478. forduló, 480. forduló, Nerina Clarusdea összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 3. 14h:31'
EZ A 520. JÁTÉKHETED, 479. FORDULÓD
521. játékheted kezdete: nov. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,58] koordinátán.
Legrosszabb lidérces álmaid válnak valóra, amikor az éjszaka közepén a sűrűből egy hatalmas, négylábú, prüszkölő szörnyeteg ront elő majomszerű visítást hallatva. Nagy kő esik le a szívedről, amikor konstatálod, hogy csak a Trikornis Futárposta két alkalmazottja érkezett meg lóhalálában egy csomagot hozva. Ramirez Espanza csomagja, a következőt találod benne: 5 rozmárfogat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 4 sáfrányport (400 arany kikiáltási áron), 4 sáfrányport (401 arany kikiáltási áron), 20 quwarg tojást (150 arany kikiáltási áron), 13 quwarg tojást (90 arany kikiáltási áron), 2 vapár ágat (70 arany kikiáltási áron), 2 fokhagymát (110 arany kikiáltási áron), 2 fokhagymát (111 arany kikiáltási áron), 12 fekete gyöngyöt (60 arany kikiáltási áron), 2 vapár ágat (109 arany kikiáltási áron), 10 mákrózsa virágot (16 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 ollót (110 arany).
A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+38 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+159 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+97 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 814.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 814.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 812.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 810.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 472 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 808.]

ef 18 energia fejlesztése 18
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-18 TU.] Erőd TF-elődött. [180 pontot használtál fel, van még 628.]

f 675 kísérletezel a 675. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Telik múlik az idő... Semmi okosat nem sikerült kisütni. Körbevizsgálódsz. Még egész friss elf nyomok vezetnek délre. [10 pontot használtál fel, van még 618.]

f 1170 kísérletezel az 1170. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Vadul gondolkozol... Kutyából nem lesz szalonna, ebből a tárgyból se lesz semmi. [10 pontot használtál fel, van még 608.]

v 21 20 elmormolod a 21. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 20 kaja. [-60 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 603.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[93,59] Vált a terep: ritka erdőben vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy manilla-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Fairlight hívei emelték.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 tünde nyilat. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [94,59] Tovább barangolsz a fák között. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben.

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé.

(Továbbmész...) [95,59] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trikornis. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Troll vagy? Erőt akarsz? Lépj be a Kvazársziklákhoz! Keresd a véres csatabárdot! Bunkós Baxi " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elf kósza házát.
Találkozol Kripta Gittával. Ő Halatir Maurloth felesége! Leah felszentelt papja. Egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy Mágikus Koponyát, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy mestervarázsló trófea, egy elit gárdista trófea és egy áeratikus hasnyák trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Holmiját egy törpemammut cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Köszöntitek egymást, aztán tovább. Egy gonosszal barátkozol? (+0 gonoszság.)
[36 pontot használtál fel, van még 567.]

kt 127 1 elkészíted a 127. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 mandibulakaszát. Erőd TF-elődött. [45 pontot használtál fel, van még 522.]

kt 108 10 elkészíted a 108. tárgyat (10 darabot)
Sajnos csak 9 nyílvessző készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 9 nyílvesszőt. Erőd TF-elődött. [36 pontot használtál fel, van még 486.]

kt 107 1 elkészíted a 107. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 rövid íjat. Erőd TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 446.]

