480. forduló, 482. forduló, Old Secondhand összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. júl. 13. 9h:07'
EZ A 1073. JÁTÉKHETED, 481. FORDULÓD
1074. játékheted kezdete: júl. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4446
SZÁMLA : XXXX

JOCKEY EWING KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [352,18] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+16 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (312,11)-> 5 arany, -2 ÉP] Zu'lit tarsolya termel 2 mocsári penkét. [mocsári penke ládikóba-> (312,11)-> 2 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+59 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+506 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+126 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) A lottó 1137. hetének nyerőszámai: 4, 24, 17. 8 db 0 találatos szelvényed volt. 3 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 33 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: hh 1133 1534 1253 használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 680.]
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos!

Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos bal hátsó lábát. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. 8 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével eltalálod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 62 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg szabotőr!

Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 101 életpontot sebeztél. 27 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével eltalálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 080 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 27, gyógyulás: 27, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg szabotőr!

Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 34 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 87 életpontot sebeztél. 34 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megcsapod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 080 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 34, gyógyulás: 34, összesen: +0 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 ezüstshurikent [ezüstshuriken ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP]. A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 639.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 633.]

* 2. KP: vv 188 165 71 elmormolod a 188. varázslatot a 165. varázslatot a 71. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 631.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 629.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 627.]

* 3. KP: vv 24 26 224 elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 625.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 623.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 623.]

* 4. KP: vv 157 182 76 elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 76. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 623.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 621.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 621.]

* 5. KP: vv 19 139 73 elmormolod a 19. varázslatot a 139. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 619.]
Beizzik a turbómágia. Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 617.]
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 612.]

* 6. KP: kb 36 6 0 kiveszel a bankból a 36. tárgyat (6 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 612.]

* 7. KP: vv 28 73 73 elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 612.]
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 607.]
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 602.]

* 8. KP: vv 112 382 227 elmormolod a 112. varázslatot a 382. varázslatot a 227. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 602.]
Beizzik a turbómágia. Megidéztél egy tűzelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 592.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 592.]

* 9. KP: h 1271 312 0 használod az 1271. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 592.]

* 10. KP: hh 1098 1097 2167 használod az 1098. tárgyat az 1097. tárgyat a 2167. tárgyat
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [1 pontot használtál fel, van még 591.]
Használod az Augur varázskönyvét. Mivel egyetlen szopókő sincs nálad, a varázslat nem jön létre.
Semmi sem történik. [0 pontot használtál fel, van még 591.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 591.]

kb 500 20 kiveszel a bankból az 500. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 19 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 591.]

h 1589 965 979 használod az 1589. tárgyat
Előkapod a Kalmárok Kémgömbjét. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab ytterium kőzet van. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Azt is jó volna tudni, merre kapható sáfránykő. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 588.]

h 1589 100 211 használod az 1589. tárgyat
Előkapod a Kalmárok Kémgömbjét. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz aranyló ugarhéjat. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: (313,117): 1 db. Ára 8 arany. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy sáfránypor hol szerezhető be. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 585.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Folyamatosan próbálsz rejtőzködni, úgy lopódzol be a hatalmas barlangba. Istenedhez fohászkodsz, hogy segítsen elmenekülni, ha a sárkány mégis otthon lenne. Egyszercsak felszisszen valami előtted. Majd megáll benned az ütő! Aztán megkönnyebbülsz: csak egy mérges zafír drakón kötött beléd.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 419 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 57 életpontot vesztettél. A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (47 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zafír drakón jobb hátsó lábát. (4 támadással 246 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 42 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével csak érinted a zafír drakón bal szárnyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (26 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 59 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A zafír drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8 634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 898, sebződés: 133, gyógyulás: 84, összesen: -49 ÉP}

Rémülten nézel körbe: mindjárt nyakadon a sárkány! De nem történik semmi. Kifújva a sokáig benntartott levegőt, tovább lopódzol befelé. Hihetetlen méretű barlangteremmé nyílik a folyosó. És az egészet csillogó kincshalmaz borítja! Micsoda szerencséd van, hogy a sárkány nincs itthon! Még mindig hitetlenkedve azon, hogy győztél, lapátolni kezded a zsákodba a kincseket: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bronzhegyű lándzsa [bronzhegyű lándzsa ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], 4 vasérc [vasérc ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP], egy ezüsttollú nyíl, egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP], 2 ubuk dobónyíl [ubuk dobónyíl ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], egy moa jádekő és 112 arany. A falak mozogni kezdenek, lassan megelevenednek. Félelmetes savelementálok kezdenek létrejönni mindenhol. Ocsmány mágia! Menekülnöd kell, a maradék kincset hátrahagyva. [30 pontot használtál fel, van még 555.]

