467. forduló, 469. forduló, Nerina Clarusdea összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 8. 9h:24'
EZ A 512. JÁTÉKHETED, 468. FORDULÓD
513. játékheted kezdete: szept. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,52] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Kripta Gittával. Ő Halatir Maurloth felesége! Leah eljövendő papja. Egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy Mágikus Koponyát, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy mestervarázsló trófea, egy elit gárdista trófea és egy áeratikus hasnyák trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Egy gonosszal barátkozol? (+1 gonoszság.)
Az 1. napon összefutsz Sernel Linthenallal. Raia felszentelt papja. Egy bakkura csizmát, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy nap szimbólumot, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy quwarg királynő trófea és egy varkaudar behemót trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Fehéren izzó tűzgömb. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított spagulár. Tisztán érzed auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 6 vas dobónyíl (eladási ár: 251 arany, ebből a kezelési költség: 25 arany), 1 nagy vaspajzs (eladási ár: 70 arany, ebből a kezelési költség: 7 arany), 1 vasvért (eladási ár: 110 arany, ebből a kezelési költség: 11 arany), 4 nektoraf faggyú (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 2 sullár hólyag (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 4 deus ex machina (eladási ár: 60 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany), 1 galachmit (eladási ár: 1000 arany, ebből a kezelési költség: 100 arany), 2 kvazár (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 1 raptor karom (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 14 szárnyas hernyó (eladási ár: 440 arany, ebből a kezelési költség: 44 arany), 22 vasérc (eladási ár: 60 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany), 1 dözmöng szív (eladási ár: 95 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany), 13 ezüstdarab (eladási ár: 130 arany, ebből a kezelési költség: 13 arany), 10 ezüstdarab (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 20 madártoll (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany), 14 óndarab (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 2 purifikátor háj (eladási ár: 40 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany), 3 szuperkötél (eladási ár: 25 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 4 varányszem (eladási ár: 25 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 21 fekete gyöngy (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany), 14 magszim bél (eladási ár: 35 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 15 pirkit (eladási ár: 65 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany), 21 sallank karom (eladási ár: 35 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany) ellenértékét.
Az 1. napon összeakadsz egy barna, hosszú hajú, félszemű gnóm férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gólem talizmánt, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Ruházatát egy óriás szőröspók trófea, egy pókkirálynő trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy ezüsttőrt, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Egy spagulár a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Xlewers. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon összefutsz Virido-Auricomusszal. Raia személyes tanácsadója. Egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy kristályrendet, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy zangrozi csizmát visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy eszkimó óriás trófea és egy quwarg parafenomén trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy Főnix. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is a jó oldalhoz tartozik. Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (-1 poszogó mösze.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon találkozol egy copfos aranyhajú, kék szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy rinóbőr övet, egy virág szimbólumot és egy smaragd védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy trappoló dinymák trófea és egy sullár trófea díszíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Roweena. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 1. napon összefutsz Halatir Maurlottal. Meglepetésedre látszik nála egy fülemüle síp, ami a régi korok míves hangszereit idézi. Ő Kripta Gitta férje! Sheran kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy Halatir kalapját, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd orrkarikát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy jégtroll trófea és egy ryuku csapásvezető trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy mutáns pók a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A megbeszélt időpontban elsétálsz a megszervezett kaland helyszínére. Már itt van mindenki, név szerint a következő kalandozók: Áfonya, Halatir Maurloth és Kripta Gitta. Megegyeztek, hogy Halatir Maurloth lesz a csapatkapitány, így ő áll az élre, és kopog be a torony ajtaján. Egy hebehurgya varázslóinas érkezik ajtót nyitni. Miután nagy nehezen felfogja, hogy kik vagytok, és miért jöttetek, beljebb tessékel titeket. Hamarosan már a magiszter úr szobájában toporogtok, arra várva, mikor néz fel végre az öreg a könyvből, amit olvas.
- Megjöttünk - közli vezetőtök tárgyilagosan. - Mi vagyunk a koboldvadászok! - Nagyszerű! Nagyszerű! - lelkendezik. - Mielőtt azonban megmutatnám a pincét, tisztáznunk kell valamit. Itt a legtöbb dolog igen értékes, mondhatni pótolhatatlan. Nem szeretném, ha nagyobb kárt okoznátok, mint a koboldok. Aki közületek legalább alapfokon nincs tisztában a varázseszközök, pergamenek, italok, és egyéb felszerelések mibenlétével, annak máris köszönöm szépen a fáradozását, de nem kérek a segítségéből.
A varázsló gyorsan leellenőrzi mindenki auráját. Ezután mint ha mi sem történt volna, vendéglátótok folytatja a beszámolót:
- Ezek a büdös koboldok mindenütt ott vannak! Már kezdik teljesen a sajátjuknak tekinteni a tornyomat, és nagyon nehéz elcsípni őket! - mondja az idős varázsló, miközben lekísér a pincébe. - És eszesek ám! Nem lehet mindenféle himihumi egérfogóval nyakon csípni őket! Valahol van itt egy rejtett átjáró... amit mi nem találtuk meg. Sejtésem szerint ezek a kis dögök találtak ezek mögött az öreg falak mögött egy titkos folyosót, ami már rég feledésbe merült, és ott húzták meg magukat - véli a magiszter. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Hogy is van az a réges-régi idézet? Ha minden lehetőség valószerűtlenné válik. Az ajtó! Hát persze! Csak most tűnik fel nektek, hogy becsukva, az ajtólap mindkét oldalán van egy-egy kilincs. Nosza, próbát tesztek a másikkal, és... Ah! Egy egészen más átjáró tárul fel előttetek, mint amin lejutottatok ide! A vén varázsló fellelkesülve máris bevágtatna az ismeretlenbe, de szerencsére résen vagytok. Előbb a csapdakeresés! A legalkalmasabbnak Áfonya tűnik a feladatra. Bár remek csapda védte a folyosót, ez nem jelenthet akadályt! Egy-kettő túljuttok az átjárón, és egy mélybe vezető, szűk lépcső után máris a vackukon kuksoló koboldokon vagytok! Egy máguskobold lesz az ellenfeled. (ld. enc.)