a 169 4848 2 átadod a 169. tárgyat a 4848. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 uzbány csőrt újszülött3454 részére. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

a 3 4848 1 átadod a 3. tárgyat a 4848. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 vizestömlőt újszülött3454 részére. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

a 92 4848 1 átadod a 92. tárgyat a 4848. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 kötelet újszülött3454 részére. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

a 2 4848 30 átadod a 2. tárgyat a 4848. kalandozónak (30 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 30 kaját újszülött3454 részére. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

a 27 4848 20 átadod a 27. tárgyat a 4848. kalandozónak (20 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 5 vizet újszülött3454 részére. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

a 29 4848 1 átadod a 29. tárgyat a 4848. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 smirglilevelet újszülött3454 részére. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

a 127 4848 1 átadod a 127. tárgyat a 4848. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 mandibulakaszát újszülött3454 részére. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

a 107 4848 1 átadod a 107. tárgyat a 4848. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 rövid íjat újszülött3454 részére. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

a 108 4848 10 átadod a 108. tárgyat a 4848. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 9 nyílvesszőt újszülött3454 részére. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

in 3454 287 427 leírod a 3454. kalandozónak a 287. szörnyet a 427. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy kronoelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) őstroll agyalót. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

in 3454 288 428 leírod a 3454. kalandozónak a 288. szörnyet a 428. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy ezerszemű bestia. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gránátkaktuszt. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

in 3454 289 429 leírod a 3454. kalandozónak a 289. szörnyet a 429. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy titánkolosszus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kaktuszbogyót. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

in 3454 291 430 leírod a 3454. kalandozónak a 291. szörnyet a 430. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy Ekhnagorhu. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bogyógránátot. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

in 3454 292 431 leírod a 3454. kalandozónak a 292. szörnyet a 431. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy ragadozó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gránátcsapdát. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

in 3454 293 436 leírod a 3454. kalandozónak a 293. szörnyet a 436. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy káoszbajnok. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) réz masszariasztót. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

in 3454 294 437 leírod a 3454. kalandozónak a 294. szörnyet a 437. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy ében hadúr. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) arany masszariasztót. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

in 3454 295 438 leírod a 3454. kalandozónak a 295. szörnyet a 438. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy ében halálhajcsár. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ónix masszavadítót. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

in 3454 296 441 leírod a 3454. kalandozónak a 296. szörnyet a 441. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy Sötétség Hercege. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) láthatatlan köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

in 3454 298 442 leírod a 3454. kalandozónak a 298. szörnyet a 442. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy Maffiózó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Muezli aranykezét. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[96,58] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy khór darázs nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 66 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a khór darázs testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! A khór darázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [97,57] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő trappoló dinymák nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 57 életpontot sebeztél. Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trappoló dinymák bal oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a trappoló dinymák jobb középső lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A trappoló dinymák megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A trappoló dinymák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [98,56] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (94,53)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy ragyás burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (7 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 416.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[99,55] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy ryuku gárdista. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 64 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tünde nyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a ryuku gárdista jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Asmodee.
Összeakadsz egy kopasz, barna szemű ember férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy vérvörös köpenyt visel. Felszerelését egy arató csattanat trófea, egy quwarg harcos trófea és egy kardszárnyú pocok trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Egy garokk a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Főnök. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egyből látszik, hogy te vagy a nagyobb mestere a fegyverforgatásnak, ezért ő elismerően meghajol előtted. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [100,54] Még mindig bozótos. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő tetemember nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 163 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (94,53)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Pszinapszis. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 mentát karkötő (ld. enc.). 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [101,54] A bozótost dombság váltja fel. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet (ilkin érc) érzel a föld alatt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy dombi yeti. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tünde nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a dombi yeti jobb lábát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a dombi yeti testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dombi yeti összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 376.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.)

[40 pontot használtál fel, van még 336.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 204 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 296.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 147 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 256.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 216.]

gyk 325 40 gyakorolsz a 325. tárggyal 40 pontért
A levegőben suhogtatva edzed magad. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 176.]

gyk 13 40 gyakorolsz a 13. tárggyal 40 pontért
A levegőben csapkodva, egy képzelt ellenféllel küzdve fejleszted ütőfegyver ismeretedet. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 136.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 133.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+28 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 103.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 103.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 93.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 5, 23.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. 2 kaját nyel le a sullár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 93 pontod maradt, ebből a következő körre 93 pontot vihetsz át. Kapsz még 620 pontot. A következő körben tehát 713 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MENTÁT KARKÖTŐ (1551. TÁRGY)
A mentát karkötő minden pszionicista álma. Amíg karodon viseled, talán kicsit többször fogod ellenőrizni, hogy tested teljes anyagi valójában létezik, de az érzés mellett olyan előnyt tapasztalhatsz, mely talán feledteti veled szorongásaidat. A mentát karkötő viselésekor mentális varázslataid ellen (ebbe támadó pszi képességeid is beletartoznak) -5-tel dobják ellenfeleid a mentődobásaikat.

KARAKTERLAP

Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 393. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 479. fordulód.

Erő: 61 (69) Szint: 25 Merészség: 8/7 Magasság: 141 cm
IQ: 51 (58) Támadás: 32 Agresszió: 4 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 51 (55) Védekezés: 61 Menekülés: 30 % Életkor: 162/166 év
Egészség: 57 (61) Életpont: 413/192 Jellem: jó (777) Tul. pont: 1
Szerencse: 59 (65) Varázspont: 826/314 Pénz: 85 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 222/61 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2923 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4483 TP-t kaptál. Jelenleg 1576170 TP-d van. A következő szinthez még 123830 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, acélkolosszus, varkaudar hadúr. A 478. fordulódban 13568 arany került a bankszámládra. 13635 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/71 ökölvívás: 4/61 szúrófegyverek: 28/16
vágófegyverek: 19/73 (+5%) ütőfegyverek: 20/67 (+5%) lőfegyverek: 28/1
dobófegyverek: 8/67

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/7 2. nyomkövetés: 128/16 (+24%) 3. mászás: 13/9
4. csapdakészítés: 27/63 (+6%) 5. csapdaészlelés: 15/36 6. gyógyítás: 70/65
7. titkosírás: 11/86 8. felderítés: 36/0 9. szörnyidomítás: 8/81
10. teológia: 62/73 (+27%) 11. taumaturgia: 32/56 (+7%) 12. szerencsejáték: 8/41
13. versengés: 12/73 14. harcművészetek: 7/66 15. zene: 99/81 (+34%)
16. szörnyismeret: 13/94 17. pszi: 27/16 (+9%) 18. zárnyitás: 13/0
19. vadászat: 17/26 20. vitalitás: 1/20 21. bányászat: 36/58 (+1%)
22. úszás: 22/22 23. főzés: 12/64 (+10%) 24. csapatmunka: 3/38

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
halálmadár (#351), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110), kaszabolósáska (#83), quwarg ősmágus (#302)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs II (#63) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), energiafolyam (#136), tisztítótűz (#44)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mirg (#135) lángcsóva (#31) >> fagymágus (#650)
energiafolyam (#136) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 acéltű (#334) 1 fémrúd (#104) 17 kaja (#2)
1 kötél (#92) 10 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
4 mandibulapenge (#125) 4 ragasztó (#83) 2 smirglilevél (#29)
1 tükör (#43) 2 uzbány csőr (#169) 30 víz (#27)
1 vizestömlő (#3)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
45 arany (#50) 1 darázsszárny (#652) 1 mentát karkötő (#1551)
5 tinta (#101) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(93,59) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Fairlight oltár
(94,59) Chara-din rúnaköve
(95,59) trikornisok (#104), elf kósza háza (#681), Kripta Gitta (3454. kalandozó)
(96,58) khór darázs (#348)
(97,57) trappoló dinymák (#118), Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155)
(98,56) Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 42. jellempróba, ragyás burástya (#111)
(99,55) ryuku gárdista (#360), oltár, művészi porolit (#720), Főnök (3140. kalandozó)
(100,54) tetemember (#123), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 25. jellempróba, Pszinapszis (#974)
(101,54) oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, dombi yeti (#366)

Üzenet küldése a karakternek