470. forduló, 472. forduló, Old Secondhand összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. júl. 6. 15h:02'
EZ A 1072. JÁTÉKHETED, 471. FORDULÓD
1073. játékheted kezdete: júl. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4446
SZÁMLA : XXXX

JOCKEY EWING KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,12] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 3. szinten/térképen, a 17. pontnál.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+16 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+237 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+122 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: hh 1133 1534 1253 használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 640.]
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a quwarg királynő jobb oldalát. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 2, gyógyulás: 52, összesen: +50 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg ősmágus!

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 38 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a quwarg ősmágus bal oldalát. (4 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg ősmágus bal középső lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 49 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] és 2 sallank karom. 3 539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 185, gyógyulás: 70, összesen: -115 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 25 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 105 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 25, gyógyulás: 47, összesen: +22 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 varázskövet. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [41 pontot használtál fel, van még 599.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +6 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 593.]

* 2. KP: vv 188 165 71 elmormolod a 188. varázslatot a 165. varázslatot a 71. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 593.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 593.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 591.]

* 3. KP: vv 24 26 224 elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 589.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 587.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 587.]

* 4. KP: vv 157 182 76 elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 76. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 585.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 583.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 583.]

* 5. KP: vv 19 139 73 elmormolod a 19. varázslatot a 139. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 581.]
Szupersebesen mormolsz. Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 579.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 579.]

* 6. KP: kb 36 6 0 kiveszel a bankból a 36. tárgyat (6 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 579.]

* 7. KP: vv 28 73 73 elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 579.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 579.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 579.]

* 8. KP: vv 112 382 227 elmormolod a 112. varázslatot a 382. varázslatot a 227. varázslatot
216 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 579.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Megidéztél egy tűzelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 569.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 569.]

* 9. KP: h 1271 312 0 használod az 1271. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 569.]

h 1589 965 979 használod az 1589. tárgyat
Kezedbe veszed a Kalmárok Kémgömbjét. Leginkább az érdekelne, honnan szerethetsz ytterium kőzetet. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Ezután sáfránykő iránt kíváncsiskodsz. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 566.]

h 1589 100 211 használod az 1589. tárgyat
Kezedbe veszed a Kalmárok Kémgömbjét. Leginkább az érdekelne, honnan szerethetsz aranyló ugarhéjat. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy sáfránypor hol szerezhető be. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 563.]

h 1589 363 849 használod az 1589. tárgyat
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Leginkább az érdekelne, honnan szerethetsz ezüsttollú nyilat. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: (183,31): korlátlanul, (185,60): korlátlanul, (186,106): korlátlanul, (143,61): 6 db. Ára 300 arany. Ezután ében dobónyíl iránt kíváncsiskodsz. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: (183,31): 21 db, (185,60): 27 db, (186,106): 5 db, (143,61): 100 db. Ára 300 arany. [3 pontot használtál fel, van még 560.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 555.]

h 1615 használod az 1615. tárgyat
Lenyeled a keg gombát, s pillanatokon belül megérzed a hatást. (+50 TU.) [5 pontot használtál fel, van még 550.]

v 208 1 elmormolod a 208. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (10 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 550.]

hh 522 522 522 használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [1 pontot használtál fel, van még 549.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 549.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

flh 30 597 felt. lőfegyver haszn. 30 az 597. tárggyal
Ok, FLH 30 597 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

v 96 187 106 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

192 193 194
11
12
13
(193,12) a 94. labirintus bejárata, quwarg királynő (#153), quwarg ősmágus (#302), quwarg szabotőr (#301)

[187,106] Lakott területre érkeztél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Raia hívői építették. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Feltöltöd a vizestömlőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 20700 pontot kell rákölteni.) Észreveszel egy Vlagyimir szobrát.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Hirtelen a bibircsókos boszi sátrába botlasz, és úgy döntesz, tiszteleted teszed nála. Az öregasszony vizslatón végigmér, majd rád förmed:
- Nem azt mondtam múltkor, hogy hozd a tárgyakat? Mihaszna, most lett volna rá szükségem! A boszi kis morgolódás után úgy dönt, más tárgyakat kér tőled. Mielőtt kilépnél az ajtón, emlékezetedbe vésed, miket kell hoznod: 3 vashegyű nyíl, 1 halcsont, 15 kerek kő, 5 mákrózsa virág, 1 súlyzó.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Van itt egy királyi palota (652. épület.).
[-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [20 pontot használtál fel, van még 529.]

be 652 bemész a 652. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és nemes egyszerűséggel közlöd: a vállalt feladatot teljesítetted.
- Nagyszerű! - mondja az írnok. [25 056 tapasztalati pontot kaptál.] - Őszintén szólva nem hittük, hogy BÁRKI képes lenne ennek a feladatnak a végrehajtására. No de, te vagy Borax személyes futára! Remélhetőleg most már sikerül a boszorkány átkát megtörni. A következő feladat jóval egyszerűbb lesz: nem messze innen emelkedik az Iszonyat Citadellája néven ismert ősi várrom. Persze ne ijesszen el a név, manapság már néhány kóbor macskán kívül nemigen tanyázik ott más, persze előfordulhat néhány rusnya csapda. Állítólag valahol ebben a Citadellában elrejtve van a Tudás Könyve. Egy ősi, poros könyv, amelynek inkább csak muzeológiai értéke van számunkra. Vigyázz, amikor megszerzed, ki ne nyisd a könyvet, mert esetleg a régi, törékeny lapok megsérülhetnek! A Citadella belsejét kizárólag a pincén át, egy rejtett hátsó bejáraton keresztül lehet megközelíteni. Szerencsére, sikerült egy térképet szereznünk a könyvtárból, hiszen a régi tulajdonos, valami Morgan nevű földműves a királytól kapta az építési engedélyt. Nos, íme a térkép, és sok szerencsét!

28 6 7
48 47
27
8
5
4 49
26 29 9 46
20 23 44 43 41
25
19 22 42 40 39
3
21 24
45 31 34 36
16 13 11
18 30 33 38
15 10 2
17 14 12 1 32 35 37
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
9: 2. térkép 1. pont
9 12
7 8 11 32
5 10 13 29
41 42 44 33
27 28 31
6 34 38
1
26 30 37
25 39 2 3
40 43
24 23 4 36
21
22 20
18
14 15 16 19 35
17
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 9. pont
40: 3. térkép 1. pont
20 21 22 23 24
9 39
17 18 19 35
40
10 11 41
8 12 14 15 16
33 34
13
6 26 27 37 38
7 28 32
1
4
25 30 31
5 36
3 2 29
lépcsõk hova visznek:
1: 2. térkép 40. pont
40: 4. térkép 1. pont
11 39 40 15
9 10 12 16 14 13
26 38 37
24
5
1
23 25 6
41 4 3 2
7
22 8 36
27
34 35
42
33
28 31
21 19 18 17
29 30 32 20
lépcsõk hova visznek:
1: 3. térkép 40. pont

Ez a 95. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 69, délre 3 mérföldre található.

Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 524.]

m 4 mozogsz délre
[187,107] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy őrült varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 49 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod az őrült varázsló testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 41 életpontot sebződik. Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kék orchidea és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2 641 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 2, gyógyulás: 56, összesen: +54 ÉP}

Felfedeztél egy templomot. Fairlight hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. A következő épületeket látod: egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 514.]

im imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +26 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve armageddon. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Használod is a varázslatokat, amiket adok neked? Lássuk például a földelem idézését! 2.) A konkurrencia felkutatása mindig nehéz feladat. Most egy varkaudar varázslóval kell végezned. 3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! [30 pontot használtál fel, van még 484.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +26 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve méregfelhő II. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Használod is a varázslatokat, amiket adok neked? Lássuk például a földelem idézését! 2.) A konkurrencia felkutatása mindig nehéz feladat. Most egy varkaudar varázslóval kell végezned. 3.) Ocsmány féreg a molgan, semmisíts meg egyet. [30 pontot használtál fel, van még 454.]

m 3 mozogsz délkeletre
[188,108] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy őrült varázsló lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló testét. (3 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Tűzelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Tűzelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2 641 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 53, gyógyulás: 62, összesen: +9 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt erődítményt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. A város utcáin ballagva érdekes hírre figyelsz fel. Állítólag Kosztrapatusz, a híres mutáns jós a napokban megjövendölte minden "moa-mágia" végét, ami szörnyű pusztítással járhat. Alaposabban végiggondolva rájössz, hogy a te ismereteid szerint a moák nem is ismerték a mágiát, így ezt is elkönyveled szokásos, hiteltelen városi pletykának. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Toborzóiroda (764. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 444.]

be 764 bemész a 764. épületbe
Az ajtó előtt nem strázsál őr, így könnyedén bejutsz. De odabent máris szembetalálkozol egy jól megtermett ember férfival, aki tetőtől talpig láncvértbe van öltözve.
- No, mi járatban? Kalandozó vagy, mi? - szólít meg. Mondod neki, hogy eltalálta. - Az nagyon jó! Most ti is csatlakozhattok dicső hadunkhoz, mégpedig az elithez! Nincs más teendőd, mint végigjárni egy kiképzőpályát, amivel bizonyíthatod elhivatottságodat. - átad neked egy térképet. - Itt van ni! Ha a végére értél, jöjj vissza ide!

20 19 18 17 1
13 15
35 34 33
2 14
21 39
41 11
36 16 12 10
28 32
40 38 3 5 6
37
27 22 7
29 30 31
8 9
26 25 24 23 4
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 193. labirintus térképe. A bejárat innét délre 12 mérföldre található.

Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 439.]

m 3 mozogsz délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[193,12] Változik a terep: mocsárvidéken jársz. Megpillantod egy lezuhant ónix piramis romjait. Micsoda hátborzongató látvány! Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mocsári penkét. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Leah szentélyét. Délre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy átokmurgattyú. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az átokmurgattyú bal lábát. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 59 életpontot sebződik. Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod az átokmurgattyú farkát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 45 életpontot sebződik. Az átokmurgattyú feléd szúr agyarával, de nem talál. Az átokmurgattyú mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Az átokmurgattyú szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1 161 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 429.]

v 198 198 28 elmormolod a 198. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

192 193 194
11
12
13
(193,12) a 94. labirintus bejárata, quwarg királynő (#153), quwarg ősmágus (#302), quwarg szabotőr (#301), mocsári penke (#148), átokmurgattyú (#225)

[198,28] Hegyvidékre értél. Egy óriási piramis magasodik itt. Nem látsz bejáratot. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Longnower előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.
Összefutsz Clayd Di Alaverrel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy Natharion amulettet, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy Raia csataszoknyáját, egy rizspapír-vértet, egy ryuku függőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy királyi őrjáratos trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. A sisak szárnyai közt trónol egy alig húszcentis aranyszínű sárkány, és egy hatalmas könyvet lapozgat komoly képpel. Mentális auráját felismered, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te vadászat szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a taumaturgia szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 419.]

m 8 3 6 mozogsz északra, délkeletre, nyugatra
[198,27] Ritka erdő váltja fel a hegyvidéki terepet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Dred Hornwill irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Látsz egy szent tölgyfát. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy kultúrmasztodon. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon ormányát. (5 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 76 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 22 életpontot sebződik. Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 28 kaját. 2 915 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 605, sebződés: 42, gyógyulás: 89, összesen: +47 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [199,28] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Rhiannon irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Észreveszel egy álomvirágot.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Raia szent lovagja jobb karját. (6 támadással 458 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 40 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod a Raia szent lovagja fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 62 életpontot sebződik. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A Raia szent lovagja most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 4 214 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 693, sebződés: 29, gyógyulás: 104, összesen: +75 ÉP}


(Továbbmész...) [198,28] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő hordóagyú mameluk mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled agytaposás varázslattal készül a csatára. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (6 támadással 445 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 72 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a hordóagyú mameluk jobb vállát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 54 életpontot sebződik. Mielőtt észbe kapnál, a hordóagyú mameluk megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 28 aranyat. 2 972 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 19, gyógyulás: 104, összesen: +85 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Longnower hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.
[30 pontot használtál fel, van még 389.]

szk 227 keresed a 227. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy kultúrmasztodont. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

ef 99 506 energia fejlesztése 99
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-55 TU.] [385 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: h 1271 1253 0 használod az 1271. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-6 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 16, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Tűzelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 612 pontot. A következő körben tehát 616 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARMAGEDDON (218. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Az Armageddon irdatlan hatalmú varázslat, amely annak idején kiszabadulva Dornodon irányítása alól, felégette a világot. Most azonban már megfelelően nagy a papi hatalmad, hogy kordában tudd ezt a varázslatot tartani, és mivel nem rúnamágiaként, hanem istened ellenőrzése mellett használod, bizonyos lehetsz benne, hogy nem fog elszabadulni. Az Armageddon hatására egy koncentrált tűzoszlop csap le az égből, és szintenként 1D12 sebzést okozva, szinte szénné égeti a célpontot. Ezután a tűzoszlopot gyorsan megszünteted, nehogy tombolva elszabaduljon. Az Armageddon használata persze nem olcsó mulatság: elmondása 100 varázspontot és egy lótuszvirágot igényel. Tűzvarázslat, tehát a különböző, tűzvarázslatokat erősítő hatások ezt is tovább erősítik, viszont tökéletes védelmet nyújt ellene a védelem a tűztől.

MÉREGFELHŐ II. (193. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ez a mezei méregfelhő erősen továbbfejlesztett, brutálisabb változata. Nemcsak komolyabb a gáz mérgező hatása - papi erőnként D6 (max. 50D6) sebzés és egyre növekvő (max. -16 támadás) -, de elkerülni is nehezebb. A megdobott mentődobás ennél is felezi sebzést, és semlegesíti a támadáscsökkentő hatást. Megidézése 20 VP-t és egy csepp ugh mérget igényel használójától.

KARAKTERLAP

Jockey Ewing, egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 471. fordulód.

Erő: 45 (59) Szint: 43 Merészség: 8/5 Magasság: 174 cm
IQ: 43 (70) Támadás: 79 (83) Agresszió: 5 Testsúly: 101 kg
Ügyesség: 52 (67) Védekezés: 96 (104) Menekülés: 30 % Életkor: 30/46 év
Egészség: 45 (54) Életpont: 1252/1610 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 5
Szerencse: 47 (64) Varázspont: 2524/1332 Pénz: 6721 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 90/10 Pszi pont: 312/216 Halhatatlanság: 4 % EFejl: 15
Eddig összesen 4013 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 47 664 TP-t kaptál. Jelenleg 11 335 694 TP-d van. A következő szinthez még 164 306 TP szükséges. Trófeáid: entitás manifesztum, ősöreg góliát, triklem drakolder. A 466. fordulódban 15485 arany került a bankszámládra. 15562 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/60 ökölvívás: 3/61 szúrófegyverek: 39/36 (+5%)
vágófegyverek: 10/10 ütőfegyverek: 29/98 (+1%) lőfegyverek: 33/91
dobófegyverek: 20/75

Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (50%) << Fairlight botja (#476) (200%) << Pusztítás Botja (#316)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -29.); mihlanil nyíl (#597) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
198,28 mezőn táborozol
Kisebb kívánság: legutóbb 2014. évben 7. hónapban.
JLKzott minoszkúpok: 65, 60, 63, 62, 87, 85

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/12 Max életkor 87 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 237 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 63/62 (+11%) 2. nyomkövetés: 103/82 (+14%) 3. lopás: 6/99
4. mászás: 22/85 (+4%) 5. csapdakészítés: 14/32 6. csapdaészlelés: 14/86
7. gyógyítás: 74/99 8. titkosírás: 14/0 9. felderítés: 38/46
10. szörnyidomítás: 8/54 11. teológia: 96/10 (+6%) 12. taumaturgia: 167/42 (+9%)
13. szerencsejáték: 8/91 14. versengés: 19/71 (+8%) 15. harcművészetek: 3/99
16. zene: 10/99 17. szörnyismeret: 21/99 18. pszi: *34/100
19. zárnyitás: 3/92 20. vadászat: 8/75 (+3%) 21. vitalitás: 2/92
22. bányászat: 33/8 (+2%) 23. úszás: 10/62 24. főzés: 4/18
25. csapatmunka: 4/35

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), dárdát (#10) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Raia szent lovagja (#239), noth szellem (#250) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223), degradátor (#210) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), ében sárkány (#327) (csak egyszer), triklem drakolder (#275), agyfröccsentő (#666)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
skarlátdémon (#790), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ősvillám (#235, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP)
energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) Pörhemór köre (#205) (94,41,1)
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) tűzmágia (#157)
Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
30. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
tűzeső (#61), villámsújtás (#89), agykorbács (#97), ősvillám (#235)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
agykorbács (#97) >> ében hadúr (#294)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
agytaposás (#180) >> triklem drakolder (#275) agytaposás (#180) >> Thargodan mágus (#318)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Használod is a varázslatokat, amiket adok neked? Lássuk például a földelem idézését!
2.) A konkurrencia felkutatása mindig nehéz feladat. Most egy varkaudar varázslóval kell végezned.
3.) Ocsmány féreg a molgan, semmisíts meg egyet.

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 34 (limit: 513), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 6 161.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XXXII. olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 23, pontszámod: 203.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 129, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 14 250.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudati jel (109)
gyógyító totem (116)
a közösség ereje (123)
bajnokok koronája (139)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a tanítók türelme (181)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
az őrzők ébersége (312)
alattvalók védelme (345)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 474 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 27 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1841.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * vámpírölő (#951)
Vágófegyverek
1 nitmák penge (#837) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 * Din cséphadarója (#840) 1 Zarknod szeme (#740)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
12 kerek kő (#19) 8 mihlanil nyíl (#597) 1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350)
Páncélok
1 * díszes tunika (#1488)
Sisakok
1 * lidérckorona (#531)
Köpenyek
1 * démoni palást (#1573) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
$1 * ryuku vállvédő ($1323)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 2 szürke bőrkesztyű (#271) 1 * Urgod kesztyűje (#462)
Övek
1 * tradicionális öv (#1368)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345) 1 topáz erényöv (#731)
Csizmák
1 * tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
5 mópat token (#585) 2 * ősplazma (#839) 1 * Zu'lit fülkarikája (#727)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
6 halálhozó talizmán (#813) 2 korinthai talizmán (#814) 1 Natharion amulett (#742)
4 rothasztó talizmán (#815) 1 * Sshreakza amulettje (#836) 2 * szerencsetalizmán (#366)
10 trófea nyaklánc (#196) $1 * villám szimbólum ($145) 4 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 halálhozó karkötője (#816) 1 * Luthius karkötője (#527) 1 mászó-karperec (#392)
1 Natharion karkötő (#738) 1 teriádbőr karkötő (#1297) 1 * Xanathal karkötője (#956)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 bo'adhun gyűrű (#743) 1 * drakolder gyűrű (#969) 1 Rughar gyűrűje (#518)
1 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 1 vark. pecsétgyűrű (#1171) 1 * Vlagyimir gyűrűje (#822)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4)
1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 * olimpia kvazármedál (#1861) 1 * örökkéval. éjköve (#2181)
1 * q. ölő érem (#2088) 1 * zinthurgirtó érem (#2194)
Löttyök és porok, tartóstul
30 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 7 csepp tinta (#101), fér még: 293]
3 Fekete Kehely (#283) [bennük 2 korty sötét ital (#284), fér még: 13]
16 fűszertartó (#210) [bennük 58 csepp sáfránypor (#211), fér még: 22]
5 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 50]
25 sólyomcsőr (#1223) [bennük 80 pondróvér (#1232), fér még: 220]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 124 csepp spiritusz (#170), fér még: 56]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
3 térdeplő tülök (#1440) [üres, kapacitás: 18]
9 toxyl üvegcse (#592) [üres, kapacitás: 90]
9 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 108]
2 vizestömlő (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4]
10 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 200]
Eszközök, használati tárgyak
6 acéltű (#334) 14 áldott kő (#642) 1 aranytermő erszény (#819)
1 aranytermő ládikó (#504) 1 árnyékkulcs (#566) 1 Augur varázskönyve (#1097)
1 Baghar fétise (#1098) 18 csontkulcs (#74) 2 deus ex machina (#1)
54 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 13 gyógykenőcs (#313)
1 hűségérme (#1141) 5 inváziós trófea (#2166) 24 kaja (#2)
1 Kalmárok Kémgömbje (#1589) 1 keg gomba (#1615) 1 kinemfogyó tegez (#368)
1 kis aranykulcs (#240) 2 kristályfolyadék (#449) 16 krónika (#1725)
1 kulcskarika (#648) 4 leviatán hólyag (#2182) 1 mágikus gyertya (#1600)
2 mágikus térkép (#2167) 13 manakristály (#500) 3 márványkulcs (#245)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 34 moa kristály (#2203) 1 moa töltő (#525)
1 moa varázsdoboz (#1133) 1 Morgan pálcája (#503) 1 Morgan szilánkja (#508)
2 nagy aranykulcs (#246) 1 oldalzsák (#1172) 2 ork csodaszer (#1228)
1 párducbőr pénztárca (#1118) 2 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
2 roxati zárfaló (#314) 36 sámán gyógykenőcs (#1139) 5 szeksztáns (#32)
1 távcső (#42) 6 térhajlító kavics (#1539) 1 titkos teleportkő (#1387)
3 törpe őskő (#633) 32 varázskő (#305) 1 varkaudar csésze (#841)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 acélpengőke (#231) 1 adamantit (#627) 50 álompor (#396)
2 amniosz (#203) 7 borkonyó bibe (#312) 5 csalánvirág (#582)
62 csillezsályalevél (#1253) 30 csuklyavirág (#133) 2 darázsfarok (#654)
6 darázsszárny (#652) 1 din formázó minta (#301) 1 dlathog kőzet (#829)
4 dramoan kő (#967) 147 drótszőr (#37) 2 eknozol (#540)
8 Eldereth szilánk (#512) 1 entitás esszencia (#1833) 2 era formázó minta (#418)
35 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 1 galachmit (#310)
2 gór formázó minta (#444) 15 gyöngymangó (#135) 4 iknegurin (#541)
8 kaktuszbogyó (#429) 34 kék orchidea (#68) 1 kreommat szirom (#925)
11 lótuszvirág (#447) 18 mákrózsa virág (#56) 7 manifeszt.nyúlvány (#214)
3 mópat tetem (#584) 1 móri gyümölcs (#116) 29 mutáns csont (#331)
4 purifikátor háj (#269) 2 quwarg tojás (#360) 9 rókafarok (#124)
2 sallank karom (#128) 1 sárkány ékkő (#1632) 1 szvó-ektoplazma (#151)
14 varányszem (#30) 2 vörös zyel (#606)

Összsúly: 137.52 kg Megterheltség: 75%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 61 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (27 db, BANKSZÉF MÉRETE: 28)
7 adamantit (#627) 5 angyalok kesztyűje (#609) 1 ásó (#34)
1 bronz taider (#641) 11 bunthar bőr (#733) 142 ében toboz (#578)
60 extra takarmány (#1360) 85 ezüstdarab (#326) 1 gyémántsisak (#467)
270 gyöngymangó (#135) 1 hatalom fülbevalója (#817) 4 holdbőr (#1236)
1 Krogan buzogánya (#1561) 10 kvazár (#244) 450 madártoll (#112)
355 mákrózsa virág (#56) 1 pengepajzs (#425) 1 Raia pallosa (#426)
2 ryuku kalapács (#724) 1 ryuku menetpajzs (#1320) 1 ryuku vadászing (#1158)
65 szárnyas hernyó (#69) 1 szögletes kő (#17) 7 Tilnetor kardja (#474)
1 tleikan manakő (#1144) 1 Trákin csákánya (#367) 1 tükörpáncél (#519)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 drakolder szem (#478)
4 fáklya (#36) 1 kaktuszbogyó (#429) 1 keg gomba (#1615)
1 quwarg tojás (#360) 1 tudás gyöngye (#522)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
135 arany (#50) 2 gyöngymangó (#135) 20 isteni könnycsepp (#260)
23 kaja (#2) 2 kék orchidea (#68) 18 mákrózsa virág (#56)
2 sallank karom (#128) 3 spiritusz (#170) 1 varázskő (#305)
20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

197 198 199 200
26
27
28
29
(198,27) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), kultúrmasztodonok (#227), bűbájlidérc (#761)
(198,28) a 95. labirintus bejárata, tündöklő szobor (#1587), Tharr oltár, művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), érclelőhely, Clayd Di Alaver (5879. kalandozó), hordóagyú mameluk (#254)
(199,28) oltár, 21. jellempróba, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia szent lovagjai (#239)

Üzenet küldése a karakternek