477. forduló, 479. forduló, Goroda összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 23. 9h:17'
EZ A 522. JÁTÉKHETED, 478. FORDULÓD
523. játékheted kezdete: márc. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5397

GORODA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [402,70] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 7. pontnál.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve hárítás művészete. (ld. enc.) A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Nagyon fáradt vagy, hátizsákod lehúzza válladat. "Vajon miért cipelek én ennyi mindent?" vetődik fel benned a gondolat, de ahelyett, hogy nekiállnál átvizsgálni tartalmát, tovább mész. "Nemsokára felérek a dombtetőre, onnan már könnyebb lesz." - biztatod magad, de a súly csak nyomaszt. Mikor végre felérsz, nem töprengsz tovább, ledobod a zsákot úgy ahogy van, és megkönnyebbülten rohansz le a füves lejtőn. "Milyen ostoba emberek vannak." - ébredsz fel álmodból.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+88 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+358 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+40 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 811.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 809.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 807.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 805.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 803.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 803.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 801.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 799.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 799.]

* 4. KP: használod a 69. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 794.]

* 5. KP: elmormolod a 209. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-39 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 792.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 4973 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 772.]

im 2 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+124 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 742.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+74 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 712.]

vi 10 viselkedésed: 10
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. [0 pontot használtál fel, van még 712.]

flh 998 363 felt. lőfegyver haszn. 998 a 363. tárggyal
Ok, FLH 998 363 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 712.]

v 14 elmormolod a 14. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 707.]

v 14 elmormolod a 14. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 702.]

tno 5 5 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 702.]

lm 9 9 9 mozogsz 9 9 9
Egy nagyobb terembe érkezel. [8. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy márvány sárkány. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 57 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány óriási karmát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (91 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a márvány sárkány fejét. (8 támadással 536 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. A márvány sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +22 ÉP.) Vámpírölővel tökéletesen perforálod a márvány sárkány bal első lábát. (8 támadással 551 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. A márvány sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +21 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1275, sebződés: 589, gyógyulás: 260, összesen: -329 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-13 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+119 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [8. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy márvány sárkány van előtted! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 54 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a márvány sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (91 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {KCC:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány sárkány óriási karmát. (8 támadással 603 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A márvány sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +23 ÉP.) Vámpírölővel tökéletesen perforálod a márvány sárkány bal szárnyát. (7 támadással 464 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. A márvány sárkány fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +22 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1248, sebződés: 578, gyógyulás: 259, összesen: -319 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+106 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+125 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő). Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [8. PONT.] Egy márvány sárkányt veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. A varázslat kudarcot vallott. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. 70 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (91 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány sárkány jobb szárnyát. (7 támadással 487 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. A márvány sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány sárkány bal oldalát. (8 támadással 474 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. A márvány sárkány fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A márvány sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 1140, sebződés: 599, gyógyulás: 258, összesen: -341 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+119 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+106 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+117 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő). [51 pontot használtál fel, van még 651.]

v 205 elmormolod a 205. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a Pörhemór köre varázslatot! Elhelyezed Pörhemór körét. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 646.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 641.]

kf 1345 741 kézbeveszed/felveszed az 1345. tárgyat a 741. tárggyal
Leveszed a derit sodronynadrágot, majd felveszed a hoarián bőrnadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 641.]
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a kyorg köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 641.]

flh 998 327 felt. lőfegyver haszn. 998 a 327. tárggyal
Ok, FLH 998 327 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 641.]

vi 8 viselkedésed: 8
Mostantól nagyon bátor vagy. Nálad láthatóan nagyobb és erősebb szörnyeket is kihívsz. Merészségi szinted ettől kezdve 8. [0 pontot használtál fel, van még 641.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[401,71] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Felfedeztél egy ősvortexet. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy gejzírt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy kiütéses negátor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 193 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kiütéses negátor testét. (8 támadással 474 életpontot sebezve.) A kiütéses negátor megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 64 életpontot vesztettél. Karmait felemelve, a kiütéses negátor meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 67 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
8101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 667, sebződés: 194, gyógyulás: 17, összesen: -177 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Hihetetlen forróság fut végig a testeden (+48 életpont). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Sötét energia áramlik beléd (+19 életpont). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Erőteljes szél kerekedik. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Fuldoklani kezdesz (-25 életpont). Magadhoz térsz. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Tűzgolyó robban, a középpontjában veled (-20 életpont). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Megjelenik egy izzó, vörös szemű démon, és lesújt rád (-26 életpont). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Kővéváltál! Kétségbeesetten várod a KÖVGEOt, de csak nem jönnek! Szerencsére, egy idő után elmúlik a varázslat hatása (-10 TVP). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Az ősvortex erőteljesen tombol, de más hatást nem látsz. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).

(Továbbmész...) [400,72] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy ében sziklatornyot. Nyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő skarlátdémon nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 49 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. 211 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 211, gyógyulás: 4, összesen: -207 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+123 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+123 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+109 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [399,73] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ében sziklatornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP]
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, átpréseled magad a szűk ablaknyíláson. Amint beérsz, megérint a rothadás és a halál lehelete. Itt valami irtózatosan gonosz dolog tanyázik! Félelem markol a szívedbe, ahogy valami felüvölt melletted. Egy ében hadúr!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 58 életpontot vesztettél. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ében hadúr páncélozott testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ében hadúr jobb lábát. (8 támadással 583 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Vámpírölővel eltalálod az ében hadúr páncélozott testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Előrehajolva csap az ében hadúr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 836, sebződés: 95, gyógyulás: 167, összesen: +72 ÉP}

Dübörgő lépteket hallasz, és egy újabb alak nyomul be a terembe. Egy márvány drakón!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 36 életpontot vesztettél. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (42 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a márvány drakón pikkelyes testét. (8 támadással 459 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. A márvány drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A márvány drakón farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Vámpírölővel jól megszurkálod a márvány drakón testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 67 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. A márvány drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A márvány drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A márvány drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 772, sebződés: 127, gyógyulás: 163, összesen: +36 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy Sötétség Hercege!

Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 60 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a Sötétség Hercege fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {KCC:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Sötétség Hercege jobb karját. (8 támadással 613 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 91 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 36 életpontot vesztettél. Vámpírölővel többször eltalálod a Sötétség Hercege testét. (3 támadással 222 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 98 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. 9280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 994, sebződés: 359, gyógyulás: 172, összesen: -187 ÉP}

Ősi relikviák, Thargodan titkok után kutatsz. Ez az, találtál valamit: 1 angyalok gyűrűjét. Lassan, vigyázva ereszkedsz le az ében sziklatorony oldalán. Bizarr egy élmény volt! Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (mithril) közelében vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy sárkánybarlangot. Északnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Északra egy ősvortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy viharóriás közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás bal oldalát. (8 támadással 623 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 41 életpontot vesztettél. Vámpírölővel épp hogy megszúrod a viharóriás testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. A viharóriás meglök egy kicsit. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 41 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Szereztél 90 aranyat. 8157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 862, sebződés: 237, gyógyulás: 183, összesen: -54 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [134 pontot használtál fel, van még 497.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[398,74] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sárkánybarlangot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (adamantit) rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy zafír sárkány. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 110 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 78 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 188, gyógyulás: 0, összesen: -188 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+260 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [43 pontot használtál fel, van még 454.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Merészen, elindulsz befelé a sárkány barlangjába. Titkon azon reménykedsz, hogy a sárkány épp vadászik, vagy jóllakottan szunyókál. Mocorgást hallasz. Úristen, csak nem a sárkány? De nem, ez a valami annál sokkal apróbb: mindössze egy drakón vicsorog rád.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 30 életpontot vesztettél. A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (32 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a márvány drakón pikkelyes testét. (7 támadással 403 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a márvány drakón bal első lábát. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. A márvány drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A márvány drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 780, sebződés: 121, gyógyulás: 173, összesen: +52 ÉP}

Egy pillanatig dermedten figyelsz, hogy a csatazaj felkeltette-e a sárkány figyelmét, de semmi. Megkönnyebbülve mész beljebb. A barlang kiszélesedik egy óriási barlangcsarnokká. Középen hatalmas kupac kincs hever! Most már csak a kincs tetején trónoló óriási sárkánnyal kéne egyezkedned. A hüllő gonosz szemét feléd fordítja, és üdvözlete jeléül felkészül lehelete használatára.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy armageddon varázslatot. 157 életpontot vesztettél. Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (98 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a rubin sárkány gigászi testét. (7 támadással 513 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) A rubin sárkány farkával megérint. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A rubin sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +22 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 593, sebződés: 497, gyógyulás: 129, összesen: -368 ÉP}

Sikoltozva menekülsz, rettegve a végső pusztulástól... [30 pontot használtál fel, van még 424.]
(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+271 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 394.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[397,73] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal rájössz, hogy egy magnetikus praglonc ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ramit kő) közelében vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy ősvortex van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [396,72] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Mozgást észlelsz oldalról. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy drótszőrű mópat. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-16 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Elszántan a másikra rohansz. {KCC:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drótszőrű mópat testét. (8 támadással 628 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 86 életpontot sebeztél. A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Patájával a drótszőrű mópat többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a drótszőrű mópat testét. (8 támadással 585 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 77 életpontot sebeztél. Agyarával a drótszőrű mópat véres sebet ejt a jobb karodon. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +21 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 1376, sebződés: 310, gyógyulás: 59, összesen: -251 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+260 életerő.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [395,71] Félig kiégett területen vagy. Itt már cserjék, és egyre több fű nő. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy mópat bolyt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy porkupac mögé bújsz. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy keyrasi démonlidérc. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[69 pontot használtál fel, van még 325.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[394,70] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sárkányfajzat közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sárkányfajzat bal hátsó lábát. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Elszántan a másikra támadsz. Nitmák karddal kegyetlenül összevagdalod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A sárkányfajzat farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A sárkányfajzat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 3329 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}

Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [393,69] Elérsz egy sivatagos terület széléhez. A homok vörös, nem pedig sárga, mint otthon. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Úgy gondolod, hogy a közeledő Orkhan Thai nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (40 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az Orkhan Thai testét. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 26 arany, 4 vas dobónyíl és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+263 életerő.) Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy térfaló. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Végleg elfelejtetted mágiatörés nevű varázslatodat. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a térfaló testét. Kritikus ütés! (8 támadással 807 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Csápjaival a térfaló lecsap a bal karodra. (4 támadástól 203 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +41 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-9 TVP). Vámpírölővel többször eltalálod a térfaló testét. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 197 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +40 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-12 TVP). A térfaló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 fűszertartó, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP], egy pszi kő és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. 14073 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1160, sebződés: 406, gyógyulás: 233, összesen: -173 ÉP}


(Továbbmész...) [392,68] Kiszáradt szájjal botorkálsz előre a sivatagban. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő térfaló nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Végleg elfelejtetted varázsital főzése nevű varázslatodat. A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a térfaló nyakát. (8 támadással 553 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 180 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +36 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-13 TVP). Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a térfaló testét. (6 támadással 443 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. A térfaló csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 179 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +36 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-14 TVP). A térfaló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. 14073 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1156, sebződés: 369, gyógyulás: 232, összesen: -137 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+265 életerő.) Észreveszel egy fekete kaktuszt.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Egészséged TF-elődött. [129 pontot használtál fel, van még 148.]

m 6 mozogsz nyugatra
Az utad folytatása előtt - mielőtt még elfelejtenéd, miket is láttál korábban - térképet rajzolsz a közelmúltban bejárt helyekről.

AZ EDDIGI TÉRKÉPED


(392,68) térfaló (#783), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578)
(393,69) Orkhan Thaiok (#238), térfaló (#783)
(394,70) sárkányfajzatok (#340)
(395,71) művészi porolit (#720), keyrasi démonlidércek (#788)
(396,72) drótszőrű mópat (#426)
(397,73) magnetikus praglonc (#200), Dornodon oltár, érclelőhely
(398,74) sárkánybarlang (#620), Tharr oltár, érclelőhely, zafír sárkány (#329), márvány drakón (#322), rubin sárkány (#330)
(399,73) ében sziklatorony (#589), tündöklő szobor (#1587), ében hadúr (#294), márvány drakón (#322), Sötétség Hercege (#296), érclelőhely, viharóriás (#278)
(400,72) érclelőhely, skarlátdémon (#790)
(401,71) ősvortex (#587), érclelőhely, kiütéses negátor (#785)

[391,68] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy smaragd sárkány lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-20 támadás). Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (96 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd sárkány bal szárnyát. (8 támadással 415 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 484 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. A smaragd sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 1066, sebződés: 517, gyógyulás: 255, összesen: -262 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+260 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy ősvortexet. Északnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [43 pontot használtál fel, van még 105.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 105.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 13 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 105.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 28, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 6 kaját fal föl a trikornis. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 105 pontod maradt, ebből a következő körre 105 pontot vihetsz át. Kapsz még 619 pontot. A következő körben tehát 724 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A HÁRÍTÁS MŰVÉSZETE (404. TUDATI KÉPESSÉG)
Az elmúlt évek tapasztalatai, és a tudati megbeszélések mindnyájunkat megtanítottak arra, hogy Ghalla élővilága izgalmas, és sokszínű. Nagyon sokszor saját bőrünkön tapasztaltuk, hogy világunkat egyre furcsább, egyre veszélyesebb teremtmények lepték el. Mintha, a világmindenség fordult volna ki önmagából. Agyad hátsó zugában neked is többször felbukkant egy apró gondolat: "Öreg vagyok én már ehhez, talán be kellene fejezni a kalandozást, talán meg kéne állapodni végre valahol." Azonban az emberek makacssága, és hajthatatlan kalandozó véred nem hagyott nyugodni. Tudattársaiddal sokat foglalkoztatok a különleges lények képességeivel. A sok éves, évtizedes tapasztalatokat összevetve a legújabb ismeretekkel hamarosan rádöbbentetek a megoldásra. Magad sem gondoltad volna, hogy ilyen egyszerű. Eddig a harc során mindig azzal voltál elfoglalva, hogy pontos és halálos legyél. Ha egy vicsorgó fenevad fogsora egy jókora húsdarabot tépet ki a combodból, nem érdekelt, egyszerűen csak gyilkolni akartál. Saját testi épséged mondhatni másodlagos szerepet játszott a küzdelmekben. Azonban mostantól ez másképp lesz. Tudattársaiddal, barátaiddal közösen olyan mozdulatokat, olyan harci technikákat dolgoztatok ki, melyek segítségével a harc során nem csak támadsz, hanem védekezel, hárítasz is. Ez fáradságos és megerőltető feladat volt, hiszen az eddigi "sikeres" támadási taktikádat kellett érte feladni. A sok kínlódás, nyűglődés és gyakorlás azonban meghozta a sikert. Egy szinte tökéletes harci technikát sajátítottál el, melynek segítségével immáron bátran indulhatsz az új dimenziók meghódítására.

KEYRASI DÉMONLIDÉRC (788. SZÖRNY)
A keyrasi démonlidérc a Sötét Föld fagyos síkságainak ocsmány teremtménye. Legalábbis azzá vált, amikor egy Thargodan mágus - talán csak varázslói hatalma szárnypróbálgatásai révén - megidézte erre a világra. A démonlidérc legjelentősebb kinézetbeli tulajdonságai: két sárgán izzó szem, egy hatalmas, sárgán fénylő, tüzet lehelni készülő száj, a Thargodanokét is megszégyenítő rusnya arc, és a ködbe vesző végtagok, melyeket csak akkor venni észre, amikor már elkerülhetetlen a démonlidérc csapása. Megsebezni csak mágikus fegyverrel tudod, de azt is csak akkor, ha mindent felperzselő leheletét és varázslatait túléled.

TÉRFALÓ (783. SZÖRNY)
A térfaló egy idegen életforma, a Sötét Földek sivatagjaiban őshonos teremtmény. Nincs konkrét alakja, megjelenéseinek száma végtelen, mindig más. Van azonban pár dolog, amiből biztosan rájöhetsz, hogy egy térfalóval találkoztál: ha az idő lelassul, vagy éppen mértéktelenül felgyorsul, érzékelésed összezavarodik, a táj megváltozik, koromsötét búra vesz körül, de tudatod azért még érzékeli, hogy a burok mögött ott van valahol a valódi világ. A térfaló eközben anyagiasul, és elméd teljes kiszipolyozásával próbálkozik. Talán ha elég ügyes vagy és van egy mágikusan sebző fegyvered, ez nem sikerül neki. Ráadásul miután elűzted a térfalót, némi kincset is találhatsz a csata színhelyén, tárgyakat, melyeket a térfaló szintén magába szippantott.

KARAKTERLAP

Goroda, egy rövid ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia félisten hatalmú szolgája vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 478. fordulód.

Erő: 69 (86) Szint: 42 Merészség: 8/5 Magasság: 168 cm
IQ: 69 (77) Támadás: 51 Agresszió: 3 Testsúly: 100 kg
Ügyesség: 58 (70) Védekezés: 127 Menekülés: 30 % Életkor: 32/39 év
Egészség: 57 (70) Életpont: 881/528 Jellem: jó (777) Tul. pont: 4
Szerencse: 68 (81) Varázspont: 1727/9 Pénz: 5517 arany Kép. pont: 56
Tudatpont: 17/0 Pszi pont: 178/200 Halhatatlanság: 8 % EFejl: 2
Eddig összesen 5448 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 81799 TP-t kaptál. Jelenleg 10444613 TP-d van. A következő szinthez még 55387 TP szükséges. Trófeáid: drótszőrű mópat, triklem drakolder, Shear'niz'il. A 473. fordulódban 73729 arany került a bankszámládra. 75572 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/48 ökölvívás: 23/28 (+2%) szúrófegyverek: 40/17 (+5%)
vágófegyverek: 20/12 (+4%) ütőfegyverek: 23/57 lőfegyverek: 27/76
dobófegyverek: 31/40

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (110%) << nitmák kard (#856) (120%) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 .); bronzhegyű nyíl (#94) (26 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/24 (+22%) 2. nyomkövetés: 115/33 (+23%) 3. mászás: 24/57 (+8%)
4. csapdakészítés: 25/43 5. csapdaészlelés: 28/56 6. gyógyítás: 85/15 (+102%)
7. titkosírás: 8/17 8. felderítés: 24/96 9. szörnyidomítás: 11/69
10. teológia: 95/23 (+24%) 11. taumaturgia: 63/66 (+16%) 12. szerencsejáték: 16/10
13. versengés: 20/85 14. harcművészetek: 19/99 15. zene: 18/60
16. szörnyismeret: 24/28 17. pszi: 20/76 (+7%) 18. zárnyitás: 19/8
19. vadászat: 16/71 20. vitalitás: 2/21 21. bányászat: 32/8 (+5%)
22. úszás: 10/5

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer), halálelementál (#279), sötét ölész (#314) (csak egyszer), Rém (#315) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem 2 (#188) esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182) kí koncentráció (#69)
méregsemlegesítés (#14) Pörhemór köre (#205) (97,7,2)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
tisztítótűz (#44), mágiatörés (#35), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> fémbontó szójer (#150)
tűzeső (#61) >> autentikus vámpír (#154) energiafolyam (#136) >> quwarg parafenomén (#248)
tűzeső (#61) >> qwarg rohamosztagos (#242) villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
háló (#186) >> márvány sárkány (#328)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 ezüstdarab (#326) 1 ezüstshuriken (#327)
17 gyöngymangó (#135) 4 isteni könnycsepp (#260) 9 kaja (#2)
1 nyílvessző (#108) 1 quwarg tojás (#360) 3 ragasztó (#83)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
425 arany (#50) 1 angyalok gyűrűje (#529) 3 ében toboz (#578)
2 fűszertartó (#210) 3 jégkristály (#593) 8 mákrózsa virág (#56)
1 pszi kő (#248) 2 sárkányfog (#617) 2 toxyl (#591)
4 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(391,68) smaragd sárkány (#326)

Üzenet küldése a karakternek