475. forduló, 477. forduló, Nerina Clarusdea összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 24. 9h:26'
EZ A 519. JÁTÉKHETED, 476. FORDULÓD
520. játékheted kezdete: okt. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,59] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf férfival. Fekete a bőre. Raia püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy velociraptor trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy trikornis! Málhásállata egy karmos tankány. Érzékeled auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Soi D'Arnan. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+5 életpont.) Kedves, dicsérő szavakat mond neked, és hőstetteiről mesél. A kitartó ostrom úgy tűnik, nem járt sikerrel: udvariasan végighallgatod, majd határozottan menni készülsz. A fiú szomorúan bámul rád.
Az 1. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf férfival. Fekete a bőre. Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy süvítő rája trófea, egy karmazsin huhogó trófea és egy mutáns pók trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Galain Leingod. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy gyilkos tetű trófea és egy alpesi tehén trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Összeismerkedtek. Az ő neve Eroni Eron. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű elf nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Elenios követője. Egy Eldaran karkötőjét, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy orgyilkos trófea és egy sullár trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Ailindel. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 1. napon összefutsz Clayd Di Alaverrel. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy jing-jang fejpántot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fűből. Mentális auráját felismered, jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon találkozol Blend a Mad-del. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bundás kabátot, egy cetbőr válltömést, egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy törpe bakancsot visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Tisztán érzed auráját: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 2. napon összeakadsz Galain Leingoddal. Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy süvítő rája trófea, egy karmazsin huhogó trófea és egy mutáns pók trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: semleges jellemű. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 2. napon összeakadsz egy barna, rövid hajú, barna szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Raia bíborosa. Egy arany masszariasztót, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy norpadolótika trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koronára fonódó kígyó. Bal kezében egy vadászkést tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Mentális auráját felismered, jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Dan McGee. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te szörnyismeret szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a zene szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek.
A 2. napon összefutsz Liallannal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy árnyszőttest, egy bíbor erőövet, egy gyöngysort, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy rejtőköpenyt, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy ryuku csapásvezető trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 3. napon összeakadsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemű alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. Sheran követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy rinóbőr övet visel. Felszerelését egy pókvadász trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Odébbállsz.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 5 rakolits port (1374 arany), 2 ork csodaszert (260 arany), 28 hattyútollat (1322 arany). Átveszed a sikeresen eladott 4 uzbány csőr (eladási ár: 25 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 4 uzbány csőr (eladási ár: 31 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 1 nagy aranykulcs (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a Blounther apó (ld. enc.), a Nap bírája (ld. enc.), a Rettegés Ura (ld. enc.), a Kromhor Xanathal (ld. enc.), a Ssszissszenő (ld. enc.), a Dranadáni Salamon (ld. enc.) és a Lord Daramoula (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) medvefog nyakláncot (ld. enc.), telerótt rúnalapot (ld. enc.), genrath vérmedvefogat (ld. enc.), páncélfényezőt (ld. enc.), fejlődéskövet (ld. enc.) és agori szegecscsizmát (ld. enc.). Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+318 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+47 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 682. hetének nyerőszámai: 18, 16, 21. 2 db 0 találatos szelvényed volt. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 811.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 811.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 809.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 807.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 807.]

ek 42 12 t. energia kisütése: 42 12
Összesűríted a tárolt tudati energiáidat, és formálni kezded. Előállítottál 72 varázspontot. [-12 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 807.]

v 21 20 elmormolod a 21. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 20 kaja. [-60 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 802.]

in 3454 272 382 leírod a 3454. kalandozónak a 272. szörnyet a 382. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy pszi elementál lord. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) moa jádekőt. [0 pontot használtál fel, van még 802.]

in 3454 273 384 leírod a 3454. kalandozónak a 273. szörnyet a 384. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy Főmágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) moa burátot. [0 pontot használtál fel, van még 802.]

in 3454 275 385 leírod a 3454. kalandozónak a 275. szörnyet a 385. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy triklem drakolder. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) moa gyémántot. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 802.]

in 3454 276 386 leírod a 3454. kalandozónak a 276. szörnyet a 386. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy tűzelementál. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) moa katalizátort. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 802.]

in 3454 277 387 leírod a 3454. kalandozónak a 277. szörnyet a 387. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy jégelementál. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ónix piramist. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 802.]

in 3454 278 388 leírod a 3454. kalandozónak a 278. szörnyet a 388. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy viharóriás. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) natali követ. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 802.]

in 3454 279 404 leírod a 3454. kalandozónak a 279. szörnyet a 404. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy halálelementál. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rájabőrt. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 802.]

in 3454 281 405 leírod a 3454. kalandozónak a 281. szörnyet a 405. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy vércápa sámán. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rájabőr úszógatyát. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 802.]

in 3454 282 409 leírod a 3454. kalandozónak a 282. szörnyet a 409. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy ősdentor. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) árnyékharcos gyűrűt. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 802.]

in 3454 284 411 leírod a 3454. kalandozónak a 284. szörnyet a 411. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy molgan. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) királyi emlékművet. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 802.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[75,58] A síkság után kisebb hegyek következnek.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Találsz egy világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy sziklafészek van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [76,57] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy karmos tankány. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a karmos tankány jobb első lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Elenios oltár van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [28 pontot használtál fel, van még 774.]

im 0 5 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+3 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 744.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 714.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 684.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 654.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 624.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[77,56] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran templomot. Délre egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [78,55] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Látsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tetemember. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 175 életpontot sebeztél. A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 tünde nyilat. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [79,54] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tetemember került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 183 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Eszel valamit. (-1 kaja.) [48 pontot használtál fel, van még 576.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[80,53] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy topránypolip!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő nukleáris cickány nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 49 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány jobb első lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [81,52] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy agglomerátor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 46 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az agglomerátor testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az agglomerátor bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az agglomerátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az agglomerátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [82,51] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szemedet leárnyékolva, délkelet felé tekintesz: Abrizu hegyeitől délre húzódik a napsütéses Rin völgy. Találsz egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Észreveszel egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy tavacskát. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 50 életpontot sebeztél. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy törpemammut. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a törpemammut oszlopos lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [48 pontot használtál fel, van még 528.]

m 1 mozogsz északkeletre
[83,50] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy alpesi tehén lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 6 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Észreveszel egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy legyengült ork sámán közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 49 életpontot sebeztél. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Véres nyál csordul ki az ork sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
303 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 516.]

t 302 1 támadod a 302. szörnyet
FT 302 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 516.]

t 677 1 támadod a 677. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 516.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester fejét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 csontpálcát. A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [40 pontot használtál fel, van még 476.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 473.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+28 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 443.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 443.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [10 pontot használtál fel, van még 433.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 393.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 353.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 278 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 313.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 238 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 273.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 198 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 233.]

tf 1 33 fejleszted az 1. tulajdonságodat 33 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 165 TVP-t kell elköltened.] [33 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 11, 16.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. 2 kaját fal föl a sullár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 617 pontot. A következő körben tehát 817 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL)
Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon!

NAP BÍRÁJA (711. SZÖRNY)
Ha jobban szemügyre veszed az előtted álló tleikan főbíra földig érő talárjának a mintázatát, milliónyi napkorongot pillanthatsz meg, melyek függőleges és vízszintes sorokban egyaránt, egymás mellett helyezkednek el. De a nap ilyetén ábrázolása elég elvontnak tűnik, ugyanis a narancsszín napsugarak fókuszpontja egy sötétlila szabályos kör. Valaha talán, a Világégés előtt sokkal, amikor még senki sem élt azok közül, akik ma Ghalla legöregebbjei, és amikor ez a talár készült, ilyen színű volt a napkorong. Vagy csupán azt jelképezi ez a természetellenes szín, hogy a Nap követői beszennyezték magukat azzal, hogy lepaktáltak a sötétségből érkező kreitonokkal? Nem tudni. Egy biztos: a Nap Első Bírája áll előtted, és Zarknod talán tárgyalni érkezett hozzájuk, számodra viszont a harc elkerülhetetlen. Hiába odáztad volna a találkozást, most már csak a kedvező ítéletben reménykedhetsz. A Nap Első Bírája immúnis a vámpirizációra. Csak akkor fogod megtámadni, ha van kiadott FT parancsod vagy rá, vagy a hozzá hasonló szörnyek csoportjára.

