474. forduló, 476. forduló, Nerina Clarusdea összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 16. 15h:10'
EZ A 517. JÁTÉKHETED, 475. FORDULÓD
518. játékheted kezdete: okt. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,66] koordinátán.
Nem minden időt töltesz pihenéssel, míg táborozol, hiszen mostra egy többszemélyes kaland lett kijelölve a terveidben. A csapat többi tagja egymás után érkezik meg a helyszínre: Kripta Gitta és Halatir Maurloth. Mi tagadás, büszke vagy a csapatodra! Belevaló, válogatott kalandozók, egytől-egyig. Úgy gondolod, ideje kicsit eljátszani a nagyfőnököt, ezért peckesen kihúzod magad, és járkálni kezdesz előttük fel, s alá.
- Kemény csata előtt állunk. De mi, bátor kalandozók, nem hátrálhatunk meg! Minden veszéllyel farkasszemet nézünk, akárha démonok hada vár is ránk odalenn! A kincseket pedig igazságosan fogjuk elosztani! Kérdés van? Nincs, és nem is lehet! - mondod, és igyekszel tudomást sem venni társaid felháborodott fujjogásáról.
No, még egy gyors szemrevételezés: minden rendben van-e, aztán indulás Grehemhez! Grehem örömmel fogad benneteket, és szinte ég a vágytól, hogy elmondhassa végre, hol találjátok azt a bizonyos szörnyjáratot. Vagy csak amiatt ennyire izgatott, mert máris a markában érzi a pénzeteket? Nagyon is elképzelhető, hiszen 50 aranyat kell leperkálnotok neki fejenként a nagy titokért cserébe. Előveszed a berolnizott aranyakat, és átadod Grehemnek. Vigyorogva veszi el a csibész, de legalább nem most akarja megszámolni, hiszen már nagyon türelmetlenek vagytok. Miután végeztek a piszkos anyagiakkal, Grehem közelebb int benneteket magához, és halkan, vigyorogva ennyit mond:
- Itt van a lejárat a zsákom alatt!
A piszok! Tehát ezért nem mozdul napok óta innen! Őrzi a lejáratot ez a smucig! Megnézitek a nyílást, aztán egymásra pislogtok, és bólogattok. Hát ez bizony valóban elég szűk! Nekiduráljátok magatok, hogy lemászatok az ismeretlenbe. Már az első métereken látszik, hogy ez igen meredek menet lesz! Itt aztán tényleg kell érteni a mászáshoz! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Ahogy egymás után leereszkedtek a kürtőbe, a gyomrotokba markol a feszült izgalom. Harminc-negyven métert haladhattok így, egymás fejére szórva a port és apró kavicsot, mikor az elöl haladó felszól, hogy a járat hamarosan vízszintesbe fordul, és egy barlangba csatlakozik. Pár perc múlva már a csarnokká szélesedő barlang félhomálya ölel körül. Egy csomó járat fut innen szerteszét. Vajon merre kellene elindulni? Jó lenne valami okosat kitalálni! Szerencsére járatosak vagytok a bányászatban, így pillanatokon belül feltaláljátok magatokat. Hamarosan kiderül, hogy ez a jó irány: ugyanis az egyik forduló mögött valóra válik a rémálmotok! Szívetek menten a torkotokba ugrik, amikor az egyik járatból quwargok özönlenek elő. Nem sokat teketóriáznak, azonnal megiramodnak felétek! Nem vagy túl szerencsés, egy quwarg harcos és egy quwarg felderítő lesz az ellenfeled.

Ellenfelet választasz, quwarg harcos lesz az. Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. [quwarg harcos:] 24 életpontot sebeztél. [quwarg felderítő:] 30 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.)
Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) [quwarg harcos:] A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) [quwarg felderítő:] Csáprágó csattan csípőd közelében. [quwarg harcos:] A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Következő ellenfeled quwarg felderítő lesz.
Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg felderítő bal oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.)
[quwarg felderítő:] Csáprágójával a quwarg felderítő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) [quwarg felderítő:] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [quwarg harcos:] 1021 tapasztalati pontot kaptál. [quwarg felderítő:] 585 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 gyöngymangót. {Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


Kripta Gitta egy quwarg harcos és egy quwarg felderítő, Halatir Maurloth egy quwarg felderítő életét vette időközben.
Kripta Gittát egy élőholt quwarg, Halatir Maurloth-tot egy élőholt quwarg kergette el.
A maradék szörnyek közül két élőholt quwarg pont eléd kerül.

