47. forduló, 49. forduló, Golem765 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. jún. 9. 10h:23'
EZ A 86. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD
87. játékheted kezdete: jún. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4491
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

GOLEM765 KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy barna, rövid hajú, csillogó szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Raia követője. Egy mászókarmot, egy nap szimbólumot, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar páncélt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy trappoló dinymák trófea, egy bíbor szulfagor trófea és egy emberevő trófea díszíti. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó. Barátságtalanul méregetitek egymást néhány pillanatig. Odébbállsz.
Táborozásod 1. napján CobraA12 átadott neked 2 púderkövet.
Táborozásod 1. napján CobraA12 átadott neked 2 hosszú íjat.
Táborozásod 1. napján CobraA12 átadott neked 1 bronzhegyű nyilat.
Táborozásod 1. napján CobraA12 átadott neked 1 orgyilkos tőrt. Visszadátumoztunk 1 játékhéttel.Visszadátumoztunk 1 játékhéttel.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+14 varázspont.)

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 182.]

v 7 1113 3 elmormolod a 7. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 12 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 179.]

h 119 használod a 119. tárgyat
Porrá töröd a púderkövet, és a port a bőrödre kened. A bőröd színe feketéről sötétre változott. [8 pontot használtál fel, van még 171.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[47,62] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A Sötét Elf KT tagokat vár! Feltétel: ELF LÉGY, DE NE JÓ! Tanthalas " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő emberevő nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő jobb vállát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy szikla mögé rejtőzöl. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy éltető morf volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [48,63] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manifesztátor. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy domináns morf volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy szőke hajú, barna szemű alakváltó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Dornodon híve. Egy bakkura csizmát, egy bőrpáncélt, egy denevér szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy rejtőköpenyt és egy rézsisakot visel. Fegyverzetét egy kaffogó hebrencs trófea és egy sörényes ubuk trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy parittya. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz.
Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Folytatod utadat.

(Továbbmész...) [49,63] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő proteinfecske nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a proteinfecske jobb lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a proteinfecske bal lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A proteinfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy domináns morf volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 135.]

m 2 mozogsz keletre
[50,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szárnyas gömböc. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a szárnyas gömböc bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy gyöngymangó bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [12 pontot használtál fel, van még 123.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy mérges nyukmár!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a mérges nyukmár bal karját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges nyukmár jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mérges nyukmár megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a mérges nyukmár meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 7 sünmedve tüskét. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 109.]

ep 146 40 építed a 146. tárgyat 40 pontért
Elkezdesz építeni egy oltárt. Köveket hordasz egymásra. Még sokat kell dolgoznod, hogy kész legyen az oltár. 30 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 69.]

ep 146 40 építed a 146. tárgyat 40 pontért
Folytatod az építést. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. A munka egyharmada már megvan, hogy elkészüljön az oltár. 30 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 29.]

ep 146 40 építed a 146. tárgyat 29 pontért
Folytatod az építést. Köveket hordasz egymásra. A munka egyharmada már megvan, hogy elkészüljön az oltár. 21 tapasztalati pontot kaptál. [29 pontot használtál fel, van még 0.]

ep 146 40 építed a 146. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

kf 111 187 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 187. tárggyal
Elrakod a bumerángot, majd előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként mérgezett vasnyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 242 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. A szervezetedet méreg pusztítja (-1 életerő.) Valószínűleg ez volt a hatásának az utolsó nyoma. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 187 pontot. A következő körben tehát 186 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Golem765, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight hűséges követője vagy. Ez a 48. fordulód.

Erő: 19 Szint: 13 Merészség: 5/1 Magasság: 155 cm
IQ: 20 Támadás: 12 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 23 Menekülés: 40 % Életkor: 148/148 év
Egészség: 14 Életpont: 166/165 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 2
Szerencse: 13 Varázspont: 63/25 Pénz: 28 arany Kép. pont: 10
Eddig összesen 315 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 895 TP-t kaptál. Jelenleg 41 905 TP-d van. A következő szinthez még 6 095 TP szükséges. Trófeáid: bibircsók-óriás, bíbor szulfagor, nukleáris cickány.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 4 ütőfegyverek: 17 lőfegyverek: 12
dobófegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181)
50,63 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1492 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 (+1) 2. nyomkövetés: 12 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 3 5. csapdakészítés: 2 6. gyógyítás: 13
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 6 9. teológia: 2
10. zene: 1 11. szörnyismeret: 1 12. vadászat: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 12, max: 50)
xirnox (#122), lomha morf (#7621), brutális morf (#7620), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), védelmező morf (#7622), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), Fintor (#6108), fabontó szójer (#71)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel számomra két grifftojást.
2.) Építs számomra újabb oltárt.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 7, 53.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a IX. olimpián, első hely a futás-versenyen a X. olimpián, első hely a 2. kategóriában a XII. olimpián, második hely a 4. kategóriában a XX. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXII. olimpián.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 3. Szerzett pont: 301. Beállított erő: 0 Összpont: 301

Összsúly: 55.31 kg Megterheltség: 115%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 varkaudar csont (#1113) 2 víz (#27) 1 púderkő (#119)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 3 gyenge méreg (#26) 1 kaja (#2)
3 madártoll (#112) 7 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47 48 49 50 51
60
61
62
63
64
(47,62) vaskohó (#155), világítótorony (#156), emberevő (#119)
(48,63) oltár, manifesztátor (#124), egy alakváltó férfi
(49,63) proteinfecske (#139)
(50,63) szárnyas gömböc (#12), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), mérges nyukmár (#95)

Üzenet küldése a karakternek