A RETTEGÉS URA (625. SZÖRNY)
Az első jel, hogy a Rettegés Urával találkoztál, hogy hideg veríték folyik végig a hátadon. Ha különösen félénk vagy, talán még marni is kezdi a bőröd, hiszen a Rettegés Urának jelenlétében semmi sem olyan törvényszerű, mint amilyennek látszik. A közel hat méter magas kolosszus nem csupán termetével próbálja elrettenteni a kincseire áhítozókat, a próbálkozóknak elég azt tudni, hogy karmainak érintése öregedést vagy azonnali halált okoz. A testét fedő, földig érő köpeny (a Rettegés Köpenye) olyan mély sötétséget áraszt magából, ami még a legtisztább és legszentebb helyen is képes a gonoszság csíráját elültetni. A legendák rengeteg kalandozóról mesélnek, akik miután a Rettegés Urával való harcban alul maradtak, tehetetlen élőholt szolgákká váltak. Állítólag egyetlen módszer van a legyőzésére (de ezt is csupán a legendák koholták, lehet hogy nem is igaz), ha ezüstfegyverrel próbálsz testén sebet ejteni. Csak a direkt FT parancs kiadása után fogod megtámadni.

KROMHOR XANATHAL (618. LÉNY)
Kromhor Xanathal az árnytündér történelem leghíresebb ködmágusa. Még nagyon régen, évezredekkel ezelőtt, csapatnyi fajtársa élére állva hadjáratot indított Leah élőholt lényekből álló seregei ellen. A két fél Eldüen mezején sorakozott fel egymással szemben, majd több nappalba és éjszakába nyúló öldöklés kezdődött köztük. Hogy ki nyert, azt nehéz lenne megállapítani, mindkét oldalon akkorák voltak a veszteségek. A maroknyi túlélő szétszéledt az árnybirodalom területén, köztük Kromhor Xanathal is, aki a ködmágusok száműzött helyzetébe kényszerült. Mint a legtöbb ködmágus árnytündéren, Kromhor Xanathalon is csak mágikus fegyverrel lehet sebet ejteni, valamint szintszívó képességgel rendelkezik, ami miatt csak FT parancs kiadása után fogod megtámadni.

SSSZISSSZENŐ (617. SZÖRNY)
Először csak félelmetes sziszegés hatol füledig, majd ijesztő árny lebben feléd, melynek alkotóanyaga szinte egybeolvad a levegő részecskéivel. Igen, ez egy kocsonyakígyó, de nem is akármilyen. Ssszissszenő az egyetlen a faj tagjai közül, akinek tudása odáig terjed, hogy megérti a Ghalla-lakta fajok beszédét. Beszélni persze nem tud, bár lehetséges, hogy éppen ezzel próbálkozik, amikor azt mondja: Sssshhhhhssshhshsshshsshs. Márpedig ha valaki évezredek óta itt él, és érti, hogy Ghalla eddig ismert legértelmesebb fajai mit beszélnek, az csak rendkívül bölcs és érett lehet. Akit legyőzni sem könnyű... A kocsonyakígyók tulajdonságcsökkentő képessége miatt csak FT paranccsal fogod megtámadni (vagy ha tulajdonságpajzs védelme alatt állsz).

DRANADÁNI SALAMON (616. SZÖRNY)
Dranadáni Salamon sokáig villaszerű építmény tulajdonosa volt az árnybirodalom területén húzódó hegységek-dombságok valamelyikében. Aztán jöttek az árnytündérek, mindent begyaláztak az istenek szemében tüskének tekinthető tevékenységeikkel, és valahogy a dranadáni kőtörők legnagyobbika (talán a legbutábbika is) elvesztette sziklákból és sziklákba vájt otthonát. Dranadáni Salamon bosszút esküdött, de nem egy konkrét személyt vagy fajt illetően, hanem a világ egészével szemben. Azóta nemcsak az árnytündérek, de Ghalla apraja-nagyja összerezdül, ha Dranadáni Salamon zengő baritonja, vagy lépteinek közeledő dübörgése felcsendül a távolban.

LORD DARAMOULA (615. LÉNY)
A leghíresebb smaragdvámpír. Halandó életében egy rég letűnt birodalom legjelentősebb katonai tisztségének várományosa volt, de erre minden bizonnyal már ő maga sem emlékszik. Az öröklét, mint a villámcsapás, olyan hirtelen jött számára, miután Leah éjjeli teremtményei megfertőzték vérét a legádázabb betegséggel, ami valaha a világon létezett. A következő évszázadok Lord Daramoula számára állandó utazással teltek, mígnem egyik nappal cserbenhagyta a szerencséje, és egyik áldozatának bosszúszomjas rokonai kinyitották a hálószobáját jelentő koporsót. A többi smaragdvámpír kíséretében az árnytündérek okozta felfordulásban tért vissza az élők világába. Teste megváltozott, minden eltelt év egy ráncot képezett smaragdzöldre fakuló bőrén. De belül is átalakult, miután volt ideje gondolkozni "életének" minden elkövetett hibáján, és tanulni mindegyikből, mára már legyőzhetetlenné vált... Mint a többi smaragdvámpírt, Lord Daramoulát is csak akkor támadod meg, ha FT parancsot adsz ki rá, vagy tulajdonságpajzs védelme alatt állsz.

MEDVEFOG NYAKLÁNC (1679. TÁRGY)
Egy kis töprengéssel kitaláltad, hogyan használhatnád fel azokat a medvefogakat, amikre a versenybizottság nem tartott igényt. Ha egy hosszú acéltűvel egyesével kifurkálsz 5 darab fogat, azokat utána egy aranyláncra fűzheted. Ehhez a KT 1679 parancsot kell kiadnod 90 TVP-ért. Ezután már más dolgod nincs, csak az így elkészült alkotást a nyakadba akasztani. Azt beszélik a genrath vérmedvék szelleme haláluk után még ott él testük minden porcikájukban, így még ez a fog is spirituálisan aktív. Talán ennek köszönheted, hogy a nyaklánc KF-elése után minden tulajdonságod és a támadásod is megnő 2-vel. Ha még nem vagy 20. szintű, a nyakláncot nem akaszthatod a nyakadba. A tárgy nem átadható.

TELERÓTT RÚNALAP (1661. TÁRGY)
Ezen a korong formájú pergamenlapon mithril-rúnák sorakoznak, melyek nyilvánvalóan fontos tudást, talán épp egy varázslat igéit tartalmazzák. Nem tudni, hogy miféle mágus véste azt oda, vagy hogy mi is áll rajta konkrétan, hacsak az általad elsőre ismeretlennek tűnő rúnák jelentését meg nem fejted valahogy. A telerótt rúnalap mágikusan ragaszkodik ahhoz, aki megtalálta, így nem adhatod át másik karakternek azt.

GENRATH VÉRMEDVEFOG (1674. TÁRGY)
Huh, némi véres művelet során sikerült megszabadítanod ezt a genrath vérmedvét a fogától. Jó lesz trófea gyanánt felmutatni, miután célbaértél ezen a versenyen. A tárgyat nem adhatod át senkinek (inkább egyedül zsebelnéd be a díjakat).

PÁNCÉLFÉNYEZŐ (1678. TÁRGY)
Upsz! Valamelyik versenyző hagyhatta el ezt a tubust, mely tele van valamilyen szagtalan fekete pasztával. Hmm, ez egy adag páncélfényező - jössz rá, ahogy alaposan megvizsgálgatod. Amennyiben a tubus tartalmát a H 1678 <vért száma> paranccsal 5 TVP-ért szétkened a páncélodon (legyen az fém vagy bőrpáncél, mindegy), miután rászáradt, úgy fog csillogni, hogy teljesen elvakítja majd az életedre törőket, vagyis minden egyes harcban +3 támadást kapsz majd. A vérteden addig marad a csillogás, amíg azt el nem veszted, ajándékozod, vagy egy másik adag páncélfényezőt egy másik vértre nem kensz. A most talált tubust csak te használhatod fel, nem adhatod át másik kalandozónak. (Hogy mire kented legutóbb a páncélfényezőt a karakterlap "Harci ismeretek" részében ellenőrizheted.)

FEJLŐDÉSKŐ (1640. TÁRGY)
Eme könnyű, habszerű, kerek kis kavics, amit most a kezedben fogsz, egy egyszerű kis fejlődéskő, melyről mintha már hallottál is volna valamit városi tartózkodásaid alatt, a kalandozók között terjengő pletykákból. Megszagolva, illata kellemes, ha pedig megízleled, rájössz, hogy ehető! Úgy olvad szét a szádban, mint a mentacukor! Igen erős varázslat kell legyen belézárva, hogy ennyi éven át, így, sértetlenül egyben maradjon - tűnődsz, és azon morfondírozol: milyen kár, hogy nincs belőle egy egész kosárra való a birtkodban! [Ha kiadod a H 1640 parancsot (ez TVP-be nem kerül), egyik nem fegyveres szakértelmed azonnal megnövekszik egy szinttel, de hogy melyik a sok közül, azt sajnos lehetetlen előre megjósolni. A fejlődéskövet nem adhatod át másnak és erre a fejlődésre nem hatnak a fejlődés mértékét befolyásoló hatások.]

