47. forduló, 49. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. dec. 18. 10h:31'
EZ A 92. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD
93. játékheted kezdete: dec. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 15 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [29,-8] koordinátán.

f 657 kísérletezel a 657. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Vadul gondolkozol... Kutyából nem lesz szalonna, ebből a tárgyból se lesz semmi. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 191.]

f 332 kísérletezel a 332. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Telik múlik az idő... Kutyából nem lesz szalonna, ebből a tárgyból se lesz semmi. [10 pontot használtál fel, van még 181.]

d 105 2 eldobod a 105. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 evaporőr hájat. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

d 30 5 eldobod a 30. tárgyat (5 darabot)
Elhajítasz 5 varányszemet. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

d 48 4 eldobod a 48. tárgyat (4 darabot)
Elhajítasz 4 antilopbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

lm 1 mozogsz 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[28,-7] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő ork sámán mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán jobb vállát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 7 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az ork sámán nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. A földön egy pityergő gnóm gyermek üldögél. Rettenetesen le van soványodva, látszik, hogy már nagyon régen nem evett. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (3. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 169.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Odalent félhomály van. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy mérges nyukmár! (ld. enc.)

Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mérges nyukmár csáprágóját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 rézkulcsot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 155.]

go 15 gonoszkodsz: 15
Nincs itt olyan szituáció, amiben gonoszkodni akarsz. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[28,-6] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy tigroszlán. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a tigroszlán bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a tigroszlán meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tigroszlán feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 tigroszlán fogat. 49 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 190 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [28,-5] Síkság, továbbra is csak síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy szárnyas gömböc. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szárnyas gömböc fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc feléd harap, de sikertelenül. A szárnyas gömböc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Utad során felfedezel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. [24 pontot használtál fel, van még 131.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy százfogú! (ld. enc.)

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A százfogú belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A százfogú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 rézkulcsot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 117.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[28,-4] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy mérges pók közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mérges pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 11 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Belebotlasz valamibe: 1 kőkés. Elteszed. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [29,-3] Az erdő véget ér. Egyre több a szikla és az emelkedő. Ez hegyvidék! Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy alpesi tehén. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy csontlepke nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [29,-2] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy piromenyét. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (5 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a piromenyét testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [44 pontot használtál fel, van még 73.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[30,-1] Dombos terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.


(Továbbmész...) [30,0] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Látsz egy tűzbokrot. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 fáklyát. [30 pontot használtál fel, van még 43.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 40.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 27 TVP-t kell elköltened.]

[10 pontot használtál fel, van még 30.]
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól tapasztalt kalandozó helyett hadviselt harcos. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 187 pontot. A következő körben tehát 217 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉRGES NYUKMÁR (95. SZÖRNY)
A mérges nyukmár, a sötét helyeken megbúvó, másfél méter magas, ragyás, zöld bőrű, bogárszerű lény sokak szerint mérgező csípésű. Kedvenc taktikája, hogy áldozatát megragadja mancsával, majd csáprágójával átharapja a védtelen áldozat torkát. Tanulság: ne látogass sötét helyeket. Az erős, kitines páncél áttörésére talán az ütőfegyver a legjobb.

SZÁZFOGÚ (53. SZÖRNY)
Ez a hatalmas, hólyagszerű, négy lábon álló szörny méltán kapta nevét: Testének nagy részét egy óriásira kinyitható száj foglalja el, rengeteg foggal. Mivel otromba lábain aránylag nehezen tud mozogni, ezért hajszálvékony csápjait használja arra, hogy az áldozatot megharapható közelbe húzza. Leginkább sötét, nyirkos helyeken szeret tenyészni.

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Ez a 48. fordulód.

Erő: 20 Szint: 11 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 14 Támadás: 10 Agresszió: 4 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 8 Védekezés: 8 Menekülés: 35 % Életkor: 54/54 év
Egészség: 18 Életpont: 159/153 Jellem: jó (12) Tul. pont: 2
Szerencse: 16 Varázspont: 0/0 Pénz: 6 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 265 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 320 TP-t kaptál. Jelenleg 17 463 TP-d van. A következő szinthez még 7 537 TP szükséges. Trófeáid: északi aurach, ork sámán, karmazsin huhogó.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 9 ütőfegyverek: 13
dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87)
30,48 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 6 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 4 5. gyógyítás: 12 6. zene: 3
7. szörnyismeret: 1 8. zárnyitás: 3 9. vadászat: 3
10. bányászat: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 15% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 2 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Risara (#1529)

Összsúly: 72.11 kg Megterheltség: 144%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 84 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 antilopbőr (#48) 2 evaporőr háj (#105) 5 varányszem (#30)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 fáklya (#36) 4 kaja (#2) 1 kőkés (#6)
2 pirkit (#153) 1 rézdarab (#70) 2 rézkulcs (#75)
7 tigroszlán fog (#63)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

27 28 29 30 31
-9
-8
-7
-6
-5
-4
-3
-2
-1
0
1
(28,-7) ork sámán (#345), mély kút (#93), 3. jellempróba, Tharr oltár, mérges nyukmár (#95)
(28,-6) tigroszlán (#43), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár
(28,-5) szárnyas gömböc (#12), mély kút (#93), oltár, százfogú (#53)
(28,-4) mérges pók (#20)
(29,-8) a 12. labirintus bejárata
(29,-3) oltár, olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), érclelőhely, alpesi tehén (#91), csontlepke (#746)
(29,-2) piromenyét (#99), Tharr oltár
(30,-1) Tharr oltár, 18. jellempróba
(30,0) Leah rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 15. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Bekerültek a Tárgy- és varázslattervez‹ pályázaton elfogadott varázslatok és tárgyak. Részleteket err‹l a honlapon olvashattok.
* - A párducb‹r övtáska (1117) mostantól nem foglal övslotot.
* - A savhurrikán 2. varázslat megtanulható a ryuku szigeteken.

Üzenet küldése a karakternek