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled.
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 33 életpontot sebeztél. Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.)
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a máguskobold bal oldalát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A máguskobold összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 760 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 szopókövet. {Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Áfonya két máguskobold, Halatir Maurloth két máguskobold, Kripta Gitta egy máguskobold életét vette az elmúlt percekben. Hopp! Egy kobold valahogy túlélte a mészárlást!
Áfonyával, Halatir Maurlottal és Kripta Gittával csapatban küzdesz. Egy koboldkirály lesz az ellenfél! (ld. enc.)

Áfonya néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már tükörpajzs vibrál körülötte. Halatir Maurloth néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötte. Kripta Gitta néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötte. A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat!
Áfonya egy tűzeső varázslatot hoz létre. [koboldkirály:] 9 életpontot sebzett. [Halatir Maurloth:] 10 életpontot vesztett. 13 életpontot vesztettél. [Kripta Gitta:] 16 életpontot vesztett. A támadóvarázslathoz nem jól helyezkedtél - társad pont előtted áll. Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg Áfonya irányába az ellenfél. Társad most már nem lesz olyan szerencsés! Egy gyóntatás varázslatot dob Áfonya felé a másik. Egy szerencsétlenség varázslattal köszönti Áfonyát az ellenfél. Társad most már nem lesz olyan szerencsés!
Áfonya a hosszú íjjal céloz és lő. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozza a koboldkirály lábát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Sajnos társad pont közéd és az ellenfél közé került, így most nem tudsz távfegyvereddel támadni.
Varkaudar szablyával Áfonya hatalmas csapásokat adva felmetszi a koboldkirály testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal Áfonya többször eltalálja a koboldkirály testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Nagy a nyüzsgés az ellenfél körül, te már nem férsz oda. Az ellenfél mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat, ami Áfonyát célozza. Az ellenfél támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő Áfonya felé. 171 életpontot vesztett. Az ellenfél tűzeső varázslatot lő. [Áfonya:] 15 életpontot vesztett. [Halatir Maurloth:] 12 életpontot vesztett. 12 életpontot vesztettél. [Kripta Gitta:] 19 életpontot vesztett. A koboldkirály szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
450 tapasztalati pontot kaptál. Az ellenfél alapos átkutatásának feladata közös döntés alapján Halatir Maurloth-tot terheli. Mielőtt elrakná, megmutatja, mit talál (egy szopókövet). {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP, összes sebzés: 243, összes sebződés: 268}

