484. forduló, 486. forduló, Nerina Clarusdea összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 11. 12h:12'
EZ A 525. JÁTÉKHETED, 485. FORDULÓD
526. játékheted kezdete: dec. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,54] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Kripta Gittával. Ő Halatir Maurloth felesége! Leah felszentelt papja. Egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy Mágikus Koponyát, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy mestervarázsló trófea, egy elit gárdista trófea és egy hadroszaurusz trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy sullár a hátasa. Holmiját egy törpemammut cipeli. Mentális auráját felismered, csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Egy gonosszal barátkozol? (+1 gonoszság.)
Régóta készülsz már erre a kalandra, így nem szalasztasz el a kijelölt időpontban a helyszínen lenni. Addig vártok, míg mindenki megérkezik. Itt van Halatir Maurloth és Kripta Gitta. Némi unalmas várakozás után Kripta Gitta közli, hogy együtt van a csapat, és más már nem jön. Mehettek, vár a munka. Mikor megpillantod az alpesi tehéncsordát, még a szád is tátva marad. Hogyhogy nem vette eddig észre senki ezt az irgalmatlan sok jószágot. Míg vezetőtök az intézővel tárgyal, megpróbálod összeszámolni, vagy legalábbis megbecsülni a tehenek számát, de ez képtelenség. Végül társatok odalép hozzátok, és tolmácsolja az intézőtől hallottakat. Elmondja, hogy Torgonnak hívják az intézőt, és ő is veletek fog tartani. Hat mérföldet kell majd megtenni a csordával, déli irányba, a kőkarámokig, ahol a fegyveresek átveszik az őrzést. A fizetség 2000 arany, szétosztva. Mielőtt ténylegesen nekifognátok a csorda terelésének, Torgon ragaszkodik egy próbához. Ő maga is nyeregbe száll (egy gyönyörű alanori mén a hátasa), és arra kér titeket, hogy egy negyven marhából álló csoportot tereljetek külön, aztán tartsátok együtt őket néhány percig. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). Néhány perc is elegendő hozzá, hogy Torgon előtt sikeresen levizsgázzatok szörnyidomításból. Gyorsan, és ügyesen terelitek egyik helyről a másikra az ostoba jószágokat. Aztán az intéző engedélyezi, hogy megkezdjétek a hajtást, és ő is csatlakozik hozzátok. Ostorával pattint néha egyet-egyet, és a marhák - mintha csak varázslatnak engedelmeskednének -, mennek, amerre ő akarja. Hamarosan mozgásba lendül az egész csorda és megindultok dél felé. Az út azonban nem eseménytelen: a távolban sebesen mozgó, nagy testű ragadozókat pillantotok meg. De hiszen ezek raptorok! A csordát üldözik. Gyorsan lemaradtok, és a teheneket Torgon-ra bízva, harci pozícióba helyezkedtek. Már előtted is áll következő ellenfeled, két velociraptor .

Első támadásod első velociraptor ellen intézed. Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 76 életpontot sebeztél.
Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a velociraptor vastag bőrét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.)
[első velociraptor:] Az első velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) [második velociraptor:] A második velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) [első velociraptor:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Újabb ellenfél után nézel, második velociraptor lesz az.
Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a velociraptor testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a velociraptor bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) [második velociraptor:] A második velociraptor belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A második velociraptor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) [második velociraptor:] A második velociraptor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
[első velociraptor:] 1478 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 raptor karmot. [második velociraptor:] 1478 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 raptor karmot. {Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}


Halatir Maurloth egy velociraptor életét vette időközben.
Halatir Maurloth-tot egy velociraptor, Kripta Gittát egy velociraptor futtatta meg.
Az életben maradt ellenfelekből két velociraptor neked jut. Elszámoltad magad, az ellenfél erősebb, mint gondoltad. Futásnak indulsz az ellenkező irányba. {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP} [30 pontot használtál fel, van még 795.]
Összeakadsz egy hosszú aranyhajú, zöld szemű elf nővel. Bőre világosabb az átlagosnál. Bőrpáncélt visel. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy csontkést tart. Mielőtt bármit is tehetnél, gyöngyöző kacajjal rúnákat kezd a levegőbe rajzolni. Mozdulni sem tudsz! Mi ez, varázslat? Az elf leány elkomorodik, és megindul feléd, előretartva fegyverét. Izzadság csorog végig a homlokodon! Tőled alig egy tenyérnyire a tünde megáll, és ezt suttogja:
- Vár az úrnő! - aztán megfordul, és továbbmegy. Ahogy elmúlik a varázs, és mozgatni tudod a kezedet, úgy ébredsz fel a különös álomból. A nyomorúságos táborhelyeden fekszel, és híre-nyoma sincs az elfnek. Még mindig jobb, mintha valami rémálmod lett volna... Az aranytermő erszény 37 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+40 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+94 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 689. hetének nyerőszámai: 3, 6, 2. 2 db 0 találatos szelvényed volt. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 790.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 790.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 788.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 786.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 786.]

vi 4 viselkedésed: 4
Mostantól egy kissé elővigyázatos vagy, kétszer is meggondolod, kivel kezdesz harcot. Merészségi szinted ettől kezdve 4. [0 pontot használtál fel, van még 786.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 776.]

v 96 93 52 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[93,52] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. "

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.).
Összeakadsz Radonnal. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Fairlight főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Az őselemi mágusok rendjének őstehetség rangú tagja. Egy alligátorbőr cipőt, egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy norpadolótika trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasállata egy sullár! Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 766.]

be 572 3 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 100 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 716.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[122,54] Homokdűnék között gyalogolsz. Ez már sivatag. A távolban felsejlik egy oázis délibábja. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (94,53)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Qulli Brann előtt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.

Alaposan körülnézel a földön. Friss árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz Kripta Gittával. Ő Halatir Maurloth felesége! Leah felszentelt papja. Egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy Mágikus Koponyát, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy mestervarázsló trófea, egy elit gárdista trófea és egy hadroszaurusz trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított sullár. Holmiját egy törpemammut cipeli. Mentális auráját felismered, sötét, mint az éj. A gonosz követője! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Egy gonosszal barátkozol? (+0 gonoszság.)
Összeakadsz Halatir Maurlottal. Felszerelésében egy fülemüle síp található, mely valószínűleg egy ügyes hangszerkészítő mesteri munkája. Ő Kripta Gitta férje! Sheran kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy Halatir kalapját, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy jégtroll trófea és egy ryuku csapásvezető trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy nektoraf viszi. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
[10 pontot használtál fel, van még 706.]

vi 10 viselkedésed: 10
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. [0 pontot használtál fel, van még 706.]

ek 7 9 13 t. energia kisütése: 7 9 13
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+13 szörnyidomítás.) [-13 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 706.]

h 150 1 használod a 150. tárgyat
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+238 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 704.]

h 1228 1 használod az 1228. tárgyat
Behörpintesz 1 ork csodaszert. A sámánok ereje beléd száll: +1 támadás a forduló végéig. [2 pontot használtál fel, van még 702.]

h 1137 1 használod az 1137. tárgyat
Előbányászod az első pálinkásüveget a hátizsákodból, majd a kinyitott üveget tétovázás nélkül a szádhoz emeled, és felhajtod. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a forduló végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 701.]

tk 6 3454 többszemélyes kaland 6 3454
Összeszámolod, hányan érkeztek már meg: még senki. Most már csak várni kell! Amint Kripta Gitta ideér, indulhat a közös kaland! [0 pontot használtál fel, van még 701.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 661.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 84 TVP-t kell elköltened.] Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hmm, csak egy vörös rakolits. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vörös rakolits kitines vázát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a vörös rakolits fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. A vörös rakolits megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 621.]

gyk 13 40 gyakorolsz a 13. tárggyal 40 pontért
Ütéstechnikádat fejleszted hosszas gyakorlással. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [40 pontot használtál fel, van még 581.]

gyk 325 40 gyakorolsz a 325. tárggyal 40 pontért
A levegőben suhogtatva edzed magad. Még sokat kell gyakorolnod. [40 pontot használtál fel, van még 541.]

a 733 3454 1 átadod a 733. tárgyat a 3454. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 bunthar bőrt Kripta Gitta részére. [0 pontot használtál fel, van még 541.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a quwarg nagymester bal első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 3 quwarg tojást. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 501.]

in 3454 319 464 leírod a 3454. kalandozónak a 319. szörnyet a 464. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy lélekelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) nehéz harci kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 501.]

in 3454 320 465 leírod a 3454. kalandozónak a 320. szörnyet a 465. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy zafír drakón. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mithril sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 501.]

in 3454 321 466 leírod a 3454. kalandozónak a 321. szörnyet a 466. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy smaragd drakón. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 501.]

in 3454 322 467 leírod a 3454. kalandozónak a 322. szörnyet a 467. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy márvány drakón. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 501.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+28 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 471.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 461.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 233 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 421.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 193 TVP-t kell elköltened.] Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vörös rakolits került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával megdöföd a vörös rakolits bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a vörös rakolits bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 381.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 153 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 341.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 113 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 301.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 73 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 261.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 33 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 221.]

tf 1 21 fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 12 TVP-t kell elköltened.] [21 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 4, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. 2 kaját nyel le a sullár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 626 pontot. A következő körben tehát 826 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 398. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 485. fordulód.

Erő: 62 (70) Szint: 25 Merészség: 10/7 Magasság: 141 cm
IQ: 52 (59) Támadás: 32 Agresszió: 4 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 51 (55) Védekezés: 61 Menekülés: 30 % Életkor: 163/167 év
Egészség: 57 (61) Életpont: 413/302 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 61 (67) Varázspont: 832/660 Pénz: 3552 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 21/2 Pszi pont: 222/244 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 6
Eddig összesen 2966 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3545 TP-t kaptál. Jelenleg 1619378 TP-d van. A következő szinthez még 80622 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, acélkolosszus, varkaudar hadúr. A 478. fordulódban 13568 arany került a bankszámládra. 14042 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/71 ökölvívás: 4/61 szúrófegyverek: 28/30 (+1%)
vágófegyverek: 20/5 (+3%) ütőfegyverek: *20/102 (+5%) lőfegyverek: 28/2
dobófegyverek: 8/67

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/7 2. nyomkövetés: 129/84 (+6%) 3. mászás: 13/24
4. csapdakészítés: 27/63 5. csapdaészlelés: 15/36 6. gyógyítás: 70/65
7. titkosírás: 11/86 8. felderítés: 36/0 9. szörnyidomítás: 22/17 (+1300%)
10. teológia: 63/85 (+7%) 11. taumaturgia: 33/24 (+13%) 12. szerencsejáték: 8/41
13. versengés: 12/97 14. harcművészetek: 7/66 15. zene: 101/85 (+34%)
16. szörnyismeret: 13/94 17. pszi: 27/61 (+3%) 18. zárnyitás: 13/0
19. vadászat: 17/26 20. vitalitás: 1/20 21. bányászat: 36/62
22. úszás: 22/22 23. főzés: 13/4 24. csapatmunka: 3/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
halálmadár (#351), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110), kaszabolósáska (#83), quwarg ősmágus (#302)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs II (#63)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), energiafolyam (#136), tisztítótűz (#44)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mirg (#135) lángcsóva (#31) >> fagymágus (#650)
energiafolyam (#136) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
62 arany (#50) 1 bunthar bőr (#733) 3 drótszőr (#37)
7 kaja (#2) 1 ork csodaszer (#1228) 2 spiritusz (#170)
1 szent jogar (#150) 1 tükör (#43) 1 varkaudar pálinka (#1137)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fekete gyöngy (#99) 3 quwarg tojás (#360) 2 rakolits por (#669)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(122,54) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Kripta Gitta (3454. kalandozó), Halatir Maurloth (5484. kalandozó), vörös rakolits (#356), quwarg nagymester (#214)

Üzenet küldése a karakternek