Ellenfelet választasz, első élőholt quwarg lesz az. Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. [első élőholt quwarg:] 35 életpontot sebeztél. [második élőholt quwarg:] 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg jobb oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) [első élőholt quwarg:] A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. [második élőholt quwarg:] Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak.
Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) [első élőholt quwarg:] Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) [második élőholt quwarg:] Hiába próbálsz hátrálni, a második élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) [első élőholt quwarg:] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Gyorsan körbepillantasz, és felméred helyzeted: második élőholt quwargot érdemes a következőkben támadnod.
Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg bal oldalát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) [második élőholt quwarg:] Hiába próbálsz hátrálni, a második élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) [második élőholt quwarg:] A második élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első élőholt quwarg:] 1306 tapasztalati pontot kaptál. [második élőholt quwarg:] 1306 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Kripta Gitta és Halatir Maurloth amint véget ér a csata, visszatér. Öreg, rutinos kincsvadászként haladtok a járatokban. A kincs szaga és a felhalmozott mágia úgy vonz magához benneteket, mint döglegyet a napon bomló garokk-tetem. Viszont egyelőre csak egy újabb csapat quwargba botoltok.
Az ellenfelekből neked két quwarg felderítő jut.

Első támadásod első quwarg felderítő ellen intézed. Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. [első quwarg felderítő:] 20 életpontot sebeztél. [második quwarg felderítő:] 33 életpontot sebeztél. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg felderítő fejét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a quwarg felderítő bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) [első quwarg felderítő:] Csáprágó csattan csípőd közelében. [második quwarg felderítő:] Hiába próbálsz hátrálni, a második quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) [első quwarg felderítő:] Az első quwarg felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. A következőkben második quwarg felderítő ellen indulsz.
Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg felderítő testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a quwarg felderítő fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) [második quwarg felderítő:] A második quwarg felderítő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) [második quwarg felderítő:] A második quwarg felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
[első quwarg felderítő:] 585 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 gyöngymangót. [második quwarg felderítő:] 585 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 gyöngymangót. {Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


Kripta Gitta két quwarg felderítő, Halatir Maurloth egy quwarg felderítő vérét vette. Olyan hirtelen bukkantok rá a járatrendszer központi fészkére, hogy magatok is meglepődtök rajta. Nem így az itt őrködő szolgák, és a terem közepén gubbasztó királynő! Ők bezzeg nem tétováznak, egyből nektek ugranak! Ellenfeled két quwarg felderítő lesz.

Elsőnek első quwarg felderítőt támadod majd. Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. [első quwarg felderítő:] 27 életpontot sebeztél. [második quwarg felderítő:] 34 életpontot sebeztél. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg felderítő potrohát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a quwarg felderítő jobb szárnyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) [első quwarg felderítő:] Az első quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! [második quwarg felderítő:] A második quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. [első quwarg felderítő:] Az első quwarg felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. A következőkben második quwarg felderítő ellen indulsz.
Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg felderítő jobb első lábát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a quwarg felderítő bal szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) [második quwarg felderítő:] A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.)
[második quwarg felderítő:] A második quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
[első quwarg felderítő:] 585 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 gyöngymangót. [második quwarg felderítő:] 585 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 gyöngymangót. {Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


