474. forduló, 476. forduló, Goroda összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 9. 12h:13'
EZ A 520. JÁTÉKHETED, 475. FORDULÓD
521. játékheted kezdete: márc. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5397

GORODA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [360,64] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy hollófekete, copfos hajú, barna szemű ember nővel. Leah kisebb avatárja. Egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Emma kötényét, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy nehéz harci kesztyűt, egy őselemek köpenyét, egy ősi sisakot, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rd'alv amulettet, egy torz fülkarikát, egy tűzúr csizmáját, egy vg'axtol gyűrűt és egy ogre övet visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy rd'alv lélektipró trófea és egy Nateilena úrnő trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy biethlan pörölyt, bal kezében egy koponyalékelőt tart. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. Folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol Lord Kis Sevel. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez a jelkép vonzza tekintetedet az ezüstösen csillogó páncélos lovag felé, akiből sugárzik az ősi istenek ereje. Fairlight félisten hatalmú szolgája. Egy beholderfej medált, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy életköves gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy hótarantula köpenyt, egy Huddens alkarvédőjét, egy kyorg övcsatot, egy natharion gömböt, egy örökkéval.tűzopálját, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy ryuku függőt visel. Felszerelését egy Techiulan trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Folrang trófea színesíti. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz egy rövid ősz hajú, kék szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Leah személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy Batharak vállemezét, egy cápabőr csizmát, egy dalebg.kristályvértet, egy derit sodronynadrágot, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy jégisten amulettet, egy koponya szimbólumot, egy Korrissh sisakját, egy Luthius karkötőjét, egy Natharion karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy rizspapír-vértet, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku ökölgyolcsot és egy torz fülkarikát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Ylgoroth trófea és egy Friedurgonoma trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Érzékeled auráját: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Folytatod utadat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 kinemfogyó tegezt.
Az 1. napon összefutsz Xsaschelraise-Xinx-szel. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyali sisakot, egy árnygyűrűt, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy Eldereth kristályt, egy fattylord derékövet, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rizspapír-vértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy törpe védőgyűrűt és egy Urgod fétisét visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Fegyverzetét egy Techiulan trófea, egy csáp entitás trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. A sisak szárnyai közt trónol egy alig húszcentis aranyszínű sárkány, és egy hatalmas könyvet lapozgat komoly képpel. Érzékeled auráját: ő is jó. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, tüsi hajú, zöld szemű ember férfival. Bőre teljesen fehér! Raia személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy angyali medált, egy drakolder gyűrűt, egy életköves gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy torz fülkarikát, egy hósárkánybőr csizmát, egy ryuku függőt, egy medvebőr övet, egy kabutót, egy hakamát, egy sodét, egy csodálatos nyakláncot, egy Hatalom Karkötőjét és egy haramakit visel. Ruházatát egy Friedurgonoma trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Shengoroth trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy trikornis! Málhásállata egy sivatagi doareg. Auráját érzékelve máris tudod, ő is a jó oldalhoz tartozik. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Deafblind Dumb. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon találkozol egy hosszú aranyhajú, kék szemű, bajuszos kobudera férfival. Bőre színe zöld. Dornodon teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy denevér szimbólumot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fűzött kagylósort, egy hűbéresi gyűrűt, egy Huddens alkarvédőjét, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy moa nyakláncot, egy nemesi vívópalástot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy ősmágus fülbevalóját, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy taumaturgikus övet, egy Teremtő koronáját, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vívónadrágot, egy yiang kesztyűt, egy yiang sapkát és egy yiang vállvédőt visel. Felszerelését egy ködsárkány trófea, egy ódon vízköpő trófea és egy álomosztó őrszellem trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd hoarián sárkánybébi. Tisztán érzed auráját: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Qpica. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. 14 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Tudod miért Tőle akarunk tanulni? Tudása bámulatos, felülmúlja a kolostorok valamennyi nagymesteréét! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal.
Az 1. napon összeakadsz Wartburg Touristtal. Dornodon félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy bo'adhun gyűrűt, egy bozontfonatot, egy denevér szimbólumot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Hatalom Karkötőjét, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy ogre övet, egy örökkéval.smaragdját, egy ősi nyakláncot, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy uglaok harci maszkot, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok lánckesztyűt, egy uglaok láncköpenyt, egy uglaok szögescsizmát, egy uglaok vállvédőt és egy Vlagyimir-díjat visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy og'hlobn mészáros trófea és egy élőholt drakolder trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Táguló téridő kontinuum. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Urgol lángbuzogányát, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Mentális auráját felismered, sötét, mint az éj. A gonosz követője! Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon találkozol egy tüsi ezüsthajú, kék szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Leah testi manifesztációja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy kamikáze fejfedőt, egy kisebb napkorongot, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mordaith álarcot, egy mordaith kesztyűt, egy mordaith köpenyt, egy mordaith nadrágot, egy mordaith vállvédőt, egy natharion talizmánt, egy nodonrod kitűzőt, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy taumaturgikus övet, egy Teremtő koronáját, egy titanit vértet, egy tűzhaj diadémet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy álomosztó őrszellem trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy ódon vízköpő trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 19 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Érzékeled auráját: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Tom a Villámkezű. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra.
Az 1. napon összefutsz Tom a Villámkezűvel. Leah testi manifesztációja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy kamikáze fejfedőt, egy kisebb napkorongot, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mordaith álarcot, egy mordaith kesztyűt, egy mordaith köpenyt, egy mordaith nadrágot, egy mordaith vállvédőt, egy natharion talizmánt, egy nodonrod kitűzőt, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy taumaturgikus övet, egy Teremtő koronáját, egy titanit vértet, egy tűzhaj diadémet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy álomosztó őrszellem trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy ódon vízköpő trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 20 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz Gyümölcsevő Oszóval. Elenios nagyhatalmú főpapja. Egy che-vállszalagot, egy démoni palástot, egy fűzött kagylósort, egy hatalom fülbevalóját, egy Kabol irháját, egy Korrissh sisakját, egy Luthius karkötőjét, egy Natharion karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy szem szimbólumot, egy sziréngyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy zafír sárkány trófea és egy rubin sárkány trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Mentális auráját felismered, ártatlan fehér, mint a Tied is. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 vortex amulettje (eladási ár: 1000 arany, ebből a kezelési költség: 100 arany) ellenértékét.
Mi is az ember? - meditálsz magadban. Minden fajnak van valami előnye, kivéve nekik. Ennek oka kell, hogy legyen! Ó, hiszen egyszerű! Az istenek mindazt, ami valamelyik fajból ért valamit, összegyúrták, s megszületett a tökéletes mű, melyet embernek neveznek! Mert ő okos, mint egy gnóm, erős, mint egy troll, ügyes, mint egy elf, kitartó, mint egy törpe, s gyors, mint egy harcművész. Persze fajon belül is vannak kiválóságok, itt vagy például Te! Okos, mint egy troll, erős, mint egy gnóm, ügyes, mint egy törpe, kitartó, mint egy elf... azaz izé, hogy is van ez? Szerencsédre nincs már időd ezen gondolkozni, mert eljő a reggel.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+87 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+911 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+40 pszi pont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 759.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 757.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 755.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 753.]
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 751.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 751.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 749.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 747.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 747.]

* 4. KP: használod a 69. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 742.]

* 5. KP: elmormolod a 209. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-39 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 740.]

v 198 391 64 elmormolod a 198. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(360,64) fegyvermester háza (#686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748)

[391,64] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (pular kristály) közelében vagy.

[-99 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 730.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[392,64] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy elemi rin közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 275 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az elemi rin fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {KCC:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elemi rin bal oldalát. (8 támadással 303 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 117 életpontot sebeztél. 117 életpontot gyógyultál. Az elemi rin szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-9 TVP). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel meghorzsolod az elemi rin testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 118 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Az elemi rin szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-8 TVP). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 holdbőrt. 7711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 857, sebződés: 120, gyógyulás: 191, összesen: +71 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy ősvortexet. Elrakod a távcsövet. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [393,64] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (arkog kő) van a föld alatt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy ében sziklatornyot. Délkeletre nézve látsz egy életsziklát. Délre egy ősvortex van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy lidércóriás. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 449 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a lidércóriás bal lábát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (22 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a lidércóriás bal lábát. (8 támadással 450 életpontot sebezve.) A lidércóriás leken néhány pofont. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a lidércóriás testét. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) A lidércóriás mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1115, sebződés: 67, gyógyulás: 4, összesen: -63 ÉP}


(Továbbmész...) [394,64] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Látsz egy ében sziklatornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel az ében sziklatorony tetejére. Már remeg a kezed és lábad, mire felérsz. Nagy nehezen bepréseled magad az apró nyíláson. A falak halvány, vörös fénnyel izzanak, így ki tudod venni valamennyire a torony belsejét. Micsoda ocsmányság! Kínzóeszközök, állati és Thargodan csontok mindenfelé. Félelem markol a szívedbe, ahogy valami felüvölt melletted. Egy ében halálhajcsár!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ében halálhajcsár testét. (8 támadással 499 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. Az ében halálhajcsár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 574, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb szörnyeteg közeledik feléd. Egy márvány drakón!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 160 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 27 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón bal oldalát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (48 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. {KCC:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a márvány drakón testét. (7 támadással 379 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 646, sebződés: 102, gyógyulás: 85, összesen: -17 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy Notermanthi báró!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi báró kosfejét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Notermanthi báró izmos testét. Kritikus ütés! (8 támadással 877 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. A Notermanthi báró mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A Notermanthi báró sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 77 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 12760 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1035, sebződés: 127, gyógyulás: 84, összesen: -43 ÉP}

A falat végigtapogatva, egy ajtóra bukkansz. Mögötte egy kőláda! Óvatosan felnyitod, találsz benne 1 Thargodan koronát. Óvatosan mászol le. Huh, ez micsoda veszélyes kaland volt, csoda, hogy élve megúsztad. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (arkog kő) van! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy életsziklát. Délnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy méregféreg került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 202 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a méregféreg testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (70 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a méregféreg nyakát. (8 támadással 596 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. A méregféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A méregféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 956, sebződés: 126, gyógyulás: 85, összesen: -41 ÉP}

[79 pontot használtál fel, van még 634.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[395,64] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy életsziklát. Elrakod a távcsövet. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Felismered a közeledőt. Csak egy káoszbajnok. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 193 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a káoszbajnok tetovált testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a káoszbajnok testét. (8 támadással 375 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 33 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a káoszbajnok tetovált testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6830 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 757, sebződés: 105, gyógyulás: 4, összesen: -101 ÉP}


(Továbbmész...) [396,65] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy Thargodan tábort. Elteszed a látcsövet. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csapat mópat fatty. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 136 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a mópat fatty testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a mópat fatty ocsmány féregtestét. (8 támadással 615 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Marásokat ejt rajtad a 17 mópat fatty. (9 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel többször eltalálod a mópat fatty ocsmány féregtestét. (8 támadással 595 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Csípéseket kapsz a lábaidba. (6 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a mópat fatty testét. (5 támadással 394 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Több marást ejt rajtad a 4 mópat fatty csáprágójával. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A 4 mópat fatty most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 mópat tetemet. [mópat tetem ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 13920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2058, sebződés: 105, gyógyulás: 246, összesen: +141 ÉP}


(Továbbmész...) [397,66] Tovább kóborolsz a pusztán. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Hmm, csak egy csapat mópat fatty. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 122 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a mópat fatty testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel többször eltalálod a mópat fatty ocsmány féregtestét. (8 támadással 576 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (12 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a mópat fatty ocsmány féregtestét. (8 támadással 597 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel többször eltalálod a mópat fatty testét. (6 támadással 466 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. A 4 mópat fatty megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A 4 mópat fatty összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 mópat tetemet. [mópat tetem ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] 13920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2067, sebződés: 101, gyógyulás: 236, összesen: +135 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy lávatavat. Elrakod a távcsövet. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [39 pontot használtál fel, van még 595.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[398,67] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy lávatavat. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [399,68] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen.

A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy lávatavat. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [400,69] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Találsz egy oltárt. Raia híveié. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ezüstdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy lávató van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy taalru herceg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 210 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a taalru herceg póklábát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru herceg testét. (8 támadással 507 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP] és 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 96 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 45, gyógyulás: 4, összesen: -41 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A szél pont a hátad felől fúj, így könnyű dolga van szörnynek. A szörny észrevett. Egy ezerszemű bestia közeledik feléd! Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [39 pontot használtál fel, van még 556.]

im 2 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+82 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 526.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[401,70] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (pular kristály) rejt! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy ősvortexet. Délre nézve látsz egy ősvortexet. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) Régóta vagy már úton; mielőtt tovább folytatod kalandjaid, nem árt felidézni a helyeket, amiket eddig bejártál.

AZ EDDIGI TÉRKÉPED


(392,64) elemi rin (#786)
(393,64) oltár, érclelőhely, lidércóriás (#401)
(394,64) ében sziklatorony (#589), Chara-din monolitja (#534), ében halálhajcsár (#295), márvány drakón (#322), Notermanthi báró (#323), érclelőhely, méregféreg (#784)
(395,64) káoszbajnokok (#293)
(396,65) mópat fattyak (#317)
(397,66) mópat fatty (#317)
(400,69) Raia oltár, érclelőhely, taalru hercegek (#307), ezerszemű bestia (#288)
(401,70) érclelőhely

[402,70] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (pular kristály) van! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy kátránygödröt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy Leah oltár van. Délre egy ősvortex van. Délnyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [26 pontot használtál fel, van még 500.]

be 97 bemész a 97. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Semmi fényt nem látsz odabent. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 495.]

lm 9 12 15 mozogsz 9 12 15
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [2. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [8. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Újabb kanyar! [9. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [10. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [12. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [10. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kanyarodik a járat. [13. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [14. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [15. PONT.] [63 pontot használtál fel, van még 432.]

lm 17 20 25 mozogsz 17 20 25
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.] Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [17. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [18. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [20. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [21. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kanyarodik a járat. [23. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy újabb kanyarnál vagy. [24. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Újabb kanyar! [25. PONT.] [56 pontot használtál fel, van még 376.]

lm 28 32 3 mozogsz 28 32 3
Egy kis szobába érkezel. [26. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [27. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [28. PONT.] Hopp, itt lehet eggyel feljebb menni! A lépcső nem túl bizalomgerjesztő, de azért felmászol rajta - és lám, baj nélkül! [32. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [2. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] [42 pontot használtál fel, van még 334.]

vi 10 viselkedésed: 10
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

lm 6 8 8 mozogsz 6 8 8
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [4. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [6. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [7. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [8. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy márvány sárkány! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 118 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Kaptál egy szopókövet! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 180 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. 127 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (208 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 13 gyöngymangó, 4 álompor, ezüsthegyű nyíl. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány sárkány testét. (8 támadással 493 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 96 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 53 életpontot vesztettél. A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 758, sebződés: 810, gyógyulás: 100, összesen: -710 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+107 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+109 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+117 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+117 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [8. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy márvány sárkány! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 61 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Kaptál egy szopókövet! Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 176 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 110 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a márvány sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Nincs időd félrehajolni. (193 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 2 fáklya, remák szív, 3 vas dobónyíl, halcsont, 2 rákpáncél. Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 479, gyógyulás: 4, összesen: -475 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+110 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+113 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+116 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+112 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [75 pontot használtál fel, van még 259.]

lm 9 9 9 mozogsz 9 9 9
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [8. PONT.] Egy márvány sárkányt veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 145 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Kaptál egy szopókövet! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 182 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. 130 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). A szörny hideget lehel! Csontodig hatol a hideg. (182 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 4 nyu-shuriken, téfea-agy, 2 bumeráng, 3 nyílvessző. Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 494, gyógyulás: 4, összesen: -490 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+117 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+113 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+114 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+108 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [8. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy márvány sárkány. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 124 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Kaptál egy szopókövet! Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 179 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. 122 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). A szörny hideget lehel! Telibe kapod a jégcsóvát. (177 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 4 fiatalság itala, 3 borkonyó bibe, rothasztó talizmán, varkaudar szablya, 4 fűszertartó, 5 mérgezett vasnyíl. Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 478, gyógyulás: 4, összesen: -474 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+106 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+123 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+123 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+114 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy széles, magas terembe érsz. [8. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy márvány sárkány van előtted! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 129 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Kaptál egy szopókövet! Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 188 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 117 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Nincs időd félrehajolni. (167 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: bűvös shuriken, sullár hólyag, molluszk ház, 7 tolmokov-koktél, 3 főnixtoll, 3 mópat token. Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 472, gyógyulás: 4, összesen: -468 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+123 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+123 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+119 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+110 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [81 pontot használtál fel, van még 178.]

vi 8 viselkedésed: 8
Mostantól nagyon bátor vagy. Nálad láthatóan nagyobb és erősebb szörnyeket is kihívsz. Merészségi szinted ettől kezdve 8. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 178.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 178.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 23, 18.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 6 kaját nyel le a trikornis. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 178 pontod maradt, ebből a következő körre 178 pontot vihetsz át. Kapsz még 616 pontot. A következő körben tehát 794 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Goroda, egy rövid ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia félisten hatalmú szolgája vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 475. fordulód.

