Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. dec. 13. 13h:56' EZ A 646. JÁTÉKHETED, 481. FORDULÓD 647. játékheted kezdete: dec. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
Egy energiapajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled.
Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt.
Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {GYD:} Alkotó kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a halottidéző foszló testét. (2 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). A halottidéző megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 315 életpontot vesztettél. A halottidéző szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
3654 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 315, gyógyulás: 70, összesen: -245 ÉP}
Bon-less ongóliant tombolás létrehozásához szükséges szavakat mormol. Stoneheart gyorsan felrak egy kitartás varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy energiapajzs varázslatot.
Bon-less egy villámcsapás varázslattal köszönti a másikat. 108 életpontot sebzett. Evil Devil üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. Az ellenfél csapásai puhábbak lesznek. Az ellenfél pusztító végzet varázslatot lő Bon-less irányába. Semmi eredménye! Az ellenfél pajzszúzás varázslatot lő Bon-less irányába. 165 életpontot vesztett.
Bon-less teli erőből vas dobónyilat dob az ellenfélre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozza a halottidéző jobb vállát. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Evil Devil szemöldöködet ráncolva koncentrál, hogy a fúvócsővel célba találjon. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásának köszönhetően meglővi a halottidéző fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
729 tapasztalati pontot kaptál. A szörnyet te fogod átkutatni.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 343, összes sebződés: 165}
Bon-less ongóliant tombolás létrehozásához szükséges szavakat mormol. Roméró elmormol egy varázsvédelem II varázslatot. Stoneheart egy kitartás védekező rúna felrakásával nyit. Sudár Virág hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormol. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy energiapajzs mágia...
Bon-less néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy villámcsapás. 104 életpontot sebzett. Az ellenfél pusztító végzet varázslatot lő Bon-less irányába. 392 életpontot vesztett.
Bon-less vas dobónyilat küld az ellenfél felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéke átfúrja az élőholt szertart.m. fejét. (6 támadással 253 életpontot sebezve.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt szertart.m. jobb lábát. (6 támadással 615 életpontot sebezve.) Evil Devil lő a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeivel perforálja az élőholt szertart.m. lábát. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz.
Mjölborg kalapácsával Bon-less néhányszor megcsapja az élőholt szertart.m. jobb karját. (5 támadással 374 életpontot sebezve.) Cápafoggal Bon-less meghorzsolja az élőholt szertart.m. jobb oldalát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) {GYD:} Alkotó kalapáccsal eltalálod az élőholt szertart.m. testét. (1 támadással 174 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vámpírölővel Evil Devil meghorzsolja az élőholt szertart.m. bal karját. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Evil Devil mélyen koncentrálva megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 63 életpontot sebzett. Társad gyógyult. Sárkánytőrrel Evil Devil meghorzsolja az élőholt szertart.m. lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az élőholt szertart.m. megcsapja Bon-less fejét. (2 támadástól 17 életpontot vesztett.) Az élőholt szertart.m. még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1308 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Az ellenfél alapos átkutatásának feladata közös döntés alapján Sudár Virágot terheli. Mielőtt elrakná, megmutatja, mit talál {Csatastatisztika; sebzés: 789, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 1908, összes sebződés: 409}
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 72. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 37 39 |
* 8. KP: | elmormolod a 90. varázslatot a 385. varázslatot a 71. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Meglengetve az Alkotó kalapácsot a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Alkotó kalapáccsal kegyetlenül megütöd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 156 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (49 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Alkotó kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 173 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (66 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
* 10. KP: | használod a 916. tárgyat |
tps 25 | TVP spórolása: 25 pontért |
vtn 364 | varázslat tanulás: a 364. varázslatot |
hu 56 729 | hulladék: 56 729 |
h 697 1600 | használod a 697. tárgyat |
hh 1760 1546 504 | használod az 1760. tárgyat az 1546. tárgyat az 504. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Marokra fogva az Alkotó kalapácsot a másikra támadsz. {FM:} Alkotó kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Földelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1579 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 6, gyógyulás: 66, összesen: +60 ÉP}
ve 170 50 | megveszed a 170. tárgyat 50 |
ve 677 1 | megveszed a 677. tárgyat 1 |
h 1525 384 627 | használod az 1525. tárgyat |
t 384 | támadod a 384. szörnyet |
m 8 | mozogsz északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 275 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 620 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gothag döglidérc rothadó alakját. (6 támadással 930 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karma a fejed mellett suhan el! A gothag döglidérc karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 12162 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1893, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy agytaposás varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 171 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a ködmágus fejét. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a ködmágus jobb lábát. (6 támadással 513 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Nem vagy felkészülve a ködmágus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 166 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. {FM:} Kígyópengével megvagdalod a ködmágus fekete csuháját. (6 támadással 499 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (53 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 167 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. {KCC:} Kígyópengével végigvagdosod a ködmágus nyakát. (6 támadással 506 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. Semmi eredménye! Nem vagy felkészülve a ködmágus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 156 életpontot vesztesz.) Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! {FM:} Kígyópengével kicsit megvagdalod a ködmágus fejét. (3 támadással 259 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (34 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Nem vagy felkészülve a ködmágus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 180 életpontot vesztesz.) Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt.
A ködmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 jen tekercs (ld. enc.). 20397 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2502, sebződés: 669, gyógyulás: 6, összesen: -663 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Távolról kiszáradás varázslatot lősz a másikra. 905 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Semmi eredménye! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezeréves lélek áttetsző testét. (5 támadással 431 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (42 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {FM:} Kígyópengével végigvagdosod az ezeréves lélek testét. (6 támadással 759 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (81 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 123 életpontot vesztettél. Nem vagy felkészülve az ezeréves lélek gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! {FM:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod az ezeréves lélek testét. (3 támadással 394 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (63 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 116 életpontot vesztettél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-113 életerő). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21540 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2675, sebződés: 570, gyógyulás: 6, összesen: -564 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy kiszáradás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fertőzött dr.lárva bal lábát. (5 támadással 582 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (41 életpontot sebezve.) A szörny elemi tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (116 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a fertőzött dr.lárva bal lábát. (6 támadással 1012 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+203 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (25 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A fertőzött dr.lárva csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 263 életpontot vesztesz.) A fertőzött dr.lárva harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 66 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1828, sebződés: 582, gyógyulás: 209, összesen: -373 ÉP}
kt 718 | elkészíted a 718. tárgyat |
kt 981 627 1 | elkészíted a 981. tárgyat (627 darabot) |
kt 22 9 | elkészíted a 22. tárgyat (9 darabot) |
vv 364 127 222 | elmormolod a 364. varázslatot a 127. varázslatot a 222. varázslatot |
m 5 3 2 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elemi pulzátor jobb lábát. (6 támadással 1115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+224 életerő). Transzformálsz! (+55 varázspont.) Földelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Az elemi pulzátor elhibázza az ütést csápjával. Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod az elemi pulzátor jobb szárnyát. (2 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Földelementálod támad. (76 életpontot sebezve.) Az elemi pulzátor csápol, de mindhiába. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki az elemi pulzátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 9488 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1691, sebződés: 12, gyógyulás: 293, összesen: +281 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 112 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A teremtmény rád emeli fekete szemét, és meghozza a döntést. ÁRTATLAN! Elmosolyodsz. Meg kell mutatnod, mennyire hálás vagy a kedvező ítéletért! Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Kígyópengével párszor kilyukasztod a sötét ülnök testét. (6 támadással 983 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (46 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A sötét ülnök gyenge döfése nem tudott megsebezni. A sötét ülnök farkával melletted a levegőbe suhint. {FM:} Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a sötét ülnök testét. (5 támadással 807 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 131 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A sötét ülnök melléd csap a farkával! A sötét ülnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 angyalok gyűrűje. 13629 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2268, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 122 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (47 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {GYD:} Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a tleikan behemót bal első lábát. (6 támadással 778 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 164 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A tleikan behemót mancsával feléd csap, de Te résen vagy. {FM:} Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a tleikan behemót fejét. (6 támadással 784 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (64 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A tleikan behemót mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. {FM:} Kígyópengével megvagdalod a tleikan behemót jobb vállát. (2 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (39 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 175 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A tleikan behemót mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tleikan behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
13629 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2609, sebződés: 47, gyógyulás: 374, összesen: +327 ÉP}
(Továbbmész...) [281,117] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié.
(Továbbmész...) [282,117] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin!
Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve az Alkotó kalapácsot ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {GYD:} Alkotó kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a nyuhaj karbin jobb karját. (1 támadással 151 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. A nyuhaj karbin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 394 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Megmarkolva az Alkotó kalapácsot ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Alkotó kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a sötét főgnóm jobb karját. (1 támadással 156 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét főgnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 3 8 1 | mozogsz délkeletre, északra, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 129 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor furcsa alakját. (6 támadással 631 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (65 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elemi pulzátor szárnyas testét. (5 támadással 762 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Az elemi pulzátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az elemi pulzátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 9488 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1626, sebződés: 13, gyógyulás: 159, összesen: +146 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 129 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton bűvölő nyakát. (6 támadással 627 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (37 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton bűvölő testét. (6 támadással 967 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+194 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) A kreiton bűvölő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel csak érinted a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (1 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (39 életpontot sebezve.) A kreiton bűvölő elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13128 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2002, sebződés: 0, gyógyulás: 231, összesen: +231 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 538 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kreiton idéző szellemalakját. (6 támadással 520 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (63 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kreiton idéző bal oldalát. (7 támadással 924 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (63 életpontot sebezve.) Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A kreiton idéző csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 kreiton fókusz. 14188 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2108, sebződés: 0, gyógyulás: 191, összesen: +191 ÉP}
(Továbbmész...) [283,117] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Utad során felfedezel egy nothar cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját.
(Továbbmész...) [284,116] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy krómkaktuszt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Chara-din hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Bányászat képességeddel fémet (ilkin érc) érzel a föld alatt. A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet.
m 1 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [286,116] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Szédülsz, ahogy lepillantasz egy szakadékba. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Emella a Bombázó előtt. Látsz egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
be 113 | bemész a 113. titkos labirintusba |
ftv 268 44 | felt. tám/véd. varázslat a 268. varázslatot a 44. szörnyet |
lm 20 20 20 | mozogsz 20 20 20 |
tpf 25 | TVP elővétele: 25 pontért |
vv 109 161 | elmormolod a 109. varázslatot a 161. varázslatot |
v 198 189 32 | elmormolod a 198. varázslatot |
[189,32] A hegy lábánál kezdődő ritka erdőben vagy.
(Feltételes támadás:) Egy Sheran avatárja! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 116 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 62 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Sheran avatárja bal lábát. (6 támadással 617 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (67 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Sheran avatárja testét. (5 támadással 779 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (23 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a Sheran avatárja gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 106 életpontot vesztettél. Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. 38 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 61 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A Sheran avatárja összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13492 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1602, sebződés: 359, gyógyulás: 162, összesen: -197 ÉP}
ef 5 507 | energia fejlesztése 5 |