Kripta Gitta két quwarg felderítő, Halatir Maurloth egy quwarg felderítő fölött diadalmaskodott.
Halatir Maurloth-tot egy quwarg királynő kergette el.
Maradt még számotokra ellenfél! Kripta Gittával közösen harcoltok majd. Egy quwarg királynő lesz az ellenfél!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Kripta Gitta védekezésképp villámgyorsan felhúz egy hhaar burka varázst.
Néhány elegáns kézmozdulat után már létre is hoztál egy tűzeső varázslatot. [quwarg királynő:] 31 életpontot sebeztél. [Kripta Gitta:] 26 életpontot vesztett. Kripta Gitta mentális támadást alkalmaz: bevet egy agykorbács pszit. 18 életpontot sebzett.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Kripta Gitta a közelharc előtt még megereszt a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeivel perforálja a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.)
Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel Kripta Gitta megüti a quwarg királynő lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal Kripta Gitta kicsit megvágja a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.)Kripta Gitta ellenfelére jéghalál varázslatot lő. 15 életpontot sebzett. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 581 tapasztalati pontot kaptál. Közös döntés alapján te kutatod át a szörnyet. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. {Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP, összes sebzés: 238, összes sebződés: 32}

Halatir Maurloth újra csatlakozik a csapathoz a veszély elmúltával. Nagyon kell iparkodnotok. Még azelőtt össze kell kapkodni a kincseket, mielőtt a sok feldühödött harcos, rohamosztagos, és még ki tudja, miféle quwarg-fajzatok megéreznék a quwarg királynő pusztulását! Az osztozás után neked 1 quwarg teleportgömb (ld. enc.), 33 quwarg tojás és 132 arany jut. (Kripta Gitta 1 térhajlító kaviccsal, 33 quwarg tojással és 132 arannyal , Halatir Maurloth 34 quwarg tojással és 132 arannyal gazdagodott.) No, iszkiri! Szinte remeg a föld, a közelgő quwargok tömegétől! Mielőbb ki kell jutnotok, nincs idő további kutakodásra! Néhány izgalmas, loholással töltött perc után már a függőleges kürtőnél jártok. Szerencsére a rovarlények nem férnek ki rajta, így biztonságban feljuttok a felszínre.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). Ismereteid bővülnek a többszemélyes kalandokkal kapcsolatban. (ld. enc.) 15000 tapasztalati pontot kaptál. [70 pontot használtál fel, van még 745.]
A táborozás 1. napján összefutsz Halatir Maurlottal. Felszerelésében egy fülemüle síp található, mely valószínűleg egy ügyes hangszerkészítő mesteri munkája. Ő Kripta Gitta férje! Sheran kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy Halatir kalapját, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy jégtroll trófea és egy ryuku csapásvezető trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy mutáns pók! Tárgyainak egy részét egy nektoraf viszi. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 4 uzbány csőrt (25 arany kikiáltási áron), 4 uzbány csőrt (26 arany kikiáltási áron), 1 nagy aranykulcsot (20 arany kikiáltási áron), 3 dorony tüdőt (30 arany kikiáltási áron), 3 dorony tüdőt (29 arany kikiáltási áron), 2 dorony tüdőt (22 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Az aranytermő erszény 39 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+38 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+159 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+47 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont). [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 740.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 740.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 738.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 736.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 472 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 734.]

m 8 mozogsz északra
[73,65] Még mindig dombos terepen vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy trikornis. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Találsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 35 pontot kell rákölteni.)
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Gyors léptekkel a kísérteties ködbe burkolózó szellemkastély felé tartasz. A bejáratnál egy áttetsző alak fogad, barátságosan rád mosolyog, majd int, hogy bemehetsz. Engedelmeskedve a rémségek sátrába lépsz. A sötét folyosón megtett pár lépés után lábad a talajba süpped. A következő lépések tovább rontják helyzetedet: már derékig állsz az irtózatos bűzt árasztó fekete sárban. Körülötted buborékok törnek a felszínre. Minden energiád latba vetve, evickélve küzdöd magad előre. Mielőtt erőtartalékaid végleg elfogynának, talpad újra szilárd talajra lel, és hamarosan magad mögött hagyod az ingoványos területet. Fellélegezni sincs időd, idegölő, agyat repesztő sikoltás hallatszik. A falak visszaverik a hangot, a visszhang elviselhetetlenné erősíti a hatást. (129 életpontot vesztettél.) Kis idő múlva a folyosó egy terembe torkollik, csak hogy utána a helyiség túlsó oldalán folytatódhasson. Középütt egy őrködő alak, a csontváz hadúr áll. Amint megpillant, feléd indul.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 54 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Ez mellément. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Marokra fogva az ezüstkardot ellenfeledre rontasz. Ezüstkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz hadúr sárga koponyáját. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz hadúr minden csapását hárítanod. (3 támadástól 98 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 28 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 126, gyógyulás: 0, összesen: -126 ÉP}