AGORI SZEGECSCSIZMA (1676. TÁRGY)
Az agori szegecscsizma a genrath vérmedve vadászat második helyezettjének jutalma. A szépen kikészített lábbelit tipikusan kalandozólábra készítették, hiszen jó szolgálatot tesz harcban, vándorlásban, lovaglásban, és minden olyan tevékenységben, amit a Túlélők Földje kalandorai folytatnak. Ha vagy már legalább 29. szintű, a lábadra húzhatod, és ilyenkor +4 védettséget, +2 ügyességet és +30 max. ÉP-t kapsz. Ha a csizmára ezután értépő sarkantyút csatolsz, az +1 közelharc sebzés helyett +3-at fog adni.

KARAKTERLAP

Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 393. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 476. fordulód.

Erő: 59 (67) Szint: 25 Merészség: 8/7 Magasság: 141 cm
IQ: 51 (58) Támadás: 32 Agresszió: 4 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 51 (55) Védekezés: 61 Menekülés: 30 % Életkor: 162/166 év
Egészség: 57 (61) Életpont: 413/388 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 59 (65) Varázspont: 826/358 Pénz: 112 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 21/6 Pszi pont: 215/280 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2901 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5873 TP-t kaptál. Jelenleg 1563254 TP-d van. A következő szinthez még 136746 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, acélkolosszus, varkaudar hadúr. A 476. fordulódban 13543 arany került a bankszámládra. 13543 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/71 ökölvívás: 4/61 szúrófegyverek: 28/14 (+1%)
vágófegyverek: 19/59 ütőfegyverek: 20/57 lőfegyverek: 28/1 (+1%)
dobófegyverek: 8/67

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/7 2. nyomkövetés: 127/50 (+36%) 3. mászás: 13/9 (+2%)
4. csapdakészítés: 27/45 (+6%) 5. csapdaészlelés: 15/36 6. gyógyítás: 70/65
7. titkosírás: 11/86 8. felderítés: 36/0 9. szörnyidomítás: 8/81
10. teológia: 61/93 (+34%) 11. taumaturgia: 32/30 (+11%) 12. szerencsejáték: 8/41
13. versengés: 12/65 14. harcművészetek: 7/66 15. zene: 98/79 (+34%)
16. szörnyismeret: 13/94 17. pszi: *26/100 (+2%) 18. zárnyitás: 13/0
19. vadászat: 17/26 20. vitalitás: 1/20 21. bányászat: 36/56 (+3%)
22. úszás: 22/22 23. főzés: 12/44 24. csapatmunka: 3/38

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
halálmadár (#351), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110), kaszabolósáska (#83), quwarg ősmágus (#302)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs II (#63) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), energiafolyam (#136), tisztítótűz (#44)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mirg (#135) lángcsóva (#31) >> fagymágus (#650)
energiafolyam (#136) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 acéltű (#334) 3 madártoll (#112) 1 spiritusz (#170)
1 tükör (#43) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
43 arany (#50) 1 csontpálca (#329) 1 fekete gyöngy (#99)
28 kaja (#2) 2 pirkit (#153) 2 rézdarab (#70)
1 tankány karom (#237) 3 tünde nyíl (#554) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698)
(75,58) Elenios oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), Chara-din rúnaköve, érclelőhely
(76,57) karmos tankány (#137), Raia oltár
(77,56) olvasztókemence (#86), Sheran oltár, vaskohó (#155)
(78,55) Sheran oltár, tetemember (#123)
(79,54) Chara-din rúnaköve, oltár, Chara-din monolitja (#534), tetemember (#123)
(80,53) mély kút (#93), Elenios oltár, topránypolip (#86), nukleáris cickány (#155)
(81,52) agglomerátor (#138)
(82,51) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), uzbányok (#102), törpemammut (#115)
(83,50) alpesi tehén (#91), tavacska, Chara-din oltár, ork sámán (#345), quwarg nagymester (#214)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.10.20. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek