471. forduló, 473. forduló, Old Secondhand összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. júl. 7. 9h:24'
EZ A 1072. JÁTÉKHETED, 472. FORDULÓD
1073. játékheted kezdete: júl. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4446
SZÁMLA : XXXX

JOCKEY EWING KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [198,28] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+16 tvp ). Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+238 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+121 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: hh 1133 1534 1253 használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 621.]
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg nagymester!

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 95 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 347 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 2, gyógyulás: 61, összesen: +59 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg ősmágus!

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg ősmágus bal oldalát. (3 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a quwarg ősmágus nyakát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 52 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sáfránypor és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP]. 3 539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 99, gyógyulás: 58, összesen: -41 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg szabotőr!

Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 23 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a quwarg szabotőr fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg szabotőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 23, gyógyulás: 44, összesen: +21 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 78 aranyat. A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [41 pontot használtál fel, van még 580.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +125 max. életerő, +125 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 574.]

* 2. KP: vv 188 165 71 elmormolod a 188. varázslatot a 165. varázslatot a 71. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 572.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 570.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 568.]

* 3. KP: vv 24 26 224 elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 566.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 564.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 564.]

* 4. KP: vv 157 182 76 elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 76. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 562.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 560.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 560.]

* 5. KP: vv 19 139 73 elmormolod a 19. varázslatot a 139. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 558.]
Gyorsvarázsolsz! Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 556.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 556.]

* 6. KP: kb 36 6 0 kiveszel a bankból a 36. tárgyat (6 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 556.]

* 7. KP: vv 28 73 73 elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 556.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 556.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 556.]

* 8. KP: vv 112 382 227 elmormolod a 112. varázslatot a 382. varázslatot a 227. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-15 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve direkt kontakt. II. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 541.]
Beizzik a turbómágia. Megidéztél egy tűzelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 531.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

* 9. KP: h 1271 312 0 használod az 1271. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

h 1589 965 979 használod az 1589. tárgyat
Kezedbe veszed a Kalmárok Kémgömbjét. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab ytterium kőzet van. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Ezután sáfránykő iránt kíváncsiskodsz. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 528.]

h 1589 100 211 használod az 1589. tárgyat
Előkapod a Kalmárok Kémgömbjét. Leginkább az érdekelne, honnan szerethetsz aranyló ugarhéjat. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Azt is jó volna tudni, merre kapható sáfránypor. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 525.]

h 1589 363 849 használod az 1589. tárgyat
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz ezüsttollú nyilat. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: (183,31): korlátlanul, (185,60): korlátlanul, (186,106): korlátlanul, (143,61): 6 db. Ára 300 arany. Azt is jó volna tudni, merre kapható ében dobónyíl. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: (183,31): 21 db, (185,60): 27 db, (186,106): 5 db, (143,61): 100 db. Ára 300 arany. [3 pontot használtál fel, van még 522.]

h 1615 használod az 1615. tárgyat
Lenyeled a keg gombát, s pillanatokon belül megérzed a hatást. (+50 TU.) [5 pontot használtál fel, van még 517.]

v 208 1 elmormolod a 208. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kisebb kívánság varázslatot! Istened meghallgatta imád! (+1 tulajdonságpont). Öregedtél 5 évet. [-300 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 487.]

be 95 bemész a 95. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Odabent sötét honol. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 482.]

lm 12 13 16 mozogsz 12 13 16
Egy nagyobb terembe érkezel. [2. PONT.] Hirtelen egy zombi mestert veszel észre magad előtt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zombi mester testét. (4 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 71 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a zombi mester jobb lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 43 életpontot sebződik. A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2 375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 610, sebződés: 0, gyógyulás: 84, összesen: +84 ÉP}

Haladsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [10. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Nyitva van! Az út véget ér - egy zsákutca! [12. PONT.] Megbotlasz valamiben: 1 kholden kulcs. Felpakolsz. Továbbsuhansz a folyosón. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [10. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [13. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy őrült varázsló az. Fegyvere egy bot. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 46 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 36 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 48 életpontot sebződik. Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy manifeszt.nyúlvány. 2 641 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 470, sebződés: 62, gyógyulás: 62, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [15. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [16. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar varázsló. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 51 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar varázsló jobb oldalát. (3 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Tűzelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 49 életpontot sebződik. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2 462 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 51, gyógyulás: 64, összesen: +13 ÉP}

[35 pontot használtál fel, van még 447.]

lm 20 24 23 mozogsz 20 24 23
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [18. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy zombi mester az. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester fejét. (4 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 63 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a zombi mester bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 39 életpontot sebződik. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 204 életpontot sebeztél. A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2 375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 760, sebződés: 0, gyógyulás: 77, összesen: +77 ÉP}

Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [19. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy zombi mester az. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 36 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 43 életpontot sebződik. A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2 375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 566, sebződés: 0, gyógyulás: 82, összesen: +82 ÉP}

Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [20. PONT.] Hamarosan egy őrült varázslót pillantasz meg. Fegyvere egy bot. Itt csata lesz.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló testét. (4 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Tűzelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd az őrült varázsló testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Tűzelementálod támad. (67 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy kék orchidea. 2 641 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 564, sebződés: 47, gyógyulás: 77, összesen: +30 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Nincs megállás - továbbtotyogsz. [22. PONT.] Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [24. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy őrült varázsló. Fegyvere egy bot. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 68 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló jobb oldalát. (3 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Tűzelementálod támad. (16 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod az őrült varázsló testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Tűzelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 199 életpontot sebeztél. Elhajolsz az őrült varázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sáfránypor és 2 púderkő. 2 641 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 633, sebződés: 74, gyógyulás: 61, összesen: -13 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [23. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [30 pontot használtál fel, van még 417.]

kpcs 3 23 kapcsoló 3
Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [0 pontot használtál fel, van még 417.]

lm 26 905 29 mozogsz 26 905 29
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [22. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [19. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [26. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [29. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy molgan. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a molgan töpörödött testét. (3 támadással 241 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 64 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a molgan testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 21 életpontot sebződik. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manakristályt. 3 265 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést! (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kis aranykulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 dizen kulcs, 100 arany és 1 Eldereth szilánk. Gyorsan kiüríted a ládát. [25 pontot használtál fel, van még 392.]

bb 500 9 beraksz a bankba az 500. tárgyat (9 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 9 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

ek 273 1 64 t. energia kisütése: 273 1 64
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 64 VP-nél kevesebb, 64 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 392.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 392.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 392.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 392.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 392.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 392.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 392.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 392.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 392.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 392.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 392.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 392.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 392.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 392.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 392.]

lm 27 mozogsz 27
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [28. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [27. PONT.] Ez nem lehet igaz! Egy nekrofun trónt látsz. Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. [20 pontot használtál fel, van még 372.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 367.]

ef 99 506 energia fejlesztése 99
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-27 TU.] Ezzel a KT képesség elkészült! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [189 pontot használtál fel, van még 178.]

* 1. BP: v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-64 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 148.]

* 2. BP: h 1271 1253 0 használod az 1271. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 148.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-125 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 3, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Tűzelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 148 pontod maradt, ebből a következő körre 148 pontot vihetsz át. Kapsz még 613 pontot. A következő körben tehát 761 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DIREKT KONTAKTUS II. (122. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG)
A Direkt Kontaktus II. az I-eshez hasonló, de nem pszi pontot, hanem varázspontot szív el az ellenféltől, de itt a Direkt Kontaktus II. ismerete nem nyújt immunitást ellene. Az elszívott VP mennyisége függ a pszi szakértelmedtől. Ha az elszívott VP-vel a varázspontod a max. lehetséges fölé menne, akkor a maradék elvész. A képesség használata 45 pszi pontba kerül. A direkt kontaktus I-et és II-t összesen legfeljebb háromszor használhatod egy körben (ebbe nem számít bele a sikertelen használat.)

MOLGAN (284. SZÖRNY)
Az Iszonyat Citadelláját a legendás ősmágus, Morgan hozta létre annakidején. A torony mélyén rejtőző mesés kincseket és sötét titkokat halálos csapdák és veszedelmes szörnyek őrzik még most is, hogy Morgan már nincs Ghallán. Ezek közül a legkevésbé veszélyesnek a hajlott hátú szolgák, a molganok tűnnek, akik annak idején mindenféle borzalmas feladatok végrehajtásában segédkeztek uruknak. Még most is hűségesen védelmezik a tornyot, és ha szembekerülsz velük, hamar ráébredsz, hogy a parányi teremtmény olyan irtózatos félelemaurával rendelkezik, amelyet halandó lény nem képes elviselni. Az egyetlen módszer tehát, ha villámgyorsan lesújtasz rá, mielőtt rád emelné szemét, melynek mélységes sötétje vetekszik az univerzum feneketlenségével.

