Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. ápr. 29. 10h:00' EZ A 486. JÁTÉKHETED, 486. FORDULÓD 487. játékheted kezdete: máj. 5. A következő fordulódat legkorábban a 487. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1367 SZÁMLA : XXXX ingyenf: -1 |
Első támadásod első sellő őrszem ellen intézed.
[első sellő őrszem:] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. [második sellő őrszem:] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt.
{HD:} Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a sellő őrszem fejét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) [első sellő őrszem:] Az első sellő őrszem fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) [második sellő őrszem:] A második sellő őrszem feléd döf, de csak ijesztésképp. [első sellő őrszem:] Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét. Szembefordulsz a következő ellenféllel, második sellő őrszem lesz az.
{FM:} Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a sellő őrszem jobb vállát. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) [második sellő őrszem:] A második sellő őrszem gyenge döfése nem tudott megsebezni. [második sellő őrszem:] Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
[első sellő őrszem:] 1887 tapasztalati pontot kaptál. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] [második sellő őrszem:] 1887 tapasztalati pontot kaptál. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] {Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 19, gyógyulás: 3, összesen: -16 ÉP}
Bemelegítésül első sellő őrszemet választod ellenfélnek.
[első sellő őrszem:] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. [második sellő őrszem:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt.
{FM:} Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a sellő őrszem fejét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) [első sellő őrszem:] Az első sellő őrszem feléd döf, de csak ijesztésképp. [második sellő őrszem:] A második sellő őrszem fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) [első sellő őrszem:] Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét! Következő célpontod második sellő őrszem lesz.
Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a sellő őrszem testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) [második sellő őrszem:] Hárításod megcsúszik, a második sellő őrszem fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ezzel a taktikával nem győzhetsz. Bosszankodva futamodsz meg. {Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 220. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 27. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 178. varázslatot a 86. varázslatot |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat az 1117. tárggyal |
* 5. KP: | makró 1 |
vv 127 59 224 | elmormolod a 127. varázslatot az 59. varázslatot a 224. varázslatot |
hh 1133 504 1760 | használod az 1133. tárgyat az 504. tárgyat az 1760. tárgyat |
ek 145 1 0 | t. energia kisütése: 145 1 |
le 511 853 956 | leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 853. tárgyat a 956. tárgyat |
kf 707 813 1322 | kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat a 813. tárggyal az 1322. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 213. varázslatot a 78. varázslatot |
* 7. KP: | leveszed/lerakod a 823. tárgyat a 969. tárgyat |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1087. tárgyat az 529. tárggyal |
* 9. KP: | elmormolod a 222. varázslatot a 279. varázslatot a 72. varázslatot |
ftv 51 780 | felt. tám/véd. varázslat az 51. varázslatot a 780. szörnyet |
ftv 40 778 | felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 778. szörnyet |
ftv 108 41 | felt. tám/véd. varázslat a 108. varázslatot a 41. szörnyet |
bb 2 40 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (40 darabot) |
vv 188 363 | elmormolod a 188. varázslatot a 363. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1602 166 35 | használod az 1602. tárgyat |
hh 1534 1618 | használod az 1534. tárgyat az 1618. tárgyat |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester torát. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal súrolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2184 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 24) össz: 1%} Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Quwargamanga rücskös torát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Quwargamanga jobb első lábát. (5 támadással 404 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+40 életpont.) {KCC:} Pengepajzzsal súrolod a Quwargamanga nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 47 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 22 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 quwarg teleportgömb. 4245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 552, sebződés: 162, gyógyulás: 45, összesen: -117 ÉP}
hu 396 | hulladék: 396 |
tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
m 5 4 3 | mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 144 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hidra jobb oldalát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hidra testét. (4 támadással 263 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 életpont.) Pengepajzzsal megkarcolod a hidra testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. 3486 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 476, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 140 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba hullámzó testét. (6 támadással 496 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+49 életpont.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a korinthai amőba hullámzó testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 37 életpontot vesztettél. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (6 támadással 485 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+48 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal megkarcolod a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 korinthai talizmán. 7963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1326, sebződés: 171, gyógyulás: 141, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [145,6] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku ostromteknős. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku ostromteknős farkát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) {KCC:} Pengepajzzsal megvágod a ryuku ostromteknős bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Időben félreugrasz a ryuku ostromteknős rúgása elől. Feléd sújt a ryuku ostromteknős a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 teknősesszencia. 1555 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
(Továbbmész...) [146,7] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy ragyás burástya!
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a ragyás burástya testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel iszonyatosan megcsapod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a ragyás burástya fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 12, gyógyulás: 8, összesen: -4 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az óriáspók testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriáspók testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az óriáspók förtelmes fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az óriáspók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 130 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 398 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+39 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal súrolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 590, sebződés: 26, gyógyulás: 51, összesen: +25 ÉP}
m 2 2 8 | mozogsz keletre, keletre, északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 137 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A kultúrmasztodon feléd szúr agyarával, de nem talál. Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 26 kaját. 2703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 8, gyógyulás: 27, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [148,7] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ezoterikus mardel közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A hosszú íjjal célzol és lősz. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel jobb első lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal végigvágod az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 134 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1077 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a halálosztó kain testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálosztó kain jobb vállát. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal végigvágod a halálosztó kain fekete testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A halálosztó kain karmai majdnem eltalálnak! A halálosztó kain megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a halálosztó kain a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a halálosztó kain száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1649 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 130 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath fejét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és 7 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2538 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [148,6] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Egy hidra közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 140 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a hidra bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. A villámok csak csiklandoznak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a hidra bal vállát. (4 támadással 260 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal súrolod a hidra két fejét is. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. (Nincs mibe rakni 6 vizet.) 3486 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
m 8 6 8 | mozogsz északra, nyugatra, északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 134 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a hidra nyálkás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. A villámok csak csiklandoznak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hidra két fejét is. (4 támadással 260 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a hidra testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. (Nincs mibe rakni 10 vizet.) 3486 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [147,5] A tengerpart mögötted marad. Bozótos terepen vagy. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg parafenomén. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 27 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal megcsapod a quwarg parafenomén jobb vállát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [147,4] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku futárbérenc. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku futárbérenc bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku futárbérenc jobb lábát. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal végigvágod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A ryuku futárbérenc lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 arany. 1284 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a hidra nyálkás testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hidra jobb hátsó lábát. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a hidra testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. (Nincs mibe rakni 9 vizet.) 3486 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
bpk 4 | bef. parancs kivétele: 4 |
le 813 | leveszed/lerakod a 813. tárgyat |
kf 1653 | kézbeveszed/felveszed az 1653. tárgyat |
bpb 9 | bef. parancs berakása: 9 |
ext | visszadátumozás kérelem |
tk 8 5702 | többszemélyes kaland 8 5702 |
* 1. BP: | elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 853. tárggyal az 533. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1324. tárgyat a 956. tárggyal |
* 6. BP: | leveszed/lerakod az 1087. tárgyat az 529. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 823. tárgyat a 969. tárggyal |
* 8. BP: | használod az 1576. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 32 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 32 pontért |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal megcsapod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Könnyedén félreszökkensz a ryuku futárbérenc csapása elől. Véres nyál csordul ki a ryuku futárbérenc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1284 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
SELLŐ ŐRSZEM (7033. SZÖRNY) Sosem hitted volna, de a tenger színe alatt is léteznek értelemmel bíró, összetett társadalmat építő lények. Pedig a sellők és a tritonok sok-sok évszázada léteznek már, és vívják örökös harcukat egymással, kibékíthetetlen ellentétük okán. A sellőknek jónéhány városuk van szerte a nyílt vizek mélyén, de ezeket megtalálni szinte lehetetlen. A sellő őrszem a legképzettebb, és a harcban leginkább járatos sellő. Elsődleges feladata megvédeni a várost a behatolóktól, ami többnyire ében tritonok portyázó csapatait jelenti. Halszerű altesttel, és izmos, emberszerű felsőtesttel rendelkezik ő is, akár többi fajtársa, azonban félelmetes szigonyforgató tudása. Ha ez még nem volna elég, némileg képes a pszi használatra is, ami leginkább támadó jellegű metódusokra korlátozódik. |
FOKOZÓDÓ KITARTÁS Ennyi kalanddal a hátad mögött már nem is tűnik olyan idegennek ez a kezdetben újfajta harcmodor, a harc több ellenféllel. Azzal párhuzamosan, ahogy egyre inkább kiismered magad ezekben a csatákban, a kitartásod is nő: mostantól ha több szörnnyel harcolsz, a csata nem 1+ellenfelek száma/2 körig tart, hanem 1+ellenfelek száma körig. |
GYILKOS MÉREG (1265. TÁRGY) Ősi legendák szólnak arról, hogy Morgan, Leah első számú avatárja valamikor Sheran papja volt. A Földanya szolgálatában kitanulta a természet titkait, majd a Csontok Urát követve igencsak alternatív módon használta fel ezt a tudást: növények és lények mérgét összegyűjtve, Leah mágiájával felerősítve, halálos mérgek tucatját alkotta meg. Mikor Weasel varázspárbajban győzelmet aratott Morgan felett és átvette helyét Leah csonttrónja mellett, birtokába jutott az egykori ősmágus öröksége. A mérgeket tartalmazó fóliánsban bukkant rá a gyilkos méreg névre keresztelt keverékre, melynek elkészítését közkinccsé tette. Egy tl'urlang fiolába 10 csepp ugh mérget és 3 csepp toxylt cseppentve, a varázsital főzése varázslat szavait mormolva, 5 TVP-nyi idő alatt összeáll a gyilkos méreg. Mire is jó ez a tinktúra? Ha a H 1265 paranccsal beszippantod a tartalmát, a kicsapódó pára átjárja testedet és az adott napon (fordulóban) jelentősen felerősíti méreg alapú varázslataidat (amik a papi szintednek megfelelő plusz sebzést fognak okozni). A gyilkos méreg sajnos rád is hatással van, használatakor sebződsz 50 életpontot. A tl'urlang fiolát, miután a mérget felhörpintetted belőle, visszakapod, hogy újabb adagot készíthess bele. |
Erő: | 61 (85) | Szint: | 39 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 57 (91) | Támadás: | 53 (56) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 65 (92) | Védekezés: | 174 (181) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/43 év |
Egészség: | 54 (77) | Életpont: | 921/947 | Jellem: | semleges (-6) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 59 (87) | Varázspont: | 2128/620 | Pénz: | 43347 arany | Kép. pont: | 52 |
Tudatpont: | 49/25 | Pszi pont: | 235/287 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/32 | ökölvívás: | *38/100 (+15%) | vágófegyverek: | 28/40 (+3%) |
ütőfegyverek: | 2/72 | lőfegyverek: | *34/100 (+1%) | dobófegyverek: | 5/56 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << Fókuszpenge (#639) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/11 | 2. nyomkövetés: | 80/92 (+19%) | 3. mászás: | 29/43 (+8%) |
4. csapdakészítés: | 40/0 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 29/34 | 6. gyógyítás: | 65/56 |
7. titkosírás: | 7/83 | 8. felderítés: | 29/77 | 9. szörnyidomítás: | 14/79 |
10. teológia: | 75/77 (-82%) | 11. taumaturgia: | 77/32 (-69%) | 12. szerencsejáték: | 8/93 (+11%) |
13. versengés: | 26/49 (+9%) | 14. harcművészetek: | 42/47 | 15. zene: | 55/93 (+23%) |
16. szörnyismeret: | 65/66 | 17. pszi: | 27/37 (+1%) | 18. zárnyitás: | 2/13 |
19. vadászat: | 26/56 | 20. vitalitás: | 2/5 | 21. bányászat: | 34/77 |
22. úszás: | 24/34 | 23. főzés: | 21/96 (+10%) | 24. csapatmunka: | 7/23 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 65% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5098. karakternek |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 300 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 300 darabot ) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Vértestvérek (#9146), liumbe (#349), halálmadár (#351), láplidérc (#352), szubreális vámpír (#223), tesh alligátor (#353), degradátor (#210), noth szellem (#250), lidércúr (#252), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), ősi szellem (#422) (csak egyszer), Lady Amélia (#966) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
Musashi Akira (#5378), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás III (#217) | méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | tulajdonságpajzs (#26) |
tárgyvédelem (#178) | erőpajzs III (#127) | hadiszerencse III (#59) | papi aura (#377) |
fürkésző szemek (#213) | láth. észlelése (#78) | csapdaészlelés (#222) | jégmágia (#279) |
mentális pajzs (#72) | esszenciavédelem 2 (#188) | Morgan rúnája (#363) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), energiatüskék (#29), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 50, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégoszlop (#231) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | méregfelhő III (#229) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
gömbvillám (#176) | >> | ezerszemű bestia (#288) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | istenítélet (#284) | >> | 41. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 50, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | hidra (#780) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tollaskígyó (#635) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | |
oldás (#372) | >> | taalru (#249) | varázsvédelem II (#108) | >> | férfiak (#998) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nők (#999) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant hadúr (#178) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
életpajzs (#142) | >> | Droma Shelagoru (#973) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
varázsvédelem (#34) | >> | kísértetvarázsló (#424) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szabotőr (#301) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar varázsló (#271) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Pszinapszis (#974) | |
tükörpajzs (#101) | >> | bányarém (#7083) | varázsvédelem (#34) | >> | Tguarkhan (#212) | |
varázsvédelem (#34) | >> | részeg kalandozó (#187) | varázsvédelem (#34) | >> | csontváz lord (#177) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | varázsvédelem (#34) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | tükörpajzs (#101) | >> | lábascet (#647) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | védelem tűz ellen (#38) | >> | griffőniksz (#106) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, készen állsz-e a természettel való egybeolvadásra. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Az élet leggyűlöltebb ellenségei a halálelementálok. Semmisíts meg legalább ötöt! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián, harmadik hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 127 59 224, hh 1133 504 1760, ek 145 1, le 511 853 956, kf 707 813 1322. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 166 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 73 TU szükséges.) kőbőr (507) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2061. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
67 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégszilánk (#1128) | |||
8 | kaja (#2) | 2 | kaktusztüske (#114) | 1 | madártoll (#112) | |||
2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 9 | púderkő (#119) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 4 | spiritusz (#170) | 1 | tükör (#43) | |||
2 | tüske (#22) | 3 | ubuk tüske (#131) | 23 | ugh méreg (#166) | |||
1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 9 | drótszőr (#37) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | gyenge méreg (#26) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | korinthai talizmán (#814) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | polip szívóka (#391) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | |||
31 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | teknősesszencia (#702) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
2 | víz (#27) |