a 100 1367 1 | átadod a 100. tárgyat az 1367. kalandozónak (1 darabot) |
kb 2 15 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot) |
szk 393 | keresed a 393. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
ÉLŐHOLT SZERTARTÁSMESTER (7145. SZÖRNY) Az ősi kultúrák vallási vezetői fanatikus hívei voltak isteneiknek. Néhányuk egész életüket a választott istenségüknek emelt szentélyben töltötték, miközben folyamatos kapcsolatban voltak a halhatatlanokkal. A kultúrák megszűnnek, a szentélyek porrá válnak, de a legerősebbek lelke soha nem hagyja el a megszentelt földet. A homályból táplálkoznak és az örökkévalóságig is hajlandóak várni isteneik visszatérésére. Senkitől nem tűrik el, hogy lábukkal megszentségtelenítsék nyughelyüket, ha valaki mégis megteszi ezt, azonnal életét veszik. |
ISTENI KEHELY (1760. TÁRGY) Talán a legősibb eredetű kegytárgyat tartod most a kezedben. Ez az egyszerű talpas fakupa valószínűleg egy jól megtermett borkonyócserje gyökeréből lett megformálva. Amilyen egyszerű és puritán annyira teljes a maga nemében. Magassága nem lehet több 5-10 centinél és pár csepp folyadéknál több nem férhet el benne semmiből. Valaha a főpapok használták a hosszú és kimerítő (nem ritkán saját véráldozatukat igénylő) szertartások végén, a minél gyorsabb felfrissülés érdekében. Használata nagyon egyszerű, mindössze 3 csepp isteni könnycseppet kell a kupába töltened és kisebb szertartás keretében felhajtani azt. A leírás szerint ez azonnal felfrissít és beforrasztja sebeidet (max ÉP-be kerülsz). A kelyhet a H 1760 paranccsal használhatod 3 TVP-ért. A kupa egy nagyon erőteljes relikvia ami még a legnagyobb hatalmasoktól is tiszteletet követel ezért eszedbe sem jut, hogy naponta többször használd, arról nem is beszélve, hogy bármikor szükséged lehet gyógyítő hatalmára, ezért nem adod oda senkinek. |
GRÁNÁTCSAPDA (431. TÁRGY) A robbanó kaktuszbogyó újabb találmány ötletét adja - készíts belőle csapdát! A gránátcsapda elkészítése viszonylag egyszerű: végy négy kaktuszbogyót, és négy manifesztátor nyúlványt. Reszeld le a nyúlványokat, és kend be ezzel a bogyókat. A bogyók áttetszők, elmosódottak lesznek: ha beásod őket a földbe, és port szórsz rájuk, gyakorlatilag lehetetlen észrevenni. Nem véletlen, hogy a gránátcsapda egyike a leghatékonyabbaknak, és emellett 5D4 sebzést okoz annak, aki lopni próbál tőled. Sajnos, a bogyók gyakran tönkremennek, akár úgy, hogy egy tolvaj rájuk lép, akár úgy, hogy maguktól kipukkannak. Ezért minden egyes alkalommal, amikor a gránátcsapdát a H 431 paranccsal, 6 TVP-ért felállítod, el kell használnod egy kaktuszbogyót. Újabb nyúlványokra nincs szükség, feltesszük, hogy maradt még a reszelékből ill. át tudod kenni a felrobbant bogyóról. A gránátcsapda elkészítése a KT 431 paranccsal történik, 10 TVP árán. Megjegyzés: A H 431 parancsnak megadhatsz egy második paramétert is, egy második csapdát, ha nincs nálad kaktuszbogyó, akkor a másodikként megadott csapdát fogod felállítani. |
TOLVAJVÉR (364. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT) Végre egy varázslat, ami a Mesterség művelőit segíti. Bizony, még a legjobb tolvajnak sem árt egy kis mágikus támogatás! Erre való ez a varázslat, amit ha elmondasz 22 VP-ért, lopásod, csapdaészlelésed, zárnyitásod és rejtőzködésed egyaránt hárommal lesz nagyobb a következő táborozásod végéig. Ez a művelet 5 TVP-t vesz igénybe, komponensként pedig fel kell használnod 3 csepp tintát. |
SZULFAGOR AGYAR (677. TÁRGY) Leölve a bíbor szulfagort, trófeaként elteheted hatalmas agyarait. A kemény, tűznek tökéletesen ellenálló csont bizonyára felkelti majd valamelyik faragómester érdeklődését. |
SHERAN AVATÁRJA (384. LÉNY) Ha egy Sheran avatár érkezik Ghalla halandó világába, minden levél, minden tó vize, és minden vadon élő állat a megtiszteltetéstől áthatva egyszerre, egy ütemre rezdül egyet, ezzel is bizonyítva, hogy bármikor készen állnak életüket adni ezért az univerzum felsőbb régióiba emelkedett lényért. Erre persze nincs gyakran szükség: Sheran igazságot osztó hírnökei maguk is tökéletesen el tudják végezni dolgukat... megoldani a feladatot, felkutatni és meggyőzni szándékainak értelmetlenségéről azt, aki miatt e földre hívták őket. |
VTOEKEN DÖNTŐBÍRA (627. SZÖRNY) Atyavilág! Az alanorban eddig megfejtett kreiton tekercsek találgatásai alapján létezik egy minden tleikant és minden kreitont irányító hatalmasság, aki a történelem legsodróbb időszakaiban is képes volt arra, amire a legtöbb vezető sajnos nem, hogy összefogottan és precízen a háttérből irányítsa a tleikanok fennmaradást célzó hadműveleteit. A vtoeken döntőbíra! Ezek szerint az ősi pergamenek nem hazudtak, amikor délceg alakját, gigantikus méreteit, elképesztő tekintélyét hosszasan ecsetelték. És a ruházata! A bíbor palást, mely lazán lengedezik kolosszális termete körül, hogy sok-sok évének tapasztalatát az erre megfelelő köntösbe bújtassa. És mi kandikál ki a zsebéből? A tleikanok legfőbb törvénykönyve! Már a látványa puszta rettegést idéz elő minden halandó lelkében (ez alól természetesen te sem vagy kivétel), mert egy ilyen hatalmasság kedvezőtlen ítélete könnyen az azonnali halálodat okozhatja. Gondold meg kétszer, tényleg szembe akarsz-e szegülni vele: a vtoeken döntőbírát csak FT paranccsal fogod megtámadni. A vámpirizációra immúnis. |
