Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. nov. 15. 9h:19' EZ A 642. JÁTÉKHETED, 478. FORDULÓD 643. játékheted kezdete: nov. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 72. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 37 39 |
* 8. KP: | elmormolod a 90. varázslatot a 385. varázslatot a 71. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve az Alkotó kalapácsot ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Alkotó kalapáccsal kegyetlenül megütöd a quwarg harcos testét. (1 támadással 165 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (58 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 5 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Meglengetve az Alkotó kalapácsot a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Alkotó kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 149 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
* 10. KP: | használod a 916. tárgyat |
vv 209 | elmormolod a 209. varázslatot |
kt 981 1 627 | elkészíted a 981. tárgyat (1 darabot) |
m 7 5 3 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délkeletre |
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve az Alkotó kalapácsot ellenfeledre rontasz. {FM:} Alkotó kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aurapollátor nyakát. (2 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (46 életpontot sebezve.) Az aurapollátor karmai majdnem eltalálnak! Az aurapollátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. [remák szív ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 1488 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 2, gyógyulás: 64, összesen: +62 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Semmi eredménye! Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 2 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír ködös testét. (2 támadással 203 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (42 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1856 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Marokra fogva az Alkotó kalapácsot a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Alkotó kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (80 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1974 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 44, gyógyulás: 66, összesen: +22 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre kiszáradás varázslatot lősz. 678 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a nekromanta kóborló fekete csuháját. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Kígyópengével megvagdalod a nekromanta kóborló fejét. (6 támadással 504 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (57 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 94 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 103 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. {FM:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a nekromanta kóborló fekete csuháját. (6 támadással 506 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (49 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Hárításod megcsúszik, a nekromanta kóborló fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 90 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 107 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. {HD:} Kígyópengével megvagdalod a nekromanta kóborló testét. (6 támadással 524 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (32 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 261 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A nekromanta kóborló megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult.
A nekromanta kóborló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22765 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2981, sebződés: 849, gyógyulás: 6, összesen: -843 ÉP}
(Továbbmész...) [278,91] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy sötét kaszás. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre kiszáradás varázslatot lősz. 452 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+2 életpont). Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a sötét kaszás testét. (6 támadással 653 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (58 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét kaszás testét. (8 támadással 1285 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (76 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a sötét kaszás minden csapását hárítanod. (2 támadástól 268 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 36 életpontot vesztettél. A sötét kaszás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19036 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2511, sebződés: 362, gyógyulás: 6, összesen: -356 ÉP}
(Továbbmész...) [279,92] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Észreveszel egy fekete lótuszt. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sötét kaszás. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy kiszáradás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 452 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a sötét kaszás bal lábát. (6 támadással 651 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (29 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (68 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét kaszás fejét. (7 támadással 1137 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (47 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a sötét kaszás minden csapását hárítanod. (2 támadástól 221 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod a sötét kaszás testét. (2 támadással 381 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (22 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a sötét kaszás minden csapását hárítanod. (2 támadástól 244 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 43 életpontot vesztettél. A sötét kaszás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 sötét kasza. 19036 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2719, sebződés: 608, gyógyulás: 6, összesen: -602 ÉP}
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 72 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a templomos lovag lakkozott páncélját. (6 támadással 703 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a templomos lovag jobb lábát. (6 támadással 991 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (63 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a templomos lovag gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 335 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a templomos lovag lakkozott páncélját. (6 támadással 994 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a templomos lovag sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 322 életpontot vesztesz.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor megpöccinted a templomos lovag testét. (2 támadással 324 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (69 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 331 életpontot vesztesz.) A templomos lovag most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22106 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3225, sebződés: 1060, gyógyulás: 4, összesen: -1056 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 130 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor szárnyas testét. (6 támadással 630 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elemi pulzátor szárnyas testét. (5 támadással 779 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (63 életpontot sebezve.) Az elemi pulzátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 8626 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1647, sebződés: 13, gyógyulás: 162, összesen: +149 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét ülnök töprengő fejét. (6 támadással 624 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (47 életpontot sebezve.) A teremtmény mereven rádbámul, majd ítéletet hirdet. ÁRTATLAN! Nocsak, erre nem számítottál! Ideje köszönetet mondanod. Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét ülnök testét. (7 támadással 1092 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (54 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A sötét ülnök melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 angyalok gyűrűje. 12390 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1923, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 136 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan behemót bal oldalát. (6 támadással 504 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (17 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (48 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {HD:} Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tleikan behemót fejét. (6 támadással 789 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (47 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A tleikan behemót mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. {FM:} Kígyópengével megvagdalod a tleikan behemót bal vállát. (5 támadással 645 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (18 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A tleikan behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12390 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2472, sebződés: 48, gyógyulás: 294, összesen: +246 ÉP}
(Továbbmész...) [281,92] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Felfedeztél egy márványtornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy ragyás burástya!
