480. forduló, 482. forduló, Nerina Clarusdea összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 16. 9h:09'
EZ A 522. JÁTÉKHETED, 481. FORDULÓD
523. játékheted kezdete: nov. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [110,54] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Kripta Gittával. Ő Halatir Maurloth felesége! Leah felszentelt papja. Egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy Mágikus Koponyát, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy mestervarázsló trófea, egy elit gárdista trófea és egy áeratikus hasnyák trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított sullár. Holmiját egy törpemammut cipeli. Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Köszöntitek egymást, aztán tovább. Egy gonosszal barátkozol? (+1 gonoszság.) Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 mentát karkötőt (30 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 4 sáfránypor (eladási ár: 401 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany), 2 fokhagyma (eladási ár: 120 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany), 12 fekete gyöngy (eladási ár: 86 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany), 10 mákrózsa virág (eladási ár: 16 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany) ellenértékét. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 4 sáfránypor (eladási ár: 560 arany, ebből a kezelési költség: 56 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 vapár ág (eladási ár: 70 arany, ebből a kezelési költség: 7 arany), 2 fokhagyma (eladási ár: 130 arany, ebből a kezelési költség: 13 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 13 quwarg tojást.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 20 quwarg tojás (eladási ár: 150 arany, ebből a kezelési költség: 15 arany), 2 vapár ág (eladási ár: 109 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 1 mentát karkötő (eladási ár: 2149 arany, ebből a kezelési költség: 214 arany) ellenértékét.
A 10. napon összefutsz Halatir Maurlottal. Tárgyai között kitűnik egy fülemüle síp, melyen látszik, hogy elkészítésére nagy hangsúlyt fektetett. Ő Kripta Gitta férje! Sheran kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy Halatir kalapját, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy jégtroll trófea és egy ryuku csapásvezető trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy nektoraf! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az aranytermő erszény 37 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+36 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+185 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+97 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 685. hetének nyerőszámai: 12, 7, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 708.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 708.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 706.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 704.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 472 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 702.]

tno 5 1 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 702.]

le 147 leveszed/lerakod a 147. tárgyat
Már nem őrzöd annyira a hebrencs csapdát. [0 pontot használtál fel, van még 702.]

kt 1117 1 elkészíted az 1117. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 párducbőr övtáskát. Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 672.]

kt 1118 2 elkészíted az 1118. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 párducbőr pénztárcát. Erőd TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 622.]

a 1118 3454 1 átadod az 1118. tárgyat a 3454. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 párducbőr pénztárcát Kripta Gitta részére. [0 pontot használtál fel, van még 622.]

in 3454 300 443 leírod a 3454. kalandozónak a 300. szörnyet a 443. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy ősquwarg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) roxati üvegszemet. [0 pontot használtál fel, van még 622.]

in 3454 301 444 leírod a 3454. kalandozónak a 301. szörnyet a 444. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy quwarg szabotőr. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gór formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 622.]

in 3454 302 445 leírod a 3454. kalandozónak a 302. szörnyet a 445. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy quwarg ősmágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kvazár kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 622.]

in 3454 304 446 leírod a 3454. kalandozónak a 304. szörnyet a 446. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy aranygriff. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) fekete lótuszt. [0 pontot használtál fel, van még 622.]

in 3454 305 447 leírod a 3454. kalandozónak a 305. szörnyet a 447. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy Banyapók. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) lótuszvirágot. [0 pontot használtál fel, van még 622.]

in 3454 306 448 leírod a 3454. kalandozónak a 306. szörnyet a 448. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy méregelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) lótuszfőzetet. [0 pontot használtál fel, van még 622.]

in 3454 307 450 leírod a 3454. kalandozónak a 307. szörnyet a 450. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy taalru herceg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) feketekard nyakláncot. [0 pontot használtál fel, van még 622.]

in 3454 308 451 leírod a 3454. kalandozónak a 308. szörnyet a 451. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy uchako. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) zangrozi csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 622.]

in 3454 309 453 leírod a 3454. kalandozónak a 309. szörnyet a 453. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy mópat gigász. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 622.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 592.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[111,54] A sík vidéket bozótos váltja fel. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [112,54] A bozótost dombság váltja fel.