JEN TEKERCS (783. TÁRGY) Ez egy hihetetlenül ősi pergamentekercs. Óvatosan nyitod szét, de várakozásod ellenére, nem omlik porrá. Apró rúnákkal van teleróva, amelyeket nem értesz, a papír első sorában azonban három nagyobb betűt látsz, a mágusiskolában tanult jelekkel. Azt mondják, hogy "JEN". [Ez a tárgy nem adható át.] |
Erő: | 65 (90) | Szint: | 51 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 65 (88) | Támadás: | 134 (139) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 65 (87) | Védekezés: | 207 (217) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 38/53 év |
Egészség: | 64 (91) | Életpont: | 1721/2373 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 63 (97) | Varázspont: | 3000/1372 | Pénz: | 3234 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 30/11 | Pszi pont: | 205/283 | Halhatatlanság: | 13 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 39/20 (+6%) | szúrófegyverek: | 33/67 |
vágófegyverek: | 37/70 (+1%) | ütőfegyverek: | 10/72 (+24%) | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 39/96 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: Alkotó kalapács (#921) << ököl (#28) << kígyópenge (#955) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -40.); mérg. vas dobónyíl (#190) (41 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 58/14 (+300%) | 2. nyomkövetés: | 111/8 (+20%) | 3. mászás: | 36/55 (+20%) |
4. csapdakészítés: | 40/95 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 36/39 (+300%) | 6. gyógyítás: | 39/79 |
7. titkosírás: | 4/51 | 8. felderítés: | 25/50 (+8%) | 9. szörnyidomítás: | 21/61 |
10. teológia: | 159/60 (+33%) | 11. taumaturgia: | 132/19 (+27%) | 12. szerencsejáték: | 5/6 |
13. versengés: | 20/52 | 14. harcművészetek: | 43/28 | 15. zene: | 7/23 |
16. szörnyismeret: | 58/23 (+20%) | 17. pszi: | 23/74 (+1%) | 18. zárnyitás: | 10/55 (+300%) |
19. vadászat: | 8/60 | 20. vitalitás: | 5/57 | 21. bányászat: | 43/15 (+6%) |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 11/46 | 24. csapatmunka: | 11/8 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 371 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 1(2) | 10. vp regeneráció: 3 |
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), eszement trappoló (#549), Rém (#315), purifikátor császár (#393), rubin sárkány (#330), halált okozó lények (#9098), trakuun lidérc (#576) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), Acél Öklök (#9123), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) |
Pörhemór köre (#205) (111,2,1) | feltámadás (#168) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) |
hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) |
hadiszerencse II (#24) | papi aura (#377) | agyburok (#90) | szürkeáll. aktiv (#71) |
esszenciavédelem 2 (#188) | tolvajvér (#364) | erőpajzs III (#127) | varázsenergia (#161) |
planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
32. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 48, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | jégoszlop (#231) | >> | zafír sárkány (#329) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
kiszáradás (#268) | >> | Alkotó (#578) | istenítélet (#284) | >> | Teremtő (#579) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan főmágus (#580) | agybénítás (#114) | >> | kristálynyálka (#632) | |
agybénítás (#114) | >> | végzetes szójer (#631) | kiszáradás (#268) | >> | 45. szintű lényekre | |
kiszáradás (#268) | >> | 44. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 48, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | agytaposás (#180) | >> | Teremtő (#579) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | varázsvédelem (#34) | >> | Techiulan (#400) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját! (teljesítve) |
3.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 77 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 31 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
7 | drótszőr (#37) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kij formázó minta (#717) | |||
5 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | nothar bogyó (#923) | 1 | őskristály-szilánk (#1525) | |||
1 | rubin fejék (#729) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
3 | tinta (#101) | 1 | tükör (#43) | 30 | víz (#27) | |||
1 | lélekesszencia (#619) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
279 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 1 | jen tekercs (#783) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | kreiton fókusz (#853) | 1 | lélekkulcs (#718) | |||
3 | madártoll (#112) | 4 | quwarg tojás (#360) | 5 | spiritusz (#170) | |||
1 | szulfagor agyar (#677) | 1 | tleikan karkötő (#895) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |