Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. nov. 29. 9h:57' EZ A 644. JÁTÉKHETED, 479. FORDULÓD 645. játékheted kezdete: dec. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy kiszáradás varázslatot. 452 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a sötét kaszás testét. (6 támadással 657 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (72 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sötét kaszás bal lábát. (6 támadással 998 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Sajnos nem sikerült a sötét kaszás minden csapását hárítanod. (2 támadástól 247 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a sötét kaszás fekete csuháját. (4 támadással 655 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Sajnos nem sikerült a sötét kaszás minden csapását hárítanod. (2 támadástól 274 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19036 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2762, sebződés: 668, gyógyulás: 6, összesen: -662 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 72. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 37 39 |
* 8. KP: | elmormolod a 90. varázslatot a 385. varázslatot a 71. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Elszántan a másikra rontasz. {FM:} Alkotó kalapáccsal kegyetlenül megütöd a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 167 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Földelementálod támad. (23 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 1221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {FM:} Alkotó kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 149 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Földelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
* 10. KP: | használod a 916. tárgyat |
hu 957 555 882 | hulladék: 957 555 882 |
hu 1641 913 72 | hulladék: 1641 913 72 |
hh 504 1546 | használod az 504. tárgyat az 1546. tárgyat |
ftv 268 43 | felt. tám/véd. varázslat a 268. varázslatot a 43. szörnyet |
ftv 268 45 | felt. tám/véd. varázslat a 268. varázslatot a 45. szörnyet |
d 119 35 | eldobod a 119. tárgyat (35 darabot) |
vv 127 11 222 | elmormolod a 127. varázslatot a 11. varázslatot a 222. varázslatot |
v 198 280 119 | elmormolod a 198. varázslatot |
[280,119] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Látsz egy nothar cserjét. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Epameinóndasz lábát masszírozza.
im | imádkozol |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 140 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a szellemdarázs testét. (6 támadással 618 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szellemdarázs szellemtestét. (5 támadással 772 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). Transzformálsz! (+77 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (57 életpontot sebezve.) Feléd sújt a szellemdarázs a farkával, de elhibázta! A szellemdarázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8685 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1625, sebződés: 0, gyógyulás: 161, összesen: +161 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy kiszáradás varázslatot dobsz ellenfeledre. 905 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Semmi eredménye! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezeréves lélek testét. (6 támadással 527 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (25 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ezeréves lélek éjfekete köpenyét. (7 támadással 849 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 111 életpontot vesztettél. Az ezeréves lélek megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 147 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel csak érinted az ezeréves lélek testét. (1 támadással 119 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (21 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 109 életpontot vesztettél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-90 életerő). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19582 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2490, sebződés: 557, gyógyulás: 6, összesen: -551 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy kiszáradás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 905 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rothadó borzalom testét. (6 támadással 709 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (46 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rothadó borzalom testét. (7 támadással 1145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+230 életerő). Transzformálsz! (+114 varázspont.) Földelementálod támad. (22 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A rothadó borzalom meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A rothadó borzalom fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával megérint. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A rothadó borzalom karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 110 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19372 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2827, sebződés: 398, gyógyulás: 238, összesen: -160 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A csata nem lesz könnyű: célpontod agytaposás varázslatot rak magára. Egy kiszáradás varázslattal köszöntöd a másikat. 905 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fertőzött dr.lárva testét. (6 támadással 695 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) A szörny elemi tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (131 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Kígyópengével végigvagdosod a fertőzött dr.lárva hólyagos testét. (6 támadással 1029 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+206 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) Földelementálod támad. (16 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A fertőzött dr.lárva néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 318 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 145 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Kígyópengével végigvagdosod a fertőzött dr.lárva bal lábát. (6 támadással 1017 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+204 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (39 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Karmával néhányszor a fertőzött dr.lárva megcsapja a fejedet. (2 támadástól 227 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25814 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3915, sebződés: 951, gyógyulás: 416, összesen: -535 ÉP}
(Továbbmész...) [280,117] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elpusztított nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Továbbmész...) [280,116] A terep továbbra is sűrű erdő.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 59 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a púpos zsokarg bamba pofáját. (6 támadással 943 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+189 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (49 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A púpos zsokarg agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A púpos zsokarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
6753 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1051, sebződés: 0, gyógyulás: 195, összesen: +195 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 114 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét a másikra rohansz. {GYD:} Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kreiton bűvölő egyik csápját. (6 támadással 982 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+197 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (28 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A kreiton bűvölő elhibázza az ütést csápjával. {HD:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kreiton bűvölő jobb vállát. (4 támadással 642 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (25 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. A kreiton bűvölő elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
11935 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1960, sebződés: 0, gyógyulás: 332, összesen: +332 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 132 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (49 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {KCC:} Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a tleikan behemót jobb első lábát. (6 támadással 798 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+160 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (36 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 155 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A tleikan behemót mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. {HD:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a tleikan behemót testét. (6 támadással 760 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (29 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A tleikan behemót meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Kígyópengével néhányszor megcsapod a tleikan behemót testét. (3 támadással 387 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Földelementálod támad. (76 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. A tleikan behemót mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
12390 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2373, sebződés: 128, gyógyulás: 397, összesen: +269 ÉP}
m 1 3 4 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 130 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor nyakát. (6 támadással 635 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elemi pulzátor fejét. (5 támadással 763 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (26 életpontot sebezve.) Az elemi pulzátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 8626 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1606, sebződés: 9, gyógyulás: 159, összesen: +150 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. Semmi hatás! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kristálynyálka testét. (5 támadással 598 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (8 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-28 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény gúnyosan végigmér téged, majd rádmutat. Te csak nevetve legyintesz, és megrohamozod. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {FM:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a kristálynyálka testét. (6 támadással 1026 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 131 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A kristálynyálka csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 51 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-21 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. {FM:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kristálynyálka ragadós kötőizmait. (6 támadással 988 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (36 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A kristálynyálka rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 141 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 140 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 48 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-30 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2841, sebződés: 703, gyógyulás: 4, összesen: -699 ÉP}
(Továbbmész...) [282,116] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.
(Továbbmész...) [282,117] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Találsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin!
Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Megmarkolva az Alkotó kalapácsot a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Alkotó kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a nyuhaj karbin bal lábát. (1 támadással 155 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (37 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Marokra fogva az Alkotó kalapácsot a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Alkotó kalapáccsal kegyetlenül megütöd a sötét gnóm testét. (1 támadással 144 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (35 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 3 8 | mozogsz délkeletre, északra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 127 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos zsokarg jobb oldalát. (6 támadással 631 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (53 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Marokra fogva az Alkotó kalapácsot a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Alkotó kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos zsokarg bamba pofáját. (2 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (52 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A púpos zsokarg feléd szúr agyarával, de nem talál. A púpos zsokarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6753 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1197, sebződés: 0, gyógyulás: 73, összesen: +73 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 91 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét ülnök sötét bőrét. (6 támadással 631 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (55 életpontot sebezve.) A teremtmény mereven rádbámul, majd ítéletet hirdet. ÁRTATLAN! Nocsak, erre nem számítottál! Ideje köszönetet mondanod. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét ülnök sötét bőrét. (6 támadással 933 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (33 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A sötét ülnök farkával melletted a levegőbe suhint. Ököllel megpöccinted a sötét ülnök jobb lábát. (1 támadással 154 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (17 életpontot sebezve.) A sötét ülnök gyenge döfése nem tudott megsebezni. A sötét ülnök melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 angyalok gyűrűje. 12390 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1914, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 536 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan hadúr ősöreg testét. (6 támadással 622 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan hadúr testét. (4 támadással 602 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (39 életpontot sebezve.) Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12681 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1850, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [283,117] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.
kt 923 10 | elkészíted a 923. tárgyat (10 darabot) |
m 1 1 3 | mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 135 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Semmi eredménye! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel gyengén megütögeted a baljós árny testét. (6 támadással 182 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (23 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 286 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) (-2 TU.) A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel néhányszor súrolod a baljós árny testét. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (75 életpontot sebezve.) A baljós árny néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 220 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-10 pszi pont.) (-2 TU.) A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel gyengén megütögeted a baljós árny megnyúló testét. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (51 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 289 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-15 pszi pont.) (-1 TU.) A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel gyengén megütögeted a baljós árny testét. (6 támadással 182 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 248 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-11 pszi pont.) (-2 TU.)
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9108 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1064, sebződés: 1043, gyógyulás: 6, összesen: -1037 ÉP}
(Továbbmész...) [285,115] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [63 pontot használtál fel, van még 5. Kapsz 37 VP-t.]