Mérgesen hagyod ott a kastélyt.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.]
Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy phua-kúp van. Elrakod a távcsövet. Hirtelen mozogni kezd a föld! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mélységi grittang. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Egy arany papi karkötőt, egy bátorság medálját, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt és egy szirén köpenyét visel. Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Polymorph. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 acéltűt. Erőd TF-elődött. [46 pontot használtál fel, van még 688.]

im 0 5 imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+118 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 658.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+113 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 628.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 598.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 568.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 538.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[73,64] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felfedeztél egy phua-kúpot. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy világítótorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [73,63] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Észreveszel egy világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillezsályát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Teleeszed magad. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [73,62] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy alpesi tehén nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 6 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Eszel valamit. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [38 pontot használtál fel, van még 500.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[73,61] Még mindig hegyvidéken vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy megsebesített emberevő. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 60 életpontot sebeztél. Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy főutca van. Északra egy épület van. Elrakod a távcsövet. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [73,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 58 életpontot sebeztél. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 11550 TVP épült bele.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).

(Továbbmész...) [72,59] Folytatod sétádat a házak közt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 614, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.) és egy bank (697. épület.).
Eladsz 1 ezüst gyűrűt 6 aranyért, 2 ezüst kulcsot 24 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért, 2 kígyóbőr kesztyűt 10 aranyért, 2 nagy bronzkulcsot 28 aranyért.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy griff nyakéket, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy gyilkos tetű trófea és egy alpesi tehén trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Eroni Eron. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [38 pontot használtál fel, van még 462.]

hu 188 hulladék: 188
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. ubuk dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 462.]

bb 300 1 beraksz a bankba a 300. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 cru formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 462.]

kb 678 1 kiveszel a bankból a 678. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 smaragdkövet. [0 pontot használtál fel, van még 462.]

ve 335 1 megveszed a 335. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 462.]

ve 125 4 megveszed a 125. tárgyat 4
Vásároltál 4 mandibulapengét. 16 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 462.]

ve 1069 10 megveszed az 1069. tárgyat 10
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 rozmárfogat. 4 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 462.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[73,59] Még mindig a városban vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Találsz egy fény szentélyét. Észreveszel egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Mohón iszol belőle. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Nocsak, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orgyilkos került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 176 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (72,59)-> 8 arany, -2 ÉP] 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [74,59] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Quirov. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 186 életpontot sebeztél. A Quirov most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Szereztél 70 aranyat. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sárkánytanyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Összefutsz Kripta Gittával. Ő Halatir Maurloth felesége! Leah kisebb papja. Egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy Mágikus Koponyát, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy mestervarázsló trófea, egy elit gárdista trófea és egy áeratikus hasnyák trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Holmiját egy törpemammut cipeli. Egy gyerek van vele! Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Köszöntitek egymást, aztán tovább. Egy gonosszal barátkozol? (+0 gonoszság.)
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű mutáns nővel. Bőre bronzként csillog. Tharr tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy topáz erényövet, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy sötét gnóm trófea, egy törpemammut trófea és egy sullár trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Összeismerkedtek. Az ő neve Atrax. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Atrax kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Hosszasan küzdötök, de sokáig egyikőtök sem bír a másikkal. Végül ellenfeled ereje fogy el előbb, és győzelemittasan lenyomod! Aztán elköszöntök egymástól.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [20 pontot használtál fel, van még 442.]