Erő: 69 (86) Szint: 42 Merészség: 8/5 Magasság: 168 cm
IQ: 69 (77) Támadás: 51 Agresszió: 3 Testsúly: 100 kg
Ügyesség: 58 (70) Védekezés: 125 Menekülés: 30 % Életkor: 32/40 év
Egészség: 57 (70) Életpont: 878/597 Jellem: jó (777) Tul. pont: 9
Szerencse: 63 (1) Varázspont: 1727/68 Pénz: 3660 arany Kép. pont: 56
Tudatpont: 17/17 Pszi pont: 178/213 Halhatatlanság: 8 %
Eddig összesen 5422 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 100230 TP-t kaptál. Jelenleg 10231323 TP-d van. A következő szinthez még 268677 TP szükséges. Trófeáid: drótszőrű mópat, triklem drakolder, Shear'niz'il. A 473. fordulódban 73729 arany került a bankszámládra. 74466 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/48 ökölvívás: 23/18 szúrófegyverek: 40/5 (+5%)
vágófegyverek: 20/8 ütőfegyverek: 23/57 lőfegyverek: 27/68 (+9%)
dobófegyverek: 31/38

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (110%) << nitmák kard (#856) (120%) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 .); bronzhegyű nyíl (#94) (26 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -997.); ezüsthegyű nyíl (#323) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/2 2. nyomkövetés: 114/59 (+8%) 3. mászás: 24/41 (+8%)
4. csapdakészítés: 25/43 5. csapdaészlelés: 28/56 6. gyógyítás: 84/13
7. titkosírás: 8/17 8. felderítés: 24/96 9. szörnyidomítás: 11/69
10. teológia: 94/24 (+26%) 11. taumaturgia: 63/8 (+22%) 12. szerencsejáték: 16/10
13. versengés: 20/85 14. harcművészetek: 19/99 15. zene: 18/60
16. szörnyismeret: 24/28 17. pszi: 20/61 (+3%) 18. zárnyitás: 19/8
19. vadászat: 16/71 20. vitalitás: 2/21 21. bányászat: 31/81 (+6%)
22. úszás: 10/5

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer), rubin sárkány (#330) (csak egyszer), halálelementál (#279), sötét ölész (#314) (csak egyszer), Rém (#315) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 10 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
tisztítótűz (#44), mágiatörés (#35), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> fémbontó szójer (#150)
tűzeső (#61) >> autentikus vámpír (#154) energiafolyam (#136) >> quwarg parafenomén (#248)
tűzeső (#61) >> qwarg rohamosztagos (#242) villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 álompor (#396) 3 borkonyó bibe (#312) 2 bumeráng (#249)
1 bűvös shuriken (#562) 15 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 fáklya (#36)
4 fiatalság itala (#473) 3 főnixtoll (#563) 4 fűszertartó (#210)
33 gyöngymangó (#135) 1 halcsont (#390) 9 kaja (#2)
5 mérgezett vasnyíl (#187) 1 molluszk ház (#353) 3 mópat token (#585)
4 nyílvessző (#108) 4 nyu-shuriken (#157) 16 pirkit (#153)
1 quwarg tojás (#360) 2 rákpáncél (#97) 1 remák szív (#264)
1 rothasztó talizmán (#815) 16 spiritusz (#170) 1 sullár hólyag (#168)
1 téfea-agy (#172) 7 tolmokov-koktél (#351) 1 varkaudar szablya (#516)
3 vas dobónyíl (#189) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
236 arany (#50) 1 holdbőr (#1236) 8 isteni könnycsepp (#260)
1 sárkányfog (#617) 5 szopókő (#259) 4 Thargodan esszencia (#328)
1 Thargodan korona (#543) 3 toxyl (#591)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(402,70) a 97. labirintus bejárata, törpe bánya (#435), érclelőhely, márvány sárkány (#328)

Üzenet küldése a karakternek