TUDATI GYORSÍTÁS (506. TUDATI KÉPESSÉG)
A közös tudatok első, és legfontosabb képessége egymás gondolatainak érzékelése. Ezúton tudtok egymásnak üzeneteket, instrukciókat és kéréseket küldeni, amelyek - legyetek akár a világmindenség két egymáshoz képest legtávolabbi pontján is - azonnal célba érnek. Ezt a különleges kapcsolatot a Tűzvihar előtt létező lovagrendek már-már a tökéletességig fejlesztették. Sajnos azonban a félszigeten senki sem maradt, aki ezt a tudást megoszthatná veletek, így nem marad más, mint a kísérletezgetés. Az alapelvekre már ti is rájöttetek, de még csak most kezditek kapizsgálni a lényeget! Ha sikerül a közös tudatod energiáit a saját harci képességeid javítására fordítanod, előbb-utóbb legyőzhetetlenné válsz! Ez a képesség a legalsó foka ennek a különleges hatalomnak. (Eztán közelharcban, balkézzel eggyel több támadást adsz majd le, mint eddig. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.)

KARAKTERLAP

Jockey Ewing, egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 472. fordulód.

Erő: 45 (59) Szint: 43 Merészség: 8/5 Magasság: 174 cm
IQ: 43 (70) Támadás: 79 (83) Agresszió: 5 Testsúly: 101 kg
Ügyesség: 52 (67) Védekezés: 96 (104) Menekülés: 30 % Életkor: 30/51 év
Egészség: 45 (54) Életpont: 1252/1946 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 6
Szerencse: 47 (64) Varázspont: 2524/2435 Pénz: 6979 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 90/48 Pszi pont: 320/25 Halhatatlanság: 4 % EFejl: 15
Eddig összesen 4024 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 27 661 TP-t kaptál. Jelenleg 11 363 355 TP-d van. A következő szinthez még 136 645 TP szükséges. Trófeáid: entitás manifesztum, ősöreg góliát, triklem drakolder. A 466. fordulódban 15485 arany került a bankszámládra. 15562 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/60 ökölvívás: 3/61 szúrófegyverek: 39/43 (+7%)
vágófegyverek: 10/10 ütőfegyverek: 29/99 (+1%) lőfegyverek: 33/91
dobófegyverek: 20/75

Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (50%) << Fairlight botja (#476) (200%) << Pusztítás Botja (#316)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -29.); mihlanil nyíl (#597) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
198,28 mezőn táborozol
Kisebb kívánság: legutóbb 2015. évben 7. hónapban.
JLKzott minoszkúpok: 65, 60, 63, 62, 87, 85

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/12 Max életkor 87 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 237 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 63/62 2. nyomkövetés: 103/82 3. lopás: 6/99
4. mászás: 22/89 (+4%) 5. csapdakészítés: 14/32 6. csapdaészlelés: 15/4 (+18%)
7. gyógyítás: 74/99 8. titkosírás: 14/0 9. felderítés: 38/52 (+6%)
10. szörnyidomítás: 8/54 11. teológia: 97/35 (+125%) 12. taumaturgia: 167/46 (+4%)
13. szerencsejáték: 8/91 14. versengés: 19/71 15. harcművészetek: 3/99
16. zene: 10/99 17. szörnyismeret: 21/99 18. pszi: 35/2 (+2%)
19. zárnyitás: 3/92 20. vadászat: 8/75 21. vitalitás: 2/92
22. bányászat: 33/8 23. úszás: 10/62 24. főzés: 4/18
25. csapatmunka: 4/35

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), dárdát (#10) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Raia szent lovagja (#239), noth szellem (#250) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223), degradátor (#210) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), ében sárkány (#327) (csak egyszer), triklem drakolder (#275), agyfröccsentő (#666)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
skarlátdémon (#790), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ősvillám (#235, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP)
energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 64 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) Pörhemór köre (#205) (94,41,1)
esszenciavédelem 2 (#188) esszenciavédelem (#165) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) tűzmágia (#157) Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
30. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
tűzeső (#61), villámsújtás (#89), agykorbács (#97), ősvillám (#235)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
agykorbács (#97) >> ében hadúr (#294)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
agytaposás (#180) >> triklem drakolder (#275) agytaposás (#180) >> Thargodan mágus (#318)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Használod is a varázslatokat, amiket adok neked? Lássuk például a földelem idézését!
2.) A konkurrencia felkutatása mindig nehéz feladat. Most egy varkaudar varázslóval kell végezned. (teljesítve)
3.) Ocsmány féreg a molgan, semmisíts meg egyet. (teljesítve)

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 34 (limit: 516), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 6 161.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XXXII. olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 23, pontszámod: 203.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 129, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 14 250.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudati jel (109)
gyógyító totem (116)
a közösség ereje (123)
bajnokok koronája (139)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a tanítók türelme (181)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
az őrzők ébersége (312)
alattvalók védelme (345)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1841.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * vámpírölő (#951)
Vágófegyverek
1 nitmák penge (#837) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 * Din cséphadarója (#840) 1 Zarknod szeme (#740)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
12 kerek kő (#19) 8 mihlanil nyíl (#597) 1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350)
Páncélok
1 * díszes tunika (#1488)
Sisakok
1 * lidérckorona (#531)
Köpenyek
1 * démoni palást (#1573) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
$1 * ryuku vállvédő ($1323)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 2 szürke bőrkesztyű (#271) 1 * Urgod kesztyűje (#462)
Övek
1 * tradicionális öv (#1368)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345) 1 topáz erényöv (#731)
Csizmák
1 * tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
5 mópat token (#585) 2 * ősplazma (#839) 1 * Zu'lit fülkarikája (#727)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
6 halálhozó talizmán (#813) 2 korinthai talizmán (#814) 1 Natharion amulett (#742)
4 rothasztó talizmán (#815) 1 * Sshreakza amulettje (#836) 2 * szerencsetalizmán (#366)
10 trófea nyaklánc (#196) $1 * villám szimbólum ($145) 4 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 halálhozó karkötője (#816) 1 * Luthius karkötője (#527) 1 mászó-karperec (#392)
1 Natharion karkötő (#738) 1 teriádbőr karkötő (#1297) 1 * Xanathal karkötője (#956)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 bo'adhun gyűrű (#743) 1 * drakolder gyűrű (#969) 1 Rughar gyűrűje (#518)
1 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 1 vark. pecsétgyűrű (#1171) 1 * Vlagyimir gyűrűje (#822)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4)
1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 * olimpia kvazármedál (#1861) 1 * örökkéval. éjköve (#2181)
1 * q. ölő érem (#2088) 1 * zinthurgirtó érem (#2194)
Löttyök és porok, tartóstul
30 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 7 csepp tinta (#101), fér még: 293]
3 Fekete Kehely (#283) [bennük 2 korty sötét ital (#284), fér még: 13]
16 fűszertartó (#210) [bennük 62 csepp sáfránypor (#211), fér még: 18]
5 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 50]
25 sólyomcsőr (#1223) [bennük 80 pondróvér (#1232), fér még: 220]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 127 csepp spiritusz (#170), fér még: 53]
2 szent kehely (#257) [bennük 8 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 12]
3 térdeplő tülök (#1440) [üres, kapacitás: 18]
9 toxyl üvegcse (#592) [üres, kapacitás: 90]
9 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 108]
2 vizestömlő (#3) [bennük 32 korty víz (#27), fér még: 8]
10 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 200]
Eszközök, használati tárgyak
6 acéltű (#334) 14 áldott kő (#642) 1 aranytermő erszény (#819)
1 aranytermő ládikó (#504) 1 árnyékkulcs (#566) 1 Augur varázskönyve (#1097)
1 Baghar fétise (#1098) 18 csontkulcs (#74) 2 deus ex machina (#1)
1 dizen kulcs (#472) 50 fáklya (#36) 1 furulya (#233)
13 gyógykenőcs (#313) 1 hűségérme (#1141) 5 inváziós trófea (#2166)
21 kaja (#2) 1 Kalmárok Kémgömbje (#1589) 1 kinemfogyó tegez (#368)
1 kis aranykulcs (#240) 2 kristályfolyadék (#449) 16 krónika (#1725)
1 kulcskarika (#648) 4 leviatán hólyag (#2182) 1 mágikus gyertya (#1600)
2 mágikus térkép (#2167) 5 manakristály (#500) 3 márványkulcs (#245)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 34 moa kristály (#2203) 1 moa töltő (#525)
1 moa varázsdoboz (#1133) 1 Morgan pálcája (#503) 1 Morgan szilánkja (#508)
2 nagy aranykulcs (#246) 1 oldalzsák (#1172) 2 ork csodaszer (#1228)
1 párducbőr pénztárca (#1118) 2 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
2 roxati zárfaló (#314) 36 sámán gyógykenőcs (#1139) 5 szeksztáns (#32)
1 távcső (#42) 6 térhajlító kavics (#1539) 1 titkos teleportkő (#1387)
3 törpe őskő (#633) 32 varázskő (#305) 1 varkaudar csésze (#841)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 acélpengőke (#231) 1 adamantit (#627) 50 álompor (#396)
2 amniosz (#203) 7 borkonyó bibe (#312) 5 csalánvirág (#582)
67 csillezsályalevél (#1253) 30 csuklyavirág (#133) 2 darázsfarok (#654)
6 darázsszárny (#652) 1 din formázó minta (#301) 1 dlathog kőzet (#829)
4 dramoan kő (#967) 147 drótszőr (#37) 2 eknozol (#540)
9 Eldereth szilánk (#512) 1 entitás esszencia (#1833) 2 era formázó minta (#418)
35 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 1 galachmit (#310)
2 gór formázó minta (#444) 15 gyöngymangó (#135) 4 iknegurin (#541)
7 kaktuszbogyó (#429) 35 kék orchidea (#68) 1 kreommat szirom (#925)
11 lótuszvirág (#447) 18 mákrózsa virág (#56) 8 manifeszt.nyúlvány (#214)
3 mópat tetem (#584) 1 móri gyümölcs (#116) 29 mutáns csont (#331)
2 púderkő (#119) 4 purifikátor háj (#269) 1 quwarg tojás (#360)
9 rókafarok (#124) 2 sallank karom (#128) 1 sárkány ékkő (#1632)
1 szvó-ektoplazma (#151) 14 varányszem (#30) 2 vörös zyel (#606)

Összsúly: 135.24 kg Megterheltség: 74%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 60 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (28 db, BANKSZÉF MÉRETE: 28)
7 adamantit (#627) 5 angyalok kesztyűje (#609) 1 ásó (#34)
1 bronz taider (#641) 11 bunthar bőr (#733) 142 ében toboz (#578)
60 extra takarmány (#1360) 85 ezüstdarab (#326) 1 gyémántsisak (#467)
270 gyöngymangó (#135) 1 hatalom fülbevalója (#817) 4 holdbőr (#1236)
1 Krogan buzogánya (#1561) 10 kvazár (#244) 450 madártoll (#112)
355 mákrózsa virág (#56) 9 manakristály (#500) 1 pengepajzs (#425)
1 Raia pallosa (#426) 2 ryuku kalapács (#724) 1 ryuku menetpajzs (#1320)
1 ryuku vadászing (#1158) 65 szárnyas hernyó (#69) 1 szögletes kő (#17)
7 Tilnetor kardja (#474) 1 tleikan manakő (#1144) 1 Trákin csákánya (#367)
1 tükörpáncél (#519)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 fáklya (#36) 12 isteni könnycsepp (#260) 3 kaja (#2)
1 kaktuszbogyó (#429) 1 keg gomba (#1615) 8 manakristály (#500)
1 quwarg tojás (#360) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
258 arany (#50) 5 csillezsályalevél (#1253) 1 dizen kulcs (#472)
1 Eldereth szilánk (#512) 1 kék orchidea (#68) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 púderkő (#119) 4 sáfránypor (#211) 3 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

197 198 199
27
28
29
(198,28) a 95. labirintus bejárata, quwarg nagymester (#214), quwarg ősmágus (#302), quwarg szabotőr (#301), zombi mester (#251), őrült varázsló (#255), varkaudar varázsló (#271), molgan (#284)

Üzenet küldése a karakternek