be 113 | bemész a 113. titkos labirintusba |
le 817 969 | leveszed/lerakod a 817. tárgyat a 969. tárgyat |
kf 475 608 1548 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat a 608. tárggyal az 1548. tárgyat |
lm 905 6 4 | mozogsz 905 6 4 |
lm 14 12 16 | mozogsz 14 12 16 |
lm 19 19 20 | mozogsz 19 19 20 |
vv 109 161 73 | elmormolod a 109. varázslatot a 161. varázslatot a 73. varázslatot |
ef 5 507 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
STUKILÖVEDÉK (414. TÁRGY) A stukilövedék elkészítése hasonló a rézgolyóéhoz: egy kőkalapácsra, egy olvasztókemencére, egy rézdarabra és 2 TVP-re van szükséged. A különbség csak annyi, hogy a stukilövedéket henger alakúra kell formálnod, és a végén kell egy nyílás, amelybe a kovafű reszeléket öntöd. A kovafű reszeléket nem kell külön gyűjtened, feltesszük, hogy mindig van valamennyi nálad, automatikusan. Ezenkívül a stukilövedék elkészítésekor MINDENKOR szükséges, hogy a moa stuki a birtokodban legyen: ha ugyanis a lövedéket nem pont akkorára csinálod, mint a "tartóka", a stukilövedéket nem tudod kilőni. A stukilövedék sebzése 2D6+3. Arra, hogy a harc után ismét lehet használni, nem túl nagy az esély. |
BALJÓS ÁRNY (588. SZÖRNY) Először csak megvastagodik a lépteid kísérő árnyék, majd hamarosan azt veszed észre, hogy teljesen a fejedre nőtt. Körülbelül ez kíséri ennek a furcsa teremtménynek a megjelenését. És a bajok még ezután fognak megsokszorozódni: miközben az éjfekete jelenés valótlan karmait a nyakad köré kulcsolja, hogyan is védekezhetnél... soha nem tudhatod, hogy nem csupán a saját árnyékodat püfölöd-e. Vámpirizálni természetesen nem lehet belőle. |
Erő: | 65 (88) | Szint: | 51 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 65 (83) | Támadás: | 134 (139) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 65 (83) | Védekezés: | 201 (211) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 37/52 év |
Egészség: | 64 (89) | Életpont: | 1691/1553 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 63 (92) | Varázspont: | 2944/1048 | Pénz: | 8256 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 30/7 | Pszi pont: | 205/270 | Halhatatlanság: | 13 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 39/8 (+8%) | szúrófegyverek: | 33/67 |
vágófegyverek: | 37/69 (+3%) | ütőfegyverek: | 10/16 (+27%) | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 39/89 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: Alkotó kalapács (#921) << ököl (#28) << kígyópenge (#955) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -40.); mérg. vas dobónyíl (#190) (41 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 55/14 | 2. nyomkövetés: | 110/59 (+41%) | 3. mászás: | 36/26 (+20%) |
4. csapdakészítés: | 40/83 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 33/9 | 6. gyógyítás: | 39/79 |
7. titkosírás: | 4/31 | 8. felderítés: | 25/42 (+8%) | 9. szörnyidomítás: | 21/61 |
10. teológia: | 154/8 (-466%) | 11. taumaturgia: | 126/70 (-474%) | 12. szerencsejáték: | 5/6 |
13. versengés: | 20/52 | 14. harcművészetek: | 43/28 | 15. zene: | 7/23 |
16. szörnyismeret: | 58/3 (+34%) | 17. pszi: | 23/71 (+3%) | 18. zárnyitás: | 7/47 |
19. vadászat: | 8/60 | 20. vitalitás: | 5/57 | 21. bányászat: | 43/5 (+4%) |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 11/46 | 24. csapatmunka: | 10/51 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 352 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 1(2) | 10. vp regeneráció: 3 |
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), eszement trappoló (#549), Rém (#315), purifikátor császár (#393), rubin sárkány (#330), halált okozó lények (#9098), trakuun lidérc (#576) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), Acél Öklök (#9123), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) |
Pörhemór köre (#205) (111,2,1) | feltámadás (#168) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) |
hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) |
hadiszerencse II (#24) | papi aura (#377) | agyburok (#90) | szürkeáll. aktiv (#71) |
esszenciavédelem 2 (#188) | erőpajzs III (#127) | varázsenergia (#161) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
32. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 47, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | jégoszlop (#231) | >> | zafír sárkány (#329) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
kiszáradás (#268) | >> | Alkotó (#578) | istenítélet (#284) | >> | Teremtő (#579) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan főmágus (#580) | agybénítás (#114) | >> | kristálynyálka (#632) | |
agybénítás (#114) | >> | végzetes szójer (#631) | kiszáradás (#268) | >> | 45. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 47, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | agytaposás (#180) | >> | Teremtő (#579) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | varázsvédelem (#34) | >> | Techiulan (#400) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját! |
3.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 75 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 57 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | 1 | csatabárd (#555) | |||
1 | dramoan főzet (#981) | 8 | drótszőr (#37) | 8 | kaja (#2) | |||
1 | kentaurusz szőttes (#1641) | 1 | kyorg karkötő (#913) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
35 | púderkő (#119) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | regeneráló öv (#882) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 3 | sötét kasza (#957) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1539 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | |||
3 | deus ex machina (#1) | 1 | gyöngymangó (#135) | 21 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | madártoll (#112) | 17 | nothar bogyó (#923) | |||
1 | sáfránykő (#979) | 1 | sallank karom (#128) | 3 | spiritusz (#170) | |||
2 | szögletes kő (#17) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 6 | ugh méreg (#166) | |||
176 | víz (#27) |