473. forduló, 475. forduló, Tars Tarkasz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. szept. 15. 9h:05'
EZ A 719. JÁTÉKHETED, 474. FORDULÓD
720. játékheted kezdete: szept. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5230
SZÁMLA : XXXX

TARS TARKASZ KALANDJAI


45 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [382,89] koordinátán.
A táborozás 7. napján találkozol Vadak Urával. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy Notermanthi trófea, egy albinó küklopsz trófea és egy pszi elementál lord trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. {támadása: 24.} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Vadak Ura, amikor összefutottatok, adott neked egy quwarg tojást, 20 mithrilt, 20 mithrilt, 8 mithrilt, 40 pirkitet, 11 pirkitet, 3 gór formázó mintát, 13 bev formázó mintát, egy szeksztánst és egy aranytermő ládikót. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat. Varázserőd regenerálódik. (+155 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+67 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 500 30
A tudati entitás manifesztálására költesz 4 TU-t A tudati térben már 26365 tudatpontot raktároztatok el. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 809.]

* 2. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 100 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 769.]

* 3. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy törpemammutot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a törpemammut bal első lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a törpemammut fejét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal megvágod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 759.]

* 4. KP: használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 759.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: sárga erőöv (25 ap), összesen 25 arany, 2 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 753.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +5 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 747.]

* 5. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+27 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 717.]

* 6. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 717.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 717.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 715.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 713.]

* 8. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 711.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 709.]
Fürgén varázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 707.]

* 9. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 705.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 704.]
Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 702.]

* 10. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 700.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 700.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 698.]

vi 5 5 40 viselkedésed: 5 5 40
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 40 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 698.]

vik 5 merészség kalandozókra: 5
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős kalandozókkal küzdesz meg. Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 5. [0 pontot használtál fel, van még 698.]

kb 451 2 kiveszel a bankból a 451. tárgyat (2 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 zangrozi csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 698.]

kf 629 kézbeveszed/felveszed a 629. tárgyat
Leveszed a mithril sisakot, majd a fejedre teszed az adamantit sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 698.]

a 451 5300 2 átadod a 451. tárgyat az 5300. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 zangrozi csizmát Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 693.]

aa 465 464 422 átadod a 465. tárgyat a 464. tárgyat a 422. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 mithril sisakot Kárász részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 nehéz harci kesztyűt Kárász részére. Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [10 pontot használtál fel, van még 683.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új gyöngymangó. [-21 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 668.]

bpk 6 bef. parancs kivétele: 6
EK 133 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 668.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[381,88] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal tudod, hogy egy Notermanthi volt a rémület okozója. {védettsége: 39 szúró, 39 vágó, 39 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Továbbmész...) [380,87] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Észreveszel egy törpe bányát. Bányászat képességeddel fémet (arkog kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő sárkányfajzat nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 70 szúró, 30 vágó, 70 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a sárkányfajzat testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a sárkányfajzat bal oldalát. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a sárkányfajzat jobb oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sárkányfajzat farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a sárkányfajzat fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 95, gyógyulás: 21, összesen: -74 ÉP}


(Továbbmész...) [379,86] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy sziklaskorpió nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 261-330.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió kitines testét. (5 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sziklaskorpió jobb hátsó lábát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a sziklaskorpió testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a sziklaskorpió ollója a bal karodat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A sziklaskorpió farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sziklaskorpió fejét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a sziklaskorpió kitines testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a sziklaskorpió ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 87, gyógyulás: 19, összesen: -68 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (adamantit) rejt.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 adamantitot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Thargodan tábort. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 adamantit kesztyűt. Egészséged TF-elődött. [123 pontot használtál fel, van még 545.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 545.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[378,85] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy csapat Chara-din fattya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 630-699.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya bal oldalát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (8 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Vasalt bunkóval többször eltalálod a Chara-din fattya nyakát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya jobb lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vasalt bunkóval megpöccinted a Chara-din fattya bal karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a Chara-din fattya bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 86, gyógyulás: 18, összesen: -68 ÉP}

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [377,84] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy Notermanthi volt. {védettsége: 39 szúró, 39 vágó, 39 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Észreveszel egy törpe bányát. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (mithril) van!
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 mithrilt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [376,83] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy kátránygödröt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy megsebesített drótszőrű mópat. (ld. enc.) {max. életpontja: 1691-1890.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy csapat Chara-din fattya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 630-699.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A 9 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (9 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (6 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 693, sebződés: 88, gyógyulás: 18, összesen: -70 ÉP}

[35 pontot használtál fel, van még 510.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[375,82] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ezüstdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ezüstdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy kátránygödröt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [374,81] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy mópat bolyt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. A feléd közeledő szubreális vámpír mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. (A balkezes gyűrű védett meg.) A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír ködös testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szubreális vámpír fejét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a szubreális vámpír bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 26, gyógyulás: 29, összesen: +3 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [373,80] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled.

[35 pontot használtál fel, van még 475.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 475.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[372,79] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy áldott okerón. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével végigvagdosod az áldott okerón testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az áldott okerón behemót testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+269 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [49 pontot használtál fel, van még 426.]

a 153 5367 10 átadod a 153. tárgyat az 5367. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 10 pirkitet Szőrös Karom részére. [5 pontot használtál fel, van még 421.]

aa 153 153 153 átadod a 153. tárgyat a 153. tárgyat a 153. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 40 pirkitet Szőrös Karom részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 12 pirkitet Szőrös Karom részére. Sajnos nincs nálad pirkit. [10 pontot használtál fel, van még 411.]

aa 352 352 352 átadod a 352. tárgyat a 352. tárgyat a 352. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 20 mithrilt Szőrös Karom részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 20 mithrilt Szőrös Karom részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 20 mithrilt Szőrös Karom részére. [15 pontot használtál fel, van még 396.]

aa 352 352 352 átadod a 352. tárgyat a 352. tárgyat a 352. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 19 mithrilt Szőrös Karom részére. Sajnos nincs nálad mithril. Sajnos nincs nálad mithril. [5 pontot használtál fel, van még 391.]

aa 299 444 226 átadod a 299. tárgyat a 444. tárgyat a 226. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 13 bev formázó mintát Szőrös Karom részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 gór formázó mintát Szőrös Karom részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 ramit követ Szőrös Karom részére. [15 pontot használtál fel, van még 376.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Vadak Ura részére. [5 pontot használtál fel, van még 371.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 239. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót Vadak Ura részére. Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. Sajnos nincs nálad pular kristály. [5 pontot használtál fel, van még 366.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 366.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 364.]
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 364.]
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

* 5. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 364.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Elkezdesz építeni egy művészi porolitot. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [100 pontot használtál fel, van még 264.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 261.]

* 8. BP: keresed a 115. szörnyet a 778. szörnyet a 765. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy törpemammutot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

* 9. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot az 5. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 261.]
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 261.]
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 221.]

tf 4 21 fejleszted a 4. tulajdonságodat 21 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [21 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-5 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 24, 25.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 615 pontot. A következő körben tehát 815 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DRÓTSZŐRŰ MÓPAT (426. SZÖRNY)
Az éjfattyak esszenciája halálos még a Thargodanokra is - azonban néha, minden tízezer esetből egyszer, túl lehet élni azt, hogy valakire a tl'urlangok masszája csöppen. Igen, az evolúció még a Sötét Földön is működik! Az így megfertőzött mópatokból borzalmas, mutáns szörnyek válnak, amelyeket még a Thargodanok is messze elkerülnek. Nem kétséges, a vámpirizációra való immunitásuk az éjfatty géneknek köszönhető...

KARAKTERLAP

Tars Tarkasz, egy copfos ezüsthajú, zöld szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 474. fordulód.

Erő: 48 Szint: 23 Merészség: 5/5 Magasság: 154 cm
IQ: 50 Támadás: 22 Agresszió: 5 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 51 Védekezés: 74 Menekülés: 40 % Életkor: 169/175 év
Egészség: 46 (48) Életpont: 447/448 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 56 (59) Varázspont: 670/1 Pénz: 507 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 229/222 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 19
Eddig összesen 2199 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12956 TP-t kaptál. Jelenleg 1133991 TP-d van. A következő szinthez még 66009 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, Notermanthi, taalru. A 465. fordulódban 5306 arany került a bankszámládra. 5544 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/33 ökölvívás: 4/6 szúrófegyverek: *25/101
vágófegyverek: 25/84 (+7%) ütőfegyverek: 25/43 (+4%) lőfegyverek: 28/94 (+7%)
dobófegyverek: 17/28 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (110%) << vasalt bunkó (#181) (110%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 49/42 (+33%) 2. nyomkövetés: 130/50 (+6%) 3. lopás: 2/45
4. mászás: 17/79 5. csapdakészítés: 29/51 (+6%) 6. csapdaészlelés: 12/13
7. gyógyítás: 71/18 (+23%) 8. titkosírás: 15/66 9. felderítés: 57/41
10. szörnyidomítás: 15/77 11. teológia: 46/61 (+19%) 12. taumaturgia: 28/48 (+1%)
13. versengés: 4/16 14. zene: 90/43 (+30%) 15. szörnyismeret: 30/91
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 5/44 18. vadászat: 43/35
19. bányászat: 36/26 (+15%) 20. úszás: 16/70 21. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot )
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> Vértestvérek (#9146) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
tűzgolyó (#155) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 26365. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 1296.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 adamantit (#627) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 isteni könnycsepp (#260)
1 mithril sisak (#465) 1 nehéz harci kesztyű (#464) 1 ramit kő (#226)
1 sárga erőöv (#276) 4 tünde nyíl (#554) 4 víz (#27)
1 aranytermő ládikó (#504) 1 szeksztáns (#32) 13 bev formázó minta (#299)
3 gór formázó minta (#444) 64 pirkit (#153) 80 mithril (#352)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
38 arany (#50) 1 adamantit kesztyű (#306) 2 ezüstdarab (#326)
2 gyöngymangó (#135) 2 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(189,62) áldott okerón (#336)
(191,64) szubreális vámpírok (#223)
(192,65) érclelőhely
(193,66) drótszőrű mópat (#426), Chara-din fattya (#236)
(194,67) Notermanthi (#257), törpe bánya (#435), érclelőhely
(195,68) Chara-din fattya (#236)
(196,69) sziklaskorpió (#339), olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(197,70) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, sárkányfajzat (#340)
(198,71) törpe bánya (#435), Notermanthi (#257)

Üzenet küldése a karakternek