Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. okt. 25. 9h:23' EZ A 639. JÁTÉKHETED, 474. FORDULÓD 640. játékheted kezdete: okt. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 72. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 37 39 |
* 8. KP: | elmormolod a 90. varázslatot a 385. varázslatot a 71. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {KCC:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő torát. (2 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (53 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 0, gyógyulás: 62, összesen: +62 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {KCC:} Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) Földelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1873 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 0, gyógyulás: 73, összesen: +73 ÉP}
* 10. KP: | használod a 916. tárgyat |
h 341 744 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 649 1 | használod a 341. tárgyat |
hu 303 1520 1555 | hulladék: 303 1520 1555 |
h 341 1541 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 314 7 | használod a 341. tárgyat |
hu 115 348 1376 | hulladék: 115 348 1376 |
hh 504 1546 | használod az 504. tárgyat az 1546. tárgyat |
m 7 5 5 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 3 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi testét. (3 támadással 313 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) A Notermanthi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fűszertartó, egy ezüstshuriken, 3 gyöngymangó és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3600 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Thargodan zsoldos jobb lábát. (6 támadással 618 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (55 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5648 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 673, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (6 támadással 629 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan mágus testét. (2 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (48 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A Thargodan mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rókafarok és 4 gyöngymangó. 7904 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1233, sebződés: 0, gyógyulás: 70, összesen: +70 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a rothadó lián fittyedt levelét. (6 támadással 502 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre rohansz. {KCC:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a rothadó lián fittyedt levelét. (6 támadással 977 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. A rothadó lián elhibázza az ütést csápjával. A rothadó lián csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A rothadó lián elhibázza az ütést csápjával. {FM:} Kígyópengével kicsit megvágod a rothadó lián testét. (1 támadással 152 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (66 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A rothadó lián csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A rothadó lián csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A rothadó lián elhibázza az ütést csápjával. A rothadó lián most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 gyöngymangót. 15500 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1892, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [411,33] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy ősvortexet. Délnyugatra nézve látsz egy sárkánybarlangot. Északra egy ősvortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal rájössz, hogy egy vg'axtol torzító ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [410,34] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Látsz egy sárkánybarlangot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Night Buster lábát masszírozza. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van! A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ramit követ! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy taalru herceg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg tigristestét. (5 támadással 526 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 28 arany, 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 52 arany, -2 ÉP], egy vasérc, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP] és 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 24 arany, -2 ÉP]. 7200 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 760, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd drakón jobb vállát. (6 támadással 632 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (40 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a smaragd drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 6120 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 672, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy armageddon varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 175 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a rubin sárkány fejét. (6 támadással 654 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (45 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (93 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a rubin sárkány jobb hátsó lábát. (4 támadással 659 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. A rubin sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farkával megérint. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 sárkánypikkelyt. 16390 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1456, sebződés: 382, gyógyulás: 140, összesen: -242 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre rohansz. {FM:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Chara-din fattya bal vállát. (5 támadással 808 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+162 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Földelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A 10 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a 10 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1044, sebződés: 0, gyógyulás: 164, összesen: +164 ÉP}
(Továbbmész...) [408,34] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Mozgást észlelsz oldalról. Egy árnylord nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az árnylord fejét. (5 támadással 435 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (61 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 3822 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 407 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 vas dobónyíl, egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 464, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 148 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós testét. (6 támadással 612 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Kígyópengével felnyitod a Thargodan légiós testét. (1 támadással 165 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A Thargodan légiós karmai majdnem eltalálnak! A Thargodan légiós feléd harap, de sikertelenül. A Thargodan légiós feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A Thargodan légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8072 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1185, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 127 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós gigászi testét. (6 támadással 612 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét a másikra támadsz. {FM:} Kígyópengével megcsapod a Thargodan légiós nyakát. (1 támadással 162 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (46 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A Thargodan légiós karmai majdnem eltalálnak! A Thargodan légiós állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Thargodan légiós megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A Thargodan légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8072 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1166, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
hh 1607 | használod az 1607. tárgyat |
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi fejét. (4 támadással 408 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (38 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], 7 arany, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (312,11)-> 25 arany, -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 132 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós testét. (6 támadással 615 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Kígyópengével megcsapod a Thargodan légiós gigászi testét. (1 támadással 163 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (40 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A Thargodan légiós karmai majdnem eltalálnak! A Thargodan légiós feléd harap, de sikertelenül. A Thargodan légiós feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A Thargodan légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8072 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1186, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos nyakát. (6 támadással 614 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) A Thargodan zsoldos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5648 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 675, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 198 360 66 | elmormolod a 198. varázslatot |
[360,66] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy viharóriás barlangot. Felfedeztél egy törpe bányát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Kóbor Holló előtt. Bányászat képességeddel fémet (arkog kő) érzel a föld alatt. A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 arkog követ! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy kátránygödör van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy gejzír van. Elteszed a látcsövet. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 79 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás sámán bal oldalát. (6 támadással 638 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Kígyópengével felnyitod a viharóriás sámán villámló testét. (1 támadással 173 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (31 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 75 életpontot vesztettél. A viharóriás sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 madártoll és 4 pirkit. Szereztél 44 aranyat. 7528 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1063, sebződés: 154, gyógyulás: 4, összesen: -150 ÉP}
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 257 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 108 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány farkát. (6 támadással 621 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! A villámok csak csiklandoznak. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a zafír sárkány jobb szárnyát. (3 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Földelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 164 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a zafír sárkány a farkával, de elhibázta! A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15210 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1630, sebződés: 162, gyógyulás: 107, összesen: -55 ÉP}
(Továbbmész...) [360,64] Épületek tűnnek fel.