m 7 7 5 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[351,17] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy zafír sárkány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 396 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. 279 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-13 támadás és védekezés a harc végéig.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 240 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. 259 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (99 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 463 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 63 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével párszor keményen megütöd a zafír sárkány testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 32 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 66 életpontot sebeztél. A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], 31 arany, 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 21 474 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1367, sebződés: 1093, gyógyulás: 101, összesen: -992 ÉP}

Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +300 életerő.) Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +300 életerő.) Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +300 életerő.) Nocsak, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ezüstdarab) kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [350,16] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy zafír sárkány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 217 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 262 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. 219 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 41 életpontot sebződik. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (92 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 446 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 69 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével többször eltalálod a zafír sárkány testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (65 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 67 életpontot sebeztél. A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel többször eltalálod a zafír sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 173 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megpöccinted a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 47 életpontot sebződik. Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 59 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.)
A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 21 474 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1660, sebződés: 961, gyógyulás: 192, összesen: -769 ÉP}

Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +300 életerő.) Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +300 életerő.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kátránygödröt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Chara-din hívői építették. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (arkog kő) találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [349,17] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy zafír sárkány. Itt csata lesz.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 204 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. 258 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-13 támadás és védekezés a harc végéig.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 130 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. 225 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zafír sárkány jobb vállát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 46 életpontot sebződik. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (95 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a zafír sárkány bal vállát. (6 támadással 489 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 41 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével többször eltalálod a zafír sárkány bal első lábát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 69 életpontot sebeztél. A zafír sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1191, sebződés: 926, gyógyulás: 96, összesen: -830 ÉP}

Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +300 életerő.) Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +300 életerő.) Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +300 életerő.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sárkánybarlangot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 525.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Folyamatosan próbálsz rejtőzködni, úgy lopódzol be a hatalmas barlangba. Istenedhez fohászkodsz, hogy segítsen elmenekülni, ha a sárkány mégis otthon lenne. Hirtelen valami mozdul előtted. Majd elájulsz az ijedtségtől! De látod, hogy ez csak egy smaragd drakón. Elmosolyodsz.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 214 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 65 életpontot vesztettél. A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (35 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a smaragd drakón bal hátsó lábát. (6 támadással 481 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 54 életpontot sebződik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 104 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével épp hogy eltalálod a smaragd drakón jobb szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 22 életpontot sebződik. Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. A smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával megérint. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8 634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 951, sebződés: 159, gyógyulás: 100, összesen: -59 ÉP}

Egy pillanatig dermedten figyelsz, hogy a csatazaj felkeltette-e a sárkány figyelmét, de semmi. Megkönnyebbülve mész beljebb. Hihetetlen méretű barlangteremmé nyílik a folyosó. És az egészet csillogó kincshalmaz borítja! A kincs most azonban másodlagos szempont. Az elsődleges szempont, sok-sok tonnájával a kincs tetején ül, és úgy néz rád, mint macska az egérre. Ahogy közelebb érsz, látod, hogy ez egy márvány sárkány.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 392 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 160 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. 120 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-16 támadás). A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (82 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a márvány sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 460 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével párszor keményen megütöd a márvány sárkány farkát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (72 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 48 életpontot vesztettél. A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 21 474 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1293, sebződés: 626, gyógyulás: 96, összesen: -530 ÉP}

