47. forduló, 49. forduló, Wuleen-Tan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. febr. 25. 9h:08'
EZ A 72. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD
73. játékheted kezdete: febr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4676
SZÁMLA : XXXX

WULEEN-TAN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [38,96] koordinátán.
Veres Ardor átadott neked a 1. napon 5 TU-t.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 9 rézdarabot (15 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy gitonga nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. [10 pontot használtál fel, van még 218.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-6 TU.] [60 pontot használtál fel, van még 158.]

d 85 2 eldobod a 85. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 óndarabot. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

m 2 3 1 mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre
[39,96] Amerre csak a szem ellát, dombok. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sérült gyilkos tetű lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a gyilkos tetű jobb középső lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 151 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy bakkura nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bakkura testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a bakkura testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A bakkura elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bakkura bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [40,97] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy sóhajtó dorony közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. (ld. enc.) 474 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [41,96] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy sörényes ubuk nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sörényes ubuk fejét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Találsz egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [32 pontot használtál fel, van még 126.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[42,96] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy spagulár. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a spagulár pettyes hátát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a spagulár pettyes hátát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A spagulár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A spagulár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy krómkaktuszt.

(Továbbmész...) [43,95] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kaszabolósáska. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a kaszabolósáska testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kaszabolósáska száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 110.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[42,94] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy tintacsiga nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tintacsiga testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 4 tintát.) 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívői építették. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [42,93] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Utad során felfedezel egy mély kutat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba).

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 94.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 7 aranyat. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 80.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[43,92] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy csontlepke volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy királygyík. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a királygyík jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a királygyík jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A királygyík összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [44,91] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Gatin városa innét délre fekszik. " Utad során felfedezel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy krómkaktuszt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [45,90] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.

Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [34 pontot használtál fel, van még 46.]

szk 76 keresed a 76. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy gitongát. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

ek 273 1 6 t. energia kisütése: 273 1 6
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 6 VP-nél kevesebb, 6 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 46.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 46.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 46.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 46.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 46.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 46.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 46.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 46.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 46.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 46.]

ek 273 1 t. energia kisütése: 273 1
Butaság ára beállítás törölve. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 41.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 11 fejleszted az 1. tulajdonságodat 11 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 34 TVP-t kell elköltened.] Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rőtmanó. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a rőtmanó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a rőtmanó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A rőtmanó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rőtmanó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[11 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Iszol a vizestömlőből. Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 187 pontot. A következő körben tehát 217 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DORONY TÜDŐ (212. TÁRGY)
Három csepp spiritusz felhasználásával kinyerheted és tartósíthatod a dorony különösen erős tüdejét. Majd csak jó lesz valamire.

RŐTMANÓ (55. SZÖRNY)
Ezek a vörös, tüskés gumiszerű bőrrel megáldott lények első pillantásra humanoidnak tűnnek, de a monsterológusok szerint még egy százfogú is közelebb van a humanoidokhoz, mint ez a teljesen furcsa biológiai felépítésű teremtmény. Tény azonban, hogy ez a két méteres lény hatalmas pofonokat tud adni, és feltehetően Téged ez érdekel leginkább. Leghatásosabb fegyver ellene a szúrófegyver.

KARAKTERLAP

Wuleen-Tan, egy barna, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran ministránsa vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 48. fordulód.

Erő: 12 (15) Szint: 14 Merészség: 6/4 Magasság: 184 cm
IQ: 16 Támadás: 18 Agresszió: 4 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 11 (14) Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 201/201 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 (14) Varázspont: 93/33 Pénz: 19206 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 32/6 EFejl: 30
Eddig összesen 344 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 433 TP-t kaptál. Jelenleg 51 821 TP-d van. A következő szinthez még 23 179 TP szükséges. Trófeáid: törpemammut, Métely, ryuku légiós.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 18/13 (+13%) ütőfegyverek: 2/28 dobófegyverek: 11/82

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
45,90 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 177 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/69 (+11%) 2. nyomkövetés: 6/40 (+35%) 3. mászás: 5/55 (+4%)
4. csapdakészítés: 15/19 (+19%) 5. csapdaészlelés: 1/25 6. gyógyítás: 16/44
7. titkosírás: 1/55 8. felderítés: 1/62 9. teológia: 3/55 (+31%)
10. zene: 1/11 11. szörnyismeret: 2/103 (+20%) 12. zárnyitás: 1/20
13. vadászat: 1/23 14. bányászat: 9/42 (+46%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
vízionár (#66), csontlepke (#746), nektoraf (#355)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
beszéd állatokkal (171)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1275 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.

Összsúly: 51.29 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 spiritusz (#170) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 arany (#50) 1 bakkura bőr (#95) 1 dorony tüdő (#212)
3 kaja (#2) 1 királygyík bőr (#44) 2 mandibulapenge (#125)
7 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

37 38 39 40 41 42 43 44 45 46
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
(39,96) 9. jellempróba, érclelőhely, gyilkos tetű (#116), bakkura (#52)
(40,97) sóhajtó dorony (#112), Elenios oltár
(41,96) sörényes ubuk (#89), Dornodon oltár
(42,93) egy ismeretlen isten rúnaköve, mély kút (#93), oltár, 1. jellempróba
(42,94) tintacsigák (#74), Sheran oltár, 18. jellempróba
(42,96) spagulár (#82), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43)
(43,92) oltár, 30. jellempróba, csontlepke (#746), királygyík (#26)
(43,95) Dornodon oltár, 25. jellempróba, kaszabolósáska (#83)
(44,91) egy ismeretlen isten rúnaköve, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), érclelőhely
(45,90) 2. jellempróba, rőtmanó (#55)

Üzenet küldése a karakternek