(Továbbmész...) [361,63] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testét a Sötét Földön kockáztatni. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Hangodat kieresztve, a táborra rontasz. Rohanás közben már mágikus energiáidat készíted. Tűzgolyó repül feléd, de egy ugrással kikerülöd. Egy Mnebolath jön feléd.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 2 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath testét. (2 támadással 201 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 198 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. Szerencsére nem hatott rád. Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (6 támadással 630 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (55 életpontot sebezve.) A Thargodan mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 8 madártoll és 7 spiritusz. 7904 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 883, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 238 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 146 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan mágus testét. (6 támadással 626 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy karbin plazma. 7904 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 914, sebződés: 148, gyógyulás: 4, összesen: -144 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 232 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Rém testét. (5 támadással 521 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Rém borzalmas plazmáját. (2 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (61 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12000 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1171, sebződés: 17, gyógyulás: 72, összesen: +55 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a sziklaskorpió fejét. (3 támadással 429 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (37 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A sziklaskorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. Feléd sújt a sziklaskorpió a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 2583 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 635, sebződés: 0, gyógyulás: 88, összesen: +88 ÉP}
(Továbbmész...) [363,61] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Felfedeztél egy ősvortexet. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy térkaput. Délre nézve látsz egy tündöklő szobrot. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [364,61] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen.
im 0 2 | imádkozol |
ef 3 507 | energia fejlesztése 3 |
kt 43 5 | elkészíted a 43. tárgyat (5 darabot) |
szk 216 | keresed a 216. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
GH'RAITON ÖLÉSZ (412. SZÖRNY) Egy óriási, fekete energiatömeg, ami elnyel minden fényt és hőt. Érintése nyomán porrá omlanak a lávatavak, és egy pillanat alatt elillan az életenergiája még egy ősöreg góliátnak is. Ha azt hiszed, szembeszállhatsz ezzel a tl'urlang gyilkológéppel, nagyot tévedsz... |
Erő: | 64 (87) | Szint: | 50 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 65 (84) | Támadás: | 135 (140) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 65 (85) | Védekezés: | 196 (206) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 37/51 év |
Egészség: | 64 (89) | Életpont: | 1782/1689 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 63 (95) | Varázspont: | 2932/2706 | Pénz: | 9071 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 30/14 | Pszi pont: | 205/371 | Halhatatlanság: | 13 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 38/90 | szúrófegyverek: | 33/65 |
vágófegyverek: | 37/35 (+9%) | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 39/75 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: kígyópenge (#955) << bronz taider (#641) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -40.); mérg. vas dobónyíl (#190) (41 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 55/14 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 109/46 (+43%) | 3. mászás: | 35/59 |
4. csapdakészítés: | 40/53 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 33/9 | 6. gyógyítás: | 39/79 |
7. titkosírás: | 4/31 | 8. felderítés: | 24/89 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 21/61 |
10. teológia: | 156/54 (+16%) | 11. taumaturgia: | 130/73 (+24%) | 12. szerencsejáték: | 5/6 |
13. versengés: | 20/47 | 14. harcművészetek: | 42/28 | 15. zene: | 7/23 |
16. szörnyismeret: | 57/9 (+20%) | 17. pszi: | 23/56 (+1%) | 18. zárnyitás: | 7/47 |
19. vadászat: | 8/60 | 20. vitalitás: | 5/57 | 21. bányászat: | 42/76 (+11%) |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 11/16 | 24. csapatmunka: | 9/54 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 286 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 1(2) | 10. vp regeneráció: 3 |
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), eszement trappoló (#549), Rém (#315), purifikátor császár (#393), rubin sárkány (#330), halált okozó lények (#9098), trakuun lidérc (#576) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), Acél Öklök (#9123), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) |
Pörhemór köre (#205) (111,2,1) | feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) |
Symulf rúnája (#182) | hatalomvarázs (#220) | mentális pajzs (#72) | óriáserő (#53) |
tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse II (#24) | papi aura (#377) |
szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) | planetáris őrdémon (#172) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
32. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 48, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | jégoszlop (#231) | >> | zafír sárkány (#329) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
kiszáradás (#268) | >> | Alkotó (#578) | istenítélet (#284) | >> | Teremtő (#579) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan főmágus (#580) | agybénítás (#114) | >> | kristálynyálka (#632) | |
agybénítás (#114) | >> | végzetes szójer (#631) | kiszáradás (#268) | >> | 43. szintű lényekre | |
agybénítás (#114) | >> | sötét kaszás (#591) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 48, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | agytaposás (#180) | >> | Teremtő (#579) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | varázsvédelem (#34) | >> | Techiulan (#400) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját! |
3.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 65 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 157 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 1 | bo'adhun tiara (#744) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 7 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | Fairlight köpenye (#303) | 1 | holdezüst fejpánt (#1555) | 1 | Huddens kesztyűje (#649) | |||
1 | jégkristály (#593) | 8 | kaja (#2) | 1 | ogwawa kulcs (#1376) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rézdarab (#70) | 7 | roxati zárfaló (#314) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | Shengoroth karma (#1520) | 14 | shinai gömb (#348) | |||
6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5313 | arany (#50) | 2 | arkog kő (#632) | 3 | ezüstdarab (#326) | |||
2 | fokhagyma (#403) | 2 | fűszertartó (#210) | 12 | gyöngymangó (#135) | |||
29 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | karbin plazma (#199) | 15 | madártoll (#112) | |||
1 | pirkit (#153) | 1 | pszi kő (#248) | 2 | ramit kő (#226) | |||
1 | rókafarok (#124) | 13 | sárkánypikkely (#292) | 1 | sötét ital (#284) | |||
2 | spiritusz (#170) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | toxyl (#591) | |||
10 | ugh méreg (#166) | 1 | varázskő (#305) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vasérc (#152) |