47. forduló, 49. forduló, Brigella összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. júl. 2. 9h:48'
EZ A 270. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD
271. játékheted kezdete: júl. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4296
SZÁMLA : XXXX

BRIGELLA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,87] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+15 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+28 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+26 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-10 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 979. hetének nyerőszámai: 29, 9, 4. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

hh 1100 1629 1133 használod az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 213.]
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy tárgyvédelem varázslat! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 212.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 191.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykristályt. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 291.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykristályt. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 391.]

ef 25 energia fejlesztése 25
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-20 TU.] IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [200 pontot használtál fel, van még 191.]

ek 275 t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 160% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 186.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 186.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 186.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 186.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 186.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 186.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 186.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 186.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 186.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 186.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 186.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 186.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 186.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 186.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 186.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 186.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 186.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 186.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 186.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 186.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 186.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[108,87] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy kérődző etra nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. [+3% tau] Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A lény bűzfelhőt lő rád! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával párszor súrolva eltalálod a kérődző etra bal első lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A kérődző etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A kérődző etra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [109,87] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ezeket az elszórt dombokat együttesen Ibin domnoknak hívják. Régen királyok temetkeztek itt. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [110,88] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kérődző etra. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 63 életpontot sebeztél. [+3% tau] Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával kicsit megvágod a kérődző etra testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A kérődző etra patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A kérődző etra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 etra hályog (ld. enc.). 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 150.]

m 5 4 5 mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra
[109,89] Továbbra is síkságon vagy. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé.

Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Tetőtől talpig bekened a gyereket a púderkő porával. Így már haza mer menni. Megköszöni a segítségedet. (+2 jóság.)
Hoppsz, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [109,90] Még mindig füves síkságon vagy. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-2 életpont). Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megragadod a kölyök grabancát, és a rémült fiúcskát a hátizsákod mögé bújtatod. Heves integetéssel felhívod magadra a troll figyelmét, majd mikor lihegve megáll előtted, elmagyarázod neki, hogy elkaptad azt a szemtelen tolvajt, s visszaszerezted az ebédjét. Ezek után meggyőző mosoly kíséretében átnyújtod a trollnak a két kaját. Az döbbenten bámul rád, majd dörmögve köszönetet mond, és fejcsóválva távozik. (+2 jóság.)
Nocsak, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A szörny profibb nyomkereső, mint amilyen rejtőzködő Te vagy. A szörny észrevett. Egy quwarg harcos közeledik feléd! Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Már megint nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy élőholt quwarg közeledik feléd! Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy quwarg felderítő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 57 életpontot sebeztél. [+4% tau] Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg felderítő testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával párszor súrolva eltalálod a quwarg felderítő jobb oldalát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg felderítő. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 810 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [108,91] Továbbra is síkságon vagy. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Már megint egy sivító békára léptem, gondolod, miközben a szörny megindul feléd. A szörny észrevett. Egy quwarg nagymester közeledik feléd! Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Nem nyert, kiáltja elmédben egy mosolygó krupié. A szörny észrevett. Egy quwarg harcos közeledik feléd! Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Sajnos nem sikerült rendesen elbújnod. A szörny észrevett. Egy élőholt quwarg közeledik feléd! Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [49 pontot használtál fel, van még 101.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[107,92] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-6 életpont). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A szörny profibb nyomkereső, mint amilyen rejtőzködő Te vagy. A szörny észrevett. Egy quwarg harcos közeledik feléd! Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.

Nocsak, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Legközelebb gyorsabb leszek, fogadkozol. Ez persze most nem segít rajtad. A szörny észrevett. Egy élőholt quwarg közeledik feléd! Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A szél pont a hátad felől fúj, így könnyű dolga van szörnynek. A szörny észrevett. Egy quwarg nagymester közeledik feléd! Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [106,93] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Egy kultúrmasztodon üres csontváza meredezik előtted, a quwargok teljesen lerágták. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-8 életpont). Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Már megint nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy quwarg nagymester közeledik feléd! Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.

Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Sajna nem sikerült valami profi módon elbújnod. A szörny észrevett. Egy quwarg királynő közeledik feléd! Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Úgy megörülsz a búvóhelynek, hogy hangosan kezdesz el hálálkodni a sorsnak. Az ellenfeled sajnos csak csúnya, de nem süket. A szörny észrevett. Egy quwarg felderítő közeledik feléd! Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 77.]

v 96 99 82 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(106,93) quwarg nagymester (#214), quwarg királynő (#153), quwarg felderítő (#299)
(107,92) quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202), quwarg nagymester (#214)
(108,87) kérődző etra (#368)
(108,91) quwarg nagymester (#214), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202)
(109,87) vaskohó (#155), érclelőhely
(109,89) 28. jellempróba
(109,90) 41. jellempróba, quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202), quwarg felderítő (#299)
(110,88) kérődző etra (#368), 21. jellempróba

[99,82] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodák kútját. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fejvadászcéh (758. épület.). Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed Megadeathka táborát. Tárgyai között kitűnik egy fülemüle síp, melyen látszik, hogy elkészítésére nagy hangsúlyt fektetett. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy ónix masszavadítót, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar hadúr trófea, egy zombi mester trófea és egy láncravert quwarg trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Egy gyermek van vele. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
[-50 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 67.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 37 fejleszted a 2. tulajdonságodat 37 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 47 TVP-t kell elköltened.] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [37 pontot használtál fel, van még 30.]
Kínzó dolog a szomjúság, egyre gyengébb vagy. (-3 életerő.) Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 29, 5.
Már borzalmasan nagy a hasad. És időnként mintha mozogna odabent valami! Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 187 pontot. A következő körben tehát 217 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ETRA HÁLYOG (712. TÁRGY)
Miután megszabadítottál egy kérődző etrát a világi élet kínjaitól, érdemes átvizsgálni a tetemet - hátha rátalálsz az oly ritka etra hályogra. Ez a vékony, ámde rettenetesen ellenálló lebernyeg régen minden etrán megtalálható volt, az állkapocs és a nyak között feszült, de az etrák betegsége óta a legtöbb példányon szétrohadt, csak a legegészségesebbeken maradt meg.

KARAKTERLAP

Brigella, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Elenios ministránsa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 48. fordulód.

Erő: 15 (18) Szint: 15 Merészség: 4/5 Magasság: 198 cm
IQ: 19 (34) Támadás: 25 Agresszió: 6 Testsúly: 120 kg
Ügyesség: 16 (20) Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 22 Életpont: 240/211 Jellem: jó (133) Tul. pont: 1
Szerencse: 16 (23) Varázspont: 264/60 Pénz: 2468 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 29/0 Pszi pont: 93/63 EFejl: 20
Eddig összesen 181 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2509 TP-t kaptál. Jelenleg 99152 TP-d van. A következő szinthez még 20848 TP szükséges. Trófeáid: arató csattanat, vérfürdető magszim, nukleáris cickány. A 31. fordulódban 5026 arany került a bankszámládra. 5453 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 13/83 (+9%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 14/0 (+12%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
99,82 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 106,93

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/63 2. nyomkövetés: 10/45 (+4%) 3. mászás: 1/0
4. csapdakészítés: 4/80 5. csapdaészlelés: 1/17 6. gyógyítás: 6/91
7. titkosírás: 1/0 8. felderítés: 1/27 9. szörnyidomítás: 1/51
10. teológia: 2/92 11. taumaturgia: 21/89 (+17%) 12. versengés: 1/51
13. harcművészetek: 1/0 14. szkanderozás: 1/0 15. zene: 1/0
16. szörnyismeret: 1/17 17. pszi: 10/45 (+11%) 18. zárnyitás: 1/17
19. vadászat: 1/17 20. vitalitás: 1/0 21. bányászat: 2/57 (+29%)
22. csapatmunka: 1/34

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 14 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) tárgyvédelem (#178) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
jégcsóva (#41)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Égess el egy karbin plazmát valamelyik oltáromnál.
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2, pontszámod: 24.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 25 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 102 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
25 arany (#50) 16 kaja (#2) 1 púderkő (#119)
2 sáfránykő (#979)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 etra hályog (#712) 1 gyöngymangó (#135)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,82) fejvadászcéh (#758), csodák kútja (#1096), Megadeathka (3851. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek