Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. dec. 28. 12h:39' EZ A 648. JÁTÉKHETED, 484. FORDULÓD 649. játékheted kezdete: jan. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 72. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 37 39 |
* 8. KP: | elmormolod a 90. varázslatot a 385. varázslatot a 71. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve az Alkotó kalapácsot ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Alkotó kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester bal oldalát. (2 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2071 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 2, gyógyulás: 65, összesen: +63 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Marokra fogva az Alkotó kalapácsot a másikra ugrasz. {FM:} Alkotó kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 24 életpontot vesztettél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 3118 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 52, gyógyulás: 67, összesen: +15 ÉP}
* 10. KP: | használod a 916. tárgyat |
flh 44 1124 | felt. lőfegyver haszn. 44 az 1124. tárggyal |
vv 209 127 | elmormolod a 209. varázslatot a 127. varázslatot |
a 144 2015 1 | átadod a 144. tárgyat a 2015. kalandozónak (1 darabot) |
kf 1322 | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat |
v 181 185 131 | elmormolod a 181. varázslatot |
h 341 895 2 | használod a 341. tárgyat |
be 630 6 | bemész a 630. épületbe |
im | imádkozol |
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy kiszáradás varázslatot dobsz ellenfeledre. 905 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. 46 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Teli erőből csontzúzó diszkoszt dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 csontzúzó diszkosz. Lövedékeiddel perforálod a fertőzött ent korhadó gyökerét. (6 támadással 872 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Kígyópengével végigvagdosod a fertőzött ent korhadó gyökerét. (6 támadással 1027 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+206 életerő). Transzformálsz! (+102 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. Semmi eredménye! A fertőzött ent csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Kígyópengével végigvagdosod a fertőzött ent korhadó gyökerét. (6 támadással 992 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+199 életerő). Transzformálsz! (+99 varázspont.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. A fertőzött ent csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 csontzúzó diszkoszt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21332 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3796, sebződés: 46, gyógyulás: 413, összesen: +367 ÉP}
(Továbbmész...) [263,115] Az erdőt síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél. Kihalt területre érkezel. Itt már a növények sem a természet törvényei szerint nőnek, elcsökevényesedett indáik rémülten meredeznek a különböző égtájak irányaiba. Szinte érezhető a levegőt átható gonoszság. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sérült fényhozó. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre kiszáradás varázslatot lősz. 678 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Csontzúzó diszkoszt hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 4 csontzúzó diszkosz. Alaposan megsorozod a fényhozó felemelt karját. (4 támadással 281 életpontot sebezve.) A fényhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 csontzúzó diszkoszt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10776 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 959, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy kiszáradás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 905 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből csontzúzó diszkoszt dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 4 csontzúzó diszkosz. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kígyópengével párszor kilyukasztod az árnygólem testét. (6 támadással 1008 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+202 életerő). Transzformálsz! (+100 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Mielőtt észbe kapnál, az árnygólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 375 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! {HD:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed az árnygólem fejét. (5 támadással 859 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+172 életerő). Transzformálsz! (+85 varázspont.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Az árnygólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 343 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Az árnygólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 csontzúzó diszkoszt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24342 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2772, sebződés: 718, gyógyulás: 382, összesen: -336 ÉP}
be 114 | bemész a 114. titkos labirintusba |
t 621 | támadod a 621. szörnyet |
lm 14 22 22 | mozogsz 14 22 22 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
hh 959 1546 1760 | használod a 959. tárgyat az 1546. tárgyat az 1760. tárgyat |
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról kiszáradás varázslatot lősz a másikra. 905 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, csontzúzó diszkoszt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 csontzúzó diszkosz. Ez mellément. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {KCC:} Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a Lord Daramoula testét. (6 támadással 1028 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+206 életerő). Transzformálsz! (+99 varázspont.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! A Lord Daramoula többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 237 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. {KCC:} Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a Lord Daramoula testét. (6 támadással 1003 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+201 életerő). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A Lord Daramoula többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 225 életpontot vesztesz.) A Lord Daramoula belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Lord Daramoula szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 csontzúzó diszkoszt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 Daramoula pálcája. 25410 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2936, sebződés: 599, gyógyulás: 415, összesen: -184 ÉP}
(Továbbmész...) [263,113] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő tl'urlang vadász nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy kiszáradás. 1357 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 103 életpontot vesztettél. Csontzúzó diszkoszt küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 3 csontzúzó diszkosz. Pár lövedéked átjárja a tl'urlang vadász bal karját. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd a tl'urlang vadász testét. (8 támadással 641 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 337 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-16 pszi pont.) (-1 TU.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor megcsapod a tl'urlang vadász markáns izmait. (5 támadással 469 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a tl'urlang vadász nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 331 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) (-2 TU.) A tl'urlang vadász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 csontzúzó diszkoszt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24291 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2679, sebződés: 771, gyógyulás: 6, összesen: -765 ÉP}
(Továbbmész...) [264,112] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy tleikan áruló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy agyroppantás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Csontzúzó diszkoszt markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 1 csontzúzó diszkosz. Becsapódva, megdöfi a tleikan áruló tapogatózó csápjait. (1 támadással 149 életpontot sebezve.) A teremtmény mereven rádbámul, majd ítéletet hirdet. BŰNÖS! Borzalmas fájdalmat érzel (-508 életerő). Reménytelenség lesz rajtad úrrá, a harcnak nincs értelme, hisz bűnös vagy! Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 508, gyógyulás: 2, összesen: -506 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a tlopedmuk jobb oldalát. (6 támadással 1037 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+208 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A tlopedmuk ollója centiméterekre tőled záródik össze. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tlopedmuk, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 54 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Kígyópengével párszor kilyukasztod a tlopedmuk sötét ruháját. (6 támadással 1001 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+201 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Itt is, ott is célba talál a tlopedmuk ollója. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 53 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Kígyópengével megvagdalod a tlopedmuk testét. (3 támadással 513 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-14 TVP). A tlopedmuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 53 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!)
A tlopedmuk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
17833 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2713, sebződés: 479, gyógyulás: 520, összesen: +41 ÉP}
(Továbbmész...) [266,110] Az erdőt síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy patás tanough került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 164 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a patás tanough rövid lábát. (5 támadással 597 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (70 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a patás tanough rövid lábát. (6 támadással 1020 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+205 életerő). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! A patás tanough feléd szúr agyarával, de nem talál. Időben félreugrasz a patás tanough rúgása elől. Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a patás tanough éjsötét bőrét. (6 támadással 977 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+196 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. Semmi hatás! A patás tanough sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A patás tanough feléd rúg, de nem talál el. Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Kígyópengével kicsit megvágod a patás tanough testét. (1 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A patás tanough feléd szúr agyarával, de nem talál. A patás tanough feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19230 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2927, sebződés: 70, gyógyulás: 443, összesen: +373 ÉP}
(Továbbmész...) [267,110] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy nekromanta kóborló. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy kiszáradás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 678 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a nekromanta kóborló nyakát. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a nekromanta kóborló fekete csuháját. (6 támadással 508 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 285 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 109 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 96 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. {HD:} Kígyópengével megvagdalod a nekromanta kóborló jobb lábát. (6 támadással 516 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 261 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A nekromanta kóborló megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 96 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 87 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. {KCC:} Kígyópengével épp hogy megvágod a nekromanta kóborló fekete csuháját. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 243 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A nekromanta kóborló megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 163 életpontot vesztesz.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 90 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult.
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25041 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2906, sebződés: 991, gyógyulás: 6, összesen: -985 ÉP}
be 694 | bemész a 694. épületbe |
v 198 287 69 | elmormolod a 198. varázslatot |
[287,69] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy kristálypalotát. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel a misztikus palota tetejére. Á, ez az! Van itt egy kupolaszerű torony a tetőn, és annak van egy ajtaja! Izgatottan belépsz. Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy átokmurgattyú!
Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {FM:} Alkotó kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az átokmurgattyú farkát. (1 támadással 155 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az átokmurgattyú feléd szúr agyarával, de nem talál. Az átokmurgattyú mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Az átokmurgattyú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Megmarkolva az Alkotó kalapácsot ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Alkotó kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a nanda fejét. (2 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). A nanda feléd harap, de sikertelenül. A nanda szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2217 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 0, gyógyulás: 62, összesen: +62 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Marokra fogva az Alkotó kalapácsot ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Alkotó kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar varázsló bal karját. (2 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2171 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 0, gyógyulás: 64, összesen: +64 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Üdvözlésképpen egy kiszáradás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 678 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fényhozó bal vállát. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10776 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 900, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 6 8 7 | mozogsz nyugatra, északra, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a szellemdarázs testét. (6 támadással 624 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (5 támadással 768 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). A szellemdarázs farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9553 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1568, sebződés: 0, gyógyulás: 160, összesen: +160 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton bűvölő fejét. (6 támadással 629 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 1073 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+215 életerő). A kreiton bűvölő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 esthari rubin [esthari rubin ládikóba-> (186,61)-> 50 arany, -2 ÉP]. 13128 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1843, sebződés: 2, gyógyulás: 221, összesen: +219 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 544 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tleikan hadúr oszladozó fejét. (6 támadással 622 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tleikan hadúr ősöreg testét. (4 támadással 620 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13949 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1786, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy kiszáradás. 452 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a sötét kaszás testét. (6 támadással 655 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (61 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét kaszás testét. (8 támadással 1268 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 298 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 40 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled regenerálódik! Ököllel néhányszor megcsapod a sötét kaszás fekete csuháját. (2 támadással 327 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 312 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A sötét kaszás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20940 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2702, sebződés: 747, gyógyulás: 6, összesen: -741 ÉP}
(Továbbmész...) [286,68] Egyre több fényt engednek át a lombok, sűrűbb az aljnövényzet: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő hártyás dermesztő nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (69 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Kígyópengével párszor kilyukasztod a hártyás dermesztő testét. (6 támadással 1003 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! A hártyás dermesztő csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 208 életpontot vesztesz.) Belecsipked a hártyás dermesztő a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 62 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Kígyópengével párszor kilyukasztod a hártyás dermesztő testét. (6 támadással 1029 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. Semmi eredménye! A hártyás dermesztő csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 213 életpontot vesztesz.) Megcsipkedi a hártyás dermesztő a jobb válladat. (2 támadástól 152 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 65 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a hártyás dermesztő selymes bőrét. (5 támadással 848 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Karmával néhányszor a hártyás dermesztő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 211 életpontot vesztesz.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) A hártyás dermesztő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
19831 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3058, sebződés: 1290, gyógyulás: 6, összesen: -1284 ÉP}
(Továbbmész...) [285,67] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy fertőzött ent. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy kiszáradás varázslattal köszöntöd a másikat. 905 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. 44 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. Nem találtad el. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {KCC:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a fertőzött ent testét. (6 támadással 1009 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+202 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. Semmi eredménye! A fertőzött ent csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Kígyópengével megvagdalod a fertőzött ent testét. (6 támadással 1038 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+208 életerő). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! A fertőzött ent csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a fertőzött ent korhadó gyökerét. (4 támadással 673 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! A fertőzött ent csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a fertőzött ent száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21332 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3625, sebződés: 44, gyógyulás: 553, összesen: +509 ÉP}
ef 3 507 | energia fejlesztése 3 |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 32 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 32 pontért |
JÉGTÖRŐ KORONG (1079. TÁRGY) A jégtörők elülső, csápszerű végtagja leginkább egy korongra emlékeztet, mely valami furcsa ragadós, maró hatású anyaggal van bekenve. Talán ennek köszönhető, hogy nincs az a jégtömb, ami ne olvadna meg ennek a csótányszerű rovarnak az érintésétől. Mivel a jégtörők veszélyhelyzet esetén legalább olyan szaporán hadonásznak e végtagjukkal, mint amikor szorgos munkájukat végzik, nehéz úgy legyőzni egy ilyen bestiát, hogy korongja épen maradjon. |
MÁGIKUS PULZÁNS (542. TÁRGY) Minden nagy találmányhoz véletlen vezet, nincs ez másképp a mágikus pulzánssal sem. Amikor néhány hasznavehetetlen mópat tokent a vörös zyel felé közelítettél, mágikus vibrálásra lettél figyelmes, mágikus energiáid töltődni kezdtek, de aztán a töltődés abbamaradt. Elindulva ezen a nyomon, kísérletezni kezdesz, és ráébredsz, hogy két zyelt egymás felé fordítva, és a pulzáns energiát négy iknegurinnal stabilizálva, folyamatos mágikus erőforrást hozhatsz létre! Mindkét zyelt belehelyezed egy-egy mópat tokenbe, és további három tokennel rögzíted őket egymáshoz, majd öt csepp kátránnyal bekenve, szigeteled az egészet. A puha kátrányba belenyomod a négy iknegurint, és kész ez a mesés varázstárgy! Ha kör elején mágikus pulzáns van a birtokodban, +5 varázspontot regenerálsz, és persze több pulzáns hatása összeadódik. Lehetséges, hogy van egy korlát bizonyos számú mágikus pulzánsnál, de nem valószínű, hogy ezt a közeljövőben el fogod érni. Annál is inkább, mert mágikus pulzánst - a benne levő anyagok természete miatt - nem lehet átadni. A pulzáns elkészítése 15 TVP-t igényel. Megjegyzés: állítólag létezik olyan varázstárgy, egyfajta katalizátor, amely a mágikus pulzánsok hatásfokát növeli. |
HÁRTYÁS DERMESZTŐ (585. SZÖRNY) Az igaz, hogy az árnytündérek birodalmában mindig egy jottányit sötétebb van, mint Ghalla normális vidékein, de ha még a maradék csekélyke fényt is eltakarja előled egy, a fákról aláhulló nagyméretű szörnyalak, akkor egy hártyás dermesztővel találkoztál. Első pillantásra az óriásdenevérek egy elfajzott példányának tűnhet, ha azonban kilátástalan harcba bocsátkozol vele, rájöhetsz: sokkal veszélyesebb jóval ismertebb rokonánál. A hártyás dermesztő ereje állítólag az áldozat félelmein alapszik, de hogy ebben mennyi az igazság, erről bizonyosodjon meg mindenki maga. A hártyás dermesztő ellen szúrófegyverrel próbálkozni esztelenség. A vámpirizációra immúnis. |
Erő: | 65 (86) | Szint: | 51 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 65 (86) | Támadás: | 134 (139) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 65 (85) | Védekezés: | 205 (215) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 38/53 év |
Egészség: | 64 (89) | Életpont: | 1725/1983 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 63 (95) | Varázspont: | 3065/2168 | Pénz: | 210 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 205/206 | Halhatatlanság: | 13 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 39/31 (+4%) | szúrófegyverek: | 33/67 |
vágófegyverek: | 37/91 (+5%) | ütőfegyverek: | 11/53 (+35%) | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | *39/100 |
Feltételes fegyverváltás: Alkotó kalapács (#921) << ököl (#28) << kígyópenge (#955) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -40.); mérg. vas dobónyíl (#190) (41 -43.); csontzúzó diszkosz (#1124) (44 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 55/14 | 2. nyomkövetés: | 111/41 (+13%) | 3. mászás: | 36/90 (+14%) |
4. csapdakészítés: | 41/13 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 33/45 (-600%) | 6. gyógyítás: | 39/79 |
7. titkosírás: | 4/51 | 8. felderítés: | 25/58 | 9. szörnyidomítás: | 21/61 |
10. teológia: | 161/51 (+59%) | 11. taumaturgia: | 137/87 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 5/6 |
13. versengés: | 20/52 | 14. harcművészetek: | 43/28 | 15. zene: | 7/23 |
16. szörnyismeret: | 58/77 | 17. pszi: | 23/83 (+4%) | 18. zárnyitás: | 7/62 |
19. vadászat: | 8/60 | 20. vitalitás: | 5/57 | 21. bányászat: | 43/24 |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 11/66 | 24. csapatmunka: | 11/8 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 436 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 1(2) | 10. vp regeneráció: 3 |
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: küldetés, szellemkastély (36) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), eszement trappoló (#549), Rém (#315), purifikátor császár (#393), rubin sárkány (#330), halált okozó lények (#9098), trakuun lidérc (#576) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), Acél Öklök (#9123), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (111,2,1) |
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) |
hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) |
hadiszerencse II (#24) | papi aura (#377) | agyburok (#90) | szürkeáll. aktiv (#71) |
esszenciavédelem 2 (#188) | erőpajzs III (#127) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
32. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), tűzgolyó (#155), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 48, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | jégoszlop (#231) | >> | zafír sárkány (#329) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
kiszáradás (#268) | >> | Alkotó (#578) | istenítélet (#284) | >> | Teremtő (#579) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan főmágus (#580) | agybénítás (#114) | >> | kristálynyálka (#632) | |
agybénítás (#114) | >> | végzetes szójer (#631) | kiszáradás (#268) | >> | 45. szintű lényekre | |
kiszáradás (#268) | >> | 44. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 48, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | agytaposás (#180) | >> | Teremtő (#579) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | varázsvédelem (#34) | >> | Techiulan (#400) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! (teljesítve) |
3.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 82 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 16 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
6 | csontzúzó diszkosz (#1124) | 4 | deus ex machina (#1) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | |||
10 | kaja (#2) | 1 | két kard szimbólum (#144) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 9 | nothar bogyó (#923) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | tleikan karkötő (#895) | |||
1 | tükör (#43) | 24 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
210 | arany (#50) | 1 | Daramoula pálcája (#950) | 1 | kreommat szirom (#925) |