Még mindig hitetlenkedve azon, hogy győztél, lapátolni kezded a zsákodba a kincseket: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bronzpenge [bronzpenge ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP], egy era formázó minta, egy bronzpajzs [bronzpajzs ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 99 arany. A falak mozogni kezdenek, lassan megelevenednek. Félelmetes savelementálok kezdenek létrejönni mindenhol. Ocsmány mágia! Menekülnöd kell, a maradék kincset hátrahagyva. [30 pontot használtál fel, van még 495.]
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +300 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 495.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[348,18] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ezüstdarab) kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ében halálhajcsár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 484 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) Zarknod szemével épp hogy eltalálod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 48 életpontot sebződik. Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 598, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [347,19] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Utad során felfedezel egy sárkánybarlangot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Syrac Hold irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy lidércóriás közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 210 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (29 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a lidércóriás testét. (6 támadással 434 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 34 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével többször eltalálod a lidércóriás testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 49 életpontot sebződik. Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 66 életpontot sebeztél. A lidércóriás mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A lidércóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. 14 946 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1024, sebződés: 113, gyógyulás: 101, összesen: -12 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 475.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Egy utolsó fohászt rebegsz istenedhez, majd elindulsz befelé. Bíznod kell benne, hogy a sárkány nincs otthon, hajtogatod magadban. Mocorgást hallasz. Úristen, csak nem a sárkány? De nem, ez a valami annál sokkal apróbb: mindössze egy márvány drakón vicsorog rád.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 218 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (37 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a márvány drakón pikkelyes testét. (6 támadással 366 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével gyengén megütöd a márvány drakón nyakát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 43 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. A márvány drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A márvány drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8 634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 844, sebződés: 85, gyógyulás: 90, összesen: +5 ÉP}

Rémülten nézel körbe: mindjárt nyakadon a sárkány! De nem történik semmi. Kifújva a sokáig benntartott levegőt, tovább lopódzol befelé. Elérkezel a hatalmas központi barlangba. Középen aranykincs és egyéb tárgyak mérhetetlen tömege van felhalmozva. Hatalmas mázlid van, hogy a sárkány nincs a barlangjában. Még mindig hitetlenkedve azon, hogy győztél, lapátolni kezded a zsákodba a kincseket: A következő kincseket találtad: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 80 arany, -2 ÉP], 2 mérgezett vasnyíl [mérgezett vasnyíl ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy gyöngymangó, egy rövid íj [rövid íj ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP], egy gór formázó minta és 126 arany. Dübörgést hallasz: kövek potyognak fentről, a barlang kezd beomlani! Menekülsz, fájó szívvel hagyod hátra a maradék kincset. [30 pontot használtál fel, van még 445.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[346,20] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy méregféreg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 412 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (61 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a méregféreg testét. (6 támadással 456 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 35 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 111 életpontot sebeztél. 111 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével gyengén megütöd a méregféreg testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 60 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) A méregféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (312,11)-> 24 arany, -2 ÉP] 13 899 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1159, sebződés: 157, gyógyulás: 113, összesen: -44 ÉP}

Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (pular kristály) van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [346,21] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Utad során felfedezel egy viharóriás barlangot. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 425.]

be 6112 bemész a 6112. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 425.]

v 198 364 67 elmormolod a 198. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

345 346 347 348 349 350 351 352 353
15
16
17
18
19
20
21
22
(346,20) méregféreg (#784), érclelőhely
(346,21) viharóriás barlang (#612), érclelőhely
(347,19) sárkánybarlang (#620), Raia oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, lidércóriás (#401), márvány drakón (#322)
(348,18) érclelőhely, ében halálhajcsárok (#295)
(349,17) zafír sárkány (#329), sárkánybarlang (#620), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), érclelőhely, smaragd drakón (#321), márvány sárkány (#328)
(350,16) zafír sárkány (#329), kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), oltár, érclelőhely
(351,17) zafír sárkány (#329), érclelőhely
(352,18) quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301), zafír drakón (#320)

[364,67] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy térkaput. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Találsz egy mocsári penkét.

[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 415.]

v 163 191 105 elmormolod a 163. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

363 364 365
66
67
68
(364,67) térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148)

[191,105] Sűrű erdőbe érkeztél. Észreveszel egy ovimon-bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy vadászat varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy térkaput. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gránátkaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzrakó helyet. Az illatok megfognak. A tűz körül sertepertélő gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a gerebben-főzeléket, miközben a gyomrodba tuszkolod.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Hirtelen a bibircsókos boszi sátrába botlasz, és úgy döntesz, tiszteleted teszed nála.
- Á az acélpengőke. Látom, elhoztad nekem - veszi el a tárgyat az öregasszony, de amikor látja, hogy nincs itt minden, elkomorul. - A félmunka nem munka! A boszi úgy dönt, ha már itt vagy, új feladatot ad:
- Ha legközelebb erre jársz, inkább a következőket hozd: - mondja. - 2 rézsisak, 4 bunkó, 6 ovimon-bogyó, 4 tüskecsapda, 1 grifftojás.
Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő kronotapír mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-9 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronotapír testét. (6 támadással 482 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 45 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. 7 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével súrolod a kronotapír bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 66 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 61 életpontot sebeztél. A kronotapír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-6 TVP). A kronotapír nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-6 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kronotapír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 4 075 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 773, sebződés: 36, gyógyulás: 7, összesen: -29 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.
[-55 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [25 pontot használtál fel, van még 378.]

ef 99 508 energia fejlesztése 99
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-15 TU.] [105 pontot használtál fel, van még 273.]

* 1. BP: v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 243.]

* 2. BP: h 1271 1253 0 használod az 1271. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 203.]

tf 1 3 fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [3 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 2, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Tűzelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 622 pontot. A következő körben tehát 822 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Jockey Ewing, egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 481. fordulód.

Erő: 45 (59) Szint: 44 Merészség: 8/5 Magasság: 174 cm
IQ: 53 (80) Támadás: 80 (84) Agresszió: 5 Testsúly: 101 kg
Ügyesség: 53 (68) Védekezés: 103 (111) Menekülés: 30 % Életkor: 31/34 év
Egészség: 45 (59) Életpont: 1271/1275 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 1
Szerencse: 47 (64) Varázspont: 2659/66 Pénz: 16482 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 90/0 Pszi pont: 329/62 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 15
Eddig összesen 4162 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 134 028 TP-t kaptál. Jelenleg 12 370 398 TP-d van. A következő szinthez még 229 602 TP szükséges. Trófeáid: entitás manifesztum, zafír sárkány, triklem drakolder. A 466. fordulódban 15485 arany került a bankszámládra. 15639 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/60 ökölvívás: 3/61 szúrófegyverek: *39/101
vágófegyverek: 10/10 ütőfegyverek: 30/25 (+2%) lőfegyverek: 34/47 (+2%)
dobófegyverek: 20/75

Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (50%) << Fairlight botja (#476) (200%) << Pusztítás Botja (#316)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -29.); mihlanil nyíl (#597) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
191,105 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
Kisebb kívánság: legutóbb 2015. évben 7. hónapban.
JLKzott minoszkúpok: 65, 60, 63, 62, 87, 85

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/12 Max életkor 87 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 237 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 63/73 2. nyomkövetés: 105/12 (+39%) 3. lopás: 6/99
4. mászás: 23/19 (+3%) 5. csapdakészítés: 14/32 6. csapdaészlelés: 17/17
7. gyógyítás: 75/68 8. titkosírás: 14/0 9. felderítés: 39/30
10. szörnyidomítás: 10/32 11. teológia: 105/49 (+15%) 12. taumaturgia: 168/7 (+14%)
13. szerencsejáték: 8/91 14. versengés: 19/87 (+8%) 15. harcművészetek: 3/99
16. zene: 10/99 17. szörnyismeret: 21/99 18. pszi: 36/36 (+16%)
19. zárnyitás: 4/78 20. vadászat: 8/78 21. vitalitás: 3/36
22. bányászat: 33/46 (+7%) 23. úszás: 10/62 24. főzés: 4/18
25. csapatmunka: 4/35

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), dárdát (#10) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Raia szent lovagja (#239), noth szellem (#250) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223), degradátor (#210) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), triklem drakolder (#275), agyfröccsentő (#666), óriás csontváz (#176), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
skarlátdémon (#790), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ősvillám (#235, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
lidércidézés (#219, 30 VP) mágia megértése (#226, 0 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP)
energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) Pörhemór köre (#205) (95,30,4) esszenciavédelem 2 (#188) esszenciavédelem (#165)
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
30. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
tűzeső (#61), villámsújtás (#89), agykorbács (#97), ősvillám (#235)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
agykorbács (#97) >> ében hadúr (#294) villámsújtás (#89) >> ezerszemű bestia (#288)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> ezerszemű bestia (#288) agytaposás (#180) >> triklem drakolder (#275)
agytaposás (#180) >> Thargodan mágus (#318)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Használod is a varázslatokat, amiket adok neked? Lássuk például a földelem idézését!
2.) Páratlan varázspárviadalban lesz részed, amikor kihívod és legyőzöd a Sötétség Hercegét.
3.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére!

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 34 (limit: 534), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 6 161.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XXXII. olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 23, pontszámod: 203.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 129, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 14 250.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudati jel (109)
gyógyító totem (116)
a közösség ereje (123)
bajnokok koronája (139)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a tanítók türelme (181)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
az őrzők ébersége (312)
alattvalók védelme (345)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 86 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 189 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1566.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * vámpírölő (#951)
Vágófegyverek
1 mágusölő (#422) 1 nitmák penge (#837) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 Din cséphadarója (#840) 1 szögletes kő (#17) 1 * Zarknod szeme (#740)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 bűvös shuriken (#562) 2 esszenciakristály (#350)
Páncélok
1 dalebg.kristályvért (#564) 1 * díszes tunika (#1488)
Sisakok
1 * lidérckorona (#531)
Köpenyek
1 * démoni palást (#1573) 1 őselemek köpenye (#560) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
$1 * ryuku vállvédő ($1323)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * Urgod kesztyűje (#462)
Övek
1 * tradicionális öv (#1368)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345) 1 topáz erényöv (#731)
Csizmák
1 * tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 hatalom fülbevalója (#817) 9 mópat token (#585) 2 * ősplazma (#839)
1 * Zu'lit fülkarikája (#727)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
6 halálhozó talizmán (#813) 2 korinthai talizmán (#814) 1 Natharion amulett (#742)
4 rothasztó talizmán (#815) 1 * Sshreakza amulettje (#836) 2 * szerencsetalizmán (#366)
$1 * villám szimbólum ($145) 4 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 halálhozó karkötője (#816) 2 * Luthius karkötője (#527) 1 mászó-karperec (#392)
1 Natharion karkötő (#738) 1 teriádbőr karkötő (#1297) 1 * Xanathal karkötője (#956)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
5 angyalok gyűrűje (#529) 1 balkezes gyűrű (#1549) 1 bo'adhun gyűrű (#743)
1 * drakolder gyűrű (#969) 1 Rughar gyűrűje (#518) 1 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321)
1 vark. pecsétgyűrű (#1171) 1 * Vlagyimir gyűrűje (#822)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4)
1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 * olimpia kvazármedál (#1861) 1 * örökkéval. éjköve (#2181)
1 * q. ölő érem (#2088) 1 * zinthurgirtó érem (#2194)
Löttyök és porok, tartóstul
30 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 7 csepp tinta (#101), fér még: 293]
3 Fekete Kehely (#283) [bennük 2 korty sötét ital (#284), fér még: 13]
16 fűszertartó (#210) [bennük 73 csepp sáfránypor (#211), fér még: 7]
5 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 50]
25 sólyomcsőr (#1223) [bennük 80 pondróvér (#1232), fér még: 220]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 128 csepp spiritusz (#170), fér még: 52]
2 szent kehely (#257) [bennük 12 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 8]
3 térdeplő tülök (#1440) [üres, kapacitás: 18]
10 toxyl üvegcse (#592) [üres, kapacitás: 100]
9 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 108]
2 vizestömlő (#3) [bennük 20 korty víz (#27), fér még: 20]
10 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 200]
Eszközök, használati tárgyak
6 acéltű (#334) 15 áldott kő (#642) 3 amul kulcs (#565)
1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504) 1 árnyékkulcs (#566)
1 Augur varázskönyve (#1097) 1 Baghar fétise (#1098) 18 csontkulcs (#74)
3 deus ex machina (#1) 18 fáklya (#36) 1 fiatalság itala (#473)
1 furulya (#233) 16 gyógykenőcs (#313) 1 hűségérme (#1141)
5 inváziós trófea (#2166) 31 kaja (#2) 1 Kalmárok Kémgömbje (#1589)
1 kinemfogyó tegez (#368) 2 kristályfolyadék (#449) 16 krónika (#1725)
1 kulcskarika (#648) 4 leviatán hólyag (#2182) 1 mágikus gyertya (#1600)
2 mágikus térkép (#2167) 20 manakristály (#500) 3 márványkulcs (#245)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 moa katalizátor (#386) 34 moa kristály (#2203)
1 moa töltő (#525) 1 moa varázsdoboz (#1133) 1 Morgan pálcája (#503)
1 Morgan szilánkja (#508) 2 nagy aranykulcs (#246) 2 norgat kulcs (#471)
1 oldalzsák (#1172) 2 ork csodaszer (#1228) 1 párducbőr pénztárca (#1118)
1 pszi kő (#248) 2 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
2 roxati zárfaló (#314) 16 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 smaragd kulcs (#241)
5 szeksztáns (#32) 6 térhajlító kavics (#1539) 1 titkos teleportkő (#1387)
3 törpe őskő (#633) 3 tudás gyöngye (#522) 23 varázskő (#305)
1 varkaudar csésze (#841) 1 Zu'lit tarsolya (#537)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 45 álompor (#396) 2 amniosz (#203)
14 borkonyó bibe (#312) 2 csalánvirág (#582) 100 csillezsályalevél (#1253)
36 csuklyavirág (#133) 2 darázsfarok (#654) 6 darázsszárny (#652)
1 din formázó minta (#301) 1 dlathog kőzet (#829) 4 dramoan kő (#967)
147 drótszőr (#37) 62 ében toboz (#578) 3 eknozol (#540)
10 Eldereth szilánk (#512) 1 entitás esszencia (#1833) 3 era formázó minta (#418)
60 extra takarmány (#1360) 7 ezüstdarab (#326) 36 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 5 galachmit (#310) 4 gór formázó minta (#444)
11 gyöngymangó (#135) 6 iknegurin (#541) 36 kék orchidea (#68)
1 kreommat szirom (#925) 11 lótuszvirág (#447) 16 madártoll (#112)
48 mákrózsa virág (#56) 8 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 moa gyémánt (#385)
2 moa jádekő (#382) 6 moa smaragd (#377) 3 mópat tetem (#584)
1 móri gyümölcs (#116) 32 mutáns csont (#331) 39 pirkit (#153)
5 praglonc hártya (#215) 6 púderkő (#119) 8 purifikátor háj (#269)
2 quwarg tojás (#360) 12 rókafarok (#124) 4 sallank karom (#128)
1 sárkány ékkő (#1632) 49 sárkánypikkely (#292) 1 szvó-ektoplazma (#151)
5 Thargodan esszencia (#328) 18 varányszem (#30) 3 vörös zyel (#606)

Összsúly: 173.34 kg Megterheltség: 77%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 42 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (20 db, BANKSZÉF MÉRETE: 28)
7 adamantit (#627) 5 angyalok kesztyűje (#609) 1 ásó (#34)
1 bronz taider (#641) 11 bunthar bőr (#733) 75 ezüstdarab (#326)
270 gyöngymangó (#135) 4 holdbőr (#1236) 1 Krogan buzogánya (#1561)
10 kvazár (#244) 450 madártoll (#112) 355 mákrózsa virág (#56)
1 pengepajzs (#425) 1 Raia pallosa (#426) 2 ryuku kalapács (#724)
1 ryuku menetpajzs (#1320) 1 ryuku vadászing (#1158) 65 szárnyas hernyó (#69)
7 Tilnetor kardja (#474) 1 tleikan manakő (#1144)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 acélpengőke (#231) 1 áldott kő (#642) 4 fáklya (#36)
2 isteni könnycsepp (#260) 4 kaja (#2) 5 pirkit (#153)
1 quwarg tojás (#360) 9 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 sárkányfog (#617)
2 varázskő (#305) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
847 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 5 csillezsályalevél (#1253)
1 era formázó minta (#418) 1 gór formázó minta (#444) 3 gyöngymangó (#135)
5 mákrózsa virág (#56) 19 manakristály (#500) 1 moa jádekő (#382)
3 sáfránypor (#211) 16 sárkánypikkely (#292) 2 spiritusz (#170)
1 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

190 191 192
104
105
106
(191,105) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), tündöklő szobor (#1587), térkapu (#452), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzrakó hely (#1169), kronotapír (#286)

Üzenet küldése a karakternek