sebződés: 38, gyógyulás: 111, összesen: +73 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 25 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány drakón pikkelyes testét. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (39 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány drakón bal első lábát. (6 támadással 570 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod a márvány drakón csontos pofáját. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A márvány drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 70) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 921, sebződés: 92, gyógyulás: 130, összesen: +38 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 247 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (7 támadással 558 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megérinted a purifikátor császár testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (5 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 39) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 954, sebződés: 35, gyógyulás: 31, összesen: -4 ÉP}
v 198 364 72 | elmormolod a 198. varázslatot |
[364,72] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. A démoni lények röhögve fogadnak, tudván, hogy ez még jobb móka lesz a mópatkínzásnál. Egy Orkhan Thai készül a lemészárlásodra.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fehér glóbusz mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 26 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai testét. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3108 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 58) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan zsoldos jobb oldalát. (6 támadással 334 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan zsoldos fejét. (3 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). T'vadar tőrével eltalálod a Thargodan zsoldos bal karját. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan zsoldos megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A Thargodan zsoldos megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6551 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 64) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 682, sebződés: 21, gyógyulás: 62, összesen: +41 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály jobb vállát. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a lidérckirály bal lábát. (5 támadással 458 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). T'vadar tőrével jól megszúrod a lidérckirály jobb oldalát. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 68) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 874, sebződés: 41, gyógyulás: 25, összesen: -16 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét ölész testét. (6 támadással 347 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a sötét ölész fejét. (7 támadással 789 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a sötét ölész elmosódó alakját. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A sötét ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) A sötét ölész karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) A sötét ölész összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12903 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 97) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1305, sebződés: 123, gyógyulás: 58, összesen: -65 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [362,74] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között.
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 238 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár testét. (6 támadással 495 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 66) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 888, sebződés: 44, gyógyulás: 111, összesen: +67 ÉP}
vv 209 67 11 | elmormolod a 209. varázslatot a 67. varázslatot a 11. varázslatot |
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi izmos testét. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP], 13 arany, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 4176 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 45) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy energiaburok varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 83 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány óriási karmát. (6 támadással 323 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (89 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a márvány sárkány óriási karmát. (7 támadással 772 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megérinted a márvány sárkány bal első lábát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +16 ÉP.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A márvány sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, 56 arany, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és 8 gyöngymangó. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 75) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1257, sebződés: 285, gyógyulás: 202, összesen: -83 ÉP}
(Továbbmész...) [360,72] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy Friedurgonoma. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy energiaburok varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy jégvihar varázslatot dob rád a másik. 132 életpontot vesztettél. (-30 védekezés). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Friedurgonoma pikkelyes testét. (6 támadással 335 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (126 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Friedurgonoma testét. (7 támadással 788 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod a Friedurgonoma testét. (4 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). A Friedurgonoma belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +17 ÉP.) A Friedurgonoma farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) A Friedurgonoma most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 jégrúna-tekercs. 21402 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; (rnd: 4) össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1527, sebződés: 419, gyógyulás: 265, összesen: -154 ÉP}
(Továbbmész...) [360,71] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy márvány sárkány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 89 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (88 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a márvány sárkány bal szárnyát. (7 támadással 762 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed a márvány sárkány nyakát. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +16 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A márvány sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], 2 vasérc, 2 vas dobónyíl, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 34) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1271, sebződés: 305, gyógyulás: 206, összesen: -99 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a káoszbajnok jobb lábát. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a káoszbajnok jobb karját. (5 támadással 450 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). T'vadar tőrével megdöföd a káoszbajnok bal karját. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6830 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 70) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 740, sebződés: 37, gyógyulás: 116, összesen: +79 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 43 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír drakón fejét. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (42 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zafír drakón bal első lábát. (5 támadással 452 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod a zafír drakón testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A zafír drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 68) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 831, sebződés: 101, gyógyulás: 116, összesen: +15 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg póklábát. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a taalru herceg jobb karját. (5 támadással 443 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). T'vadar tőrével jól megszúrod a taalru herceg testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 3 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. 8352 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 35) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 863, sebződés: 32, gyógyulás: 119, összesen: +87 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (6 támadással 249 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár testét. (6 támadással 493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megbököd a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 83) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 895, sebződés: 44, gyógyulás: 123, összesen: +79 ÉP}
h 1268 750 | használod az 1268. tárgyat |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 345 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a chaktra vadászeb fejét. (7 támadással 749 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmával néhányszor a chaktra vadászeb megcsapja a fejedet. (2 támadástól 248 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +50 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11254 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; (rnd: 15) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1652, sebződés: 248, gyógyulás: 159, összesen: -89 ÉP}
szk 326 328 330 | keresed a 326. szörnyet a 328. szörnyet a 330. szörnyet |
* 1. BP: | leveszed/lerakod az 527. tárgyat az 1122. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 956. tárggyal |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal az 1158. tárgyat |
* 4. BP: | imádkozol |
* 5. BP: | használod a 336. tárgyat |
PAPI AURA (377. VARÁZSLAT) Végre igazán közel kerülhetsz istenedhez, ha jellemed nem torzult egyik irányba sem, és a semleges utat járod! Mostantól fogva nem szükségesek számodra a fétisek, ereklyék, szent tárgyak ahhoz, hogy érezhesd az istenedtől kapott erőt, amely eddig csak a papi karkötőkben tudott materializálódni. A varázslatnak éppen ezért anyagi komponens igénye sincs, 50 VP-ért és 5 TVP-ért tudod elmondani, ha az arany papi karkötő hatalmát akarod érezni a következő táborozásod végéig (azaz varázslataid erőssége megnő). Hatása nem adódik össze a tárgy viselésével! |
Erő: | 76 (95) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 153 cm |
IQ: | 64 (71) | Támadás: | 100 (105) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 64 (73) | Védekezés: | 105 (115) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/45 év |
Egészség: | 66 (83) | Életpont: | 1305/1890 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 73 (104) | Varázspont: | 3131/1959 | Pénz: | 28558 arany | Kép. pont: | 60 |
Tudatpont: | 32/32 | Pszi pont: | 438/342 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/41 | ökölvívás: | 9/22 (+8%) | szúrófegyverek: | 48/85 (+9%) |
vágófegyverek: | 28/41 (+7%) | ütőfegyverek: | 33/0 | lőfegyverek: | 28/51 |
dobófegyverek: | 39/55 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (180%) << varkaudar szablya (#516) (180%) << Daramoula pálcája (#950) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/36 | 2. nyomkövetés: | 146/45 (+18%) | 3. lopás: | 1/9 |
4. mászás: | 27/67 (+14%) | 5. csapdakészítés: | 37/11 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 21/38 |
7. gyógyítás: | 56/61 | 8. titkosírás: | 9/78 | 9. felderítés: | 31/77 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 17/41 | 11. teológia: | 167/13 (+85%) | 12. taumaturgia: | 134/80 (+15%) |
13. szerencsejáték: | 5/61 | 14. versengés: | 11/60 | 15. zene: | 17/95 |
16. szörnyismeret: | 56/36 (+52%) | 17. pszi: | 34/67 (+4%) | 18. zárnyitás: | 19/70 |
19. vadászat: | 17/9 | 20. vitalitás: | 6/19 | 21. bányászat: | 34/15 (+8%) |
22. úszás: | 20/68 | 23. főzés: | 2/58 | 24. csapatmunka: | 1/78 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz bűvös shurikent (#562) (max. 40 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 60 darabot, csak egyszer), illatos rózsaszált (#1595) (max. 5 darabot ), fiatalság italát (#473) (max. 10 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
elfogod piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 280 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
aranyfecske (#283), liumbe (#349), szintszívó lények (#9097), purifikátor császár (#393), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), öregedést okozó lények (#9095), halálmadár (#351) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Sheran hívők (#995), bávatag golombár (#165), bűbájlidérc (#761), éjfattyak (#9096), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | áldomás II (#169) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) |
revitalizáció (#52) | Pörhemór köre (#205) (186,12,1) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
nagyobb agypajzs (#120) | láth. észlelése (#78) | óriáserő (#53) | láthatatlanság (#76) |
mágikus ütés (#147) | fürkésző szemek (#213) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) |
tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | esszenciavédelem (#165) |
hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem 2 (#188) | varázsenergia (#161) | papi aura (#377) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), tűzgolyó (#155), méregfelhő (#37) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
menekülés (#212), energiaburok (#239) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 29, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
háló (#186) | >> | szutykos remák (#191) | háló (#186) | >> | pszi elementál (#221) | |
háló (#186) | >> | pszi elementál lord (#272) | háló (#186) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 29, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Tharr avatárja (#385) | védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | |
fürgülés (#92) | >> | vark. kardtáncos (#693) | védelem tűz ellen (#38) | >> | aranyfecske (#283) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | fürgülés (#92) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | életpajzs (#142) | >> | lidércúr (#252) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg ősmágus (#302) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | életpajzs (#142) | >> | Tguarkhan (#212) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az elűzésüket egy vg'axtol torzítóval! |
2.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el! |
3.) Micsoda különleges főzet a csalánkoktél! Áldozz nekem három üvegcsével. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XXII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 30 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK tudatkinézis II (511) OK tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 606 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
30 | arany papi karkötő (#309) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | ében toboz (#578) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fáklya (#36) | 5 | galachmit (#310) | |||
1 | Gonemutlan tőre (#1390) | 27 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kék orchidea (#68) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 13 | praglonc hártya (#215) | 21 | rémplazma (#616) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | sárkánytőr (#626) | |||
5 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | türkiz karika (#750) | 1 | vámpírkard (#358) | |||
1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4718 | arany (#50) | 3 | ezüstshuriken (#327) | 5 | fiatalság itala (#473) | |||
11 | gyöngymangó (#135) | 1 | iknegurin (#541) | 3 | jégkristály (#593) | |||
46 | kaja (#2) | 6 | purifikátor háj (#269) | 3 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | varázskő (#305) | 3 | vas dobónyíl (#189) | |||
2 | vasérc (#152) | 157 | víz (#27) |