467. forduló, 469. forduló, Marcho Ven-Saak összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 25. 9h:07'
EZ A 469. JÁTÉKHETED, 468. FORDULÓD
470. játékheted kezdete: máj. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1057
SZÁMLA : XXXX

MARCHO VEN-SAAK KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [409,65] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy fekete, tüsi hajú, kék szemű troll férfival. Tharr félisten hatalmú szolgája. Egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy Kabol irháját, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mithril kesztyűt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.tűzopálját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy Sshreakza amulettjét, egy tűzúr csizmáját, egy Xanathal karkötőjét és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Uthan Teriadan trófea és egy Strissha trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Odébbállsz.
Az 1. napon összeakadsz Trog A. Liennel. Elenios félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy adamantit kesztyűt, egy angyalok gyűrűjét, egy Blounther gyűrűjét, egy cetbőr válltömést, egy derit láncvértt, egy Huddens alkarvédőjét, egy kabutót, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval. topázát, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy szem szimbólumot, egy törpe bakancsot és egy viharamulettet visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy márvány sárkány trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: csőrében mákrózsát tartó galamb. Egy vidáman csipogó ezüstsólyom kíséri. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (+1 életpont gyógyulás.) Társadat elnézve, mozgásából arra következtetsz, hogy ő is harcművész. Igen, már érzed a belőle áramló kí-hullámokat. Valószínűleg ő is érezheti ezt, mert egyszercsak földig hajolva köszönt téged, miközben a következőket hebegi: "Üdvözöllek, nagy tudású mester!". Te is meghajlással köszöntöd őt. Barátságos párviadal veszi kezdetét, puszta kézzel, páncélok nélkül. Emlékeidben felrémlik egy kép; hiszen így gyakoroltak a szerzetesek is a kolostorokban, már jóval a Tűzvihar előtt is. Jól esett ez a kis küzdelem. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 2. napon összefutsz Quek Der-Garral. Tharr félisten hatalmú szolgája. Egy adamantit kesztyűt, egy Batharak vállemezét, egy csodálatos nyakláncot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hoarián bőrnadrágot, egy hótarantula köpenyt, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy teriádbőr karkötőt, egy törpe bakancsot és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy quwarg széltáncos trófea és egy Friedurgonoma trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy mihlanil dobótőr. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 2. napon összefutsz Red Tigerrel. Egy che-vállszalagot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy fűzött kagylósort, egy hoarián bőrövet, egy káosz szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy Morgan sipkáját, egy Natharion karkötőt, egy Rughar gyűrűjét, egy topáz erényövet, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír fülbevalót visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Ruházatát egy smaragd sárkány trófea, egy zafír sárkány trófea és egy márvány sárkány trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 2. napon ismét összefutsz Trog A. Liennel. Mentális auráját felismered, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. A kalandozó kacagva előveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elő. A hatás fantasztikus! (+1 életpont gyógyulás.) Tisztelettel közeledik feléd, majd kétlépésnyire tőled mélyen meghajol, majd fennhangon köszönt téged. Viszonzod a meghajlást, majd további jó vándorlást kívánsz a másiknak. Harcművészekhez méltóan meghajoltok egymással szemben, majd barátságos párviadal veszi kezdetét. Mindketten teljes erőbedobással küzdötök, de az ütéseket csak imitáljátok. Jó lenne minden nap valami hasonló. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 2. napon összefutsz Hasítóbárd Krourmmal. Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy adamantit kesztyűt, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy csillagrubint, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy kyorg köpenyt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil övet, egy örökkéval. topázát, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Tharr Keresztjét és egy törpe bakancsot visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy Shengoroth trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy adamantit pajzsot tart. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 5. napon megintcsak összefutsz Trog A. Liennel. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó. A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (+1 életpont gyógyulás.) Tisztelettel közeledik feléd, majd kétlépésnyire tőled mélyen meghajol, majd fennhangon köszönt téged. Viszonzod a meghajlást, majd további jó vándorlást kívánsz a másiknak. Barátságos párviadal veszi kezdetét, puszta kézzel, páncélok nélkül. Emlékeidben felrémlik egy kép; hiszen így gyakoroltak a szerzetesek is a kolostorokban, már jóval a Tűzvihar előtt is. Jól esett ez a kis küzdelem. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 5. napon megintcsak összefutsz Hasítóbárd Krourmmal. Mentális auráját felismered, ő is semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 5. napon összeakadsz Bitonnal. Egy angyalok gyűrűjét, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy Blounther gyűrűjét, egy che-vállszalagot, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy szirén köpenyét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy csáp entitás trófea és egy Őrült Montrix trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy moa stuki. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 5. napon összefutsz Brandonnal. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Egy angyali sisakot, egy Blounther gyűrűjét, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy Luthius karkötőjét, egy ogre övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét és egy törpe bakancsot visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Őrült Montrix trófea és egy bosszantó apróság trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Látod rajta, hogy a KÍ nagy ismerője, ezért a kellő tisztelettel közeledsz hozzá, majd meghajoltok egymással szemben. Á, szóval, ő is meglátta benned a tudás szikráját! "Üdvözöllek, nagy tudású mester!" - köszöntöd, majd megkérded, hogy nem tanítana-e. Sajnos, nemet mond. Barátságos párviadal veszi kezdetét, puszta kézzel, páncélok nélkül. Emlékeidben felrémlik egy kép; hiszen így gyakoroltak a szerzetesek is a kolostorokban, már jóval a Tűzvihar előtt is. Jól esett ez a kis küzdelem.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a szikrázó manahal (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) gyémánt okulárét (ld. enc.). A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílvesszőt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+678 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+45 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 656. hetének nyerőszámai: 16, 13, 9. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 816.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 814.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 812.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 810.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 808.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 806.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 804.]
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 802.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 800.]