be 698 5 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a lőfegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Laza küzdőállásban lesed mestered szavait, kifinomult mozdulatait, majd igyekszel pontosan végrehajtani tanácsait. A küzdelmi gyakorlatok már sokszor inkább a rejtett érzékeid finomítják, tested szinte magától hajtja végre a szükséges mozdulatokat, miközben előre érzed ellenfeled mozdulatait, szándékát. Jó érzéssel tölt el tudásod gyarapodása. (+1 lőfegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 140 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 392.]

in 3454 246 384 leírod a 3454. kalandozónak a 246. szörnyet a 384. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy nagyobb vércápa. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) moa burátot. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

in 3454 257 385 leírod a 3454. kalandozónak a 257. szörnyet a 385. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy Notermanthi. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) moa gyémántot. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

in 3454 258 386 leírod a 3454. kalandozónak a 258. szörnyet a 386. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy pszi őselementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) moa katalizátort. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

in 3454 260 387 leírod a 3454. kalandozónak a 260. szörnyet a 387. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy kőtipró. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ónix piramist. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

in 3454 262 388 leírod a 3454. kalandozónak a 262. szörnyet a 388. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy zsoldoskatona. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) natali követ. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

in 3454 263 404 leírod a 3454. kalandozónak a 263. szörnyet a 404. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy bérmágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rájabőrt. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

in 3454 264 405 leírod a 3454. kalandozónak a 264. szörnyet a 405. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy páncélos lovag. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rájabőr úszógatyát. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

in 3454 265 409 leírod a 3454. kalandozónak a 265. szörnyet a 409. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy harci mágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) árnyékharcos gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 389.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Nem sikerült a közfigyelmet előkerülnöd! Amint a kezedbe veszed a hangszert, kíváncsiskodók hada áll körbe. Furulyázni kezdesz. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+16 arany). [30 pontot használtál fel, van még 359.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 359.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 349.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 173 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (72,59)-> 8 arany, -2 ÉP] 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 309.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 269.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 229.]

tf 1 29 fejleszted az 1. tulajdonságodat 29 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő orgyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 187 életpontot sebeztél. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (72,59)-> 8 arany, -2 ÉP] 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[29 pontot használtál fel, van még 200.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 11, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. 2 kaját fal föl a sullár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 616 pontot. A következő körben tehát 816 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG TELEPORTGÖMB (1534. TÁRGY)
Hogy a quwargoknak hatalmas városaik lennének. Bah! Ostoba legenda csupán. De ennek a tárgynak a birtokában úgy látszik, meg kell változtatnod a véleményedet. Ebben az alig körömnyi méretű, átlátszó gömbben egy teljesen élethű quwarg ikerbolyokból és egyéb torz képződményekből álló város miniatűr mása tündököl. Ha nagyon koncentrálsz, még a milliónyi, de lehet milliárdnyi quwargot is látni véled! Alaposabb mágikus vizsgálat után azt is felfedezed, hogy a gömböt hasonló mágikus aura veszi körbe, mint ami egy-egy városi teleport alkalmával is keletkezik a kalandozók körül. Lehet, hogy ha ismernéd a quwargok fővárosának a koordinátáit, akkor oda is tudnál teleportálni? Csakhogy nem ismered, így csupán vaktában próbálkozhatsz a H 1534 paranccsal, 5 TVP-ért (plusz a túloldalon töltött idő). Ha a quwargok fővárosába nem is sikerül azonnal eljutni, valami közeli quwarg településre (illetve quwarg bolyba) mégis elrepíthet a gömb. Csak aztán meg nem bánd, amikor a sok-sok quwarg pár másodperc alatt csak a csupasz csontjaidat hagyja hátra. A visszatérés automatikus, a quwarg teleport hatása a te szervezetedre csak ideiglenes, ezt majd tapasztalni fogod. Sajnos a teleportgömb ezek után kimerül és idő kell az újratöltődésének, ezért e tárgyat fordulónként csak egyszer tudod használni.

ELŐNY A HÁTRÁNYBÓL
Amikor úgy hozza a sors, hogy egyedül kell szembenézned több ellenféllel, bizony nem áll túl jól a szénád. Most, hogy már egyre többet megtudsz a többszemélyes csatákról, egyre inkább nyilvánvalóvá válik számodra, hogy ilyenkor sem érdemes kétségbe esni, a küzdelem nem feltétlen a te meneküléseddel ér majd véget. Épp ezért mostantól ezekben a csatákban +5 támadást kapsz.

KARAKTERLAP

Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 388. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 475. fordulód.

Erő: 59 (67) Szint: 25 Merészség: 8/7 Magasság: 141 cm
IQ: 51 (58) Támadás: 32 Agresszió: 4 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 51 (55) Védekezés: 61 Menekülés: 30 % Életkor: 162/166 év
Egészség: 57 (61) Életpont: 413/398 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 59 (65) Varázspont: 826/360 Pénz: 1063 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 21/12 Pszi pont: 215/274 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2890 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2770 TP-t kaptál. Jelenleg 1557381 TP-d van. A következő szinthez még 142619 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, acélkolosszus, varkaudar hadúr. A 470. fordulódban 14987 arany került a bankszámládra. 15361 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/71 ökölvívás: 4/61 szúrófegyverek: 28/13
vágófegyverek: 19/59 (+4%) ütőfegyverek: 20/57 lőfegyverek: 28/0
dobófegyverek: 8/67

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/7 2. nyomkövetés: 127/14 (+30%) 3. mászás: 13/7
4. csapdakészítés: 27/39 (+6%) 5. csapdaészlelés: 15/36 6. gyógyítás: 70/65
7. titkosírás: 11/86 8. felderítés: 36/0 9. szörnyidomítás: 8/81
10. teológia: 61/59 (+29%) 11. taumaturgia: 32/19 (+12%) 12. szerencsejáték: 8/41
13. versengés: 12/65 (+8%) 14. harcművészetek: 7/66 15. zene: 98/45 (+34%)
16. szörnyismeret: 13/93 17. pszi: 26/98 (+3%) 18. zárnyitás: 13/0
19. vadászat: 17/26 20. vitalitás: 1/20 21. bányászat: 36/53 (+11%)
22. úszás: 22/22 23. főzés: 12/44 (+10%) 24. csapatmunka: 3/38

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12)
halálmadár (#351), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110), kaszabolósáska (#83)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs II (#63) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), energiafolyam (#136), tisztítótűz (#44)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mirg (#135) lángcsóva (#31) >> fagymágus (#650)
energiafolyam (#136) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 cru formázó minta (#300) 1 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst kulcs (#184)
1 ezüst nyaklánc (#117) 13 kaja (#2) 3 kaktusztüske (#114)
2 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 nagy bronzkulcs (#185) 3 rákfatty váladék (#333)
1 tükör (#43) 2 tünde nyíl (#554)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
47 arany (#50) 3 acéltű (#334) 10 isteni könnycsepp (#260)
4 mandibulapenge (#125) 3 óndarab (#85) 3 rézdarab (#70)
1 rozmárfog (#1069) 1 smaragdkő (#678) 3 spiritusz (#170)
1 vasérc (#152) 30 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, ház (#400), manaelementál (#290), Eroni Eron (1877. kalandozó)
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, orgyilkos (#131)
(73,60) útonálló (#130), Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400)
(73,61) emberevő (#119), világítótorony (#156), Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely
(73,62) alpesi tehén (#91), oltár, Chara-din rúnaköve, világítótorony (#156), érclelőhely
(73,63) világítótorony (#156), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253)
(73,64) oltár, phua-kúp (#372), világítótorony (#156), Chara-din rúnaköve
(73,65) olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Raia oltár, vaskohó (#155), csontváz hadúr (#423), érclelőhely, mélységi grittangok (#103), Polymorph (1841. kalandozó)
(74,59) Quirov (#975), ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), Kripta Gitta (3454. kalandozó), Atrax (4294. kalandozó), orgyilkos (#131)

Üzenet küldése a karakternek