Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. nov. 14. 9h:08' EZ A 728. JÁTÉKHETED, 475. FORDULÓD 729. játékheted kezdete: nov. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5230 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 500 30 |
* 2. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a törpemammut testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
* 4. KP: | használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 5. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 6. KP: | VP spórolása: 15 |
* 7. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
kb 1 1 | kiveszel a bankból az 1. tárgyat (1 darabot) |
h 1 50 20 | használod az 1. tárgyat |
bb 1 10 | beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot) |
ef 30 501 | energia fejlesztése 30 |
tno 5 10 | növeled az 5. tulajdonságodat |
fkt 631 1 | felt. készítesz a 631. tárgyat (1 darabot) |
kf 306 | kézbeveszed/felveszed a 306. tárgyat |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a sárkányfajzat testét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sárkányfajzat, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a sárkányfajzat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 435, sebződés: 87, gyógyulás: 20, összesen: -67 ÉP}
(Továbbmész...) [187,60] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy lidércúr. {támadása: 34.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [186,59] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy zafír sárkány. {max. életpontja: 1281-1360.} Amikor elhal a zaj, előmászol.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a sárkányfajzat bal vállát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a sárkányfajzat bal oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A sárkányfajzat farkával megérint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a sárkányfajzat testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 106, gyógyulás: 23, összesen: -83 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [184,57] A terep még halottabb innét, ha lehet, mint előtte volt: a vörös sivatagban semmi sincs, csak homok. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy ősvortexet. Elrakod a távcsövet. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Orkhan Thai. {max. életpontja: 231-250.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai fejét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az Orkhan Thai lángoló karját. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod az Orkhan Thai jobb lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Orkhan Thai fejét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken, egy sárga erőöv, egy réz papi karkötő és egy vas dobónyíl. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 189, gyógyulás: 12, összesen: -177 ÉP}
(Továbbmész...) [183,56] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Felfedeztél egy bíborcserjét. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal rájössz, hogy egy méregelementál ijesztett meg. {max. életpontja: 431-470.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [181,54] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sárkányfajzat közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+12.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a sárkányfajzat bal vállát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a sárkányfajzat farkát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A sárkányfajzat farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a sárkányfajzat jobb szárnyát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a sárkányfajzat jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sárkányfajzat farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 78, gyógyulás: 17, összesen: -61 ÉP}
(Továbbmész...) [180,53] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy kátránygödröt. Elrakod a távcsövet.
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester bal karját. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a zombi mester fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! Ellenfeled regenerálódik! Vámpírtőrrel megdöfködöd a zombi mester bal lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 519.]
a 153 5367 10 | átadod a 153. tárgyat az 5367. kalandozónak (10 darabot) |
aa 153 153 153 | átadod a 153. tárgyat a 153. tárgyat a 153. tárgyat |
aa 352 352 352 | átadod a 352. tárgyat a 352. tárgyat a 352. tárgyat |
aa 352 352 352 | átadod a 352. tárgyat a 352. tárgyat a 352. tárgyat |
aa 299 444 226 | átadod a 299. tárgyat a 444. tárgyat a 226. tárgyat |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 239. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | imádkozol |
* 6. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 115. szörnyet a 778. szörnyet a 765. szörnyet |
* 9. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot az 5. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 34 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 34 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
ÚJ TUDATI KÉPESSÉGEK FEJLESZTÉSE A tudati entitás visszaszorult, de a veszedelem korántsem múlt el. A Közös Tudatoknak új utakat kell keresniük a fejlődésre. Az entitás visszaszorításával erre lehetőség nyílt, a tudati erők ismét feltölthetőek a kasztroplanáris térbe. Ez az EF (TU) (képesség száma) paranccsal lehetséges azon KT-k számára, akik a 13. képességet már kifejlesztették. Az első új képesség minden Közös Tudat számára az 501-es képesség, amely egy tudati erőd felépítését jelenti. Ez nyújt majd védelmet a további támadásokkal szemben. A későbbiekben a KT-k választhatnak majd az új képességek közül, hogy melyiket kívánják fejleszteni. Az eddig összegyűjtött TU-k nem vesznek el, felhasználhatóak az új képességek költségeinek csökkentésére. Az első képesség 500 TU befejlesztését igényli, ebbe 250 TU számolódik bele az eddig gyűjtött és fel nem használt TU mennyiségből. A későbbiekben ez még mindig +150-nel csökkenthető lesz, a képességek alap TU igénye pedig 300 TU-val nő. A második új képessége tehát 800 TU-ba kerül, de ez 400-ra csökkenthető, a harmadik 1100-ba, de 550-re mérsékelhető és így tovább. Két képesség fejlesztése között minimum 60 napnak kell eltelnie. A kifejlesztett új képesség használatához minden KT tagnak szükséges a minimumot befejlesztenie. Amíg ezt még nem tette meg, addig ő nem használhatja az új képességet. A minimum az első képesség esetén 30 TU, ha van beszámított régi TU, akkor 15. A második képességtől kezdődően ez 50 TU, beszámítással 25, és így tovább, a minimum 20 pontonként, a régi TU beszámítása 10 pontonként nő. A régi EF, vagyis az EF (TU) parancs a továbbiakban is használható, ám már nem fejlesztésre, hanem a régi, EF-hez tartozó képességek működtetéséhez. |
ADAMANTIT CSIZMA (631. TÁRGY) Ebből a gyémántkemény ércből különösen nehéz feladat egy a lábadat nem tönkretevő csizmát készíteni. Persze, egy legalább 31-es bányászattal rendelkező mesterkovács érti a mesterségét: először is, a vaskohónál 3 pirkit felhasználásával kiolvasztja az adamantitot 6 ércből, és 3 mithrillel keveri. A hro formázó minta segítségével az épp megszilárduló fémet egy fekete bőrcsizma köré formálja. Az egész procedúra 80 TVP-t igényel. A kapott lábbeli ugyan még így sem kényelmes, viszont kiváló védelmet nyújt a lábadnak, 9-cel növeli a védettségedet. Emellett, mágikus kisugárzásának köszönhetően, a többi adamantit páncéllal együtt a Sötét Földön okozott sebzésedet is növeli. |
ELDERETH KRISTÁLY (511. TÁRGY) Az Eldereth kristályhoz manapság már csak egyetlen módon lehet hozzájutni: valaki fáradtságos munkával összegyűjti a szilánkokat, és összeilleszti őket a varázstárgy készítés segítségével. Ehhez a KT 511 parancsot kell kiadnod, 30 TVP-ért. 30 szilánkra és 3 galachmitra is szükséged lesz. Az Eldereth kristály Molnebordenathból, az ősi silverina birodalom egyik városából származik. A KF 511 paranccsal viselheted, fülbevalóként: ha tagja vagy Közös Tudatnak, akkor körönként +1 TU-t fogsz regenerálni. Több kristály hatása összeadódik, de legfeljebb MXTU/7 TU-t tudsz így pluszban regenerálni. Az Eldereth kristály igazi hatalma azonban nem ebben rejlik: egyike ugyanis azon relikviáknak, amelyek képesek fókuszálni a szuperpszit! |
Erő: | 48 | Szint: | 23 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 50 | Támadás: | 22 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 51 | Védekezés: | 82 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 169/175 év |
Egészség: | 47 (49) | Életpont: | 448/448 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 56 (59) | Varázspont: | 670/2 | Pénz: | 497 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 229/240 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/33 | ökölvívás: | 4/6 | szúrófegyverek: | *25/101 |
vágófegyverek: | 25/92 (+8%) | ütőfegyverek: | 25/43 | lőfegyverek: | 28/98 (+4%) |
dobófegyverek: | 17/32 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (110%) << vasalt bunkó (#181) (110%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 49/86 (+44%) | 2. nyomkövetés: | 130/68 (+18%) | 3. lopás: | 2/45 |
4. mászás: | 17/79 | 5. csapdakészítés: | 29/57 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 12/13 |
7. gyógyítás: | 71/41 (+23%) | 8. titkosírás: | 15/66 | 9. felderítés: | 57/41 |
10. szörnyidomítás: | 15/77 | 11. teológia: | 46/80 (+19%) | 12. taumaturgia: | 28/49 (+1%) |
13. versengés: | 4/16 | 14. zene: | 90/73 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 30/91 |
16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 5/44 | 18. vadászat: | 43/35 |
19. bányászat: | 36/36 (+10%) | 20. úszás: | 16/70 | 21. csapatmunka: | 1/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) |
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), tudatrombolás (#111) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő (#37) | >> | Vértestvérek (#9146) | lángcsóva (#31) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
tűzgolyó (#155) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
hhaar burka (#32) | >> | óriás csontváz (#176) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 205 pontnyi fejlesztés szükséges. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | arkog kő (#632) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 1 | sárga erőöv (#276) | |||
1 | tünde nyíl (#554) | 1 | vas dobónyíl (#189) |