* 4. KP: elmormolod a 377. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 798.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 788.]

kpk 11 kezd. parancs kivétele: 11
Minden kezdeti parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 788.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

vv 71 24 26 elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 788.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 788.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 788.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

vv 28 53 182 elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 788.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 788.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 788.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 3 kezd. parancs berakása: 3

vv 188 209 377 elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 377. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 788.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 788.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 788.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 4 kezd. parancs berakása: 4

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 778.]
[A parancs tárolásra került.]

bb 153 10 beraksz a bankba a 153. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 pirkitet. [0 pontot használtál fel, van még 778.]

bb 312 19 beraksz a bankba a 312. tárgyat (19 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 19 borkonyó bibét. [0 pontot használtál fel, van még 778.]

bb 326 7 beraksz a bankba a 326. tárgyat (7 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 7 ezüstdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 778.]

bb 328 22 beraksz a bankba a 328. tárgyat (22 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 22 Thargodan esszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 778.]

hu 377 516 637 hulladék: 377 516 637
Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa smaragdot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar szablyát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Fényhozót. [0 pontot használtál fel, van még 778.]

hu 716 hulladék: 716
Hulladékgyűjtés törölve: Zinthurg pallos. [0 pontot használtál fel, van még 778.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: Fényhozó (310,64)-> (600 ap), moa smaragd (310,64)-> (25 ap), varkaudar szablya (310,64)-> (40 ap), összesen 665 arany, 6 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 773.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] A befejezéshez még 2867 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 743.]

ft 279 1 támadod a 279. szörnyet
FT 279 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 743.]

ft 315 1 támadod a 315. szörnyet
FT 315 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 743.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-22 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 713.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 708.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 708.]

ff 639 28 felt. fegyverváltás: 639 28
Felt. fegyverváltás: << Fókuszpenge << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 708.]

v 198 364 64 elmormolod a 198. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(409,65) a 97. labirintus bejárata

[364,64] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát.

Felfedeztél egy térkaput. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt.
Összeakadsz egy kopasz, piros szemű ember férfival. Fekete a bőre. Sheran félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy balkezes gyűrűt, egy dalebg.kristályvértet, egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy kotét, egy kráken gyűrűt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy natharion talizmánt, egy örökkéval. topázát, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy rogalhal csuklópántot, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy Urgod fétisét, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy bosszantó apróság trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Folrang trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy drag'kór bökőt, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Arem. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Tisztelettel közeledik feléd, majd kétlépésnyire tőled mélyen meghajol, majd fennhangon köszönt téged. Viszonzod a meghajlást, majd további jó vándorlást kívánsz a másiknak. Kicsit jobb harcművész vagy, mint ő. Aztán elköszöntök egymástól.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 698.]

v 163 190 60 elmormolod a 163. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173), Arem (3590. kalandozó)

[190,60] Ritka erdőbe érkeztél. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy legyengült drakolich. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy térkaput. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy feltámadás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Gort Grán orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz egy barna, tüsi hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Tharr földi és égi helytartója. Egy bársony övsálat, egy che-vállszalagot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit csizmát, egy drakolit karvédőt, egy drakolit kesztyűt, egy drakolit lábvédőt, egy drakolit páncélt, egy drakolit sisakot, egy fűzött kagylósort, egy gólemgyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Teremtő koronáját és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Nap bírája trófea és egy vtoeken döntőbíra trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy drakolit pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Marok Vili. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[-55 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 683.]

m 5 2 2 mozogsz délnyugatra, keletre, keletre
[189,61] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Marcho Ven-Saak vigyorog kajánul. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy ongóliant közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 229 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant hatalmas bokáját. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (20 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ongóliant jobb lábát. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Az ongóliant lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 vas dobónyíl, 24 arany, 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 592, sebződés: 24, gyógyulás: 46, összesen: +22 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 29 kerek követ.