Találsz egy olvasztókemencét. Találsz egy vaskohót. Nocsak, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek keletre.
Összefutsz Lumyr Haleth-tel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy réz papi karkötőt, egy sárga erőövet és egy vassisakot visel. Ruházatát egy orgyilkos trófea és egy sullár trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [113,54] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy trollfa. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 54 életpontot sebeztél. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a trollfa testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a trollfa testét. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A trollfa lendületes ütése célt téveszt. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-11 életpont). A trollfa most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 göcsörtös bunkót. [göcsörtös bunkó ládikóba-> (94,53)-> 8 arany, -2 ÉP] 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy bandita nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A bandita összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (93,54)-> 6 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 orgyilkos tőr [orgyilkos tőr ládikóba-> (94,53)-> 8 arany, -2 ÉP]. Szereztél 13 aranyat. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 562.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[114,54] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Ráismersz a lényre. Egy epokitféreg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az epokitféreg testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az epokitféreg jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az epokitféreg melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki az epokitféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mákrózsa bokrot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [115,54] Még mindig bozótos. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vérfürdető magszim lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. Kritikus ütés! (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim elhibázza az ütést csápjával. A vérfürdető magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [116,54] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odaadod a gnómnak a fémrudat, ennek nagyon megörül és megkér, hogy emeld fel a gépét. Nekigyürkőzöl és megtartod neki a masinát. A gnóm nagy kopácsolással dolgozik alatta. Amikor végre elkészül a szerkezet, a szakember lelkesen bemutatja, hogyan működik. Egy szót sem értesz belőle, de azért okosan bólogatsz. A bemutató végeztével egy rövid kézfogással búcsúztok egymástól. (+2 jóság.)
Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő sérült hadroszaurusz mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 71 életpontot sebeztél. Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hadroszaurusz kacsacsőrét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a hadroszaurusz testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz melléd csap a farkával! A hadroszaurusz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 11 kaját. 1034 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[45 pontot használtál fel, van még 517.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[117,54] Még mindig bozótos. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hirdesse e szentély az Ördögi Kör dicsőségét az idők végezetéig. >KHY BEL'EZ< " Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Sheran nem veszi le válladról a terhet, de megerősíti válladat. " A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő hadroszaurusz mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a hadroszaurusz testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a hadroszaurusz jobb hátsó lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 12 kaját. 1379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [118,54] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Lord Kis Se előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Dornodon templomot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy sebesült tyrannoszaurusz rex. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 52 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 tyrex csontot. 1925 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő velociraptor nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 33 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a velociraptor jobb lábát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a velociraptor testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A velociraptor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a velociraptor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 raptor karmot. 1344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 497.]

gyk 13 40 gyakorolsz a 13. tárggyal 40 pontért
A levegőben csapkodva, egy képzelt ellenféllel küzdve fejleszted ütőfegyver ismeretedet. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 457.]

gyk 325 40 gyakorolsz a 325. tárggyal 40 pontért
Fegyveredet megforgatva, csihant a döfke penge nyisz-nyasza. Jót tett egy kis edzés! A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 417.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+28 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 387.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 377.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 337.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 297.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 289 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 257.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 249 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 217.]

tf 1 17 fejleszted az 1. tulajdonságodat 17 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 232 TVP-t kell elköltened.] [17 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 26, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját töm magába a sullár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 622 pontot. A következő körben tehát 822 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 398. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 481. fordulód.

Erő: 61 (69) Szint: 25 Merészség: 8/7 Magasság: 141 cm
IQ: 51 (58) Támadás: 32 Agresszió: 4 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 51 (55) Védekezés: 61 Menekülés: 30 % Életkor: 163/167 év
Egészség: 57 (61) Életpont: 413/307 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 61 (67) Varázspont: 826/30 Pénz: 3527 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 222/161 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 6
Eddig összesen 2939 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8854 TP-t kaptál. Jelenleg 1590992 TP-d van. A következő szinthez még 109008 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, acélkolosszus, varkaudar hadúr. A 478. fordulódban 13568 arany került a bankszámládra. 13771 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/71 ökölvívás: 4/61 szúrófegyverek: 28/20 (+2%)
vágófegyverek: 19/83 (+5%) ütőfegyverek: 20/77 (+5%) lőfegyverek: 28/1
dobófegyverek: 8/67

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/7 2. nyomkövetés: 128/58 (+24%) 3. mászás: 13/9
4. csapdakészítés: 27/63 5. csapdaészlelés: 15/36 6. gyógyítás: 70/65
7. titkosírás: 11/86 8. felderítés: 36/0 9. szörnyidomítás: 8/81
10. teológia: 63/24 (+20%) 11. taumaturgia: 32/74 (+6%) 12. szerencsejáték: 8/41
13. versengés: 12/81 14. harcművészetek: 7/66 15. zene: 100/49 (+34%)
16. szörnyismeret: 13/94 17. pszi: 27/33 (+9%) 18. zárnyitás: 13/0
19. vadászat: 17/26 20. vitalitás: 1/20 21. bányászat: 36/62 (+2%)
22. úszás: 22/22 23. főzés: 12/84 (+10%) 24. csapatmunka: 3/38

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
halálmadár (#351), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110), kaszabolósáska (#83), quwarg ősmágus (#302)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs II (#63)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), energiafolyam (#136), tisztítótűz (#44)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mirg (#135) lángcsóva (#31) >> fagymágus (#650)
energiafolyam (#136) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 1 fémrúd (#104) 3 jégszilánk (#1128)
4 párducbőr (#1066) 2 párducszem (#1073) 6 rozmárfog (#1069)
3 spiritusz (#170) 1 tükör (#43) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
72 arany (#50) 18 kaja (#2) 1 magszim bél (#103)
1 párducbőr övtáska (#1117) 1 párducbőr pénztárca (#1118) 3 ragasztó (#83)
1 raptor karom (#281) 1 tyrex csont (#280)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(111,54) 42. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(112,54) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely, Lumyr Haleth (4114. kalandozó)
(113,54) trollfák (#80), bandita (#758)
(114,54) epokitféreg (#147), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), művészi porolit (#720), Tharr oltár
(115,54) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Sheran oltár, vérfürdető magszim (#148)
(116,54) 47. jellempróba, hadroszaurusz (#162)
(117,54) oltár, hadroszaurusz (#162)
(118,54) művészi porolit (#720), Chara-din rúnaköve, tyrannoszaurusz rex (#160), velociraptor (#161)

Üzenet küldése a karakternek