A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Megmarkolva az Alkotó kalapácsot a másikra ugrasz. {FM:} Alkotó kalapáccsal kegyetlenül megütöd a ragyás burástya jobb csápját. (1 támadással 136 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (56 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Megmarkolva az Alkotó kalapácsot ellenfeledre ugrasz. {FM:} Alkotó kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 161 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy kiszáradás. 678 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fényhozó délceg alakját. (6 támadással 347 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Kígyópengével megvagdalod a fényhozó testét. (6 támadással 514 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (19 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A fényhozó megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-12 varázspont.) A fényhozó megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) {HD:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a fényhozó fejét. (6 támadással 500 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. A támadás sajnos hatástalan volt. Nem vagy felkészülve a fényhozó gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-11 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) {FM:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a fényhozó jobb lábát. (6 támadással 506 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 1872 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a fényhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19593 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4562, sebződés: 357, gyógyulás: 4, összesen: -353 ÉP}
(Továbbmész...) [282,93] A sík vidéket bozótos váltja fel. Észreveszel egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Csókot lehelsz a nálad lévő dramoan talizmánra, majd nekiindulsz. Biztató, hogy nem süppedsz a talajba az első lépésednél. Úgy néz ki néhány dolog azért megúszta a pusztítást: kicsit beljebb törött kardokra, olvadt szélű pajzsokra és behorpadt páncélokra bukkansz. Egy kettétört drakolder pórázra bukkansz. Hoppá, minden bizonnyal az elszabadult szörnyeteg ölte le a csatamezőn felsorakozott seregeket. Egy elemi pulzátor védelmezi a vadászterületét.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 122 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor jobb vállát. (6 támadással 626 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az elemi pulzátor furcsa alakját. (5 támadással 786 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) Az elemi pulzátor csápol, de mindhiába. Nyelvét az elemi pulzátor feléd löki, de eredménytelenül. Az elemi pulzátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 8626 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1629, sebződés: 8, gyógyulás: 164, összesen: +156 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. A támadás sajnos hatástalan volt. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kristálynyálka masszatestét. (6 támadással 691 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (69 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-60 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A teremtmény öblösen felkacag, majd tesz egy apró ujjmozdulatot. Te csak nevetve legyintesz, és megrohamozod. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. {FM:} Kígyópengével végigvagdosod a kristálynyálka testét. (6 támadással 1016 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 60 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-68 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. {GYD:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a kristálynyálka testét. (6 támadással 1025 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. Semmi eredménye! A kristálynyálka meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 130 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 129 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 59 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3021, sebződés: 793, gyógyulás: 4, összesen: -789 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan áruló tapogatózó csápjait. (6 támadással 698 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) A lény szigorúan végimér téged, majd döntést hoz. ÁRTATLAN! Elmosolyodsz. Meg kell mutatnod, mennyire hálás vagy a kedvező ítéletért! Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tleikan áruló robusztus termetét. (8 támadással 1262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+253 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (50 életpontot sebezve.) A tleikan áruló elhibázza az ütést csápjával. Csápjával megérint a tleikan áruló. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A tleikan áruló elhibázza az ütést csápjával. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször eltalálod a tleikan áruló testét. (5 támadással 786 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Földelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) A tleikan áruló csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A tleikan áruló csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Csápjával megérint a tleikan áruló. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A tleikan áruló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19383 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2879, sebződés: 168, gyógyulás: 415, összesen: +247 ÉP}
v 198 275 100 | elmormolod a 198. varázslatot |
[275,100] Még mindig bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sötét kaszás lehet. Itt csata lesz.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre kiszáradás varázslatot lősz. 452 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a sötét kaszás jobb lábát. (6 támadással 659 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (77 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (62 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a sötét kaszás jobb vállát. (6 támadással 1017 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (63 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. A sötét kaszás fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 248 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a sötét kaszás testét. (3 támadással 493 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (38 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A sötét kaszás fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 258 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 32 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A sötét kaszás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 sötét kasza. 19036 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2799, sebződés: 633, gyógyulás: 6, összesen: -627 ÉP}
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy kiszáradás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 2407 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 18333 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2407, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [273,99] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy patás tanough közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy kiszáradás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 905 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a patás tanough testét. (6 támadással 704 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (50 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (51 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan ellenfeledre támadsz. {FM:} Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a patás tanough rövid lábát. (6 támadással 1018 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+204 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (46 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! A patás tanough megtaszít agyarával. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a patás tanough rúgása elől. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Kígyópengével megvagdalod a patás tanough jobb oldalát. (3 támadással 491 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Földelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Kisebb sebet ejt a patás tanough agyarával a testeden. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Patájával a patás tanough hasadba tapos. (1 támadástól 184 életpontot vesztesz.) A patás tanough most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17482 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3271, sebződés: 431, gyógyulás: 311, összesen: -120 ÉP}
(Továbbmész...) [272,98] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy megsebesített gnomori rémszolga közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy kiszáradás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 543 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a gnomori rémszolga szörnyű pofáját. (6 támadással 708 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (25 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (75 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a gnomori rémszolga testét. (4 támadással 657 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (32 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A gnomori rémszolga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13545 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1965, sebződés: 144, gyógyulás: 140, összesen: -4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy kiszáradás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 452 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. Semmi hatás! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a sötét kaszás testét. (6 támadással 644 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (51 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (71 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a sötét kaszás jobb lábát. (6 támadással 979 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (60 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 212 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 36 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a sötét kaszás fejét. (3 támadással 484 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (55 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. Semmi hatás! Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 39 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 sötét kasza. 19036 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2882, sebződés: 533, gyógyulás: 6, összesen: -527 ÉP}
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Ellenfeledre kiszáradás varázslatot lősz. 543 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gnomori rémszolga testét. (6 támadással 695 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (59 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (51 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét a másikra rontasz. {FM:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a gnomori rémszolga testét. (6 támadással 1023 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+205 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A gnomori rémszolga újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. {FM:} Kígyópengével végigvagdosod a gnomori rémszolga testét. (2 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Földelementálod támad. (68 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. Semmi eredménye! A gnomori rémszolga lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a gnomori rémszolga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18060 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2761, sebződés: 219, gyógyulás: 281, összesen: +62 ÉP}
(Továbbmész...) [270,97] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy sötét kaszás. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy kiszáradás varázslatot. 452 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a sötét kaszás bal oldalát. (6 támadással 655 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (49 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (50 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a sötét kaszás fejét. (6 támadással 951 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Sajnos nem sikerült a sötét kaszás minden csapását hárítanod. (2 támadástól 246 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 37 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a sötét kaszás fejét. (3 támadással 498 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (76 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Sajnos nem sikerült a sötét kaszás minden csapását hárítanod. (2 támadástól 291 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. A sötét kaszás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 sötét kasza. 19036 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3061, sebződés: 663, gyógyulás: 6, összesen: -657 ÉP}
kb 957 | kiveszel a bankból a 957. tárgyat |
be 694 | bemész a 694. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Feltápászkodsz, és sűrű hajlongások közepette, folyamatosan hátrálva elhagyod az árnytündérek szentélyét. [5 pontot használtál fel, van még 93. Kapsz 3 VP-t.]
ek 143 | t. energia kisütése: 143 |
kno 14 1 | képesség-növelés 14 |
im 0 2 | imádkozol |
szk 591 | keresed az 591. szörnyet |
ef 5 507 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
KÍGYÓBŐR ÖV (410. TÁRGY) Ha sikerül 4 surranó kígyót kitessékelned a bőréből, majd azokat 8 csepp spiritusz segítségével kicserzed, remek mívű, és felettébb díszes övet készíthetsz. A kikészítés 35 TVP-t emészt fel, de azon kívül, hogy öltözékedet igencsak feldobja e kiegészítő, még kisebb tárgyaidat is rá tudod akasztani, így azokat kisebb eséllyel tudják ellopni (mostantól eggyel több tárgyadra adhatod ki a KF <tárgy> 3 parancsot). |
TLEIKAN KARKÖTŐ (895. TÁRGY) A tleikan harcosok számára fontos a mindennapos gyakorlás. A gyors fejlődés kulcsát persze a kreitonok által készített relikviák jelentik. Ez az egyszerű, bronzból öntött karkötő csak úgy sugárzik a mágiától! Ha viseled, minden ütéseddel +2..+8 közötti bónusz sebzést (bal kéznél feleennyit) kapsz, HA az éppen használt fegyver szakértelmed 45-nél kisebb! Hiszen, az igazi mestereknek már a tleikanok tudása sem jelent újdonságot. A bónusz mértéke a fegyverszakértelem nagyságától függ, 35-ösnél még a teljes +8 jár, de minél magasabb a szakértelmed, annál kevesebb, egészen a +2 bónuszig, amit 44-nél még megkapsz. A fentiek mellett a tleikan karkötő +2 erőt, +2 ügyességet és +1 támadást ad. Természetesen, nem átadható más kalandozónak. |
Erő: | 65 (90) | Szint: | 50 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 65 (88) | Támadás: | 133 (138) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 65 (87) | Védekezés: | 203 (213) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 37/52 év |
Egészség: | 64 (91) | Életpont: | 1705/1544 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 63 (97) | Varázspont: | 2938/318 | Pénz: | 11716 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 30/11 | Pszi pont: | 205/324 | Halhatatlanság: | 13 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 39/0 (+2%) | szúrófegyverek: | 33/67 |
vágófegyverek: | 37/66 (+9%) | ütőfegyverek: | 9/89 (+33%) | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 39/85 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: Alkotó kalapács (#921) << ököl (#28) << kígyópenge (#955) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -40.); mérg. vas dobónyíl (#190) (41 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 55/14 | 2. nyomkövetés: | 110/18 (+30%) | 3. mászás: | 36/6 (+16%) |
4. csapdakészítés: | 40/77 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 33/9 | 6. gyógyítás: | 39/79 |
7. titkosírás: | 4/31 | 8. felderítés: | 25/34 (+8%) | 9. szörnyidomítás: | 21/61 |
10. teológia: | 158/74 (+68%) | 11. taumaturgia: | 131/44 (+23%) | 12. szerencsejáték: | 5/6 |
13. versengés: | 20/52 | 14. harcművészetek: | 43/28 (+100%) | 15. zene: | 7/23 |
16. szörnyismeret: | 57/69 | 17. pszi: | 23/68 (+3%) | 18. zárnyitás: | 7/47 |
19. vadászat: | 8/60 | 20. vitalitás: | 5/57 | 21. bányászat: | 43/1 (+4%) |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 11/46 (+10%) | 24. csapatmunka: | 10/51 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 339 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 1(2) | 10. vp regeneráció: 3 |
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), eszement trappoló (#549), Rém (#315), purifikátor császár (#393), rubin sárkány (#330), halált okozó lények (#9098), trakuun lidérc (#576) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), Acél Öklök (#9123), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) |
Pörhemór köre (#205) (111,2,1) | feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) |
Symulf rúnája (#182) | hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse II (#24) | papi aura (#377) | agyburok (#90) |
szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) | planetáris őrdémon (#172) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
32. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 47, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | jégoszlop (#231) | >> | zafír sárkány (#329) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
kiszáradás (#268) | >> | Alkotó (#578) | istenítélet (#284) | >> | Teremtő (#579) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan főmágus (#580) | agybénítás (#114) | >> | kristálynyálka (#632) | |
agybénítás (#114) | >> | végzetes szójer (#631) | kiszáradás (#268) | >> | 43. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 47, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | agytaposás (#180) | >> | Teremtő (#579) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | varázsvédelem (#34) | >> | Techiulan (#400) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját! |
3.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 75 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 119 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | adamantit (#627) | 1 | álompor (#396) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
2 | deus ex machina (#1) | 4 | drótszőr (#37) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
8 | kaja (#2) | 2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 12 | nothar bogyó (#923) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 56 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
224 | arany (#50) | 1 | dramoan főzet (#981) | 3 | madártoll (#112) | |||
2 | sötét kasza (#957) | 6 | spiritusz (#170) | 1 | tleikan karkötő (#895) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 4 | varázskő (#305) |