(Továbbmész...) [190,61] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kronotapír közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 245 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronotapír jobb első lábát. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {FM:} Fókuszpengével megvagdalod a kronotapír testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A kronotapír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-3 TVP). A kronotapír nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kronotapír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 2891 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 20, gyógyulás: 29, összesen: +9 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan csatamezőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Gort Grán előtt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét.

(Továbbmész...) [191,61] A bozótost ritka erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 13 amnioszt. [151 pontot használtál fel, van még 529.]

m 4 6 4 mozogsz délre, nyugatra, délre
[191,62] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy ezoterikus mardel. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 270 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 9 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (185,60)-> 18 arany, -2 ÉP] 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét.

(Továbbmész...) [190,62] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy hóhérbimbót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívői építették. Találsz egy Chara-din monolitját. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Egy mantikór repül el búvóhelyed felett. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ.

(Továbbmész...) [190,63] Még mindig dombos terepen vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebzett woorgard közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 288 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a woorgard idétlen masszáját. (6 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. {HD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a woorgard testét. (3 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) A woorgard csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A woorgard összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1575 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 0, gyógyulás: 46, összesen: +46 ÉP}

Találsz egy púdersziklát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Khossus del Maul egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ilkin érc) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! [ilkin érc ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] [69 pontot használtál fel, van még 460.]

m 6 4 mozogsz nyugatra, délre
[189,63] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kristálypalotát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Gort Grán orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel a misztikus palota tetejére. Á, ez az! Van itt egy kupolaszerű torony a tetőn, és annak van egy ajtaja! Izgatottan belépsz. Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. Valami megmoccan a terem túlsó végében. Egy aurapollátor!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 244 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Az aurapollátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb alak közeledik feléd. Egy szubreális vámpír!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 264 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy kronokukac!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 262 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A kronokukac szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Hozzálátsz a hagyatéki eljáráshoz. Hosszas kutatás után végre megtalálod a palota mozdítható ingóságait! Detektálsz 3 tolmokov-koktélt. Leveted magad a palota tetejéről, de félúton a falhoz nyomod a tapadókorongot, és ott maradsz függve! Micsoda artistamutatvány! Elégedetten mászol le a palota aljáig. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy norpadolótika nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 244 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a norpadolótika egyik csápját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [189,64] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Marcho Ven-Saak előtt. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ongóliant. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 303 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant ragyás lábszárát. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rontasz. {HD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (186,61)-> 28 arany, -2 ÉP], 6 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 36 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 40, gyógyulás: 34, összesen: -6 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. [61 pontot használtál fel, van még 399.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

v 167 elmormolod a 167. varázslatot
Ezen a mezőn már áll oltár ill. templom. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy woorgard.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 248 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard szörcsögő hátát. (6 támadással 89 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a woorgard testét. (8 támadással 521 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) A woorgard csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A woorgard összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 858, sebződés: 0, gyógyulás: 81, összesen: +81 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 369.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ongóliant.

Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 273 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (22 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan a másikra rontasz. {HD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ongóliant testét. Kritikus ütés! (2 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. A támadás sajnos hatástalan volt. Az ongóliant vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken, 20 arany, egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (186,61)-> 40 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 28 arany, -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 615, sebződés: 37, gyógyulás: 22, összesen: -15 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 339.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ongóliant.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 272 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant bal lábát. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (20 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {HD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ongóliant csapása csak a levegőt találja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (186,61)-> 40 arany, -2 ÉP], 3 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 28, gyógyulás: 31, összesen: +3 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 309.]

szk 178 keresed a 178. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ongóliant hadúrt. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [3 pontot használtál fel, van még 306.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 301.]

* 1. BP: használod a 431. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. (-1 gránátbogyó.) [6 pontot használtál fel, van még 295.]

* 2. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 295.]

* 3. BP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 292.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 239 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 252.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 199 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 212.]

tf 2 12 fejleszted a 2. tulajdonságodat 12 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 187 TVP-t kell elköltened.] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy ekharion közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 262 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Az ekharion szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 36 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 2, 5.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól isteni hatalmú kalandozó helyett 40. szintű mesterkalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +57 max. varázspont, +15 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a papi aura hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 609 pontot. A következő körben tehát 809 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZIKRÁZÓ MANAHAL (705. SZÖRNY)
Ezzel a rózsaszín és narancssárga pikkelyekkel megáldott, csukafejű teremtménnyel a barlangi tavak mélyén találkozhatsz. Persze lehet, hogy nem is ennyire rikító a kinézete, csupán attól világít, hogy teste színültig mágiával van telítve. Talán ezért is érzed azt a furcsa bizsergést, amikor apró és hegyes fogaktól hemzsegő, szélesre tárt szájával különböző testrészeid felé veszi az irányt. De csak nem hagyod neki, hogy kedvét lelhesse körbeharapdálásodban...

GYÉMÁNT OKULÁRÉ (1270. TÁRGY)
Gyakran éreztél már bosszúságot afelett, hogy muníciódat hiába kerested csata után? Igen? Nos, akkor a gyémánt okuláré egy igazán neked való találmány! Hosszadalmas munkával, 120 TVP elköltésével először is 20 vasércből, 40 pirkittel felfűtve a vaskohót csiszológépet készítesz. Ezen a rendkívüli hőfokon még az a 2 mithril is megolvad, amit a fehéren izzó vashoz hozzáadsz. Az ötvözet edzéséhez 100 korty vízre lesz szükséged. Mivel a vas elporladna a 2 moa gyémánton, amiből a lencsét csiszolod, szükséged lesz 2 pular kristályra is, de még így is el kell dobnod a folyamat végén a nagy munkával létrehozott gépezetet... Ami nem is baj, mert a végeredményként előálló kiváló lencséket a vas-mithril ötvözetből készült keretbe foglalva, a keret szárait 1 grákóbőrrel kényelmessé varázsolva egy igazi örökéletű szemüveget készíthetsz! Máris élvezheted a tűéles látás minden előnyét!
A mithril tökéletes megmunkálása végett 21. szintnél alacsonyabb bányászat szakértelemmel ezt a tárgyat nem készítheted el. [Az okulárét nem kell KF-elni, hogy működjön, ha kell, automatikusan előveszed a hátizsákodból. Hatása: nem 24., hanem 34. szintig számít 1:1 arányban a felderítésed a távfegyver csata utáni keresésekor számolt bónuszba, efelett továbbra is csak minden 3. szint számít. 99% fölé így sem mehetsz, kivéve persze ha a fegyvered megtalálási esélye ennél nagyobb.]

MANTIKÓR (769. SZÖRNY)
A mantikór egy nagytestű ragadozó. Izmos oroszlán testét hatalmas tollas szárnya egészíti ki, amivel nagyobb távolságokat is tud repülni. Általában karmaival és tépőfogaival teríti le ellenfeleit. Nem véletlen, hogy a mantikór Dornodon kedvenc állatai közé tartozik. Hűséges társ és nagy segítség a harcban, de persze csak ha elég jó idomár vagy ahhoz, hogy a magad oldalára állítsd. Brutalitása miatt a semleges és jó kalandozók csak a csupakarom, csupafog szörnyet látják benne, az igazi művészi gyilkolást csak a gonoszok tudják értékelni.
A mantikórt természetellenes öregedést okozó képessége miatt csak akkor fogod megtámadni, ha direkt FT-t adsz ki rá, vagy van érvényben FT 9095 parancsod az öregítő lények csoportjára.

KARAKTERLAP

Marcho Ven-Saak, egy kopasz, félszemű, harcsabajszos kobudera férfi vagy. Bőröd sárga. Tharr félisten hatalmú szolgája vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 468. fordulód.

Erő: 75 (90) Szint: 40 Merészség: 10/5 Magasság: 144 cm
IQ: 67 (74) Támadás: 52 Agresszió: 4 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 65 (82) Védekezés: 107 Menekülés: 30 % Életkor: 39/40 év
Egészség: 70 (76) Életpont: 876/1302 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 6
Szerencse: 75 (83) Varázspont: 2233/176 Pénz: 2816 arany Kép. pont: 26
Tudatpont: 35/0 Pszi pont: 247/7 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 7
Eddig összesen 3939 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28331 TP-t kaptál. Jelenleg 8102731 TP-d van. A következő szinthez még 697269 TP szükséges. Trófeáid: Shear'niz'il, rubin sárkány, triklem drakolder. A 466. fordulódban 30172 arany került a bankszámládra. 30473 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/32 ökölvívás: 37/83 (+1%) szúrófegyverek: 20/0
vágófegyverek: 25/46 (+12%) ütőfegyverek: 12/7 lőfegyverek: 9/22
dobófegyverek: 36/51 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -996.); ében dobónyíl (#849) (997 .); ében dobónyíl (#849) (998 .); ében dobónyíl (#849) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 38/68 (+32%) 2. nyomkövetés: 115/91 (+32%) 3. mászás: 20/45 (+9%)
4. csapdakészítés: 30/25 (+6%) 5. csapdaészlelés: 32/26 (-800%) 6. gyógyítás: 76/62
7. titkosírás: 4/14 8. felderítés: 26/82 9. szörnyidomítás: 8/28
10. teológia: 84/55 (+52%) 11. taumaturgia: 85/27 (+9%) 12. szerencsejáték: 6/57
13. versengés: 8/86 14. harcművészetek: 39/11 15. zene: 6/25
16. szörnyismeret: 35/3 17. pszi: 24/3 (+3%) 18. zárnyitás: 3/15
19. vadászat: 10/33 20. bányászat: 33/30 (+8%) 21. úszás: 12/90
22. főzés: 4/95 (+20%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 50 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), kerek követ (#19) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 30 darabot )
mászol max. 120 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
noth szellem (#250), lidércúr (#252), átokosztó (#372), bolyongó lidérc (#388), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), rubin sárkány (#330), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
kobudera (#8), Tharr hívők (#996), Minas Sul (#5194), őrjáratozó katona (#274), mutáns bunthar (#398), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
méregfelhő III (#229, 25 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 10 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) feltámadás (#168) szörnycsábítás (#83) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
méregfelhő III (#229)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), agytaposás (#180), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227)
puha ütés (#60) >> nagyobb vércápa (#246) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179) háló (#186) >> noth szellem (#250)
izomernyesztés (#33) >> zombi mester (#251) háló (#186) >> ongóliant hadúr (#178)
háló (#186) >> viharóriás (#278) méregfelhő III (#229) >> férfiak (#998)
méregfelhő III (#229) >> nők (#999) háló (#186) >> tollaskígyó (#635)
háló (#186) >> vámpírféreg (#782) háló (#186) >> skarlátdémon (#790)
háló (#186) >> ezerszemű bestia (#288) élőholt pozdorja (#134) >> bűbájlidérc (#761)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> kronoelementál (#287) tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) varázsvédelem (#34) >> áeratikus hasnyák (#243)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0)
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 2)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 szabotőr, 7 harcos, 13 királynő, 12 élőholt, 7 vadász, 7 nagymester, 3 rohamosztagos.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
15 borkonyó bibe (#312) 7 ezüstdarab (#326) 1 Fényhozó (#637)
1 kaktuszbogyó (#429) 1 moa smaragd (#377) 10 pirkit (#153)
1 quwarg tojás (#360) 1 sallank karom (#128) 22 Thargodan esszencia (#328)
2 varkaudar szablya (#516)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
997 arany (#50) 12 amniosz (#203) 3 ében toboz (#578)
1 ezüstshuriken (#327) 1 gyöngymangó (#135) 8 isteni könnycsepp (#260)
29 kerek kő (#19) 16 mákrózsa virág (#56) 1 remák szív (#264)
2 rézdarab (#70) 3 sáfránypor (#211) 3 tolmokov-koktél (#351)
2 tüske (#22) 4 vas dobónyíl (#189) 87 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(189,61) Tharr rúnaköve, vaskohó (#155), Tharr oltár, művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), érclelőhely, ongóliant (#159)
(189,63) kristálypalota (#401), Sheran oltár, művészi porolit (#720), aurapollátor (#222), szubreális vámpír (#223), kronokukac (#285), norpadolótika (#226)
(189,64) művészi porolit (#720), Tharr oltár, ongóliant (#159), woorgard (#231), ekharion (#232)
(190,60) drakolich (#760), oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), Marok Vili (2712. kalandozó)
(190,61) kronotapír (#286), Thargodan csatamező (#432), Dornodon oltár, 21. jellempróba, művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578)
(190,62) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Elenios oltár, Chara-din monolitja (#534), mantikór (#769)
(190,63) woorgard (#231), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 43. jellempróba, vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(191,61) bűbájlidérc (#761), tavacska, tündöklő szobor (#1587), oltár, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
(191,62) ezoterikus mardelek (#184), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 27. jellempróba, Tharr oltár

Üzenet küldése a karakternek