Csak most tudtok alaposabban szétnézni itt. Ezek a rusnya szörnyikék összehordtak minden csillogó vackot, amit kicsit is értékesnek találtak. Persze valójában csupa limlom az egész. Az osztozás után neked 1 mágusok itala (ld. enc.), 1 királyi korona, 1 nagy aranykulcs, 1 aranytű, 1 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (93,54)-> 20 arany, -2 ÉP] és 200 arany jut. (Áfonya 1 mágusok italával, 1 manakristállyal, 1 aranyló ugarhéjjal, 1 aranylánccal és 200 arannyal , Halatir Maurloth 1 mágusok italával, 1 aranyló ugarhéjjal, 1 kis aranykulccsal, 1 arany masszariasztóval és 200 arannyal , Kripta Gitta 1 mágusok italával, 1 koboldkoronával, 1 aranyló ugarhéjjal, 1 aranytűvel, 1 aranylánccal és 200 arannyal távozhat.) Ez könnyű meló volt! Elköszöntök, és miután a hálás varázslóinas kikísér titeket az utcára, azon tanakodtok, milyen kár, hogy nincsenek koboldok minden mágustoronyban.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). 15000 tapasztalati pontot kaptál. [50 pontot használtál fel, van még 758.]
A 2. napon találkozol Rasty Buragghiával. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy réz papi karkötőt, egy vassisakot és egy lánckesztyűt visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy vérfürdető magszim trófea és egy epokitféreg trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy rövid kardot tart. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 2. napon találkozol Ariannéval. Raia felszentelt papja. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét és egy szürke bőrkesztyűt visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy jégtroll trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egyszercsak egy erdei tündérke röppen elő valahonnan! Csúfolódó szavakat kiabál feléd, majd bátran az elf mögé szelel. Mentális auráját felismered, ő is jó. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 szulfint (686 arany). Átveszed a sikeresen eladott 3 vashegyű nyíl (eladási ár: 110 arany, ebből a kezelési költség: 11 arany), 5 ubuk dobónyíl (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany), 1 Eldaran karkötője (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany), 2 ezüst gyűrű (eladási ár: 25 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 6 elkarog szőr (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 2 téfea-agy (eladási ár: 35 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 2 vízionár szem (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 1 rájabőr (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany), 9 surranó kígyó bőr (eladási ár: 190 arany, ebből a kezelési költség: 19 arany), 6 Thargodan esszencia (eladási ár: 210 arany, ebből a kezelési költség: 21 arany) ellenértékét.
A 2. napon találkozol Octavianusszal. Elenios eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy jing-jang fejpántot, egy Khór maszkját, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy Főnix. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy mutáns pók a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, ő is jó. Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+5 varázspont).
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 2. napon összeakadsz egy hosszú aranyhajú, szürke szemű gnóm nővel. A bőre kreolszínű. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy igazgy. fülbevalót, egy jegygyűrűt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy topáz erényövet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar behemót trófea, egy quwarg királynő trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított mutáns pók. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Mizuno Ami. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 tankány karom (eladási ár: 25 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 4 deus ex machina (eladási ár: 151 arany, ebből a kezelési költség: 15 arany), 1 trikornis szarv (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 25 rézdarab (eladási ár: 40 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany), 7 gromak bőr (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 15 pirkit (eladási ár: 110 arany, ebből a kezelési költség: 11 arany), 4 vadász tatu bőr (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 kígyóbőr kesztyűt, 3 uzbány csőrt, 2 uzbány csőrt, 1 bányászcsákányt, 1 ásót, 3 jégszivet, 1 grákóbőrt.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 5 rakolits port (4050 arany), 1 rakolits port (800 arany). Átveszed a sikeresen eladott 3 ulkor gyöngy (eladási ár: 25 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 2 szvó-ektoplazma (eladási ár: 80 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 10 kötél (eladási ár: 40 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany) ellenértékét.
A táborozás alatt valamilyen számodra érthetetlen módon szopókő(vek) került(ek) hozzád. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
A nyomok alapos vizsgálódásába kezdesz: hátha kiderül, ki volt a tolvaj. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomokat találsz a közvetlen közeledben! Egyértelműen férfi nyomok. A tolvaj egyéb nyomot is hagyott: találsz egy szőrszálat egy szakállból. Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+37 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+310 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+94 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 675. hetének nyerőszámai: 4, 13, 2. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont). [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 753.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 753.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 751.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 749.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 749.]

ek 42 5 t. energia kisütése: 42 5
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 30 varázspontot. [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 749.]

v 88 7 elmormolod a 88. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szopókőpusztítás varázslatot! Szétrobbantottál 3 szopókövet! [-63 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 744.]

m 1 5 5 mozogsz északkeletre, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[108,68] Még mindig füves síkságon vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Tharr templom van. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [107,69] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy ryuku gárdista. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 73 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista bal oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot.

(Továbbmész...) [106,70] Még mindig bozótos.

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.)
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [36 pontot használtál fel, van még 708.]

im 0 5 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 708.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[105,71] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Dornodon híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy phua-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy patak van. Északra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy arató csattanat. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 67 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat jobb oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [104,72] Továbbra is síkságon vagy. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Átadod a húrt a lánynak, mire az buzgón hangolni kezd. Trillázása elűzi az erdő csendjét. Amikor kész a zeneszerszám, elénekeltek közösen egy dalt, ami a napfelkeltéről szól. A lány dicséri a hangodat, te megköszönöd, majd integetve továbbindulsz. (+2 jóság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy phua-kúpot. Délre nézve látsz egy mély kutat. Nyugatra egy phua-kúp van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ryuku légiós közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 76 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [103,73] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Néhány órányi ásás után egy ládára bukkansz, amiben hat aranyat találsz. Hármat a törpének adsz, hármat megtartasz magadnak. (+4 jóság.)
Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pszi elementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi elementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[71 pontot használtál fel, van még 637.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[102,74] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Utad során felfedezel egy gumifát. Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg királynő. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 79 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [101,75] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tetemember közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 187 életpontot sebeztél. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy legyengült vérfürdető magszim. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 magszim belet. 413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek keletre. [20 pontot használtál fel, van még 617.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[100,76] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy szürke rinocérosz. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A szürke rinocérosz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szürke rinocérosz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 230 pontot kell rákölteni.) Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy patak van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 607.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 44 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 567.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 IQ.)

[40 pontot használtál fel, van még 527.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 21 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 487.]

gyk 13 40 gyakorolsz a 13. tárggyal 40 pontért
A levegőben csapkodva, egy képzelt ellenféllel küzdve fejleszted ütőfegyver ismeretedet. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg.

[40 pontot használtál fel, van még 447.]

gyk 325 40 gyakorolsz a 325. tárggyal 40 pontért
A levegőben suhogtatva edzed magad. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [40 pontot használtál fel, van még 407.]

gyk 188 40 gyakorolsz a 188. tárggyal 40 pontért
Gyakorlásképpen célba dobálsz. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 367.]

szk 102 keresed a 102. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy uzbányt. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

in 4994 337 509 leírod a 4994. kalandozónak a 337. szörnyet az 509. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy küklopsz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bűvös lantot. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

in 4994 338 510 leírod a 4994. kalandozónak a 338. szörnyet az 510. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy albinó küklopsz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ostromlétrát. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

in 4994 339 511 leírod a 4994. kalandozónak a 339. szörnyet az 511. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy sziklaskorpió. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

in 4994 340 513 leírod a 4994. kalandozónak a 340. szörnyet az 513. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy sárkányfajzat. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) pásztorbotot. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

in 4994 341 517 leírod a 4994. kalandozónak a 341. szörnyet az 517. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy dűnelord. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Chara-din ékkövét. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 364.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+28 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 334.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 334.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 324.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 284.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 244.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 204.]

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [4 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 28, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. 2 kaját nyel le a sullár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 609 pontot. A következő körben tehát 809 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁGUSKOBOLD (7044. SZÖRNY)
A koboldokról nem sok mindent lehet tudni, mivel igencsak ritka szerzetek. Fajtájuk eredete a múlt ködébe vész, és jelenük is meglehetősen titokzatos. Annyit azért elmondhatok róluk, hogy ha nagyritkán felbukkannak valahol (ez leginkább egy ódon mágustoronyban fordulhat elő), mindig iszonyatos zűrzavart okoznak. Öntörvényű, erőszakos, és arrogáns népség. Nincsenek híján a humorérzéknek, ám a varázserőnek sem! Ez pedig igen bosszantó kombináció, elhiheted! Termetük ritkán éri el az egy láb magasságot, lábuk-kezük vékonyka, ám fülük hosszú, és az orruk... nos, mint egy hatalmas uborka! Megjelenésük összességében leginkább a gnómokhoz teszi hasonlatossá őket. Mivel eléggé kiszámíthatatlanok, meglehet, hogy ellenségesek lesznek veled szemben. Ha így áll a helyzet, csak a szerencsédben bízhatsz, mert a máguskoboldok az összes undok, aljas, ócska varázstrükköt elpuffogtatják rád, ami csak ismeretes Ghallán!

KOBOLDKIRÁLY (7045. SZÖRNY)
Azt mondják, ahol két kobold van, ott az egyik már király, és valóban ez jellemző a kivagyiságukra. A koboldkirály persze legtöbbször semmivel sem nagyobb, vagy erősebb a többinél, s talán a bosszantó trükkök terén sem jártasabb náluk, de a királlyá választáshoz ilyen különbségekre nincs is szükség. Akinél a koboldkorona van, az a király, és kész! Gondolhatod, milyen torzsalkodás mehet végbe egy-egy koboldkorona birtoklásáért. Mindezért ne becsüld alá ezt a fura kis szerzetet, mert ártó, aljas praktikák vonatkozásában nincs párja e világon! Ha a varázslatait viszonylag ép bőrrel megúszod, már könnyű dolgod van, mert a koboldok törékeny teste bármilyen fegyverrel egyaránt jól sebezhető.

MÁGUSOK ITALA (1610. TÁRGY)
Egy nyeletnyi, kesernyés, gyanús színű, büdös lötty, egy fura alakú fiola alján. Ennyit tudsz megállapítani első ránézésre a mágusok italáról. Persze nem véletlenül nevezik így. Ha akarod, felhörpintheted a H 1610 paranccsal (ez nem kerül TVP-be). Ekkor úgy fogod érezni, mintha a szádtól a gyomrodig mindent vörös izzásig hevítene ez a fránya ital. Persze, nem hiábavaló ez a szenvedés, mert a mágusok itala a fordulód végéig minden sebző taumaturgia és teológia varázslatod sebzését 33%-kal fogja megemelni (az ősi varázslatokra nincs hatással). Ez más, sebzést növelő hatásokkal összeadódik, de egyazon fordulóban csak egy adag mágusok italát fogyaszthatsz el. Azokra a varázslatokra, melyek az ellenfél életerejének bizonyos százalékát sebzik, az ital nincs hatással. Sajnos az elkészítésének titkát csakis elismert főmágusoktól lehetne megszerezni, de nem tudsz rá okot, miért árulnák ezt el neked. A tárgy nem átadható. A mágusok italának hatása az olimpián nem működik.

KARAKTERLAP

Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 378. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 468. fordulód.

Erő: 56 (64) Szint: 25 Merészség: 8/7 Magasság: 141 cm
IQ: 51 (58) Támadás: 32 Agresszió: 4 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 50 (54) Védekezés: 61 Menekülés: 30 % Életkor: 162/162 év
Egészség: 56 (60) Életpont: 413/407 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 59 (65) Varázspont: 820/38 Pénz: 394 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 21/3 Pszi pont: 215/122 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 21
Eddig összesen 2842 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5351 TP-t kaptál. Jelenleg 1493445 TP-d van. A következő szinthez még 206555 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, acélkolosszus, varkaudar hadúr. A 465. fordulódban 14961 arany került a bankszámládra. 15185 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/71 ökölvívás: 4/61 szúrófegyverek: 28/6 (+2%)
vágófegyverek: 19/40 (+5%) ütőfegyverek: 20/47 (+5%) lőfegyverek: 27/99 (+1%)
dobófegyverek: 8/56 (+11%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/7 2. nyomkövetés: 124/68 (+12%) 3. mászás: 12/79
4. csapdakészítés: 26/97 (+6%) 5. csapdaészlelés: 15/36 6. gyógyítás: 70/65
7. titkosírás: 11/86 8. felderítés: 36/0 9. szörnyidomítás: 8/81
10. teológia: 60/11 (+17%) 11. taumaturgia: 31/28 (+23%) 12. szerencsejáték: 8/41
13. versengés: 12/33 14. harcművészetek: 7/66 15. zene: 96/7 (+34%)
16. szörnyismeret: 13/59 17. pszi: 26/63 (+10%) 18. zárnyitás: 13/0
19. vadászat: 17/26 20. bányászat: 36/0 21. úszás: 22/22
22. főzés: 12/4 23. csapatmunka: 2/6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
halálmadár (#351), gonoszok (#988) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110), kaszabolósáska (#83)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs II (#63) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), energiafolyam (#136), tisztítótűz (#44)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mirg (#135) lángcsóva (#31) >> fagymágus (#650)
energiafolyam (#136) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 drótszőr (#37) 5 kaja (#2) 1 tükör (#43)
1 tünde nyíl (#554) 4 víz (#27) 3 szopókő (#259)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
43 arany (#50) 1 magszim bél (#103) 5 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(100,76) szürke rinocérosz (#346), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, Chara-din rúnaköve
(101,75) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, tetemember (#123), vérfürdető magszim (#148)
(102,74) gumifa (#38), Sheran oltár, quwarg királynő (#153)
(103,73) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Chara-din rúnaköve, oltár, 24. jellempróba, pszi elementál (#221)
(104,72) 49. jellempróba, ryuku légiós (#361)
(105,71) Dornodon oltár, arató csattanat (#144)
(106,70) Tharr rúnaköve, 23. jellempróba
(107,69) ryuku gárdista (#360), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Mostantól, ha egy Közös Tudat már meglevő képességet fejleszt minden változtatás nélkül, és ez a képesség a 14-nél korábbi képesség, akkor lehetőség van a fejlesztési időt 100 napról 50 napra csökkenteni. Vagyis, ha a KT 50 nap alatt, vagy előbb készen van a fejlesztéssel, a képességet az 50. napon megkaphatják, és ekkor kezdődik a következő 100 vagy 50 nap számolása is.

Üzenet küldése a karakternek